Change of plans -> It´s all about the BIKES!


Elkjærmark
 Share

Recommended Posts

Morgen plaskeri

Til trods for at min dag startede allerede kl. 5,15, så skal jeg langt tilbage i kalenderen for at finde en dag med en mere perfekt start end idag :bigsmile:

Der stod morgensvømning på programmet - mit bare 2. svømmepas i min tri karriere :wink: - og det gik sgu egentlig meget godt!

Jeg startede ud med lidt opvarmning med plade. Bare sådan lige for at få benene lidt i gang og for at træne lidt benteknik. Efter ca. 200 m gik jeg over til at svømme lidt bryst, inden jeg smed en "pool boy" mellem benene og begyndte at crawle.

Da jeg først lige havde fundet rytmen, gik det støt og roligt bedre og bedre fra bane til bane. Min stil bliver mindre hektisk, vejrtræningen mere kontrolleret og armtagene også bedre og bedre :smile:

Efter ca. 20 min. svømning, hoppede tri klubbens træner også i baljen. Det passede mig fint, for så kunne jeg måske få et par fif med på vejen. Han kom da også løbende med gode råd, så det var ren bonus.

Da jeg havde svømmet 900 m, var jeg egentlig ved at være lidt træt. Målet var at lande på 1200 m, så der var forsat lidt at arbejde med. Thomas (træneren)udfordrede mig dog til at snuppe 400 m uden pause, og da jeg aldrig går af vejen for en udfordring, kastede jeg mig ud i det og crawlede afsted.

Det gik faktisk fint! Især taget i betragtning af, at jeg allerede havde en del baner i kroppen.... OK, jeg indrømmer gerne at de sidste par baner var lidt hårde, men dog ikke værre end at jeg forsat kunne holde nogenlunde styr på teknikken, så jeg kom i mål i sikker stil :smile:

I alt blev det til 1500 m :bubblebath:

Way to go :superman:

Det ser rigtig godt ud, og lover godt for din kommende 4:18:4 :4thumbup:

Har du fået en våddragt? Eller lejer du en på dagen?

Hvis du skal have lidt åbenvandstræning inden stævnet må du sige til. Jeg vil gerne ned og prøve vandet i Vejle inden jeg skal svømme over fjorden d. 14. august, og måske kan jeg lokke Spinderella med på et lille roadtrip til Vejle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun haft gode erfaringer med Garmin. Og deres Garmin Connect fungerer fint for mig på nettet. Som du selv har bemærket, så er deres ure også ved at komme ned i en størrelse, der ligger under de tidligere tiders mursten

Ditto her. Det der fik mig til at skifte til Polar var udelukkende det faktum, at deres ure rent designmæssigt ligger klasser over Garmins. FR610´eren må siges at være et skridt i den rigtige retning, så den skal prøves :4thumbup:

Har du fået en våddragt? Eller lejer du en på dagen?

Hvis du skal have lidt åbenvandstræning inden stævnet må du sige til. Jeg vil gerne ned og prøve vandet i Vejle inden jeg skal svømme over fjorden d. 14. august, og måske kan jeg lokke Spinderella med på et lille roadtrip til Vejle

Motta har lånt en våddragt til mig, som jeg kan bruge d. 12/8.

Det kunne ellers være super fedt at prøve lidt open water træning inden (og især med jer :wink:) , men det bliver nok lige koldt nok i badedragt :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

I går efter arbejde var jeg i centret for at undervise i spinning. Motivationen fejlede egentlig ikke noget, men kroppen ville intet - den var fuldstændig flad.

Derfor blev det to meget hårde timer, fysisk såvel som mentalt, men jeg fik mig da kæmpet igennem.

Tid: 1 time 40 min

Gns. puls: 81% af max

Efter et bad åd jeg en dobbelt portion kylling/broccoli, og så gik jeg ellers i seng.

Her til morgen er jeg stadigvæk helt kvæstet. Rent energimæssigt føles det som om jeg lige har løbet et marathon :blink: En hurtig sammentælling fortæller at jeg har gennemført 13 træningspas på 11 dage, så måske det snart er på tide at trække stikket en dag eller to. Desværre skal jeg undervise i spinning igen i dag, men det kan meget vel være at lørdag/søndag bliver helt uden motion.

