Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arne ==> :baaa::tongue: Det bliver spændende i morgen :w00t:

Playboy ==> hehe...du er sweet...Men jeg får hjælp af Mr. Arne imorgen ;)

Spock ==>

tænk på dem, de lugter sgu sådan HVER dag, hehe..

:tongue: ja, de der som ikke kender til deodorant og vaskepulver :( øv, det er så sørgeligt :thumb_down: .......Men shit, hvor var det forfærdeligt idag :smashtard: :lol:

Apoc ==> :lol: :tongue: Go og positiv måde at se tingene på :a-okhand: Men jeg køber nu nogle nye alligevel ;)

*********

Dagens træning:

Ikke noget :dozingoff: .....and it's driving me :crazy::wacko:

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol: totaaaal go´natgriner.....selvom.... faktisk :cry:

da jeg boede hjemme hos mine forældre kunne een af kattene en sjælden (men meget meget træls) gang i mellem finde på at pisse i mine sko hvis den ikke blev lukket ud når "den skulle" om natten.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

TF ==> :lol: ihhh, altså...de der katte :retard: :4dog: :rocketwhore:

Så, nu er den fixet den der racer...takket være Arne :bigsmile: Tak for hjælpen Mr. Arne...du er en :angel: ;)

Dagens træning:

:heartpump: Udholdenhed (75 min.) og muligvis lidt rul om aftenen :bigsmile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

:dozingoff: uffff, er snart færdig med dagens eksamenslæsning :dead:

,,,dull :wacko: Jeg tror jeg er ved at udvikle allergi over for bøger :puke2: ...shit, hvor er jeg glad for det snart er overstået alt det her!! :bigsmile:

Dagens træning:

:heartpump: Cykling III + II med Spock :bigsmile:

Jeg håber at jeg kan tage mig sammen og følge den skide læseplan...så burde jeg også ku ha tid til at træne igennem i løbet af denne læseFERIE :) :bike: Begynder fra imorgen :devil:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at jeg kan tage mig sammen og følge den skide læseplan...så burde jeg også ku ha tid til at træne igennem i løbet af denne læseFERIE

Hehe jeg har også altid forstået det som læseFERIE. Især om sommeren hvor man skiftevis kan kigge ned i sin bog og ud af vinduet hvor solen skinner og pigerne næsten ingen tøj har på... ok det sidste virker måske ikke for dig? :bigsmile:

Men i sidste ende takker man sig selv for at man alligevel fik læst lidt. Rigtigt surt hvis man er totalt blank indenfor et emne og man lige kommer op i det. Så det er bare på med læsebrillerne og så følge den læseplan :)

Hvad er det forresten du læser op til?

Link to comment
Share on other sites

:dozingoff: uffff, er snart færdig med dagens eksamenslæsning :dead:

,,,dull :wacko: Jeg tror jeg er ved at udvikle allergi over for bøger :puke2: ...shit, hvor er jeg glad for det snart er overstået alt det her!! :bigsmile:

Jep - snart overstået! Engang omkring 2015 skulle du kunne være færdiguddannet speciallæge :sneaky: :devil::tongue: B)

Link to comment
Share on other sites

Så skal hun faneme have travlt, Arne.. godtnok har de lige startet ny (og lettere) studieordning på PaNUMSE, men alligevel... afhænger naturligvis af hvilket speciale man ønsker.. meeeeen realistisk taler vi nok 2020 :lol: :bigsmile: fuck, jeg er sgu da næsten pensioneret til den tid, haha..

Link to comment
Share on other sites

[1. Igår sagde det ene dæk på pinarello "puuuf" midt om natten...luften fis ud, dvs. jeg ka ikke træne ude idag...great  <_<

Reem - du har noget at lære!!!! Når man har sådan en cykel, så har man ALTID 3-4 slanger og et sæt ekstra dæk liggende (og 3 dækjerne self.), samt er i besidelse af en effektiv "fod"pumpe - så som en SKS Reenkompressor. Så er man kørende på 5 min.

