Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Onsdag den 24. december 2008 i Fitness Syd (Sønderborg) :santa2:

Horizontal legpress:

15@140kg

3x8@170kg

Seated leg curls:

15@30kg alt for let, vægten kunne slet ikke mærkes

12@45kg

10@55kg

7@60kg

Ville egentlig have taget 1-2 work sets mere, men maskinen drillede mig, så det gad jeg ikke, da jeg trods alt havde fået et godt pump i hamstrings. :nissetunge:

Paused incline db press - eksplosiv:

12@10kg

5@16kg ikke helt eksplosiv nok

3x6@14kg bedre

IOMS i patterne! Nu har jeg haft ømme patter konstant siden mit maxforsøg den 13. december. :wacko:

Pull-ups (OH):

5x5@bw

I skod Technogym-stativ og uden magnesium. :wacko:

ss:

Hyperextensions på skråbænk:

10@mig

2x12@mig

2x12@mig+10kg

Seated db laterals:

4x10@8kg

ss:

Mave på gulv:

3x15@mig

Seated cable rows:

3x8@60kg ikke super Jane Fonda, men den sad nu udmærket :nissegrin:

12@40kg dropset efter sidste sæt med 60 kg

+ udstrækning, et sæt McKenzie samt fire sæt rotator i kabeltræk (det er nu bedre med Q's elastik)

Lækkert lige at få rørt kroppen igennem. Og så tog hele herligheden kun ca. 75 min. :blink::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 26. december 2008 ("hjemme" i TSK igen :nissegrin:)

Pull-ups (OH):

3x10@bw vol PR

8@bw

De andre havde i forgårs haft en konkurrence, der gik på flest reps totalt i fire sæt. Fik at vide, at jeg skulle slå 32 reps. I første sæt 10'ere var der til 2-3 reps mere, i andet sæt nok til én rep mere, mens sidste sæt 10'ere og sættet med otte reps var all-out. :innocent: Vejede 62.6 kg iført træningskluns.

Legpress:

2x12@175kg

12@200kg

3x12@210kg

Mave på gulv:

3x15@mig

ss:

McKenzie:

3x15@mig

EZ preacher curls:

[email protected]

ss:

Lying db rear laterals:

2x12@10kg

+udstrækning

God træning i dag - selvom jeg ikke fik lavet det helt store udover at julehygge. :rudolph: I morgen står den på disko (=patter, gunz og skuldre :4flex: :nissegrin:).

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 27. december 2008 - nærmest et mini-MOL-træf i TSK: Moos, PtPoul, Linis, Quantanamo, Christianspoer og undertegnede. :nissegrin:

Smal bænkpres:

12@20kg

8@35kg

6@45kg

5x5@55kg vol PR, tror jeg

Lying leg curls:

12@3pl

5x5@3pl+4kg

Langsom excentrisk fase.

ss:

Dips:

8@bw

2x10@bw

2x8@bw

Seated db laterals:

[email protected]

ss:

Seated face-pulls:

4x10@40kg m. hold i toppen

Standing EZ-curls:

[email protected]

[email protected]

+ McKenzie, nogle sæt mave på gulv, hyperextensions, fire sæt rotator med elastik og to sæt rotator med håndvægte. Poul fik vist mig nogle gode øvelser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey sveske!

Rigtig glædelig jul og tusind tak for din jule-sms :bigsmile:

Sorry jeg har været så dårlig til at besvare sms'er - har fået en ny tlf fra arbejde (HTC touch) og er åbenbart blevet for gammel til at kunne finde ud af at skrive sms på den :laugh:

Havde du en god jul? Vi var jo også i Sønderjylland over juledagene (fra den 25. til den 27.) hjemme hos Jacobs forældre...

Hvornår skal du træne næste gang, tænkte, at det måske var på tide med en fælles træning snart, måske endda inden nytår?? :bigsmile: Og du har jo heller ikke været i IK endnu, plus kunne det være hyggeligt at komme ned i TSK igen - så kan jeg måske overtale Shanti til at komme med og give den gas :superman:

Og så har vi en aften på Halifax med burgers og derefter drinks på Kassen tilgode :devil:

Kæmpe kram!

