VI TRÆNER LØRDAG FORMIDDAG KL. 10! ER DU MED?????
Jeg trak lidt på smilebåndet over denne bastante udmelding.
DET ER SATEME IKKE NOGET AT GRINE AF!!!!!, lød svaret.
Efter en sådan påtale fra en +100 kg tung, hårdtpumpet, stærkt tatoveret håndværker/fritids-dørmand tør man jo næppe andet end at møde op på lørdag.
Og hvis han så selv vælger at udeblive, så skal jeg dæleme drille ham herfra og langt ind i evigheden!
DAMN, hvor jeg bare elsker den omgangsform, der findes i jernhulen. At nogen siger, at der hersker en trykket stemning dernede, kan jeg ikke genkende. Det gælder jo naturligvis også om at lære at spotte, hvem der gerne vil snakke, og måske især, hvem der ikke vil. Hvis nogen signalerer: Leave me the fuck alone!, så skal man naturligvis ikke trænge sig på. Det gælder også i mange andre sammenhænge.
Men det var da i øvrigt et godt lille styrke-pas, jeg fik mig i går. Ben, rows og wristroller var nok det, der kørte bedst.
Nu håber jeg, at jeg kan få cyklet en smule i dag og i morgen. Men det bliver nok lettere i morgen, hvor der ikke bliver stærk sol.
Mine forældre havde i øvrigt taget et par flasker `Vitaminwasser´ med hjem fra Tyskland. Må se, om det kan bruges til at carbe op til cykling. At cykle i dag kommer uden tvivl til at kræve væske i spandevis.
I was stopped by a copper. He said: `You are a swine!´. He hit me with his baton, and he kicked me in the groin. I begged and I pleaded. Sure, my manners were polite. But I came back a bit later, with me good, old Armalite!