Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja..undersøgelserne består i at samle alle de rapporter og eksisterende data der findes om det marine område derude. Vi skal ikke engang sejle rundt derude fysisk og se på det. Jeg aner ikke hvad han er bange for? men jeg tror han bruger det til

1) At manifestere sin stærkt svindende magt

2) at vise sin paranoia og foragt over for alle de statslige indstanser.

Jeg kan ikke forstå hvordan viden kan være farligt, men for en person som Hr Rulle er det åbenbart utroligt farligt. Jeg tror faktisk han har været imod projektet hele tiden, men følte han burde være med.og nu gør han hvad han kan for at stoppe sagerne...

Mere følger senere, men jeg har nok gjort klart hvad jeg mener mod den slags taliban typer der mener viden er skadeligt...

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

trænede ungerne, der har gode gains i styrke med det basisprogram jeg har givet dem.. men det var også lidt tid til mig selv..

Bænk:

semi close grip.

10r@60kg

5r@90kg

7r@100kg

9r@100kg :devil: (brændte godt i triceps)

2s*5r@100kg

12r@80kg

20r@60kg

rear delt flies:

2s*12r@5blokke

10r@8blokke

2s*10r@10blokke (tungt)

Machine pulldowns:

TUT pulldowns (time under tension)

(satte stopuret til 45 sekunder og kørte så bare på med tungeste belastning på maskinen til tiden var gået..gav et vildt burn)

2s*45sekunder af max belastning

derefter.

dropsæt

19r@max, 10r@max-2, 10r@max-4

DB pullovers:

10r30kg

10r@35kg

3s*12r@40kg

den tog virkelig ved, armene rystede pænt til sidst.

DB laterals:

2s*12r@12,5kg

så 10 km cykling hjem i højt tempo.

God træning..lænden stadig ikke helt ok, men har ny kiro tid på mandag..så må vi håbe færgen sejler.

har stadig ben doms fra den træning jeg lavede i mandags.. den tog virkelig ved :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Og seneste Læsø update, fra TV2 Nord:

Marin Nationalpark tæt på forlis

af Jesper Christiansen, onsdag 24/11 2004

Planerne for en Marin Nationalpark på Læsø er tæt på forlis. Arbejdsgruppen Havet, som repræsenterer fiskeriet, vil ikke være med.

Arbejdsgruppen Havet mener, området til nationalparken i Kattegat er for stort, og at Skov- & Naturstyrelsen forsøger at få en fredning af Kattegat ind ad bagdøren.

- Vi føler os snigløbet af Skov- & Naturstyrelsen. De har hele tiden fremhævet den lokale forankring i projektet, men de respekterer os ikke, så derfor er vi nødt til at sige nu, at vi ikke kan komme længere, siger arbejdsgruppens formand Bent Rulle.

Arbejdsgruppen ønsker kun, at et areal i Kattegat hvor havdybden er 10 meter inddrages i pilotprojektet. Et areal på 1000 kvadratkilometer. Skov- & Naturstyrelsen ønsker derimod også at inddrage alle eksisterende data i et langt større område, så blandt andet Hirsholmene ved Frederikshavn kommer med. Der står fiskerne af.(Blackmoore: Bent Rulle har selv, som medlem af kommunalbestyrelsen været med til at lave de store afgrænninger i sin tid, som han nu er imod. han har også selv væet med til at bede om projektet i sin tid, men nu har han så åbenbart fået kolde fødder.)

- Det vil betydning en fredning af Kattegat. Det vil vi ikke være med til. Det vil betyde mange restriktioner for fiskeriet, og vi vil komme i konflikt med blandt andet skibstrafikken, siger Bent Rulle. (Der har ingen snak været om fredning i projektet, men alligevel fremføres det her som et argument)

På Læsø er de øvrige tre arbejdsgrupper rystet over, at fiskernes gruppe på et møde, der varede lidt over en halv time, havde held til at stoppe projektet.