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg igen lidt bagud med logningen af min træning.

Fredagens pas blev kørt i centret:

Tid: 50 min

Gns. puls: 85% af max

Timen gik langt bedre end forventet, hvilket var skønt :smile:

Det til trods, så valgte jeg at hive stikke ud hele lørdagen, og bruge dagen på at stege på stranden.

Av, hvor blev jeg rød :blush:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg vågnede her til morgen, var jeg helt kogt. Solen skinnede lige ind i hovedet på mig, og fortalte mig at i dag ville blive endnu en vejrmæssig fantastisk dag.

Jeg fik mig lidt morgenmad, pudsede lidt på cyklen og hoppede derefter i cykeltøjet og strøg afsted. Min krop føltes super tung, og den høje luftfugtighed gav mig en fornemmelse af at jeg ikke kunne ånde. Det blev derfor i et roligt tempo at jeg forlod Vejle.

I det hele taget blev det en tur på stive og tunge ben. Pulsen ville heller ikke rigtigt, så jeg besluttede mig for at trille en rolig tur.

Tid: 2 timer 44 min

Distance: 81,36 km/t

Gns. fart: 29,6 km/t

Gns. puls: 76% af MAX

De sidste 20 km gik helt ok. Det var ligesom om at benene fik lidt nyt liv :bigsmile:

Efter et bad og lidt carbloading, slapper jeg nu på sofaen indtil jeg skal svømme kl. 16.

Det bliver skønt at komme i baljen idag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god idé at komme ud i noget vand og blive kølet af. Ved godt vi har pivet lidt over dårligt vejr de sidste par uger, men det er godt nok trykkende i dag. Men ok, så vidt jeg husker har de også lovet lidt torden senere på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Efter dagens cykeltur var min krop fuldstændig energiforladt! Jeg var så kvæstet, at jeg faktisk var meget tæt på at kvitte svømningen. En Red Bull i køleskabet blev min redning, og jeg fik gennemført det fedeste svømmepas :4thumbup:

Jeg startede ud med 200m bryst som opvarmning. Derefter smed jeg poolboy´en mellem lårbasserne og begyndte at crawle. Det gik forrygende! Teknikken omkring vejrtrækningen sidder efterhånden lige i skabet, og en mere rolig stil gør det generelt bare meget lettere.

Den rolige stil betyder at jeg ikke længere har brug for det ekstra luft, som en vending giver mig, så idag var det bare 25 m lange basin faktisk en kende for kort :wink:

I alt blev det til:

2000 m - deraf 200 m i bryst, resten var crawl :superman:

For sjovt tog jeg en tid på 16 baner = 400 m. Tiden lød på 9 min og 3 sek.

"Testen" blev svømmet lige efter opvarmningen. Jeg føler mig sikker på, at min tid havde været væsentlig bedre, hvis jeg havde ventet til længere inde i træningspasset. Der var min rytme nemlig langt bedre! En målsætning kunne være at svømme de 400 m. på 8 min, hvilket jeg ikke tror er urealistisk :cool:

Link to comment
Share on other sites

Efter dagens cykeltur var min krop fuldstændig energiforladt! Jeg var så kvæstet, at jeg faktisk var meget tæt på at kvitte svømningen. En Red Bull i køleskabet blev min redning, og jeg fik gennemført det fedeste svømmepas :4thumbup:

Jeg startede ud med 200m bryst som opvarmning. Derefter smed jeg poolboy´en mellem lårbasserne og begyndte at crawle. Det gik forrygende! Teknikken omkring vejrtrækningen sidder efterhånden lige i skabet, og en mere rolig stil gør det generelt bare meget lettere.

Den rolige stil betyder at jeg ikke længere har brug for det ekstra luft, som en vending giver mig, så idag var det bare 25 m lange basin faktisk en kende for kort :wink:

I alt blev det til:

2000 m - deraf 200 m i bryst, resten var crawl :superman:

For sjovt tog jeg en tid på 16 baner = 400 m. Tiden lød på 9 min og 3 sek.

