Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er netop flyttet til Hjørring Styrkesport. Træner du stadig i Hjørring Styrkesport? I så fald, på hvilket tidspunkt og hvilke dage?

Mvh Rasmus

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, velkommen til HSS. :smile: Jeg er sikker på, at du bliver glad for stedet.

Ja, jeg træner typisk man-, tirs- og fredag ved 19-20 tiden, men det skifter lidt.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

En note til mig selv må være: PAS NU PÅ med at køre til failure. Jeg gør det alt for tit i mine hjælpeøvelser og jeg får sikkert det hele tilbage i hovedet igen som overtræning. :nono: Jeg skal sgu lære at holde i god tid, men det er svært.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er hamrende svært :blink: Jeg er gået tilbage i bænkpres de sidste 1½ måned, sandsynligvis gr overtræning med 6 sæt 3-reps grindere 1x ugentligt. Det er vist meget godt jeg er hoppet på jeres program. Jeg har sågar fundet mine max i de fleste hjælpeøvelser for at undgå at riste CNS :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 110405

Squat 5 x 2 x 110 kg

Bænkpres 5 x 3 x 90 kg

dips 1 x 10 x mig + 10 kg, 2 x 6 x mig + 15 kg

chins 1 x 8,6,6 x mig+15 kg

Mave 3 x 10 x mig

Dødløft, teknik

DB hammer curls 1 x 6,5,5 x 19 kg

Fin træning. Alle hjælpeøvelserne blev afsluttet et godt stykke fra udmattelse. Squat kører forrygende. Jeg er næsten sikker på, at mit max er steget en 5-10 kg både i squat og bænkpres :smile: Bliver desuden spændende om jeg kommer over de 200 kg i dødløft også.

att: AF -->

Jeg er sikker på, at det bliver en fordel i sidste ende at holde sig langt fra udmattelse. Restitutionen bliver i hvert fald optimeret, når CNS ikke er brændt af.

Link to comment
Share on other sites

Har haft en del møder og alverdens andet påtrængende arbejde denne ude, så træningen i dag bliver desværre udsat. Tror vi tager en x2 træningsuge i stedet.  :dry: Der er bare ingen grund til at træne på halv kraft.

:mad:

Hr. K  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Se det er den rigtige vej at gå, har du læst lidt for meget i min log :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt tidligere, så er jeg lidt presset med tid i dag. Tilgengæld fik jeg taget en Tabata-turnus med frø-hop. Pik pg patter det var hårdt ...  :w00t:  :firebounce:

Det er helt vildt, at nogen kan gøre det med squat og så vægte.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Hr. K

Hvor har du lært den slags ord?

:laugh::laugh::laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt tidligere, så er jeg lidt presset med tid i dag. Tilgengæld fik jeg taget en Tabata-turnus med frø-hop. Pik pg patter det var hårdt ...  :w00t:  :firebounce:

Det er helt vildt, at nogen kan gøre det med squat og så vægte.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Hr. K

Hvor har du lært den slags ord?

:laugh::laugh::laugh:

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er jo gammel konstabel :smile: Jeg kan bande og svovle værre end en Bornholmsk havnearbejder, når det kommer over mig.

Hr. K

EDIT: Kig lige ind på OFF-topic "never ending tråden". Tag lige den udfordring´jeg har postet. :smile:

Edit edit: I kan også få den her :

Tag en tabata-turnus med frø-hop.

20 sek frø-hop --> 10 sek pause x 8 = i alt 4 min.

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Som nævnt tidligere, så er jeg lidt presset med tid i dag. Tilgengæld fik jeg taget en Tabata-turnus med frø-hop. Pik pg patter det var hårdt ...  :w00t:  :firebounce:

Det er helt vildt, at nogen kan gøre det med squat og så vægte.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Hr. K

Hvor har du lært den slags ord?

:laugh::laugh::laugh:

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er jo gammel konstabel :smile: Jeg kan bande og svovle værre end en Bornholmsk havnearbejder, når det kommer over mig.

Hr. K

EDIT: Kig lige ind på OFF-topic "never ending tråden". Tag lige den udfordring´jeg har postet. :smile:

Edit edit: I kan også få den her :

Tag en tabata-turnus med frø-hop.