- Vi er dårligt nok kommet igang. Jeg mener ikke, at der er grundlag for at stoppe noget nu. Vi er nødt til at lave undersøgelserne færdige, før vi kan beslutte noget, siger Ole Andersen, som er formand for arbejdsgruppen Vision & Formidling. (Fornuftigt, Ole. Ole er formand for den arbejdsgruppe, hvor jeg arbejder mest)

Borgmester Olav Juul Larsen (Venstre) vil på opfordring fra miljøministeriet indkalde de fire arbejdsgrupper og Skov & Naturstyrelsen til møde i håb om at nå til enighed

- Jeg håber meget, at projektet kan fortsætte, siger borgmesteren (Det var samme borgmester som for under en uge siden sagde :det hele er slut... men presset fra de utilfredse formænd er åbenbart begyndt at virke)

Link to comment
Share on other sites

Nøj hvor er jeg bombet i dag...

10 km cyking, 2,5 timers træning og så 10 k cykling tilbage...

det er noget der tager ved.

havde 4 unger at træne i dag, men også god tid til selv at få brændt noget så eftertrykkeligt af:

Hyperextensions:

3s*15r

Leg extensions:

12r@7blokke

2s*12r@9blokke

2s*12r@12blokke

12r@15 blokke

gav et hæderligt burn i stængerne

Incline DB presses:

20r@20kg

15r@27,5kg

12r@35kg

2s*10r@40kg :devil:

20r@27,5kg

kanon power i patten hele vejen!!! de 40 kg's håndvægte var bestemt ikke svære! Vi har bare ikke større vægte på Læsø så..it's gonna have to do!

rear delt machine flies:

15r@5blokke

3s*12r@7blokke

Machine pulldowns

3s*15r@max

1 dropsæt m 20*max og så nedefter med ild i latsene som resultat!

DB pullovers:

15r@30kg

12r@40kg

15r@40kg

rystende arme og pumpet bryst til sidst, men forrygende sæt. Highrep træning når det er mest brutalt!!

DB french press:

3s*12r@15kg

triceps allerede ristede fra pullovers....

DB laterals:

12r@12,5kg

15r@12,5kg

dropsæt med 12,10 og 7 kg, deltsene brændte for vildt til sidst!!!

Close grip bench

4s*10r@70kg.

triceps var solgte, men jeg ignorerede deres tudefjæs og hamrede videre

DB curls:

12r@20kg

6r@22,5 kg

godt pump i de små arme

diverse abs øvelser.. ikke meget energi tilbage!

jeg er SÅ bombet nu. jeg kører også et relativt lavt cal. indtag for tiden, vil gerne smide lidt spæk, og det kunne mærkes i lårbasserne på cykelturen hjem, der var pænt udsolgt! Aftenens prots kom i hvert tilfælde hurtigt ned!

Jeg var endelig til kiro her i mandags. (tager en hel dag når man bor på Læsø) Og en fin en . han havde styr på styrketræning, kendte alle øvelerne. Han undersøgte mig, og kom frem til at det brok jeg har haft med lænden nok har været et låst SI led i venstre side. Han løsnede op for det og regner med at skulle behandle det et par gange til. imens skal jeg undgå dødløft etc, men ellers træne videre.

Hans røndgen billeder viste forresten at mine ben nok ikke er helt lige lange, da der er en hældning ved mine hofter. Ikke noget unormalt, men kan forklare hvorfor, da et dødløft smuttede, at det kun var i den side det kom til at gøre avs. Lænden ser ellers godt ud, og har den rigtige krumning og det hele, så det er ikke der problemerne ligger.

jeg er optimistisk, for han virker meget kompetent.

Han anbefalede at jeg løsnede op for mine hasemuskler med stræk, da de var alt for tighte efter hans mening. Så, det starter jeg på med et dagligt stræk program fra nu af.

Derudover.

Intet nyt om nationalparken, men jeg har til gengæld fået min ansættelse på Læsø kommune forlænget et halvt år, og det er rigtigt labert!!! Tag den AF!!!

