AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej A'worn

Glæder mig at squatten kører for dig lille mand.

Smut lige forbi min log og tjek mine nye overarme ;) - og pas godt på tøsen på lørdag  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Aye yo Wattson, jeg lurede dem jo lige til MOL aften, man må sige at du er vokset en del og dine GAAARNZ er bestemt fulgt med resten! :bigsmile:

…og sføli… ;)

Uhyggelig styrke du render rundt med....ræææspekt  :satisfied:  :smile:

Hmm...hvad kræver det for at afspille de vidoer der? - kan ikke lige få dem til at fungere!!

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :)

Har nu stadig meget langt op til de andre løftere med min vægt, men heldigvis også god tid. ;)

Afspiller dem fint med QuickTime :-)

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehe… Man jo prøve at skaffe "converters" i det små… :laugh:

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 6/10/04

Tung Bænkpres

10 reps x 60kg

2 sæt x 5 reps x 90kg

2 sæt x 1 reps x 120kg | føltes som en tom stang idag! :blink:

- trøje -

2 reps x 160kg | ikke nede

1 rep x 170kg | næsten nede

1 rep x 175kg | ned, laaaang pause, raket op :bigsmile:

miss x 180kg | jappede som bare (typisk mig :rolleyes:) og så må man betale prisen, føltes ellers let, men kom for langt ind over hovedet og ville ha' ramt stativet hvis spotteren ikke havde hapset den :)

Hi Incline BB Press

10 reps x 60kg

8 reps x 95kg | Rep PR

10 reps x 95kg | Rep PR | failede på den sidste

Wide Grip Pulldown

10 reps x 80kg

5 reps x 115kg

6 reps x 115kg

Triceps Extension (s1)

2 sæt x 15 reps x 15kg

Seated Curl (s1)

2 sæt x 15 reps x 15kg

DB Rotations

2 sæt x 15 reps x 10kg

Kommentar

God let træning idag med massere af OVERSKUUUUU' :w00t:, nu kan albuerne se frem til halvanden uges pause fra trøjepres, hvilket de vil ha' godt af. Regner med at bænk startvægten til SM bliver 175kg. :)

Man kan forøvrigt købe neoprene knæbind i Netto til 25kr for tiden, så jeg købte nogen og brugte dem idag som ALBUEBIND, passede glimrende. :D

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Tapering | 8/10/04

Dødløft

5 reps x 100kg

1 rep x 140kg

4 sæt x 1 rep x 160kg

Squat

10 reps x 60kg

5 reps x 100kg

4 sæt x 1 rep x 140kg

- dynamisk udstrækning -

masse reps x masse sæt x 60kg

Kommentar

Stille og rolig træning. Kan godt mærke jeg har brug for hvile, især i dødløften. Der var godt jævnt pres på det hele, men farten var sløv. :)

Link to comment
Share on other sites

Hey, kanon flot squat! :w00t:

Jeg bakser stadig en hel del med min Squat, fordi jeg også er pænt høj og jeg fik anbefalet af klausjensen lige at tage et kig i din log. Efter at have set de super løft du laver, skulle jeg nok mene at det har hjulpet en del.

Hvor bredt står du ca.?

Et af mine problemer er nemlig at jeg kommer til at presse mine knæ indad, når jeg skal op igen, når jeg står med en bred fodstilling. Hvordan undgår du det, hvis du vel at mærke har haft samme problem?

Mvh Seb M :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey, kanon flot squat! :w00t:

Jeg bakser stadig en hel del med min Squat, fordi jeg også er pænt høj og jeg fik anbefalet af klausjensen lige at tage et kig i din log. Efter at have set de super løft du laver, skulle jeg nok mene at det har hjulpet en del.

Hvor bredt står du ca.?

Et af mine problemer er nemlig at jeg kommer til at presse mine knæ indad, når jeg skal op igen, når jeg står med en bred fodstilling. Hvordan undgår du det, hvis du vel at mærke har haft samme problem?

Mvh Seb M  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

problemet med at presse knæene indad kan tit løses ved i en periode at køre med elastikker omkring knæene - derved tvinges du til at presse knæene udad..... minibands er rigeligt.... husk også at vinkle fødderne lidt udad......

Anyone - nice, squat btw.

Link to comment
Share on other sites

Hvor bredt står du ca.?

