Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Tak for det, Gutter!  :4thumbup:

Det kan åbenbart betale sig at køre basis med lave rep!  :4smartass:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm...Så vidt jeg er orienteret, er AF ikke en "gut" :laugh::wink:

Og tillykke med dine flotte løft. Du er jo lidt stærk :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det, Gutter!  :4thumbup:

Det kan åbenbart betale sig at køre basis med lave rep!  :4smartass:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm...Så vidt jeg er orienteret, er AF ikke en "gut" :laugh::wink:

Og tillykke med dine flotte løft. Du er jo lidt stærk :4thumbup: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare rolig, jeg føler mig ikke udenfor (er vant til mands-dominerede arbejdspladser, hvor motivations-udtalelser som 'Kom så, gutter!' også inkluderer mig) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet Hr. K.... :cooldance:

Specielt squatten.... vild fremgang :devil:

Og så må man jo ikke glemme at der blev kørt max i både dødløft og squat... hvis du havde kørt squatten uafhængig af dødløften, havde der sikkert været til yderligere et par kilo.

-kajakroer

Edited by kajakroer
Link to comment
Share on other sites

Træning 020505

CAT Bænkpres 5 x 5 x 70 kg

Squat 5 x 3 x 95 kg

Dips 1 x 7,7,6 x mig + 17,5 kg

Chins 1 x 7,7,6 x mig + 17,5 kg

Decline hip raise 3 x 8 x mig

militarypress 3 x 8 x 42,5 kg

Fin træning. Det er underligt at komme tilbage til de lette vægte, men fair nok. Jeg tuller lidt med teknikken og eksplosiviteten i stedet, og dér kan altid finpudses (eller grovhøvles :laugh: )

Træningen tog ca. en times tid.

Nu er jeg forresten begyndt på mit kcal-underskud til MOL BC 2005, så det bliver spændende om jeg taber noget i styrke?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg forresten begyndt på mit kcal-underskud til MOL BC 2005, så det bliver spændende om jeg taber noget i styrke?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent, du bli'r så slap! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Men tilgengæld bliver jeg noget så lækker :cooldance: Uha-da-da som de små damer skal have noget at kigge på.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg forresten begyndt på mit kcal-underskud til MOL BC 2005, så det bliver spændende om jeg taber noget i styrke?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent, du bli'r så slap! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Men tilgengæld bliver jeg noget så lækker :cooldance: Uha-da-da som de små damer skal have noget at kigge på.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Så kommer Miss. Alva bare og clean/jerker dem, og kaster hamrer dem ud i kattegat :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg forresten begyndt på mit kcal-underskud til MOL BC 2005, så det bliver spændende om jeg taber noget i styrke?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Bare vent, du bli'r så slap! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Men tilgengæld bliver jeg noget så lækker :cooldance: Uha-da-da som de små damer skal have noget at kigge på.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Så kommer Miss. Alva bare og clean/jerker dem, og kaster hamrer dem ud i kattegat :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg binder en snor omkring dem, og bruger dem til dødløft. Så kan de lære det :devil::bottom::laugh:

Edited by Alva
Link to comment
Share on other sites

Jeg er som sagt begyndt på en ny omgang af mit SL-program. Jeg har skiftet et par af de gamle hjælpeøvelser ud med nye. Dels for at få lidt variation og dels for at få styrket min midtsektion og ben.

Mandag

Primærøvelser

Squat, tung

Bænk, let

Hjælpeøvelser

chin-ups 3 x 6-8

Dips 3 x 6-8

Military press 3 x 6-8

Incline leg-hip raise 3 x 6-8

Onsdag

Primærøvelser

Dødløft, tung

Hjælpeøvelser

Dips 3 x 6

Military press 3 x 6-8

Good morning 3 x 6-8

Incline leg-hip raise 3 x 6-8

DB Curls 3 x 6-8

Fredag

Primærøvelser

Squat, let

Bænkpres, tung

Hjælpeøvelser

chin-ups 3 x 6-8

Incline leg-hip raise 3 x 6-8

DB Curls 3 x 6-8

Good morning 3 x 6-8

Kommentarer modtages gerne :smile:

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Så er vægten nede på 92,8 kg nu :smile: Har tabt mig 2,2 kg siden i lørdags. Nu håber jeg sgu bare, at det ikke går for meget ud over muskelmassen.