"Testen" blev svømmet lige efter opvarmningen. Jeg føler mig sikker på, at min tid havde været væsentlig bedre, hvis jeg havde ventet til længere inde i træningspasset. Der var min rytme nemlig langt bedre! En målsætning kunne være at svømme de 400 m. på 8 min, hvilket jeg ikke tror er urealistisk :cool:

Han lyder lidt som en frækkert ham pool-boy'en :tongue: (Pull-Buoy)

Din tid på 400M er virkelig-virkelig-virkelig!! god - Vi skal lige have testet om det overhovedet giver mening at smide dig i en våddragt (transition etc). Kommer selvfølgelig an på hvad din plan med 4.18.4'eren er. Skal du konkurrere om at pladser, eller skal du prøve hvordan en "rigtig" tri er. Det lige før jeg vil sige du skal gøre det uden, og så træne skift så du bliver rigtig hurtig der!

Min oprindelige ide hed også 2min/100M - Du ligger allerede nede i det leje. Stærkt!

Link to comment
Share on other sites

Nu er din log næsten blevet nybegynder tråden for cykelspørgsmål, så jeg fortsætter her :smile:

De næste to måneder kommer jeg ikke til at bruge min cykel, da min træning bliver 100% løbefokuseret. Derfor tænker jeg, om jeg skal gøre noget ved den, når den bare skal stå?

Pft.

Link to comment
Share on other sites

Nu er din log næsten blevet nybegynder tråden for cykelspørgsmål, så jeg fortsætter her :smile:

De næste to måneder kommer jeg ikke til at bruge min cykel, da min træning bliver 100% løbefokuseret. Derfor tænker jeg, om jeg skal gøre noget ved den, når den bare skal stå?

Pft.

Hijacker lige igen. Det eneste jeg ville gøre var at sætte bagskifteren ud på mindste klinge bagpå og foran - på den måde er kablerne slappe og står ikke og spænder unødvendigt. Og så bør du selvfølgelig lige vaske cyklen så den er helt klar til når du skal bruge den igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hijacker lige igen. Det eneste jeg ville gøre var at sætte bagskifteren ud på mindste klinge bagpå og foran - på den måde er kablerne slappe og står ikke og spænder unødvendigt. Og så bør du selvfølgelig lige vaske cyklen så den er helt klar til når du skal bruge den igen :wink:

Og hvis dækkene er pumpet op til 10 bar så luk lidt luft ud så du ikke belaster dækket unødigt ...

Link to comment
Share on other sites

Han lyder lidt som en frækkert ham pool-boy'en (Pull-Buoy)

Ha ha ha, nå det er sådan det staves :laugh:

Jeg tror nu, at jeg bliver ved med at kalde den for en poolboy. Synes nemlig det lyder noget frækkere :cool:

Din tid på 400M er virkelig-virkelig-virkelig!! god - Vi skal lige have testet om det overhovedet giver mening at smide dig i en våddragt (transition etc). Kommer selvfølgelig an på hvad din plan med 4.18.4'eren er. Skal du konkurrere om at pladser, eller skal du prøve hvordan en "rigtig" tri er. Det lige før jeg vil sige du skal gøre det uden, og så træne skift så du bliver rigtig hurtig der!

Tak :blush:

Shit, ingen våddragt? Så må jeg da vist hellere få parkeret ham poolboy´en på kanten, så jeg kan få øvet lidt benteknik. Grunden til at jeg har brugt ham den frække så flittigt, var efter råd fra træneren. Han sagde at våddragten ville give lidt samme opdrift som poolboy´en, og at jeg derfor med fordel (på kort sigt selvfølgelig) skulle holde det primære fokus på overkroppens bevægelser, da det trods alt er dem der skaber mest fremdrift.

Min oprindelige ide hed også 2min/100M - Du ligger allerede nede i det leje. Stærkt!

Kan jeg få benteknikken til at sidde bare nogenlunde, så burde jeg kunne svømme på 8 min - også uden våddragt. Med dragten garanteret endnu hurtigere, men lad os teste det i weekenden :wink:

Jeg regner i øvrigt med at svømme i morgen tidlig samt torsdag morgen, så jeg bliver knivskarp forud for weekenden :smile:

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha, nå det er sådan det staves :laugh:

Jeg tror nu, at jeg bliver ved med at kalde den for en poolboy. Synes nemlig det lyder noget frækkere :cool:

Tak :blush:

Shit, ingen våddragt? Så må jeg da vist hellere få parkeret ham poolboy´en på kanten, så jeg kan få øvet lidt benteknik. Grunden til at jeg har brugt ham den frække så flittigt, var efter råd fra træneren. Han sagde at våddragten ville give lidt samme opdrift som poolboy´en, og at jeg derfor med fordel (på kort sigt selvfølgelig) skulle holde det primære fokus på overkroppens bevægelser, da det trods alt er dem der skaber mest fremdrift.

