Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor trist...skolen har været prioriteret allerhøjst og derfor har jeg ikke trænet særlig meget...dvs. mit program bliver muligvis droppet, for rapporter vælter ind i disse dage :(

Træning:

Søndag: Cykling II + III

Mandag: Cykling III + Udholdenhed

Tirsdag, onsdag og torsdag: intet

Idag: Cykling II

men forhelvede....der er kun 33 skoledage tilbage :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: I'm baaaaaaack...det er gået bedre end forventet med karakterer og lign., så nu kan jeg sgu træne igennem igen med RIGTIG god samvittighed :)

Lørdag: intet

Søndag: Cykling III + II (v/Chris MacD)

Idag: Cykling III + Udholdenhed (v/Chris MacD) feat. Arne og Spock :) Fuck hvor gik det godt idag, jeg cyklede på halvtom mave men synes sgu jeg klarede det 10 gange bedre end andre gange...i udh. timen var jeg ovenikøbet i stand til at holde pulsen oppe på 180 i laaangt tid :w00t: naaajs...Det er nok fordi jeg var så glad for at se Arnie og Spockie igen :tongue: ...det er så langt tid siden vi sidst kørte sammen jo :)

Jeg ved faktisk ikke om jeg gider det der vægttabs-program alligevel...fedtprocenten bliver jo lavere og lavere, bikiniformen er sikkert hjemme inden maj...så der er ingen grund til at stresse :tongue::bigsmile:

Life's good! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

.Det er nok fordi jeg var så glad for at se Arnie og Spockie igen :tongue: ...det er så langt tid siden vi sidst kørte sammen jo :)

Ja det var sgu fedt der var nogen man kendte (udover de sædvanlige folk der cykler til de timer - folk der ikke har noget liv ;) :bigsmile: )..

Det giver altid noget ekstra når man ved du sidder BAG (på din pind) een :lol:

Super program du er startet op med.

Hvis du ikke gider styrke, så skid da på de vægte, det er fedt at cykle ..

Link to comment
Share on other sites

Det lyder jo kanon  :w00t:

Så jeg venter lidt med :poking:

Du har ikke glemt hvad du lovede, vel?  :bigsmile:

MaxP >> :bigsmile: Nej, føli ikke...jeg vil også være stor og stærk :4flex: ligesom alle jer andre :tongue::bigsmile:

Spock >>

Det giver altid noget ekstra når man ved du sidder BAG (på din pind) een 
:lol: Jeg kører allerbedst når jeg har fået nok søvn og føde...plus en go cykel...alt andet har ikke en skid virkning på mig...ikke engang det at sidde forrest :) Anyway, la os næste gang prøve at sidde sammen alle tre...jeg møder gerne op 2 timer før tiden :devil: og spærrer cykler mandag og søndag! :bigsmile:
Super program du er startet op med.

tak :) ...damn, det er herligt at kunne cykle igen uden at tænke på karakterer og skole :bigsmile:

Dagens træning (tirsdag):

Interval :blink: (fatter ikke rigtig konceptet...hvordan fanden adskiller den time sig fra en Cykling II?) 55 min. efterfulgt af Cykling III (55 min.) Mine ben er ristede.

Imorgen (onsdag): MacD er der ikke, det er Jacob-tivoli-manden-Kvist ( :lol: ifølge Spock) der er vikar...så imorgen=hviledag :bigsmile:

Nighty! :firebounce:

PS. Jeg vil også med ud og spise iiiiiiiiis....bare sådan så I ved det ... venter på at I finder en dato ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Aner det ikke...det har han sikkert ikke, men det kunne lyde sådan...skide sød fyr, go instruktør... men han har altså en mærkelig måde at snakke på... ;) (Ikke rigtig noget man lægger mærke til, med mindre Spock liiige kommer og fortæller en om det.... :lol: :) )

Ciao :bigsmile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg kører allerbedst når jeg har fået nok søvn og føde...plus en go cykel...alt andet har ikke en skid virkning på mig...ikke engang det at sidde forrest  Anyway, la os næste gang prøve at sidde sammen alle tre...jeg møder gerne op 2 timer før tiden  og spærrer cykler mandag og søndag!
Den er jeg helt med på - glæder mig til både søndag og mandag, bliver fantastisk!!!
  Aner det ikke...det har han sikkert ikke, men det kunne lyde sådan...skide sød fyr, go instruktør... men han har altså en mærkelig måde at snakke på...  (Ikke rigtig noget man lægger mærke til, med mindre Spock liiige kommer og fortæller en om det....  )

Ej, er jeg seriøst den eneste der synes han lyder som om han har bestyret radio-bilerne hele sit liv?? . heheh.. .... sikkert en flink fyr, det er jeg da sikker på, men for saaaatan jeg går nuts af det tivoli-sprog der :lol: :angry:

Btw - kørte med Anette Berg på Amager idag, det er sgu gode timer hun holder sig derude (way out there) om onsdagen... godt alternativ når Chris ikke kører i Parken..

Træner ben imorgen eftermiddag så jeg _burde_ holde dem i ro bagefter... men hvis Lasse T kører så jeg er faneme på, det er nærmest ugens fedeste time.. men de sidste to gange har han jo ditchet os, så......