Mit vægttab er opnået ved, at jeg har sprunget eftermiddagsmaden over, hver dag denne her uge. Middagsmaden plejer at bestå af 3-4 skiver rugbrød med pålæg og 0.5 L mælk.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Så er vægten nede på 92,8 kg nu  :smile: Har tabt mig 2,2 kg siden i lørdags. Nu håber jeg sgu bare, at det ikke går for meget ud over muskelmassen.

Mit vægttab er opnået ved, at jeg har sprunget eftermiddagsmaden over, hver dag denne her uge. Middagsmaden plejer at bestå af 3-4 skiver rugbrød med pålæg og 0.5 L mælk.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu da vidst lidt hurtigt at tabe sig, med den fart er det sgu nok svært helt at undgå at miste muskelmasse

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lige er startet med at være i underskud, så er det væske og glykogendepoter det meste af det :smile:

Vægttabet foregår ikke i den samme hastighed fremover, bare rolig (der er ikke bundet så meget vand i fedtvævet som til glykogenlagrene).

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan jo godt tabe sig hurtigt, hvis man er meget tyk :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 040505

Dips 1 x 8,7,7 x mig + 17,5 kg

Chins 1 x 8,7,7 x mig + 17,5 kg

Good mornings 10 x 40 kg, 2 x 10 x 50 kg

Military press 1 x 8,7,6 x 45 kg

incline leg-hip raise 2 x 10 x mig

Hammer curls 2 x 8 x 16,5 kg

Dødløft 1 x 3,5 x 120 kg *

* fik sneget et par sæt ind mellem en styrkeløfterindes træning. Derfor den lave vægt.

Ok træning. Men damn, jeg kan mærke, at jeg er i kcal-underskud. Sveden haglede af mig og jeg var svag som en gammel dame.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 060505

Bænkpres 5 x 3 x 80 kg

Squat 5 x 5 x 85 kg

Dips 3 x 8 x mig + 17,5 kg

Goodmornings 3 x 8 x 55 kg

Hammer curls 3 x 6 x 19 kg

incline hip-leg raise 1 x 8,6,6 x mig (i hul 6)

Fin nok træning. Jeg har ikke helt styr på goodmornings endnu. Stangen ruller rundt i nakken på mig og jeg har fået en hudafskrabning som udbytte. :dry: Den skal jeg altså have fået styr på.

Vægt 92. 8 kg

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 060505

Bænkpres 5 x 3 x 80 kg

Squat 5 x 5 x 85 kg

Dips 3 x 8 x mig + 17,5 kg

Goodmornings 3 x 8 x 55 kg

Hammer curls 3 x 6 x 19 kg

incline hip-leg raise 1 x 8,6,6 x mig (i hul 6)

Fin nok træning. Jeg har ikke helt styr på goodmornings endnu. Stangen ruller rundt i nakken på mig og jeg har fået en hudafskrabning som udbytte.  :dry: Den skal jeg altså have fået styr på.

Vægt 92. 8 kg

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, og her gik jeg og troede at du var sådan et overmenneske der bare kunne alting :wink::nonono::biggrin:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Træning 070505

Løbetur på 7,5 km i det gode vejr. Jeg har lige investeret i nogle sportshøretelefoner, der ikke falder ud af ørene hvert minut, så det var en fryd bare at piske derud af i selskab Katatonias "Viva Emptiness".

og så var vægten nede på 91.8 i morges. Meeeen .. det skyldes nok dehydreringen fra alle de bajer jeg drak natten til i dag. :innocent:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Træning 070505

Løbetur på 7,5 km i det gode vejr. Jeg har lige investeret i nogle sportshøretelefoner, der ikke falder ud af ørene hvert minut, så det var en fryd bare at piske derud af i selskab Katatonias "Viva Emptiness".

og så var vægten nede på 91.8 i morges. Meeeen .. det skyldes nok dehydreringen fra alle de bajer jeg drak natten til i dag.  :innocent:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Siden hvornår er du begyndt at løbe?

Eller har jeg bare ikke fulgt ordentligt med??

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share