Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Bliver spændende med din nye tilgang til træningen! Man bliver selvfølgelig ikke Ronnie Coleman stor (hvem gider også være det :wink: ), men jeg tror du vil blive overrasket over, hvor meget styrke og muskelmasse det (kan) give!

Jeg har smidt nogle links i min log!

Mange tak for hjælpen og lænkerne. Jeg vender nok tilbage med nogle spørgsmål.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hej, til vale tudo, hvis du ikke allerede har det, så er det en god ide at skaffe en tandbeskytter. De koster omkring 30kr og kan fås i de fleste sportsforretninger. Tager 5 minutter at lave.

Mvh :nissetunge:

Javel ja ... nu skal jeg lige se, om jeg kan holde til mosten først :blush: Jeg kommer derned i dag.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Vale Tudo træning i X-gym.

Så blev det tid til, at jeg skulle prøve VT. :santa2:

Det var sparringsdag, så min kondition blev sat på en prøve, og jeg kan godt se, at jeg skal til at begynde at løbe eller sjippé. :nono:

Vi vil trænet gulvkamp, og stående kamp + kamp i mod mur. Det er i øvrigt ganske ubehageligt at ligge sammenkrøllet og ad muren, mens man får lammetæv. :nissegrin:

Men alt i alt en rigtig sjov træning der endte med to ømme lår og en håndfuld brændmærker. Så fik jeg også mødt Svendsen her fra MOL.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

God arbejdsindsats :xmas:

Det lyder som en fed kamp, hvem vandt?

Muren ..jeg fik lammetæv. :nonono::nissetunge:

Jeg har i øvrigt de onde brandmærker på fødderne. Har lige været nede og købe noget Helosan + plaster. Men jeg er skam 100% ready to go igen næste mandag. :santa2:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Træning i HSS

Jeg havde et aftenmøde på skolen, så jeg blev i byen og fik tid til at træne. :wink:

Squat

Opvarmning med 70-120 kg

1 x 2 x 130

2 x 1 x 135

Bænkpres

en masse 5'ere med 50 kg

Dødløft

Opvarmning med 70-130

2 x 1 x 160

Kropshævninger 1 x 15 x mig

Militarypress

1 x 6,6,5,4 x 50

Lidt løst og fast. Fik snakket en masse :blush:

Link to comment
Share on other sites

Julestævne i HSS. :xmas:

Jeg har noget spændt på at se, hvordan det ville gå. Jeg havde ikke trænet regelmæssiget i næsten en måned, og det plejer at koste dyrt kilomæssigt. Jeg lå ud med 130 kg i squat, hvor det første løft med 130 kg og sidste løft med 145 kg blev underkendt pga. dybden.

Bænkpressen gik ad Pommeren til, så det hopper vi let elefant over.

Til sidst kom så favoritøvelsen. Jeg lå ud med 170 kg og derefter 185, som begge blev godkendt. Herefter tog jeg en ren 200 kg, som fløj op. Stævnets sidste løfter prøvede med 222,5 kg, men fik den underkendt. Efter stævnet skulle jeg lige forsøge med den vægt, og jeg fik den også op på bedste kranløftmanér. Dødløftmæssigt har jeg altså ikke mistet ret megen styrke. :santa2:

Hr. K

post-3384-1166352003_thumb.jpg

post-3384-1166352037_thumb.jpg

post-3384-1166352049_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hr. K: Der er elite- og motionsbanen. De anbefaler, at kvinderne stiller op på motionsbanen. Hvad forskellen er på de to baner, ved jeg ikke :xmas:

Samme rute, samme discipliner, men lettere styrkemomenter.

Mindre sten at løfte, kortere rebklatring, lettere træstamme til løbeturen, lavere vægt i tovtrækning, bedre greb til armgang på træstamme (tyndere stamme).

Jeg er spændt på at se dine resultater på evo-banen hvis du kan slippe afsted med ret så specifik træning i en lang periode op til.

Link to comment
Share on other sites

Så er sandsækken i hus igen. Jeg havde lånt den ud til en kollega. Jeg har lavet 7 poser á 5 kg, så jeg ligger ud med 5-35 kg interval. :cool:

Så må vi se om der er tid til at træne lidt old school i aften.

hr. K

Weiii, det lyder godt.

Hvis jeg nogensinde får møffet mig til Vestbjerg, så giver du vel lige en prøve på hvad man kan med sådan en sandsæk?

Er det dig på billedet to poster før denne?

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Sandsæktræning :cool:

Så er vi i gang med sandsæktræningen. Når jeg skriver vi, så er det fordi, at min søde kæreste aka Alva også er i gang igen. Vi blev enige om, at vi ville træne sammen for at få en smule feksibilitet ind i en nogen gange hektisk hverdag.

Jeg træner to hovedøvelser efter Pavels Bear-princip, der kortfattet går ud på, at man løfter en given vægt 1 x 5 + 80% af forrige øvelse x så mange sæt af 5 reps man kan.

Military press m. 30 sek pause

20 x 5 x 25 kg

Front squat m. 1 min pause

1 x 5 x 35 kg + 15 x 5 x 30 kg

Kropshævninger efter ladder-princippet.

1,2,3,4,5,6,7

1,2,3,4

1,2,3,4,5

Og det var det! Umiddelbart ser det ud til, at jeg skal have smidt nogle flere kilo i sækken. Jeg har op til 40 kg, men der ligger en sandkasse i nærheden, og der kunne man vel låne en 10-15 kg grus :weight_lift::santa2:

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share