Kan jeg få benteknikken til at sidde bare nogenlunde, så burde jeg kunne svømme på 8 min - også uden våddragt. Med dragten garanteret endnu hurtigere, men lad os teste det i weekenden :wink:

Jeg regner i øvrigt med at svømme i morgen tidlig samt torsdag morgen, så jeg bliver knivskarp forud for weekenden :smile:

Det udtales osse pool-boy - og jeg følger 100% din træners argument. Jeg synes også stadigvæk du skal svømme i våddragten - så vil dine konkurrenter helt sikkert ryste i bukserne :devil: . Men vi tester de to tider: 400M Uden, 400M Med + Skift fra Våddragt.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg har fulgt din log længe og troede egentlig jeg havde skrevet en kommentar til dig før, men det kan jeg se ikke er tilfældet...den får du så nu.

Ked af at høre at LaMarmotte-projektet ikke lykkedes, men f''' en sej omgang træning du præsterede op til løbet. Totalt uheldigt at du missede det sidste energidepot, for jeg er heller ikke i tvivl om at du ellers ville have gennemført.

Men rigtig fedt at du har kastet dig over tri. Det bliver spændende at læse om... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Motta, ham din pool boy, han får aldrig lov til at komme imellem mine ben :laugh: :laugh:

Hejsa

Jeg har fulgt din log længe og troede egentlig jeg havde skrevet en kommentar til dig før, men det kan jeg se ikke er tilfældet...den får du så nu.

Ked af at høre at LaMarmotte-projektet ikke lykkedes, men f''' en sej omgang træning du præsterede op til løbet. Totalt uheldigt at du missede det sidste energidepot, for jeg er heller ikke i tvivl om at du ellers ville have gennemført.

Men rigtig fedt at du har kastet dig over tri. Det bliver spændende at læse om...

Fedt at høre at du følger med, og 100 tak for de søde og opmuntrende ord :bigsmile:

Jeg læste i øvrigt lige i din log, at du er tidligere svømmer. Hvorfor overrasker det mig ikke? :wink: Kom endelig igang med at logge nogle træningspas, for jeg suger pt. til mig på dette område.

Link to comment
Share on other sites

Min mandag startede allerede kl. 6,15, hvor jeg satte mig i sadlen på spinningcyklen. Jeg skulle køre en basistime efterfulgt af en øvet time. Tjek, det var så lige 1,5 times træning allerede inden morgenkaffen :superman: Og hey, styrketræning, det fik jeg da forresten også lige klaret.

Derefter skulle jeg ordne lidt ærinder for min mor, som takkede mig med at forære mig en tri-dragt. Tak mor, jeg elsker dig :wub:

Så hjem igen, vaske lidt tøj og så ellers i centret igen. Yet another spinningtime på programmet!

Ovenpå det dagens hektiske og hårde program var benene noget døde - no wonder :blink:

Men jeg kom alligevel godt igennem, og kan nu se tilbage på en dag med masser af SPINNING!

Tid: 2,5 time

Gns. puls (for hele dagen): ca. 82% af max

Nu vil jeg ind og kramme med min dyne. Pool boy´en hører trods alt ikke hjemme i sengen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud med svømningen :4thumbup: Og ja, 8 min er en kanon tid.

Hvis du har mulighed for det er det en god idé at komme i noget åbent vand inden stævnet, da der er meget stor forskel på at svømme i bassin og i æ haw. Der er bølger, strøm og andre svømmere, som skubber- og der er ingen kanter at sætte af på eller sorte linjer i bunden som du kan følge.

Dejligt med tri-dragten - den kan du have på under våddragten, og så er du omklædt til cyklingen og løbet i et snuptag :superman:

Glæder mig til at læse mere om dine tri-forberedelser :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har mulighed for det er det en god idé at komme i noget åbent vand inden stævnet, da der er meget stor forskel på at svømme i bassin og i æ haw. Der er bølger, strøm og andre svømmere, som skubber- og der er ingen kanter at sætte af på eller sorte linjer i bunden som du kan følge.

