AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

SM 3-Kamp Prep | 13/9/04

Squat

10 reps x 60kg

5 reps x 100kg

3 reps x 120kg

3 reps x 140kg

1 rep x 160kg

+ lidt hjælpegeil a la HST

I min frokost pause idag da jeg var på vej over og købe mad, var der en pige på en cykel der blev kørt over og fuldstændig kvast under en lastbil lige foran mig. Jeg har aldrig i mit liv set noget så forfærdeligt og ubehageligt. Det rystede mig virkelig dybt og jeg har haft kvalme og været på nippet til at bryde sammen lige siden. Det var en overvindelse bare at køre ud til træning idag, og jeg var ekstrem forsigtig og jumpy i trafikken. Jeg prøvede at abstrahere fra det, men der var intet pres i mig idag.

:( :( :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niske

Har snakket lidt med forskellige, min søster var også lige forbi og hun mente jeg skulle få krisehjælp… Jeg ville egentlig gerne se tiden an, men på den anden side bliver det ved med at køre rundt i hovedet på mig.

Blackmoore

Det er surealistisk… og dog står billederne meget klart i mit hovede. :(

Link to comment
Share on other sites

Niske

Har snakket lidt med forskellige, min søster var også lige forbi og hun mente jeg skulle få krisehjælp… Jeg ville egentlig gerne se tiden an, men på den anden side bliver det ved med at køre rundt i hovedet på mig.

Blackmoore

Det er surealistisk… og dog står billederne meget klart i mit hovede. :(

Læste lige om det på EBs hjemmeside - der skriver de at flere af vidnerne fik krisehjælp. Tror det kunne være godt for dig, især når det påvirker dig så meget.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Det gi' ekstra blod på tanden at køre op sammen med en så stærk dødløfter som Kern og han var ekstra stærk her, da han var iført Ærwlige Æniworns dødløft dragt.

Du havde godt nok en tendens til at "idol-lisere" mig, men altså... du er midst lige så go' i dødløft, det beviste du jo! :)

Og for satan du er et stort uhyre... du er både højere og tungere, lee'! B)

Iøvrigt.... skal dragten sidde strammere? Jeg synes ikke jeg ku' forskel på 280 kg, med og uden dragt.... ikke andet end at dragten strammede i bunden.

Link to comment
Share on other sites

Du havde godt nok en tendens til at "idol-lisere" mig, men altså... du er midst lige så go' i dødløft, det beviste du jo!  :)

Og for satan du er et stort uhyre... du er både højere og tungere, lee'!  B)

Iøvrigt.... skal dragten sidde strammere? Jeg synes ikke jeg ku' forskel på 280 kg, med og uden dragt.... ikke andet end at dragten strammede i bunden.

Du ER jo mit store idol, de gaaarnz, de quuuuaaadz, den charme, den styrke… :wub:

:tongue:

Jeg vil mene at du skal ha' en strammere dragt ja, den strammede godt til i stropperne (men de er jo også syet godt ind til min korte torso) men den var for lille omkring dine ben og røv, hvilket den næsten også er for mig efterhånden.

SquatFather

Den hjælper ikke specielt rent kilomæssigt, men den "tightness følelse" man får af at ha' dragten på kan betyde meget psykisk. Et godt eksempel var da vi trænede Reverse Band Dødløft med Kim, han kunne ikke rokke 260kg én cm fra jorden, men så snart han er i dragt løfter han snildt 290kg til træning UDEN bands vel at mærke. ;)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Tak for tankerne alle. :)

Jeg fik en snak med min søster igår aftes og nogen beroligende piller der sendte mig direkte i soveland. Jeg er stadig temmelig groggy over pillerne endnu, men jeg har det meget, meget bedre.

Rigtig godt at høre, at du har det bedre. :bigsmile: Det må have været en meget ubehagelig oplevelse... :(

Jeg ville ønske, jeg kunne sige/gøre noget, som rent faktisk hjælper dig, og som ikke bare lyder som en eller anden floskel. Men kan vel desværre ikke gøre så meget andet end at sige, at hvis der er noget som helst, jeg kan gøre, så må du endelig sige til...

Link to comment
Share on other sites

Håber du er kommet lidt ovenpå igen min ven.. og endnu engang tak for lån af dragten igår ;) :)

Det værste er væk.

Du fik alligvel gjort meget bedre brug af dragt end jeg selv kunne ha' gjort igår. Hvis du lære at binden nogen ordenlige knæbind på mig er vi kvit! B)

Hoosier

Det er tanken der tæller, og tak for den! :)

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 15/9/04

Tung Bænkpres

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

3 reps x 100kg

1 reps x 120kg

- trøje -

2 reps x 160kg

2 reps x 170kg | Nr. 2 kom ned, begge var raketter :devil:

1 rep x 180kg | Ned, fin pause og fint op :)

1 rep x 190kg | PR | Ned, minimal pause, eksplosiv fra brystet og fightet det sidste stykke op op! PR!!! :devil: :devil: :devil:

1 rep x 200kg | 8cm klods

miss x 210kg | 8cm klods | Egentlig fint pres, men den døed fuldstændig i højre side

Det var en af de dage… Har været i råddent humør hele dagen, min skulder gjorde lidt ondt under opvarmning, også derfor jeg stoppede på de 120kg, men der var virkelig godt pres og god fart i.

Opspændet og især spændet i armene var virkelig godt idag. Jeg fik at vide bagefter at jeg havde ligget lidt usikkert og mindre spændt i kroppen på de 190kg, men de kom op og det kostede mig seriøse kramper i begge haser!!! :devil:

Suveræn bænkpres dag, hvor det bare kørte som det skulle, jeg kan endelig med sikkerhed sige at jeg har fået styr på min Titan trøje! :bigsmile:

Skulderen gav ikke nogen problemer resten af træning, længe leve udstyr, hurra, hurra - og så den lange - HUUURRAAAAA! :w00t:

+ hjælpegeil a la HST (nu kun med 10 reps, sweet B) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share