Lækre mænd - TV2 i aften


Wannabe
 Share

Recommended Posts

En ny tendens har set lyset: De forfængelige mænd. Disse mænd lader ikke kvinderne noget tilbage, når det gælder de ekstremer, de vil gå til for at opnå det perfekte udseende. Bl.a. er 28-årige Antonio så utilfreds med sit udseende, at han betaler 350.000 kr. for en syv timer lang operation, der skal ændre hans krop radikalt.

Gad vide om det ikke er det indslag om en fætter som vil have større muskler, og derfor får indopereret silikoneimplantater på de fleste muskelgrupper... det blev vist vist på en anden kanal for 1/2 år siden...

Indslaget kommer kl. 23.05 på TV2.

Er mænd for forfængelige ?

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg har lige set programmet, og hold kæft hvor er de langt ude.. Ham den gamle affe bruger 2 timer om dagen på at barbere ben og trimme sine øjenbryn, træner hele tiden osv.. Og for det første var han både grim at se på, og ikke særlig muskuløs...

Dog kunne jeg ikke lade være at tænke lidt på fittsmoker da jeg så ham manden ligge i badekaret og barbere ben og smøre kroppen ind i lotion :lol:

Og så ham der fik lavet de kunstige muskler, så både stadig fed og doven ud..

Han overarm så dog ok ud bøjet, men når den var udstrakt sad biceps alt for højt oppe.. Desuden var hans bryst slet ikke særlig stort efter operationen, og han var stadig buttet at se på..

Kæft jeg kunne finde andre ting at bruge de 350.000kr til.. Så købte jeg hellere end gerne mit helt eget hjemmegym og trænede mere seriøst istedet for at bruge det på sådan en gang plastik.. Føj! <_<

Link to comment
Share on other sites

Ham der fik lavet implanter over hele kroppen var da totalt til grin :tongue:

Han lignede ikke en der nogensinde har været i et motionscenter, og heller ikke efter operationen, han lignede bare en buttet gut :angry:

Kunne aldrig finde på at få inopereret implanter i kropppen, så vil jeg sku næsten hellere tage en AS kur (hvilket sikkert giver bedre..... :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg så også en del af det igen, men der var John Cleese på den anden kanal, så... ;)

Jeg synes det er en tankevækkende udsendelse, fordi den giver et indblik i nogle folk's liv som tilsyneladende har det noget skidt med dem selv - og det i ret udtalt grad. Og fordi det dermed får mig til lige at reflektere over det vi selv render rundt og laver i DK centre.

Og så er jeg også enig i at de tilsyneladende ikke får det store ud af det - ham med implantaterne kunne vel have gainet det samme med ordentlig træning på nogle måneder. Hvis han så også havde fået fedt% ned, ville det sikkert have givet ham en del mere... Så her er jeg enig med JSC - han skulle have haft 1/2 år mere i et center, og en kostplan fra Mr. Fitness/SaintPauli :xmas:

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

Og så er jeg også enig i at de tilsyneladende ikke får det store ud af det - ham med implantaterne kunne vel have gainet det samme med ordentlig træning på nogle måneder. Hvis han så også havde fået fedt% ned, ville det sikkert have givet ham en del mere... Så her er jeg enig med JSC - han skulle have haft 1/2 år mere i et center, og en kostplan fra Mr. Fitness/SaintPauli :xmas:

Wannabe > Det er ikke alle der har tid til eller gider at bruge tid på at træne i et center.

Vent 10-20 år så er det sikkert også muligt via gen-teknologi eller avanceret medicin at bringe fedt-procenten ned. Så kan man se godt ud uden at skulle lide for det.... og hvorfor skulle man også det ?! Fuck guds plan.... kroppens begrænsninger står for faldt med den fremgang der er i teknologien og videnskaben.

Alt det filosofiske i det sammenhæng er, efter min mening, irrelevant. F.eks hvis man taber sig så får man større selvtillid o.s.v. Tingene er som de er fordi der er en mening med det... bla, bla,bla. Man får sikkert større selvtillid lige meget hvordan man taber sig.

Link to comment
Share on other sites

Men de der voksbehandlinger? Det lignede godt nok mere avanceret tortur end skønhedspleje! :(

Måske var permanent hårfjerning ikke opfundet, da det program blev lavet? Virker lidt sygt at skulle ind hver sjette uge til 900 kroner per gang resten af sit uldne liv - så hellere brænde de 20.000 af det koster at få det ordnet over et par gange og så er det overstået.