Jeg regner med at skulle svømme i fjorden både lørdag og søndag, så jeg får det prøvet af inden stævnet :bigsmile: Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve at svømme mere end 25 meter i et stræk. Ikke at jeg holder pause for hver bane jeg svømmer, men mere fordi det må give et helt andet flow når man ikke konstant skal vende.

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at skulle svømme i fjorden både lørdag og søndag, så jeg får det prøvet af inden stævnet :bigsmile: Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve at svømme mere end 25 meter i et stræk. Ikke at jeg holder pause for hver bane jeg svømmer, men mere fordi det må give et helt andet flow når man ikke konstant skal vende.

He he, ja vi er nogen som elsker 25 m bassin. Så er der mange vendinger, som jo giver en mikro-pause hver gang :innocent:

Det er en rigtig god idé at tage et par ture i fjorden, og ja, du kommer ind i et helt andet flow, som er helt vildt lækkert!!

Link to comment
Share on other sites

Morgensvømning

Hold da helt op, hvor var jeg bare kvæstet da vækkeuret ringede imorges. Jeg overvejede kraftigt, at slå vækkeuret fra og tage en time mere i kanen, men jeg tog mig alligevel sammen og kom ud af sengen, og fik mig gjort klar til svømning.

Det var med lidt bange anelser at jeg hoppede i vandet. Mine skyldre, bryst og ryg var nemlig noget DOMS´et efter gårsdagens styrketræning :crazy:

Jeg kunne da også tydeligt mærke, at styrken ikke var helt i top, så jeg tog den lidt med ro de første baner.

Efter ca. 500 m. svømning startede jeg stopuret, for endnu engang at teste mig selv på 400 m. distancen. Det gik egentlig meget godt, bortset fra lidt træthed i overkroppen, og et lille fumle stop efter 350 m, da jeg egentlig troede at jeg var i mål. Tiden blev 8 min 40 sek, hvilket jeg faktisk er rigtig godt tilfreds med.

I alt blev det til 1500 m, hvoraf de 1300 m var i crawl.

Resten af ugen kommer til at foregå i forholdsvis lavt gear. Min krop skriger virkelig på hvile, og ved nærmere eftertanke så er det vist også en del uger siden at jeg har haft en "stille uge". Resten af dagen bliver derfor træningsfri, onsdag løber jeg mig en tur, torsdag først svømning og så lidt cykling, fredag 1,5 times massage og lørdag/søndag skal der svømmes og løbes lidt.

I øvrigt så har jeg brug for et lille gear tip fra svømmefolket. Jeg svømmer med nogle forholdsvis billige Speedo briller, som egentlig fungerer meget godt i vandet.

Når jeg tager dem af, ligner jeg dog en gammel rynket kone rundt om øjnene, og det har jeg lidt svært ved at leve med, når jeg morgensvømmer og skal direkte på job (det fortager sig i løbet af et par timer).

På mine nuværende briller er der en tynd silicone kant, som dog ikke skåner specielt meget. Findes der briller der er mere skånsomme?

Det skal lige tilføjes at jeg har et smalt ansigt, så brillerne skal være tilsvarende smalle imellem øjnene.

Link to comment
Share on other sites

Morgensvømning

Hold da helt op, hvor var jeg bare kvæstet da vækkeuret ringede imorges. Jeg overvejede kraftigt, at slå vækkeuret fra og tage en time mere i kanen, men jeg tog mig alligevel sammen og kom ud af sengen, og fik mig gjort klar til svømning.

Ham Poolboy'en er nu også svær at bevæge sig væk fra...

Det var med lidt bange anelser at jeg hoppede i vandet. Mine skyldre, bryst og ryg var nemlig noget DOMS´et efter gårsdagens styrketræning :crazy:

Jeg kunne da også tydeligt mærke, at styrken ikke var helt i top, så jeg tog den lidt med ro de første baner.

Efter ca. 500 m. svømning startede jeg stopuret, for endnu engang at teste mig selv på 400 m. distancen. Det gik egentlig meget godt, bortset fra lidt træthed i overkroppen, og et lille fumle stop efter 350 m, da jeg egentlig troede at jeg var i mål. Tiden blev 8 min 40 sek, hvilket jeg faktisk er rigtig godt tilfreds med.

