Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Hehe - jeg er altså blevet _lidt_ bedre til at styre mine "refeed"-dage men de kommer jo engang imellem - sådan er livet - det må ikke være for surt det hele (men alting med måde, du har helt ret... er begyndt at æde en spand havregyn med protein pulver hver gang jeg har cravings)..
godt nok! :thumbwink: mine forældre er ude at rejse og vender først tilbage om ca. 3 uger...så om ca. 1-2 dage vil huset igen være tømt for alt junk food og den sunde livstil vil begynde...uden "refeed" dage!! :tongue: hurra for det ... :tongue:
Cykler du fredag siger du? Hvornår? Jeg overvejer at nuppe Anettes timer imorgen eftermiddag - men ved endnu ikke om jeg kan til kl. 16.15-timen - men det SKAL jeg sgu kunne, for så kan jeg bare arbejde imorgen aften (  ) ....

Håber du når det, det kunne være hyggeligt :) jeg cykler kl. 16.15 og 17.20 :bigsmile:

Chris er der søndag, for han var der torsdag (idag) i Boltens..
Fedt nok... :bigsmile: Arne havde godt nok også spurgt ham, men jeg tvivlede anyway...
Jeg gad VILDT godt til La Santa, tror jeg melder mig til hvis jeg vidste hvornår jeg kan træne igen efter min skulder operation næste fredag... satans da også.. jeg vil VILDT gerne med.. men tror godt jeg kan sidde på en cykel snart igen så jeg vil meget gerne afsted..

Så skynd dig at melde dig til :)

Spørgsmål: hvor smart er man, når man kl. 23.13 har kværnet 4 liter coca-cola indenfor de sidste 90 minutter??? IDIOT Spock..

Er du ikke ved at eksplodere nu? :tongue: ........damn, nu har jeg oz lyst til noget coke,,, :cola:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Endnu en røvsyg update :hippy: :

Lørdag: Udholdenhed (75 min.)

Søndag: Cykling II + III (55 min + 55 min.)

Mandag: Cykling III + Udholdenhed (55 min. + 75 min)

Tirsdag: Cykling II (55 min.)

Onsdag: Cykling III + II (55 min. + 55 min.) med Arne siddende ved siden af og Spock som også kom til anden time...niiiiice træning :bike: :w00t:

Idag: Cykling II (55 min.)

Og ja, stadig intet styrketræning...det er lige før jeg begynder at skamme mig over det, det er sgu for lavt :thumb_down: (men gør self. mit bedste for at få sat nogle timer til side til det :) ) :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Der må sidde nogle gode stænger på dig

I don't know about that MaxP... :unsure: de er vel temmelig meget begynder "spinning-stænger" :tongue: ;) :)

Dagens træning:

Kun en Cykling III (55 min.) :) ...havde tænkt mig at køre to timer, men gik efter den første fordi jeg hovedsageligt syrede til i venstre ben...pisse irriterende. Synes ikke jeg har styr på symmetrien, gad vide om andre har det på samme måde :unsure: Desuden har jeg bemærket, at mine muskler i venstre ben er lidt større end i højre...damn! :angry:

Go' weekend! :bigsmile::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hmm - har jeg godt nok aldrig hørt om (at syre til i det ene ben)... suspekt... watch it there.. du trænger til laaaaang pause så vi andre kan nå dig endnu.. :lol:

:lol: :tongue: Aldrig pause fra nu af...med mindre skæbnen står i vejen :devil: Er snart på vej til en kom i form + udholdenhed :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag: :baaa:

Onsdag: Cykling III (55 min.) + Cykling II (55 min.)

Torsdag: Udholdenhed (70 min.) + Cykling II (55 min.)

Fredag: Cykling II (55 min.) + Cykling III (55 min.) med Spock! :)

Lørdag: :baaa:

Søndag: Cykling III (55 min.) + Cykling II (55 min.) med Arne og Spock...var så træt, totalt grineren, en kæmpe joke at jeg overhovedet kunne køre den første time...Spock havde det vist nok også på samme måde...gad vide hvorfor? :4whistling: :tongue: :lol:

Tak for cyklen Arne, you’re the man! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Super flot at du kom op - så ud til at gå fint, men ja, det var faneme hårdt... utroligt som lidt alkohol og mangel på søvn kan influere på træningen næste morgen :lol: :chicken:

Den bliver slem imorgen -III'er og udholdenhed i rap, tak for kaffe...

Link to comment
Share on other sites

utroligt som lidt alkohol og mangel på søvn kan influere på træningen næste morgen :lol:  :chicken:

jeg drikker faktisk ikke når jeg går ud (så helt lost er jeg ikke :tongue: :lol: ), det var lidt mere mangel på søvn og føde der ødelagde det for mig igår ...havde seriøst kvalme i de to timer... :chicken: puha :thumb_down:

Men i aften...så ruller vi!! :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Lidt :poking:  må være på sin plads

Geee ....tak for :poking: MaxP :bigsmile: ...det trængte jeg vist til :dozingoff: Jeg har faktisk også selv tænkt over det, jeg blev bare ved med at udskyde det :4slap::rolleyes:

Jeg tror jeg var lidt for optimistisk mht. 5 timers styrketræning om ugen...jeg vil nøjes med 2-3 kun pt., det er også til at overkomme med al den cykling.

Her er den nye ugeplan, som jeg self. vil bestræbe mig på at overholde:

Mandag: Cykling III+Udh.