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 29. december 2008

Illegal wide grip benchpress:

12@20kg

8@40kg

5@50kg

[email protected] nemme

[email protected] ikke særligt nemme :blush:

[email protected]

IOMS i pecs igen. Nu har jeg vist haft flere dage med ømme pecs end uden her i december. :tongue:

Pinky grip floorpress:

12@20kg

[email protected]

5x5@55kg

Chin-ups (UH):

6@bw

5x3@bw+10kg i bæltet vol PR

ss:

Legpress:

12@150kg

12@175kg

12@200kg

12@215kg

12@225kg

12@230kg

Military press:

8@20kg

[email protected] tungt :blush:PR

10@25kg

ss:

Pull-downs - V-greb:

3x10@50kg m. hold ved brystet

Kørte undtagelsesvis med straps i dag, da mine underarme er lidt ømme for tiden. :dry:

One-armed pushdown:

12@10kg

2x8@15kg

Skulle have været reverse pushdowns, og det har jeg også skrevet i min notesbog. Men det nåede jeg åbenbart at glemme på de 5 m hen til stativet. :4slap:

ss:

Mave på gulv:

6 sæt i alt, to forskellige øvelser

McKenzie:

2x15@mig

+4 sæt rotator (et med db's og tre med elastik) + udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 31. december 2008

Dødløft:

5x3@60kg

6x5@60kg

Ryggen har det bedre, men stadig ikke 100 %, så holdt kg'ene nede. Booooring. :sleeping:

DE super-miniband bænkpres:

12@20kg

5@30kg

[email protected]

3x5@30kg benene på bænken

Goodmornings:

4x12@20kg

Første gang i omkring fire måneder, så startede meeeeget let ud, så jeg forhåbentlig slipper for at have doms i baglårene i en hel uge denne gang. :rolleyes:

ss:

Standing db laterals:

[email protected]

3x8@10kg

Lying leg curls:

4x6@3pl+2kg langsom excentrisk fase

ss:

Standing EZ-curls:

[email protected]

[email protected]

2x8@25kg

Mave på gulv:

Crunches: 3x15@mig

Nedre-mave-et-ben-ad-gangen: 3x20@mig

ss:

Reverse hypers:

3x15@mig

+ 4 sæt rotator samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Hey sveske!

Rigtig glædelig jul og tusind tak for din jule-sms :bigsmile:

Sorry jeg har været så dårlig til at besvare sms'er - har fået en ny tlf fra arbejde (HTC touch) og er åbenbart blevet for gammel til at kunne finde ud af at skrive sms på den :laugh:

Havde du en god jul? Vi var jo også i Sønderjylland over juledagene (fra den 25. til den 27.) hjemme hos Jacobs forældre...

Hvornår skal du træne næste gang, tænkte, at det måske var på tide med en fælles træning snart, måske endda inden nytår?? :bigsmile: Og du har jo heller ikke været i IK endnu, plus kunne det være hyggeligt at komme ned i TSK igen - så kan jeg måske overtale Shanti til at komme med og give den gas :superman:

Og så har vi en aften på Halifax med burgers og derefter drinks på Kassen tilgode :devil:

Kæmpe kram!

Undskyld jeg ikke har fået svaret før nu. Er noget bagud med min MOL'ing! Jeg havde en ganske hyggelig jul i Sdbg, tak. :smile: Og lidt forsinket ja til dit spørgsmål om træning inden nytår, men det kan du jo ikke rigtig bruge til noget nu. :blush: Men lad os se at finde en dag til fællestræning snart. Jeg er dog lidt presset her i januar, så foretrækker TSK. Burgere må vi helt sikkert også finde ud af snart igen. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 2. januar 2009

Squat:

3x8@20kg

6@45kg

2x5@55kg

Front squat

3x8@20kg

Føltes godt indtil midt i første sæt på 55 kg, hvor jeg vist fik lavet en forkert bevægelse og kunne mærke en smule i ryggen (dog på en helt anden og mindre ubehagelig måde end tidligere). Derfor kun så lidt squat. Tror dog ikke, det var noget særligt, for der var intet at mærke lørdag morgen.

Pull-ups (OH):

5x8@bw

ss:

Benpres:

12@175kg

12@200kg

12@215kg

12@225kg

12@235kg

Godt man i det mindste stadig kan køre benpres...

Seated one-armed cable rows:

8@40kg

3x8@45kg

ss:

McKenzie:

3x15@mig

Mave:

To sæt crunch-agtige øvelser på gulv samt fem sæt Planken (et sæt med 15 kg og fire sæt uden vægt). Har doms i dag. :innocent:

+udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 3. januar 2009

Incline smal bænk:

12@20kg

3x12@30kg

ss:

Goodmornings:

4x12@25kg

Som opvarmning til dødløften. Det var jo overhovedet ikke tungt, men vil gerne undgå for massive doms, så starter stille ud med øvelsen igen. Føltes fint i ryggen. Dog lidt manglende smidighed?! :unsure:

Dips:

4x10@bw

Dødløft:

Smal:

5x5@50kg

Sumo:

5@50kg

2x5@60kg

3x3@70kg +bælte

1@80kg +bælte

4x1@90kg +bælte

8@60kg +bælte

Der er stadig en smule et-eller-andet i ryggen, som dog trods alt lader til langt om længe at være i bedring. :smile: Men fuck, hvor er jeg altså blevet slap. :4goodbye:

Lying leg curls:

4x6@3pl+2kg langsom excentrisk fase

ss:

