Hoosier's log III


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Fisk?! :blush:

Ja, jeg synes, det er gået meget fremad med det i år. :smile:

Jeg går fast til kontrol hver 4.-6. uge, hvor der ofte kun er smålåsninger i øvre ryg eller lignende. Synes efterhånden, det er sjældent, jeg har alvorlige problemer. (Og de fleste af de småproblemer, jeg har det med at få, kunne sikkert undgås, hvis jeg var bedre til at passe min udstrækning på daglig basis. :blush: Jeg er tuder vist bare en el over petitesser. :rolleyes:) Hvis ikke, det var fordi, der var SM om ti dage, ville jeg også bare give ballen hvile, udstrækning og is. Men nu tager jeg lige derind for en sikkerheds skyld. Det med nakken skyldes togkørsel i weekenden. :dry:

Man burde nu kunne køre tog uden at få ondt i nakken, så man skal til Kiro.

Jeg kan kigge forbi TSK en dag hvis du vil udvksle rehab øvelser (fuck hvor pathetic :laugh:). Jeg kommer dog kun hvis du kan garantere Qantanamo er der og kan lære mig lidt biceps trænings tips :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 15. oktober 2008:

DELOAD

Squat:

Halv dragt str. 36:

2x8@20kg

6@45kg

3@65kg +bælte

2x2@85kg +løse bind og bælte

Dødløft:

Halv dragt str. 36:

8@65kg

4@75kg

5x2@80kg +bælte

Bedste omgang død siden WEUC. :smile:

Bænkpres:

8@20kg

6@40kg

[email protected]

Pull-ups (OH):

5x3@bw eksplosive

supersættet med først:

Mave på gulv:

2x15@bw

og derefter:

Hyperextensions:

2x10@bw

+et sæt McKenzie samt udstrækning

Rigtig dejlig træning igen i dag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Man burde nu kunne køre tog uden at få ondt i nakken, så man skal til Kiro.

Jeg kan kigge forbi TSK en dag hvis du vil udvksle rehab øvelser (fuck hvor pathetic :laugh:). Jeg kommer dog kun hvis du kan garantere Qantanamo er der og kan lære mig lidt biceps trænings tips :wink:

Nej, det burde man ikke, vel?! :blink: Men at sidde med hånden under hovedet lænet til den samme side og sove i 2x X antal timer pr. vej var åbenbart for meget. :wacko:

Det kunne være rart med nogle rehab/prehab tips! Kig endelig forbi TSK engang ved lejlighed. :biggrin: Q vil helt sikkert gerne curle dig under bordet. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det burde man ikke, vel?! :blink: Men at sidde med hånden under hovedet lænet til den samme side og sove i 2x X antal timer pr. vej var åbenbart for meget. :wacko:

Det kunne være rart med nogle rehab/prehab tips! Kig endelig forbi TSK engang ved lejlighed. :biggrin: Q vil helt sikkert gerne curle dig under bordet. :cool:

Du skal ikke lade Poul drille dig. I sommers havde jeg hold i nakken i næsten en uge, efter at jeg havde siddet og læst i en tegneserie, der var så spændende at jeg ikke tænkte over hvad jeg lavede... Det gjorde pisse ondt bagefter!

Og jeg fortryder intet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Man burde nu kunne køre tog uden at få ondt i nakken, så man skal til Kiro.

Jeg kan kigge forbi TSK en dag hvis du vil udvksle rehab øvelser (fuck hvor pathetic :laugh:). Jeg kommer dog kun hvis du kan garantere Qantanamo er der og kan lære mig lidt biceps trænings tips :wink:

Nej, det burde man ikke, vel?! :blink: Men at sidde med hånden under hovedet lænet til den samme side og sove i 2x X antal timer pr. vej var åbenbart for meget. :wacko:

Det kunne være rart med nogle rehab/prehab tips! Kig endelig forbi TSK engang ved lejlighed. :biggrin: Q vil helt sikkert gerne curle dig under bordet. :cool:

:laugh: Must see - det ender jo med at han curler sig selv under bordet!