Et af mine problemer er nemlig at jeg kommer til at presse mine knæ indad, når jeg skal op igen, når jeg står med en bred fodstilling. Hvordan undgår du det, hvis du vel at mærke har haft samme problem?

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Seb M

Jeg har haft nøjagtigt samme problem med knæene, og har stadig tendens til det, men har til stor del afhjulpet det ved hovedsageligt at fokusere på at presse knæene udaf og mase nakken op i stangen når jeg skal op igen. Jeg står med fødderne et par cm bredere end skuldrene og har en 30-40° vinkel på fødderne.

hvilket program bruger i til at se squatvideoerne med..?? virker ikke i min meia player

<{POST_SNAPBACK}>

+

Som nævnt flere gange ovenstående - Quicktime :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Arne. ;)

problemet med at presse knæene indad kan tit løses ved i en periode at køre med elastikker omkring knæene - derved tvinges du til at presse knæene udad..... minibands er rigeligt.... husk også at vinkle fødderne lidt udad......

Anyone - nice, squat btw.

<{POST_SNAPBACK}>

Har prøvet det er par gange med minibands om knæene, det er HÅRDT! Der skal ikke særlig mange kilo på stangen når man køre den.

…og tak! :)

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Tapering | 11/10/04

Squat

10 reps x 60kg

5 reps x 110kg

3 sæt x 1 rep x 150kg

- walkouts -

10 sek x 240kg

blackout x 260kg | Vægten føltes egentlig ikke tung på nakken, men da jeg var kommet ud oog havde fundet min stand, sortnede det for øjnene og havde det ikke været for spotterne var jeg nok væltet med vægten. :blink:

Bænkpres

10 reps x 60kg

5 sæt x 3 reps x 100kg

RDL (dynamisk udstrækning)

3 sæt x 10-15 rep x 60kg

Kommentar

Go' let og hyggelig træning. Så er der kun lidt ultra let bænk tilbage på onsdag og så går det løs i Rødby. :w00t:

MaxP

Det er vores faste skråbænk, og det bliver vidst ikke meget mere incline end på den, ;)

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Tapering | 13/10/04

Bænkpres

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

4 sæt x 2 reps x 100kg

+ Squat og forskellige former for dødløft (dynamisk udstrækning)

masse sæt x 10-15 rep x lette vægte

Kommentar

Lænden har været noget DOMS ramt og stiv efter puklearbejde i weekenden, den løste godt op til sidst idag og jeg regner med at den er tiptop til på lørdag. :)

Link to comment
Share on other sites

Vaffer noget dynamisk udstrækning mener du primært har hjulpet dig til at nå dybden i squat?

Kan jo nok ikke blive ved med at springe squat over hele næste år med, så noget udstrækning skal der til på et tidspunkt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg laver forskellige dødløft variationer i samme sæt, stående på en ca 8 cm høj blok med snach greb. Plejer gerne at starte med rumænsk dødløft, så stivbenet, Dimel og rundrygget. Jeg ligger vægt på HVOR jeg er mest stiv på dagen, er det gluteus (hvilket det oftest er) køre jeg mest rumænsk, stivebenet og Dimel er super til hasserne og den rundryggede (som jeg næsten udelukkende brugte idag) er go' til erector spinae og multifidus (problem barn nr 2).

Held og lykke til SM - jeg er sikker på du ikke bommer ud. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tjak sja dju ha! :bigsmile:

Fordusætningerne denne gang er ihvertfald langt bedre på alle punkter end til Junior DM. :)

Link to comment
Share on other sites

Du bliver røv nasty til SM Anders, bare giv fuld gas :devil:

Hvad regner du med at få med dig i de forskellige?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil gøre mit bedste, ingen tvivl om det! :king:

Jeg regner med 220 - 175 - 240 (startvægte) :bigsmile: Målet er bare at gennemføre og lave guldkrav. Det ville da være rart at komme omkring de 700kg i totalen, men den tid, den glæde! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du bliver røv nasty til SM Anders, bare giv fuld gas :devil:

Hvad regner du med at få med dig i de forskellige?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil gøre mit bedste, ingen tvivl om det! :king:

Jeg regner med 220 - 175 - 240 (startvægte) :bigsmile: Målet er bare at gennemføre og lave guldkrav. Det ville da være rart at komme omkring de 700kg i totalen, men den tid, den glæde! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også solide startvægte du har dig der :4thumbup: kravet bør da ikke volde dig problemer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share