Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

perfect_, Jeg de desværre på fastlandet til og med nytår, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig... kommer du igen senere vil jeg hellere end gerne træde til.

Men du kan prøve at kontakte Gregers Jacobsen ..jeg sender dig hele hans addresse i en PM..

Henning... now THAT would be sweeeeeeeet

I dag.. lidt hurtig træning midt i København.. ca 4 km løb en kold og dejlig morgen med min nye labre MP3 fætter... Kører ellers på armbøjninmger og mine elastikker indtil jeg rammer Læsø igen. Det er ellers meget behageligt at se lidt storby igen og Kbh er en dejlig by. Havde en god gåtur idag hvor jeg bla. besøgte Arne.

Syntes at SI leddet brokker sig lidt igen, så det kan godt være jeg må en tur til forbi Kiroen i det nye år. Det SKAL bare spille!

ellers..ALT for mange jule kalorier og alt for lidt motion!!!

Link to comment
Share on other sites

I går:

Først 10 min på elipsetræneren...så:

Sekvenstræning:

Leg Presses: 15r@Max

Dips maskine: 15@max

Hypers 15r

Machine pulldowns 15@max

Crunches 15r

Incline Bænk: 15r@ 66 kg

DB laterals: 10r@10kg

Rear delt med elastikker: 15r

Front pulldowns: 15r@50kg

Kørt som sekvenmstræning, altså ingen pause mellem sæt. Derfor bliver selv lette vægte som disse tunge, og pulsen kommer pænt op at ringe

kørte 4 rundgange.

Må nok lige have fat i Kiroen igen, da SI leddet stadig føles lidt låst. Bugger, troede ellers det var Okay igen, but alas. jeg skal åbenbart være en skadet møgbunke hele tiden...

de gode nyheder.. jeg blev Onkel i nat, min kones søster fik en sund datter. Det gør en glad og mild!

Og så tilbage til arbejdet og lege med glade og rare lokalplaner.

Link to comment
Share on other sites

dagens leg:

Ryggen brokker sig stadig, så den får en tur til Kiro på fredag.. Højre skulder driller også lidt, så derfor var der en del øvelser der blev valgt fra:

men.. derfor var der stadig lidt gas:

Hyperextensions

3s@15r (ingen problemer i ryggen der..)

let rotary cuff arbejde.

Close grip bench:

15r@60kg

3s*5r@90kg

semi close grip:

3r@110kg

4r@110kg

Hæderlig power... var lidt svag ved lockout.

Close grip back off sæt:

12r@80kg

pumpede godt!!

Machine Pulldowns

15r@max vægt (bare for at varme latsene lidt, de fik en del i går, så...)

DB pullovers:10r@30kg

12r@40kg

12r@40 kg

sidste sæt ved vildt langsomme negativer, brændte vildt! det kunne være fedt med en større håndvægt.. :king:

leg extensions:

15r@9Blokke

3s*12r@11Blokke

3s*10r@13 Blokke

Med langsomme negativer, brændte fint i de svage skanker. savner et squatrck eller bare en hæderlig legpress for vildt!!!

leg curls:

15r@5blokke

2s*15r@7 blokke

2s*10r@9 blokke

DB laterals:

4s*12r@15kg :devil:

brændte rigtigt godt.. af en eller anden grund driller den her slet ikke skulderen.

rear delt machine:

15r@6blokke

10r@8blokke

ved at være lidt træt

Concentration curls med langsomme negativer:

2s*10r@20kg

brændte..uh..ja!

DB triceps extensions:

2s*10r@30kg

triceps ristede fra close grip, så der var ikke megen power.

Blandet Abs..

og så en hel masse rådgivning af knægtene.. der er godtnok en af dem der har de VILDESTE gains. Han er gået fra Puny til en god potion masse på 3 måneder. I'm not kidding, det er ret voldsomt. Viser bare at MASSER af mad, et hårdt 5*5 program og ungdommens gå på mod kan føre langt!

Link to comment
Share on other sites

det her bliver nok sidste indspark fra mig i den her log...

I aften starter jeg en ny, da jeg har brug for at tænke over nye mål og metoder :smile: jeg har også haft samme log siden jeg startede på MOL, så... det er vist også på tide :4smartass:

Nå, men jeg var ved Kiro i fredags, og jeg vil lige sige det igen, hvis nogen skal have fat i en Kiro på frederikshavns egnen så hiv lige fat i mig og få et navn, for han er en helt.. han KENDER virkelig til styrkeløft og træning,(har trænet med styrkeløftere for at lære mere om det) og det gør ham genial at diskutere hvad jeg bør og ikke bør lave.

SI leddet i venstre side er lidt problematisk. Hans forslag var at droppe ting som Squat (som jeg alligevel ikke kan lave) Dødløft og lignende med en direkte tung effekt (yates rows etc.) i 2 måneder. Imens skulle jeg arbejde koncentreret med især hypers og skrå maveøvelser for at gøre hele "core" området stærkere.'

Mere om det når jeg starter en nye log.

dagens træning. (da der endelig kom strøm til Læsø igen)

og lige en bemærkning:. Det er ikke fordi jeg med et er hoppet vildt i styrke at mange af håndvægtene med et er 2,5 kg tungere i øvelserne, men fordi vi opdagede derovre at vægtene var angivet forkert, da midterstykket i vægten vejede mere end vi troede..

Hypers:

4s@15r

Skulder opvarmning:

Laterals, front raises, rear delts, laterals igen. 15r af hver med 4 kg uden pause imellem, varmede skulderen godt.

Skrå ab crunches

2s@15r

Incline DB presses:

20r@22,5kg, 15r@27,5kg, 12r@32,5kg, 10r@37,5kg, 5r@42,5kg, 12r@32,5kg

GOD power!!! jeg kunne have fået flere med de 42,5 kg hvis jeg havde haft en spotter for jeg brugte MEGET energi på at få dem op i start positionen!!!

rear delt maskine:

15r@6blokke, 3s*10r@8blokke, 6r@10blokke

machine pulldowns:

3s*15r@max vægt

Incline DB flies:

15r@15kg

One arm rows:

2s*10r@27,5kg

latterlig lav vægt, men det var one arm rows der i sin tid gav mig min skade i højre lat, så det her er bare for at se om sådan en moderat vægt er = av i morgen..

DB triceps extensions:

2s*10r@32,5kg

TUNG idag

Rope triceps pushdowns;

5s*12r@stacken

God pump!

Concentration curls:

10r@20kg

5r@22,5kg

DB sidebends:

2s*12r@40kg

*******

den nye log kan findes her!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share