Link to comment
Share on other sites

Omgang... Clark, i forhold til dine galning 5*5 er det en gang DIFD playaa disco jeg fyrer af

den mangler jo desperat front squat og dødløft og noget overhead arbejde.. :blush::devil:

men omstændighederne taget i betragtning er jeg glad. Lænden har jeg en god kiro på.. lat skaden siger ikke specielt meget for tiden, og resten af kroppen har det faktisk rigtigt godt! Hvis der lige kan ryge noget spæk ser overkroppen faktisk helt hæderlig ud nu!

Link to comment
Share on other sites

I morgen finder vi (forhåbentligt) ud af hvad der sker med hele nationalparkprojektet.. det er interessant af mange grunde, bla. fordi det kan være med til at afgøre om mig og min Hustru skal bo samme sted det næste halve år. jeg hr arbejde her på Læsø, og hvis projektet stopper så har hun ikke... og skal jo nok arbejde andetsteds så..

tanken om et weekend forhold er ikke ligefrem noget der fryder mig..

Dagens træning blev derfor med kul på..

Fyrede højt op for Biohazard og især "Downsets" knaldhårde debutplade fra 1994...den er der hamrende groovy knald på.

Hyper extensions:

15r,25r,25r

rear delt machine flyes:

3s*10r@9 blokke

(2 blokke mere end sidste gang og brændte pænt meget)

EZ bar bend arm pullovers:

10r@40kg

10r@45kg

12r@45kg

den tager for vildt ved i patværk og triceps..laber øvelse!!!'

EZ bar curls

6@45kg, 8r@45kg (brændte rigtigt godt igennem)

Leg extensions

TUT træning.. 45 sek under spænding, 45 sek pause. På de 45 sek er der en 4-5 meget langsomme negative med max belastning..brænder helt vildt!

Leg curls

15r@5blokke

3s*12r@7blokke

DB laterals

12r@12,5kg

10r@15kg

DB triceps extensions:

15r@15kg

15r@20kg

10r@25kg

triceps kickbacks:

2s*10r@10kg.

Scapula dips supersættet med scapula pushups:

10/10

12/12

DB curls:

20r@15kg

Close grip benches:

20r@60kg

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Var øm alle mulige og umulige steder da jeg vågnede i nat, havde åbenbart sovet på en rigtig sært foldet måde.. men da jeg fik røven i gear og kom til træning kørte det såmænd rigtigt fint..

Hyperextensions:

15,20,20,20

langsomme, slow cooking the erectors

rear delt flies:

15r@ 5 blokke

15r@7blokke

12r@9 blokke

Sidste sæt var rigtigt rungt og tog virkelig ved..labert!

leg extensions..

TUT træning (Time under tension)

45 sek max efford, 45 sek pause.

4 sæt

i sidste sæt var der virkelig krampe i lårbasserne.

ski squat

, 20 sek i hver position, 5 positioner fra let bøjede knæ til under parallel.

2 sæt.

Så var der syre i benene til sidst

leg curls

20 sek arbejde, så mange reps så muligt, 10 sek pause, gentag

8 omgange med 5 blokke. 7 og 8 omgang trak VIRKELIG tænder ud.

Semi close grip Bench:

15r@40kg

10r@70kg

8r@80kg

4r@110kg

4r@110kg

2r@120kg

Sådan, rigtig god power!

DB pullovers:

25r@30kg

EZ bar Pullovers

2s*6r@50kg

Vildt stretch...armene rystede!

DB laterals:

Dropsæt 12,5kg-10kg-7kg-4kg

Concentration curls

10r@15kg

2s*10r@17,5kg

godt pump i armene.. normale curls irriterer min højre skulder lidt, men concentration curls har ikke den effekt.

DB triceps extensions:

10r@20kg

10r@25kg

10r@30kg

Sidste sæt tog godt ved i de ærvelige hestesko!

Wrist curls:

3s*12r@12,5kg

Link to comment
Share on other sites

En håndvægt..dobbeltgreb..startende med strakte arme bag nakken..sænker til hænderne er ca midt på baghovedet..strækker igen.