I alt blev det til 1500 m, hvoraf de 1300 m var i crawl.

Resten af ugen kommer til at foregå i forholdsvis lavt gear. Min krop skriger virkelig på hvile, og ved nærmere eftertanke så er det vist også en del uger siden at jeg har haft en "stille uge". Resten af dagen bliver derfor træningsfri, onsdag løber jeg mig en tur, torsdag først svømning og så lidt cykling, fredag 1,5 times massage og lørdag/søndag skal der svømmes og løbes lidt.

I øvrigt så har jeg brug for et lille gear tip fra svømmefolket. Jeg svømmer med nogle forholdsvis billige Speedo briller, som egentlig fungerer meget godt i vandet.

Når jeg tager dem af, ligner jeg dog en gammel rynket kone rundt om øjnene, og det har jeg lidt svært ved at leve med, når jeg morgensvømmer og skal direkte på job (det fortager sig i løbet af et par timer).

På mine nuværende briller er der en tynd silicone kant, som dog ikke skåner specielt meget. Findes der briller der er mere skånsomme?

Det skal lige tilføjes at jeg har et smalt ansigt, så brillerne skal være tilsvarende smalle imellem øjnene.

Først og fremmest - Godt svømmet! Nu ved jeg godt tiden ikke er til det - Men hvis du skal svømme igen inden weekenden, så lav et par 50M Sprints og 100M Sprints. 3-5set. 400M er så kort en distance at den skal bare have fuld kraft hele vejen, så arbejd med din anaerobe kapacitet. Se evt lidt tilbage i Spoers log, han har tidligere lavet nogen fede svømme sessions på den måde.

Til det med svømmebriller, så er der ikke rigtig så meget at gøre. Jeg har dog nogle lidt større goggles som ikke laver den slags mærker - og de er med lyse/lyseblå glas/plastic. Jeg har et par ekstra du lige kan prøve, måske de passer dit hoved bedre end mit - Jeg får vand ind med dem.

aqua-sphere-goggles.jpg

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest - Godt svømmet! Nu ved jeg godt tiden ikke er til det - Men hvis du skal svømme igen inden weekenden, så lav et par 50M Sprints og 100M Sprints. 3-5set. 400M er så kort en distance at den skal bare have fuld kraft hele vejen, så arbejd med din anaerobe kapacitet. Se evt lidt tilbage i Spoers log, han har tidligere lavet nogen fede svømme sessions på den måde.

Thanx mate :bigsmile:

Jeg svømmer igen torsdag morgen, så der prøver jeg at lægge nogle sprint intervaller ind. For bare 14 dage siden havde jeg aldrig troet, at jeg skulle begynde med at arbejde med sprint i et svømmebasin. Bare det at crawle 400m havde jeg frygtet ville blive et stort issue :blink:

Det er heldigvis ikke tilfældet og bedst af alt, så synes jeg at det er pissefedt at svømme :superman: Total eyeopener :4thumbup:

De der goggles ligner jo til forveksling dem jeg plejer at bruge på skiferien :blink:

Edited by Elkjærmark
Link to comment
Share on other sites

Thanx mate :bigsmile:

Jeg svømmer igen torsdag morgen, så der prøver jeg at lægge nogle sprint intervaller ind. For bare 14 dage siden havde jeg aldrig troet, at jeg skulle begynde med at arbejde med sprint i et svømmebasin. Bare det at crawle 400m havde jeg frygtet ville blive et stort issue :blink:

Det er heldigvis ikke tilfældet og bedst af alt, så synes jeg at det er pissefedt at svømme :superman: Total eyeopener :4thumbup:

Sejt - Du får logget nogle svømme sessions! Der er mange af dem jeg træner med som overhovedet ikke kan sprinte - de har kun et tempo nærmest i vandet, så prøv dig lidt frem og se hvordan det går. Nogen er sindssygt gode til at sprinte afsted, andre kan ikke.

Det er også fedt at se du bare har kastet dig ud i det - Og fedt du ikke er bange for at få hovedet under vand! Tarzan-Crawl kommer man sgutte langt med :laugh:

De der goggles ligner jo til forveksling dem jeg plejer at bruge på skiferien :blink:

Skal du over knæet? :chicken::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share