I am ready:

StrictlyCurlsCoverHi.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke lade Poul drille dig. I sommers havde jeg hold i nakken i næsten en uge, efter at jeg havde siddet og læst i en tegneserie, der var så spændende at jeg ikke tænkte over hvad jeg lavede... Det gjorde pisse ondt bagefter!

Jeg er egentlig lidt glad for, det ikke kun er mig, der er så uheldig/glasagtig! :blink:

Hejsa. :bigsmile:

Det ser ud til du er fint klar til stævnet.

Nu er det bare om at få kastet en masse god solid mad i ansigtet så

du er 110% klar til at give den gas.

Heppe hep herfra - du må jo lige sende en opdatering i løbet af lørdagen.

Bozne :crazy_pilot:

Hep! :biggrin: Ja, ovenpå onsdagens deloadtræning med eksemplarisk lænd og nogenlunde teknik i dødløft, er jeg begyndt at blive fortrøstningfuld (men sjovt nok også mere nervøs! :crazy:) mht. at lave et godt resultat i overmorgen. :smile:

I am ready

Og MAASSSSYYYWW!!!11!!!1!!!! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

PØJ PØJ og alle gode ønsker herfra!

:cheer: :cheer: :cheer:

(Også til Mette, hvis du kan sende dem videre!)

(Ked af jeg ikke har mulighed for at være med og prøve at give jer lidt konkurrence :dry: )

Tusind tak, Tina. :biggrin: Dine gode ønsker må have hjulpet, for både Mette og jeg havde et godt stævne i går. Mette satte endda dansk juniorrekord i squat med 20 kg. :devil:

Link to comment
Share on other sites

SM 2008 i Rødby

Indvejning: 62.5 kg (efter morgenmad, naturligvis - der er da kommet en smule mere kød på kroppen siden WEUC :biggrin:)

Meldte startvægte 130-80-147.5. Men opvarmningen gik elendigt i squat (intet spænd i maven), så sænkede til 125. :blush: Bænken føltes også en smule tung at ligge med med trøje på + trøjen havde svært ved at sætte sig pga. fugtigheden. Så der slog kyllingehjernen endnu engang til og sænkede startvægten til 77.5 (har kun startet så højt én gang før - ER Open 2006, hvor jeg bommede ud :innocent:).

Squat:

1. forsøgt 125 kg underkendt 2-1 på dybde, ellers meget nem

2. forsøg 125 kg godkendt 3-0 stadig nem

3. forsøg 135 kg godkendt 3-0 blev lidt tung, fordi jeg knækkede i ryggen

Hen at have is på ryggen inden bænk. Jeg slap vist med skrækken i denne omgang. :bigsmile: Første og sidste løft blev filmet, så de kommer op snart.

Bænkpres:

1. forsøg 77.5 kg godkendt 3-0 nem

2. forsøg 82.5 kg godkendt 3-0 nem tangering af trekamps-PR

3. forsøg 85 kg godkendt 3-0 nem PR+2.5 kg i trekamp

Burde være gået på 85 kg allerede i andet forsøg i stedet for at være så tøset. :violin:

Dødløft:

1. forsøg 147.5 kg godkendt 3-0 fik dårligt fat med venstre hånd, så tommelfingeren gled ud af låsegrebet på vej op - ikke optimalt! (dragten sad strammere end vanligt, så havde svært ved at få luft og komme ned til stangen)

2. forsøg 155 kg godkendt 3-0 meget bedre løft end det første :smile:

3. forsøg 165 kg godkendt 3-0 PR+2.5kg endelig endelig!! det er fjerde gang, jeg er på den vægt

Alle løft var nemme fra bunden i dag. Det plejer ellers at være mit døde punkt. Måske, der var til 170 kg? MC filmede de 165 kg, så den kan jeg forhåbentlig lægge op om ikke så længe.