Som ham her DBTricepsExtension.gif

men ikke helt så langt ned og en noget langsommere udførsel.

de 45 sekTUT er hurtigt op og meget langsom negativ.. brænder relativt meget i mine sørgelige ben.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Startede ud med lidt supersæt madness: alle 3 øvelser supersættet og kørt i cirkeltræningformat, så når jeg var færdig med den ene gik jeg videre til den anden hele tiden så 12 sæt uden noget der mindede om pause:

leg extensions

15r@7blokke, 15r@9blokke, 8r@13blokke, 8r@13blokke

Hyperextensions:

15,20,20,15

leg curls

4s*15r@5blokke

Så var der varme i kroppen, og det kunne mærkes

en omgang til, bare med 2 andre øvelser:

rear delt machine:

15r@5blokke, 10r@7blokke, 10r@9blokke

machine pulldowns:

3s*15r@max vægt

alle sæt uden noget der minder om pauser mellem.

Så var det tid til at lege med vægte! Og have lidt hvile mellem sættene.

DB pullovers:

15r@25kg, 15r@30kg, 3s*12r@40kg

brændte rigtigt godt

DB incline:

20r@22,5kg, 15r@30kg (påå en lidt højere incline end normalt, men det føltes ikke godt for skulderen, så den kom et tak ned igen inden..) 9r@35kg

prøvede at få det 10 rep, men armene døde. Labert!

DB laterals

10r@12,5kg, 8r@15kg

Concentration curls:

2s*10r@15kg

triceps extensions

2s*10r@30kg

DB sidebends:

2s*10r@30kg

alt føltes bombet og stægt tilsidst... Sidder her og er lidt lækker smadret!

Link to comment
Share on other sites

hrmm :dry:

3 day med et kalorieindtag langt under de 1000 :dry: Kan simpelthen ikke spise..åndsvage mavesyge-. ... alle kcal kommer fra Cola og lignende, så det meste protein jeg får må være de par gram der er i en paragurt tabet..

det spiller minus :dry::dry:

Er godtnok fesen, men arbejdet lævner ikke mulighed for at være syg lige nu.

Link to comment
Share on other sites

det lykkededes at få den grotesk store mængde aftensmad bestående af :2 stk toastbrød m advocado+ 1 halv prot shake til at blive nede !!!

:4thumbup: :4mewantfood:

Jeg kan ikke fatte hvordan Litopsi holdt til sin kur. jeg mener, nu har jeg, ufrivilligt været super kaloriereduceret i 3 døgn og jeg tror jeg kunne få seriøse tæsk af en fraggel!!!

Link to comment
Share on other sites

jubiiii--kunne endelig begynde at spise lidt i går aftes

er stadigvæk svag, men har fået spist i dag.

var ovre og træne let, ikke det vilde.. det tungeste var 2s*5r@100kg (som føltes TUNGT) i Bænk.

men det var labert at komme igang igen, selv om det hele føltes tyndt, rystende og svagt

Link to comment
Share on other sites

Stadigvæk ikke på toppen,men har spist normalt i dag. Dvs 3 måltider + et mellemmåltid, det er jo næsten det sammen som hele den forrige uge :nissegrin: Føler mig stadig noget svag, men havde en god 1 times gåtur i den helt forrygende smukke vintersol på et små-snedækket Læsø.

Her er ikke bare labert, her er hamrende lækkert! På en dag som i dag er det helt i orden!

Vil lige vise hvor dejligt der egentligt er at gå tur i :

post-566-1103488912_thumb.jpg

Og forresten: "The Bourne supremacy" er en værdig opfølger til en af de store gode overraskelser inden for Agent film genren, "The Bourne identity". Den er virkelig værd at se!

Link to comment
Share on other sites

bugger..er stadig småsyg.. slatten..snottet... helvede og patter!!!

så dagens træning blev let..

en hel masse sumo dødløft med 60 kg for at starte på det igen..ingen dumme knæk i ryggen, kiroen har vist gjort sit arbejde godt :)

4s*12r@40 kg i DB pullovers

og så lidt let snask mens jeg rådgav den af knægtene der var mødt op til træning i dag. Hans gains er virkelig i orden, men jeg har også sat ham på en fast diæt af 5*5 i bænk og dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share