Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Ja, den er fin. Dog er den sværere at bruge, fordi sandet fordeler sig mere end i den gamle. Enten skal jeg snørre den til eller også skal der bare mere sand i.

Hr. K

Det er jo netop sådan den er rigtig god! Så uhåndterbar som muligt! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo netop sådan den er rigtig god! Så uhåndterbar som muligt! :superman:

Både og ... Det er også lidt træls, hvis jeg ikke kan få nogle kilo i sækken eller få oparbejdet en ordentlig volume. Ideen er, at jeg også skulle få lidt mere masse på kroppen, og det er jeg lidt skeptisk omkring med min nuværende træning. Hvad tror du?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Både og ... Det er også lidt træls, hvis jeg ikke kan få nogle kilo i sækken eller få oparbejdet en ordentlig volume. Ideen er, at jeg også skulle få lidt mere masse på kroppen, og det er jeg lidt skeptisk omkring med min nuværende træning. Hvad tror du?

Hr. K

Altså personligt synes jeg, at det er fedt min sandsæk er uhåndterbar. Du kan jo bare lave flere sæt. Jeg tror sagtens det kan give masse på skroget. Får du nok at spise? Du bruger jo en del energi til MMA.

Link to comment
Share on other sites

Altså personligt synes jeg, at det er fedt min sandsæk er uhåndterbar. Du kan jo bare lave flere sæt. Jeg tror sagtens det kan give masse på skroget. Får du nok at spise? Du bruger jo en del energi til MMA.

Jeg får langt fra nok energi fra min kost. Pt taber jeg mig ikke, men jeg er træt og uoplagt i hverdagen. Mit mål lige nu er at få smurt en madpakke hver dag. :laugh: Ellers spiser jeg bare skolens elendige kantinemad, hvilket ikke er særlig godt.

Det med at få nok energi indenbords har altid været svært for mig. Jeg skal huske mig selv på at spise, hvilket jeg er ret dårlig til i det lange løb.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg får langt fra nok energi fra min kost. Pt taber jeg mig ikke, men jeg er træt og uoplagt i hverdagen. Mit mål lige nu er at få smurt en madpakke hver dag. :laugh: Ellers spiser jeg bare skolens elendige kantinemad, hvilket ikke er særlig godt.

Det med at få nok energi indenbords har altid været svært for mig. Jeg skal huske mig selv på at spise, hvilket jeg er ret dårlig til i det lange løb.

Hr. K

Det ville nok være et godt sted at begynde! :wink:

Skal du forresten ikke deltage i CSA OPEN?

Link to comment
Share on other sites

Naaaa ... jeg er slet ikke god nok endnu. Om et halvt år vil jeg begynde at overveje kampe. :smile: Deter måske noget du stiller op i?

Hr. K

Det regner jeg bestemt med :smile: Du kan sagtens være med; jeg havde ikke ret meget erfaring, da jeg var med første gang. Mon ikke også Svendsen ryger i en pyjamas og tager med??

Link to comment
Share on other sites

Svendsen --> Not the neck :nono::crazy:

Vale Tudotræning 120207

Vi var ikke så mange i dag, men det var fint nok.

Vi lå ud med tre opvarmningsøvelser. Een nakke-repetitionsøvelse fra sidste gang, den klassiske brydeøvelse og til sidst positioneringstræning på swissball, på turtleliggende makker og rygliggende makker. Jeg har en gammel swissball liggende herhjemme, så måske vil jeg til at smugtræne herhjemme.

Ellers så fulgte der en masse teknikøvelser bl.a. nogle escapes fra guard

Damage report: tre forvredne finge - notin' to talk about. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Sandsæktræning. Alle sæt med 30 sek pause

clean and press

1 x 6 x 47,5 kg :superman:

9 x 6 x 40 kg

kropshævninger

1 x 6 x mig + 17,5 kg

5 x 6 x mig

1 x 5 x mig

Front squat

1 x 6 x 50 kg :devil:

5 x 6 x 42,5 kg

Volumen: 8865 kg (+9,4%)

tid: ca. 45 min

Rigtig fin træning. Er ved at få styr på den større sæk. Nu er jeg snart oppe på en bearvolume på 9 ton! :4thumbup: :devil: Det må for fanden da give et eller andet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regnede lidt på min gamle træning, og jeg kan se, at en gennemsnitlig træningsvolume hos mit Bill Starr program var ca. 6500 kg. Der er trods alt en forskel på 6500 kg og 8800 kg.