Var absolut heller ikke lun på ham med implantaterne, hvis han bare havde været sig selv, havde han været lidt småbuttet og egentlig nuttet nok. Men de der bryst-tutter gjorde ham bare mystisk at se på, man lagde mærke til den unaturlige form med det samme. :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Vent 10-20 år så er det sikkert også muligt via gen-teknologi eller avanceret medicin at bringe fedt-procenten ned. Så kan man se godt ud uden at skulle lide for det.... og hvorfor skulle man også det ?! Fuck guds plan.... kroppens begrænsninger står for faldt med den fremgang der er i teknologien og videnskaben.

Alt det filosofiske i det sammenhæng er, efter min mening, irrelevant. F.eks hvis man taber sig så får man større selvtillid o.s.v. Tingene er som de er fordi der er en mening med det... bla, bla,bla. Man får sikkert større selvtillid lige meget hvordan man taber sig.

Hmm... nu er jeg jo lidt af en amatørfilosof ;)

Jeg synes teknologien i et vist omfang allerede ér der - andre boards har gode råd om hvad man kan hælde i kroppen af AS, væksthormon og andre kemikalier som giver et 'pump' eller 'cut'. Og der kommer da helt sikkert mere til hele tiden.

Men med mindre vi på et tidspunkt i fremtiden kan ændre vores gener, vil vi i samfundet stå med nogle "perfekte" tilrettede voksne som er pumpede, uden kropshår, med den perfekte xyz-BH-skål, og disse "perfekte" personer vil så føde nogle små, i deres øjne måske "grimme uperfekte uldtotter". Så disse unger fødes ind i en verden og til et liv, som er resultatet af den påvirkning som deres forældre har været udsat for og er gået igennem, og som har gjort det nødvendigt for deres forældre at ændre radikalt på deres krop i forhold til deres genetiske udgangspunkt for at have det godt med sig selv.

Siger forældrene i en sådan situation og i sit eget forbillede: "Jeg elsker dig og du er god nok som du ér" (og mener det), eller bestiller de i stedet en tid hos den lokale plastkirug til ungen... Under alle omstændigheder vil ungerne sikkert blive indirekte påvirket af den adfærd som forældrene udviser i forhold til sig selv...

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Playboy:

Dog kunne jeg ikke lade være at tænke lidt på fittsmoker da jeg så ham manden ligge i badekaret og barbere ben og smøre kroppen ind i lotion 

:blink: Hvae...hvad foregår der ? Hvad sker der for dig ? :blink: først snakker du om erektion i min log-bog og så dette......hmmmmm......

Det var sådanset bare jf. din træning med handsker osv.. Skulle heller ikke undre mig du lå derhjemme i badekarret som ham fra programmet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og så er jeg også enig i at de tilsyneladende ikke får det store ud af det - ham med implantaterne kunne vel have gainet det samme med ordentlig træning på nogle måneder. Hvis han så også havde fået fedt% ned, ville det sikkert have givet ham en del mere... Så her er jeg enig med JSC - han skulle have haft 1/2 år mere i et center, og en kostplan fra Mr. Fitness/SaintPauli :xmas:

Wannabe > Det er ikke alle der har tid til eller gider at bruge tid på at træne i et center.

nej så hellere bruge tiden på at tjene 350 kilo .... de kunne med rimelighed veksles til 37/uge i et center hvor man giver sig selv en udemærket løn for at tage af sted (sygedage mv. i forb. med operationen og det mindre antal sygedage pga. træningen ikke indregnet).

Link to comment
Share on other sites

Playboy:

Det var sådanset bare jf. din træning med handsker osv.. Skulle heller ikke undre mig du lå derhjemme i badekarret som ham fra programmet

Okay, jeg vil så frigøre dig fra at skulle tænke yderligere over Fittsmoker i badekarret.... :unsure: ........ og afsløre, at sådan ser det ihvertfald ikke ud- og jeg træner til orientering ikke med handsker mere.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Jeg så en makker på tysk tv, som fik implantater i balderne, fordi han ikke var tilfreds med deres form. Han ville ha sådan en lille fræk rumpe, men det endte med at se helt skørt ud, fordi balderne nærmest bulede ud for oven. :lol: Han var ikke selv tilfreds med det, men plastikkirurgen mente, det var det, han havde sagt, han ville ha.

Far, verden, far vel!

Jeg kedes nu længer at være din træl,

de byrder, som du mig har byltet oppå,

dem hvister jeg fra mig og vil dem forsmå,

jeg river mig løs, og jeg kedes nu ved

forfængelighed,

forfængelighed.

Thomas Kingo, 1681.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Playboy:

Dog kunne jeg ikke lade være at tænke lidt på fittsmoker da jeg så ham manden ligge i badekaret og barbere ben og smøre kroppen ind i lotion 

:blink: Hvae...hvad foregår der ? Hvad sker der for dig ? :blink: først snakker du om erektion i min log-bog og så dette......hmmmmm......

Det er sku for morsomt :bojo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share