Tirsdag:

Morgen: styrketræning + cykling II

Eftermiddag: Cykling II+III (eller ingen)

Onsdag: Cykling III+II

Torsdag: Udholdenhed + Cykling II

Fredag: Cykling II + III (el. Kun en af dem)

Lørdag: Styrketræning + Udholdenhed

Søndag: Cykling III+II

Pjækkedage=hviledage :D

thanx once again MaxP ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

....

*******************

Træning:

Mandag: cykling III (55 min.) + Udholdenhed (75 min.)

Tirsdag: faldt i søvn før træning :lol:

Onsdag: Cykling III + II (55 min. + 55 min.)

Idag: intet...ømme ben og mamaaa som jeg ikke har set i 20 dage, sku lige chatte lidt ;)

Kost: :4mewantfood: ...forhåbentligt en af de sidste "refeed"-dage...

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Idag: intet...ømme ben og mamaaa som jeg ikke har set i 20 dage, sku lige chatte lidt

Surt, du var ellers savnet idag, Lasse var oppe at ringe :devil:

Men hvis man kigger på dit cykel-program, er det vist ingen skade til med en hviledag - faktisk tværtimod.. regner du med at cykle til Anettes timer imorgen??

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Surt, du var ellers savnet idag, Lasse var oppe at ringe 

Men hvis man kigger på dit cykel-program, er det vist ingen skade til med en hviledag - faktisk tværtimod.. regner du med at cykle til Anettes timer imorgen??

Nå, så du nåede det idag...coool nok!! :bigsmile: Og ja, jeg kommer imorgen ...det er 10000000% sikkert...håber jeg også når 15.10-timen... :)

Link to comment
Share on other sites

Update: :firebounce:

Fredag: Cykling II (55 min.) + Cykling III (55 min.)...KOST : :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Lørdag: Styrketræning af overkroppen...derefter kom-i-form (min egen version...55 min.) + Udholdenhed (65 min.)...KOST: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: el. :4mewantfood: :4mewantfood:

Idag: Cykling III (55 min.) + Cykling II (55 min.)...herre hårdt, mine ben syrede til med det samme...kæmpede som et svin for at holde tempoet :( :(

Håber fan'me at jeg kan køre nogenlunde acceptabelt imorgen... :sneaky:

:bigsmile::firebounce:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

øøhh :blink: synes ikke rigtig jeg har været god til at føre log...skammer mig lidt faktisk :confused: men her er lige endnu en update, og så håber jeg fan'me at jeg kan tage mig sammen fra imorgen af mht. loggen :bigsmile:

Uge 1/7:

Mandag: Cykling III (55 min.) +udholdenhed (75 min.)

Tirsdag: hviledag

Onsdag: Cykling III (55 min.) + Cykling II (55 min.)

Torsdag: Cykling II (55 min.) + udholdenhed (75 min.)

Fredag: Cykling II (55 min.)

Lørdag og Idag: intet

Kost: gennemsnit i denne uge ==> :4mewantfood: :4mewantfood: tror ikke jeg tabte mig så meget i denne uge...kun nogle gram sikkert... :)

Jeg er forresten begyndt at tage billeder af underkroppen hver 7. dag for at kunne se forandringen...det bliver spændende at se hvis det rent faktisk lykkes mig at smide det sidste lag fedt i løbet af de her 6 uger :w00t:

Fortsat go søndag MOL'ere :bigsmile::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

:lol: For helvede, MaxP ...Jeg troede lige jeg kunne slippe :tongue: Ej, for real...jeg har været død pga. al den cykling og lige pt. hvor jeg satser på så mange energi-underskudsdage så virker det ikke så motiverende at tage ovre og styrketræne overkroppen.

Det skal måske også lige nævnes at jeg takket være spinningen og fedtprocenten som bliver lavere og lavere ser rimelig fast ud på overkroppen...Er 100% tilfreds ihvertfald, derfor vil jeg fremover kun styrketræne på mine spinning-hviledage - hvis jeg har tid og lyst. MEN: Når jeg så har tabt de sidste kilo og er færdig med alle eksamener så skal jeg helt sikkert igang...bare sådan for sjovt :bigsmile: (For jeg ønsker ikke at blive større...måske lidt mere markeret :) )

tak for interessen Maxiboi :bigsmile: Det er godt du er der :) :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræningen vil jo også hjælpe selvom du er i underskud, du skal jo passe på mullerne
Det er self. rigtig nok, men jeg tror ikke at jeg har tæret på mine overarmsmuskler f.eks....for de ser større ud nu hvor fedtprocenten er blevet lidt lavere...og sådan vil det nok fortsætte med at være...7,9,13 :)
Men det er da kanon det går fremaf for dig

tak :bigsmile:

**********

Dagens træning: Cykling III + Udholdenhed feat. Spock og Arne :bigsmile:

Programmet var super fedt og stemningen var kanon, men jeg kunne alligevel ikke præstere så meget for jeg kørte sgu på tom mave <_< I løbet af Udh.-timen kørte jeg mest siddende af frygt for at falde af cyklen...Jeg tager aldrig mere til træning uden at have spist :thumb_down: , ALDRIG!!! :)

Kost: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Og fik også lige vejet mig idag: 62,2 kg :bigsmile: Vægten er gået opad, men fedtprocenten er blevet lavere :bigsmile: najs! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share