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Den er jeg helt med på - glæder mig til både søndag og mandag, bliver fantastisk!!!
Ja!! :w00t: på søndag bliver vi ihvertfald tre!! :bigsmile: Jeg sværger jeg skal nok få erobret de tre populære cykler... :devil::devil: tager mine bøger og sætter mig og læser indtil I andre dukker op...regner ikke med at de dersens styrketrænings-nørder er helt vildt interesseret i de forreste cykler...så skal jeg regne med at komme kl. 8.45 ca....eller tidligere?? :bigsmile:

Mandag kan jeg også erobre cykler...ved f.eks. at rulle lidt i kom-i-form timen med Jane...men onsdagen, den er umulig.... :)

Ej, er jeg seriøst den eneste der synes han lyder som om han har bestyret radio-bilerne hele sit liv?? . heheh.. .... sikkert en flink fyr, det er jeg da sikker på, men for saaaatan jeg går nuts af det tivoli-sprog der 

er du klar over at jeg ikke har kunnet køre normalt i hans timer, for hver gang han siger noget kommer jeg til at tænke på det du sagde og så bliver jeg alt for lallet til at ku køre igennem :lol:

mht. Anette,,,go ide...det burde jeg sgu have tænkt over :chicken: nå, fuck det...

Dagens træning:

For nu at sige det ligeud: Ikke en skid for det har været alt for mørkt og koldt :D

Men jeg kommer til gengæld til at køre ca. 8 timer i løbet af fredag, lørdag, søndag og mandag :) :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - du skal ikke gøre noget vildt, vi skal nok få nogle ok pladser, det ville være for synd at du skulle sidde så længe og kukke-lure.

er du klar over at jeg ikke har kunnet køre normalt i hans timer, for hver gang han siger noget kommer jeg til at tænke på det du sagde og så bliver jeg alt for lallet til at ku køre igennem

hehe - ja, jeg bliver bare pissed :angry: og har lyst til at råbe "ekstra-tur" til ham :lol:

Link to comment
Share on other sites

hehe - ja, jeg bliver bare pissed  og har lyst til at råbe "ekstra-tur" til ham 

haha :lol: hvor ville jeg ønske du aldrig havde nævnt det med ham og tivoli...men damn, du har ret! :lol:

Dagens træning:

Jeg er blevet forkølet... :blink: ...takket være det her gajol-vejr :angry:

Tænkte at hvis jeg droppede endnu en træningsdag, så vil chancen for at kunne gennemføre MacD spinning søndag og mandag være højere...så 0 træning idag desværre... :)

Link to comment
Share on other sites

Tak Spock...jeg sparede sgu på kræfterne, men det gik skidt alligevel...

Igår: intet

Idag: Cykling III + II med Arne og Spock

De fedeste og nemmeste MacD timer bliver kørt om søndagen, derfor er det dobbelt så ærgerligt når man er syg og ikke kan give den gas...Så idag var det ren bedstemor-kørsel :) Regner dog ikke med at den skide forkølelse vil være ligeså slem imorgen (7,9,13) så jeg glæder mig for vildt :w00t::w00t: Imorgen gentager vi succesen med at sidde foran...Jeg er fast besluttet på at komme til kom-i-form timen og snuppe cyklerne... :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Super at du klarede dig igennem på trods af sygdom!!

- imorgen er vi forhåbentlig alle meget bedre. Hvis jeg er, kan jeg muligvis godt overtales til at nappe den kom-enorm-i-form også.. men så bliver det jo over 3 timers cykling... puuuha.. vi ser på sagerne :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi venter og ser hvad der sker med os imorgen...men indtil videre har jeg planer om at ta' komiform timen også...hvis jeg ikke giver lyd fra mig imorgen, så kan du godt regne med at der er en cykel til dig og din ven :devil: Du behøver ikke at komme, de der komiform timer er dræbende kedelige (især når det er hende der kører...hun er FOR sød, har ikke rigtig kontrol over os aber der kører...som jeg sagde til Arne engang: det' ren cirkus...)

:firebounce::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi venter og ser hvad der sker med os imorgen...men indtil videre har jeg planer om at ta' komiform timen også...hvis jeg ikke giver lyd fra mig imorgen, så kan du godt regne med at der er en cykel til dig og din ven :devil: Du behøver ikke at komme, de der komiform timer er dræbende kedelige (især når det er hende der kører...hun er FOR sød, har ikke rigtig kontrol over os aber der kører...som jeg sagde til Arne engang: det' ren cirkus...)

:firebounce::bigsmile:

Lige nu er feberen på 38.9 så det er noget SKOD, har ikke bevæget mig så meget som een tomme siden jeg kom hjem og lavede wok-mad...

Men satser på at imorgen er det hele pist væk - det hele viste sig at være en ond drøm, og jeg vågner som den jeg er, en smuk ung skøjteprinsesse på vej til EM...

Ok, feber-vildelser rox generelt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Klaus: Jeg bliver student til sommer og skal derefter læse medicin :bigsmile:

Men satser på at imorgen er det hele pist væk - det hele viste sig at være en ond drøm, og jeg vågner som den jeg er, en smuk ung skøjteprinsesse på vej til EM...

Ok, feber-vildelser rox generelt :lol:

:lol: ... håber du har fået det bedre nu :bigsmile::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fast - du bliver alene på fortet i aften - hverken jeg eller spock kommer  :(

Godt at jeg først læste dit indlæg nu, Arne :bigsmile: ...for ellers var jeg måske slet ikke taget af sted :lol: Men som sagt, jeg kedede mig sgu liiiidt for meget idag...de mennesker jeg plejer at tale med var der ikke...røvsygt mand :thumb_down:

Det blev dog en god omgang træning, pulsen var helt oppe på 193 ret mange gange i III'eren...og i Udholdenhed lykkedes det mig også at få den oppe på 182 i rimelig langt tid...For nu var jeg jo kommet, ku lige så godt få det bedste ud af det :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Spock :bigsmile:

Træning igår: havde for travlt...det blev ikke til noget

Idag: Cykling III + cykling II...Det var pisse varmt i lokalet...:ugone2far: :retard: Men jeg fik heldigvis kørt igennem alligevel... nu er jeg dog helt overbevist om at jeg skal have købt en racercykel og begynde at dyrke the real thing... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share