20 sek frø-hop --> 10 sek pause x 8 = i alt 4 min.

<{POST_SNAPBACK}>

Tag en guldcirkel på 12 minutter også lidt af en udfordring!

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Træning 150405

Dødløft 1 x 2 x 160 kg, 1 x 2 x 170 kg, 3 x 2 x 180 kg

Bænkpres 5 x 2 x 102,5 kg

t-bar rows, liggende 1 x 6,6,4 x 65kg

Dips 3 x 7 x mig + 15 kg

Mave 3 x 8 x mig

Hammer curls 1 x 6,5,5 x 19 kg

Ok træning. Konventionel dødløft kører fint, og jeg er noget overrasket over, hvor let det er at smide rundt med 180kg. Bænkpressen ser også lovende ud. Igen fik jeg holdt mig langt fra udmattelse i hjælpeøvelserne. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 180405

Squat 2 x 2 x 115 kg, 1 x 1 (+miss) x 115 :mad::dry: 1 x 2 x 100 kg, 1 x 2 x 105 kg

Bænkpres 2 x 3 x 90 kg, 3 x 3 x 80 kg

Chins 1 x 8,8,7 x mig + 15 kg

Dips 3 x 8 x mig + 15 kg

Curls 1 x 8,8,6 x 16,5 kg :dry:

Incline crunches 3 x 10 x mig

Hmm ... jeg er virkelig skuffet over, at jeg missede tredje sæt med 115 kg. Jeg tabte luften på vej ned, og måtte smide stangen. Resten blev kørt med lavere vægt. Jeg har indført en ny regel mht. hjælpeøvelsere: Hvis jeg står stille i mere end 3 sessioner, så smider jeg noget vægt - derfor den lavere vægt med DB + je stadig holder mig fra failure.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 200405

Dødløft 1 x 3 x 150kg, 4 x 2 x 180 kg (easy peasy)

Dips 1 x 7,6,7 x mig+17,5 kg

Chins 3 x 6 x mig + 17,5 kg

Militarypress 3 x 8 x 40 kg

Incline leg-hip raise* 1 x 9, 10 , 7 x mig

Stivbenet, ligerygget dødløft 1 x 7, 4 x 90 kg :blink:

*WtInclineLegHipRaise.gif

Fin træning i dag. Dødløften går forrygende, så mon ikke de 200 kg er nogenlunde i hus nu? :hands: Militarypress skulle forsøges igen, og det gik fint. Jeg bruger dog håndledsbeskyttere under øvelsen. Jeg skal IKKE have smadret mine håndled igen.

Link to comment
Share on other sites

Træning 220405

Bænkpres 10 x 70kg, 3 x 100kg og 5 x 2 x 105 kg (easy peasy) :devil:

Squat 5 x 3 x 95 kg

T-bar liggende 1 x 8,7,6 x 60 kg

Militarypres 1 x 8,6,6 x 42,5 kg

Incline leg-hip raise 3 x 10 x mig

Hammer Curls 1 x 8,7,8 x 16,5 kg

Fino træning. Jeg fandt ud af, at en smal positur ved squat giver mere bundstyrke end ved bred positur. Rart at vide :smile: Bænkpres var en brise, og jeg er sikker på, at jeg også nok skal få en PR i den også. For fanden da ... det kører jo som på skinner. :4thumbup: Nu mangler jeg bare at vinde i Lotto.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 250405

Bænkpres 3 x 3 x 90 kg

Squat 3 x 3 x 95 kg

Dødløft 3 x 3 x 150 kg

Dips 3 x 6 x mig + 17,5 kg

Incline leg-hip raise (hul 5) 1 x 10,6,5 x mig

Chins 3 x 6 x mig + 17,5 kg

Nem træning. På fredag er der så max-dag! :cooldance: Det bliver sgu spændende at se, hvad jeg har drevet det til.

- Hr. K

Ps. Nu begynder jeg sgu snart at undre mig over, hvorfor der ikke kommer nogle kommentarer i min log længere? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share