Total: 385 kg tangering af PR

Wilks: 415.992

1. plads i vægtklassen (var alene :tongue:) og 1. plads på points (vi var tre kvinder). Det var ellers squatten, jeg havde de største forhåbninger til forud for stævnet, så var godt nok lidt skuffet umiddelbart derefter. Men det vejede bænken og dødløften godt op for. Det er også første gang, jeg har fået otte godkendte løft og 25 hvide lamper. :biggrin:

Rødby havde som altid stablet et rigtig godt stævne på benene. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig flot löftet tös! :superman: :4thumbup:

Er stadig vildt imponeret over din suveräne dödlöft! Jeg har jo ikke en chance imod dig längere :nonono:

Tusind tak, søde. :biggrin: Det bliver spændende, når du engang gør comeback. Din bænkpresstyrke ser jo allerede god ud. :4thumbup:

Hej Kathrine :bigsmile:

Stort tillykke herfra med resultaterne til stævnet, er godtnok imponerende :devil: :4thumbup:

Mange tak, Anette. :devil:

Link to comment
Share on other sites

SM 2008 i Rødby

Total: 385 kg tangering af PR

Wilks: 415.992

1. plads i vægtklassen (var alene :tongue:) og 1. plads på points (vi var tre kvinder). Det var ellers squatten, jeg havde de største forhåbninger til forud for stævnet, så var godt nok lidt skuffet umiddelbart derefter. Men det vejede bænken og dødløften godt op for. Det er også første gang, jeg har fået otte godkendte løft og 25 hvide lamper. :biggrin:

Rødby havde som altid stablet et rigtig godt stævne på benene. :4thumbup:

Hej Hoosier!

Aj, hvor er det STÆRKT løftet!

Gigantisk stort tillykke med sejren! :superman:

post-2449-1224451878.jpg

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 20. oktober 2008:

Bare lidt let hyggetræning...

Squat:

2x8@20kg overhead squat

5@40kg

5@50kg

5x3@60kg

Squatten kørte faktisk rigtig godt. :smile:

Bænkpres:

Pinky grip:

2x8@20kg

6@40kg

3@50kg

Alm:

2x3@50kg

Det føltes ikke helt godt i skuldrene selv at løfte ud i pinky grip, så skiftede til almindeligt greb på de to sidste sæt. Min højre pat var dog stadig noget øm, idet den krampede, da jeg skulle have stropperne af efter mit opvarmningsløft i dødløft i lørdags. Så droppede at køre særligt meget bænk. :rolleyes:

Pec deck:

15@25kg

15@30kg

12@35kg

Træk til bryst - spadegreb:

8@40kg

3x6@50kg

T-bar rows:

12@25kg

Bare lige for at prøve, fordi Claus kørte den.

Standing alternating db press:

3x10@10kg

Standing bb curls:

2x8@20kg

Hmm... kunne mærkes i underarmene men ikke overarmene, så den øvelse blev hurtigt droppet. :dry:

Standing db hammercurls:

3x10@10kg

:4flex:

+4 sæt rotator med elastik samt lidt udstrækning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 22. oktober 2008:

Endnu en let træning. Denne gang igen sammen med Melanie fra kollegiet :bruce: (=hun dyrker Kong Fu).

Squat:

Forsøgte at lære Melanie at squatte. Det blev til lidt blandet op til 8@70kg med grønne bands oppefra for mit vedkommende. :smile:

Low incline db benchpress:

12@10kg

3x8@16kg sidste sæt med pause i bunden

Dødløft:

Sumo:

3x8@50kg

Alm:

2x8@55kg

Træk til bryst - V-greb:

8@40kg

8@50kg

6@60kg

5@60kg

10@50kg back-off

Standing db laterals:

[email protected]

ss:

Lying leg curls:

8@3pl

3x8@3pl+2kg

Langsom excentrisk fase på alle sæt.

+4 sæt rotator med elastik, 3 sæt McKenzie, 2 sæt Planken samt udstrækning :innocent:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Endnu en let træning. Denne gang igen sammen med Melanie fra kollegiet :bruce: (=hun dyrker Kong Fu).

Det lyder faaame farligt. Godt jeg ikke var der :tongue:

Squat:

Forsøgte at lære Melanie at squatte. Det blev til lidt blandet op til 8@70kg med grønne bands oppefra for mit vedkommende. :smile:

Hvor meget vil du skyde på de grønne elastikker trækker i bunden ved de 70 kg. du har på?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share