Hvis man nu bruger foldedæk kan man undgå at skulle breuge dækjern. Conti GP3000 er et kanondæk til træning og konkurrence. Derudover har jeg normalt en slange med i baglommen sammen med en lille CO2 drevet pumpe.

Når jeg så en sjælden gang punkterer ryger slangen bare ud til højre, for når man kan få 5 slanger for 100 kr gider jeg sgu ikke stå og lappe slanger.

Så er det altså en ræti god ide at tjekke dækkene for småsten og lignende en gang imellem, for de er altå mere ømskindede end dem på citybiken.

Hvis man virkelig lider af punkteringsangst kan det anbefales at sætte indlæg i sine dæk, sådan nogen koster ikke en formue, og så skal der virkelig et klippestykke gennem dækket før man punkterer.

Link to comment
Share on other sites

[1. Igår sagde det ene dæk på pinarello "puuuf" midt om natten...luften fis ud, dvs. jeg ka ikke træne ude idag...great  <_<

Reem - du har noget at lære!!!! Når man har sådan en cykel, så har man ALTID 3-4 slanger og et sæt ekstra dæk liggende (og 3 dækjerne self.), samt er i besidelse af en effektiv "fod"pumpe - så som en SKS Reenkompressor. Så er man kørende på 5 min.

Hvis man nu bruger foldedæk kan man undgå at skulle breuge dækjern. Conti GP3000 er et kanondæk til træning og konkurrence. Derudover har jeg normalt en slange med i baglommen sammen med en lille CO2 drevet pumpe.

Når jeg så en sjælden gang punkterer ryger slangen bare ud til højre, for når man kan få 5 slanger for 100 kr gider jeg sgu ikke stå og lappe slanger.

Så er det altså en ræti god ide at tjekke dækkene for småsten og lignende en gang imellem, for de er altå mere ømskindede end dem på citybiken.

Hvis man virkelig lider af punkteringsangst kan det anbefales at sætte indlæg i sine dæk, sådan nogen koster ikke en formue, og så skal der virkelig et klippestykke gennem dækket før man punkterer.

well - jeg kan støtte anbefalingen af Conti GP 3000 - men undgå dækjern - jo med stærke og øvede fingre, ¨så måske...

Link to comment
Share on other sites

Apoc ==>

Hvad er det forresten du læser op til?
Studentereksamen :bigsmile: Du har ret mht. den læseplan, har også tænkt mig at følge den...selvom det er nemmere sagt end gjort :lol:

Arne ==>

Jep - snart overstået! Engang omkring 2015 skulle du kunne være færdiguddannet speciallæge   

:lol: nåh, ja...sådan kan man vel også vælge at se på det :bigsmile: men det er jo noget andet på de videregående uddannelser. Folk der f.eks. vælger medicin ved jo (mere eller mindre) godt hvad det er de/vi går ind til :-) Ellers ville vi nok aldrig bruge så meget af vores tid på at få det skide høje snit :bigsmile:

Spock ==> pensioneret? :lol: nahhh, mon ik der er mere krut i dig til den tid :mandance: :devil: ... rigtig nok mht. spec.læge uddannelsen...den tager omkring 6-7 år...plus de 6 i begyndelsen = ca. 15 år :o incl. evt. pauser :) Jeg glæder mig :w00t:

Allerup ==> nu var det godt nok ventilen der var noget galt med, men jeg har self. tænkt mig at følge din anbefaling :bigsmile: og mht. det der indlæg man kan sætte i dækket...Arne siger det kun koster ca. 79 kr, så ja...helt klart :bigsmile:

*********

Dagens træning:

:heartpump: Kom i form (55 min)

:heartpump: Cykling III (60 min) med Spock :bigsmile:

Lidt trist at MacD ikke var der :weeping: Men jeg fik sgu kørt igennem, det' bar' najs :bigsmile: :bike: :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

øhhhh :blink: Tid til endnu en update :firebounce: :

Tirsdag: ikke noget ...tror jeg nok

Onsdag: Cykling III (55 min) + Cykling II (45 min.) med Spock :)

Torsdag: nothing

Fredag: Cykling II (60 min.) + Landevejscykling (23 km)

Lørdag: Udholdenhed (75 min.)