Seated db laterals:

[email protected]

Standing EZ-curls:

[email protected]

ss:

Seated face-pulls:

2x12@40kg m. hold

ss:

Hyperextensions:

2x15@mig

+ 4 sæt rotator, 1 sæt McKenzie samt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 5. januar 2009

Bænkpres:

12@20kg

8@40kg

6@50kg

3@60kg

Trøje - spritny F6 str. 34:

3@80kg til 10 cm klods

3@85kg til 10 cm klods

3@85kg til 10/5/0 cm klods (dvs. sidste til brystet)

1@90kg til bryst - ret nem :bigsmile:

1@100kg PR+7.5kg :devil: ikke 100 % godkendt stil, men fik den da presset, så det tæller som trænings-PR :rolleyes:

3@110kg til 10 cm klods

Squat:

2x8@20kg

2x5@40kg

5x3@50kg

Teknikken føles fin for tiden, men det er ligesom om, det der et-eller-andet, der stadig sidder i ryggen, forhindrer mig i at presse ordentligt igennem fra bunden både i squat og død. Men skal til kiro i morgen tidlig, og så regner jeg med at være 100 % efter den omgang. :smile:

ss:

Db floorpress:

4x5@21kg

4@21kg mistede balancen i højre arm på femte rep :laugh: de var ellers ikke slemme at presse

Legpress:

12@175kg

8@215kg

3x8@230kg

ss:

Chin-ups (UH):

5x5@bw+6.25kg i bæltet

Rigtig fint overskud på alle sæt i dag - nice. :smile:

Military press:

8@20kg

[email protected]

ss:

Mave på gulv:

5 sæt fordelt på to forskellige øvelser

One-armed reverse pushdown:

12@10kg

2x12@12kg

ss:

McKenzie:

2 sæt

+ 4 sæt rotator og udstrækning herhjemme på stuegulvet NU :4whip:

Rigtig god træning i dag. Den blev dog alt for lang pga. for meget snak. Det ligner ellers slet ikke mig. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

1@90kg til bryst - ret nem :bigsmile:

1@100kg PR+7.5kg :devil: ikke 100 % godkendt stil, men fik den da presset, så det tæller som trænings-PR :rolleyes:

3@110kg til 10 cm klods

Årh hvad det er ornli sygt!

Tough bænk. Kan allerede smage den øl :inlove:

Der må være andre, der kan inddrages i DE ølLER!

Hvad kunne den lille Kathrine dog ikke presse hvis hun vejede sin klasse ud? :rudolph:

Det vil jeg slet ikke vide - hun kommer bare alt for tæt på :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 5. januar 2009

Bænkpres:

1@90kg til bryst - ret nem :bigsmile:

1@100kg PR+7.5kg :devil: ikke 100 % godkendt stil, men fik den da presset, så det tæller som trænings-PR :rolleyes:

3@110kg til 10 cm klods

Wouw, Kathrine! Det er bare super tought!

Tillykke med den runde PR :devil:

Hvornår vil du en tur til Hvidovre?

Bedste hilsner

Tina

Link to comment
Share on other sites

Tough bænk. Kan allerede smage den øl :inlove:

:tongue:

Tough bænket. Det må være din rotatorcuff øvelse :nissegrin:

Hvad kunne den lille Kathrine dog ikke presse hvis hun vejede sin klasse ud? :rudolph:

Ja, jeg kan allerede mærke, at den nye øvelse giver helt vildt!! :devil:

Hvis jeg vejede min klasse ud? :innocent: :4whistling:

Årh hvad det er ornli sygt!

Der må være andre, der kan inddrages i DE ølLER!

Det vil jeg slet ikke vide - hun kommer bare alt for tæt på :tongue:

De øl er en del af et meget gammelt væddemål Tilbage fra 2005, så vidt jeg husker. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

WHIIIII Kanon flot bänk Hoos! :bigsmile:

Jeg tör slet ikke pröve på de 100 endnu, meeeen senere i år skal jeg nok få den! :wink:

Nu var det også kun, fordi trøjen var helt ny og det gik så godt. :innocent: Men hvis det går rigtig rigtig rigtig godt til ER Open, kunne det måske være tredjeforsøget. Hvis hvis hvis *håbe håbe*...

Wouw, Kathrine! Det er bare super tought!

Tillykke med den runde PR :devil:

Hvornår vil du en tur til Hvidovre?

Bedste hilsner

Tina

Mange tak, Tina. :bigsmile: Jeg er sgu også glad for at have presset de 100 kg, selvom det selvfølgelig helst skulle have været i godkendt stil og allerhelst til stævne. Men det skal nok komme i år. :devil: Jeg er lidt presset i denne måned, men engang i begyndelsen af februar, en dag hvor jeg ikke skal i udstyr, vil jeg meget gerne. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share