Så er jeg begyndt at grovæde rosiner og mandler i løbet af dagen ... plus at jeg grovæder ved de 3 store måltider. Nu skal der gerne smides et par kilo på rammen, så jeg kan begynde at kaste rundt med Svendsen. No more humiliation. :nono::devil:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hurtig træning hos HSS

En masse 5'ere i squat med 90 kg

Bænkpres 5-6 sæt x 5 x 70-75 kg

Kropshævninger

2 x 5 x mig + 30 kg

4 x 6 x mig

BB Clean and press

4 x 3 x 50 kg

Jeg havde et møde på skolen om aftenen og smuttede en tur ned i min gamle styrkeklub for at træne. Rigtig hyggeligt.

Link to comment
Share on other sites

Sandsæktræning. Alle sæt med 30 sek pause

clean and press

1 x 6 x 50 kg :devil:

1 x 6 x 45 kg

8 x 6 x 40 kg

kropshævninger

1 x 6 x mig + 20 kg

1 x 6 x mig + 15 kg

5 x 6 x mig

Front squat

1 x 6 x 52,5 kg :devil:

1 x 6 x 50 kf

6 x 6 x 42,5 kg

Volumen: 9300 kg (+5%)

tid: ca. 45 min

Rigtig god træning med en dejlig smag af blod i munden efter sidste sæt. :crazy::superman: Og så kom jeg over de 9 ton i volumen!

post-3384-1171811977_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Apropos de 9 ton jeg får flyttet rundt med, så skriver Pavel i sin bog "Power To The People" om en fyr, der kører Bearrutinen med en volume på 40-50 tons. :blink: Det lyder rimelig fantastisk.

Dvs. at fyren fx kører med 110 kg i clean'n'press med ca. 20 sæt a 6 reps + 120 kg i front squat også med 15 sæt og så afsluttende med kropshævninger med 40 kg i bæltet a 6 reps gange 25 sæt.

Så er man fandme hardcore. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vale Tudotræning

En lokal boldklub var inviteret med til træningen, så lokalet var fyldt godt op. Flinke mennesker, men det så ud som om deres kondi ikke var helt optimal :laugh: I hvert fald så var ingen af dem med til hele træningen.

Vi lå ud med en gammel kendis med fokus på nakke og counters til nakkegreb. Herefter satte Kim fokus på knæ og counters til knæ. Det hele blev sat sammen og vi fik pads på, så der kunne stødes igennem. her gik det i øvrig op for mig, hvorfor det er smart at trække modstanderen ind i knæet i stedet for bare at mokke det direkte op fra gulvet. :nonono: Nå ja ... der er direkte afbetaling ved kasse 1 for den slags tosserier.

3035.jpg

Til sidst stod den på alm. brydning, hvor hele fodboldholdet valgte at gå væk fra måtten. Heldigvis fik jeg overtalt en fyr til at blive .. uheldigvis vejede han ca. 120 kg :w00t: Men det gik ret nemt alligevel.

Der var forresten en pige med til træningen. Stor respekt til hende. Hun lå ingen fingre imellem - fuld skrue med drengene. :superman: :4thumbup:

Rigtig god træning med et stort overskud energimæssigt.

Damage report: Ømt knæ.

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Vinterturen 2007

Så er det i morgen, at jeg tager af sted på den årlige vintertur. :4thumbup: Heldigvis er der pludselig gået hen og blevet godt vejr til den slags.

Her er årets rute. Vi holder os inden for Hammer Bakker i år, da ingen af os gider at gå på landevej om vinteren.

Mere om turen senere.

post-3384-1172062864_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sandsæktræning. Alle sæt med 30-50 sek pause

clean and press

1 x 6 x 52,5 kg PR

1 x 6 x 50 kg

6 x 6 x 45 kg

Kropshævninger

1 x 6 x mig + 22,5 kg

1 x 6 x mig + 17,5 kg

6 x 6 x mig

1 x 5 x mig

Front squat

1 x 6 x 55 kg

1 x 6 x 52,5 kf

9 x 6 x 45 kg

Armstrækker

2 x 20 x mig

Volumen: 10350 kg (11%) :w00t:

tid: ca. 50 min

Og så røg vi over de 10 ton! :devil: :4thumbup: Damn, det giver sved på panden.

post-3384-1172217128_thumb.jpg

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share