Søndag: Cykling III (55 min.) + Cykling II (55 min.)...+ Landevejscykling

Idag: Cykling III (55 min.) med Arne

+ Udholdenhed (70 min.) med Arne, Gregers og min lillebror :bigsmile:

:bike: :heartpump::sun:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

:heartpump: Cykling III (55 min.) m. Spock

:heartpump: Cykling II (55 min.) m. Spock :bigsmile:

Jeg fik ikke taget den der puls sender ordenligt på, derfor havde jeg i første time ikke nogen tal på pulsen <_< Det er sgu svært at køre ordentligt uden at skulle glo på pulsuret hvert 5. minut! :o

:heartpump: :bike: :sun:

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg om muligt endnu mere forvirret  :blink:  :lol:

OK Maxiboi...så bruger jeg bogstaver istedet for :tongue: : jeg har været lun på en - sådan on and off - i snart et år, og jeg HADER det! :( It makes me wanna cry!! :(

:wub::rocketwhore:

Spock ==> du styrede første time, Lars!! :respekt: brother! :devil: Jeg cykler imorgen med kim og Anette...lørdag bliver landevejscykling, forhåbentligt en af de første lange ture :bigsmile: og søndagen tager jeg så også bare den ene time om morgenen :bigsmile:

******

Update: Der er ingen timer med Kim imorgen...kun Anette :)

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

jeg har været lun på en - sådan on and off - i snart et år, og jeg HADER det!

******

Update: Der er ingen timer med Kim imorgen...kun Anette :)

Hvorfor hader du det dog?

Ved vedkommende det godt? - og hvorfor ikke? :-)

Det må du altså gøre noget ved!! :devil:

Argh, ville gerne cykle med Anette imorgen, men skal i Imperial og se "Troy" :bigsmile:

Landevejs-cykling er outta my league :angry:

Link to comment
Share on other sites

Apoc ==> :tongue: ja, gid det var så simpelt :)

Spock ==> Nej, sgu...han ved det ikke, og jeg har bare at holde min kæft og komme over det :devil:

Mht. landevejscykling...rent intensitets-mæssigt (som vi jo er glade for) så kan landevejscykling ikke rigtig måle sig med spinning - så du går ik glip af så meget. Men meditations-mæssigt, så er det sgu en fed ting ;) Især hvis man ligesom mig bruger noget tid på at læse, så er det altså rart at komme ud og få lidt frisk luft :)

Go bio-tur :bigsmile: sidst jeg var i imperial så vi "The passion of the christ"...jeg føler stadig at Mel Gibson skylder mig 85 kr. :sneaky: ...den film var bvadr! Det eneste gode ved den var at jeg kunne forstå halvdelen af det de sagde :w00t: det' sjovt, sådan noget! :w00t::bigsmile: Men Troy er sikkert meget fed! Go fornøjelse :bigsmile:

*******

Lidt mere træning idag:

stille og rolig landevejscykling, 23 km :)

Link to comment
Share on other sites

Spock ==> Nej, sgu...han ved det ikke, og jeg har bare at holde min kæft og komme over det :devil:

Intet vover, intet vinder => no loss

Alt vover, intet vinder: => his loss

Alt vover, alt vinder => his win :devil:

ud med sproget, ud med snøren... lad dog staklen ind i varmen! :devil:

Hvis han ikke vil, må han jo over knæet, thi han ved ej bedre...

Ja, han må godt se indlægget her, men ikke giv ham min adresse, haha... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hehe...hvor er du sød, Lars :bigsmile: men nej, det er forsent nu ;)

Rasmus, den der "passion"...meget blodig, huden bliver flænset af ham der spiller Jesus, ufffff, total splatter-film :cry: Røvsyg faktisk, for vi ved jo allesammen at det ender med at han bliver dræbt. Men "Terkel i knibe" til gengæld, den var grineren!!! :lol: Sikkert årets bedste film..selvom den er mega plat :lol:

Dagens træning: intet :bigsmile: Jeg ska også i bio og se Troja :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share