Biceps uden vægte?


aunz0r
 Share

Recommended Posts

Hej

Kan det lade sig gøre at træne biceps uden håndvægte eller andet form for udstyr. Jeg skal nemlig snarest til Brasilien, hvor jeg gerne vil lave nogle rygstræk, mave - og armbøjninger samt træne lidt biceps, men hvordan gør man dette uden træningsudstyr, men ved brug af ens vægt?

Mvh.

Anders

Link to comment
Share on other sites

her nogle øvelser jeg plejer at bruge på rejser:

overkrop:

- push-ups, kan gøres hårdere ved 1-arm (eller til start støtte lidt med den anden arm)

- chin-ups, i hvadenten man kan hænge i. En åben dør er ofte eneste mulighed på hoteller

- push-ups i håndstand op ad væg. Hvis det er for hårdt at gå helt ned, så¨gå så langt ned du kan

ben:

- 1-ben squats ("pistols"). Hvis den er for hård så start med kun at gå ned til stole højde

- nordic hamstring curls (kræver makker)

Enjoy !

Link to comment
Share on other sites

Mit bedste bud vil være chinups eller pullups, du skal bare finde et eller andet i brazilien hvor du kan trække dig op.

Halløj - Var selv i brasilien 3 uger sidste sommer, og ved mange af strandene man kommer til, er der opstillet chinup/pullop-stativer ved fortovene. Så det burde ikke være alt for svært at finde noget at hive sig op i :bigsmile:

Go træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share