Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Surt for dig - det var aldeles superfede timer!!!  :devil:

Ja, det kan jeg godt forestille mig...har gået rundt og haft dårlig samvittighed over det hele dagen...selv ikke 0,75 L underground is og alt muligt andet junk food hjalp :( Men jeg kommer helt sikkert imorgen, om jeg så brækker det ene ben og må halte ovre til Parken :devil:

Det bliver hyggeligt næste søndag :w00t: Jeg skal også til spinning først (det samme gælder vist også Mr. Arne )...så efter kl. 12.00 :) men hvor bliver det henne?

MaxP ==> glæder mig til at møde dig IRL :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det gør ingen forskel for mig  :)

Nu er der godt nok en hel uge til, men vejrudsigten ser ikke alt for lovende ud.

Er du frisk på at ligge hytte til hvis det skulle blive nødvendigt, spock?  :bigsmile:

Jeg synes, vi under alle omstændigheder skal gøre det hjemme hos en eller anden. Hvis det bliver for varmt, kan man jo ikke nå at spise isen, før den smelter, hvis det er udendørs. ;)

Kl. 14-15 stykker tiltaler mig mest. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, vi under alle omstændigheder skal gøre det hjemme hos en eller anden. Hvis det bliver for varmt, kan man jo ikke nå at spise isen, før den smelter, hvis det er udendørs.

Ja, enig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Apocalypse ==> Yup! :D Og det skal der ikke lægges skjul på :lol: Efter sidste skoledag vil jeg bruge ca. 4-5 timer om dagen på træning :w00t: :bike: :4jumpy:

Hmm, find en kæreste? :tongue:

Ellers ret interessant log, især din kondi er imponerende!.. Jeg var ved at brænde sammen under 20 minutters løb a 3km i dag :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, find en kæreste? 
:lol: ja, det siger de allesammen :tongue: :lol:
Ellers ret interessant log, især din kondi er imponerende!.. Jeg var ved at brænde sammen under 20 minutters løb a 3km i dag

Ja, men tilgengæld kaster du sikkert rundt med tunge ting og sager :w00t: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hmm, find en kæreste? 

:lol: ja, det siger de allesammen :tongue: :lol:

Ellers ret interessant log, især din kondi er imponerende!.. Jeg var ved at brænde sammen under 20 minutters løb a 3km i dag
Ja, men tilgengæld kaster du sikkert rundt med tunge ting og sager :w00t: :)

Den med find en kæreste kender vi vist alle ;)

Hmm tjaah jeg løfter da lidt tunge ting ind imellem :tongue: - Det siger de da ude i byen ;)

Men nu må vi se, er i gang med min cutting, så kondien skal nok også blive bedere af det løberi :)

Link to comment
Share on other sites

Hej F

Ja jeg vil lige sende dig et billede af din nye cykel. Jeg håber du ved hvad du gør når nu du har tænkt dig at ligge 32.000 for en cykel. Det er mange penge. Men til gengæld får du en super fed cykel. Det er helt klart markedets mest lirlige ramme; ingen kommer bare i nærheden af Pinarello Prince SL i lireeffekt. Det er en rigtig Strandvejsracer der ikke behøver at køre stærkt for at imponere!

Den har længe stået øverst på min ønskeliste over cykler - jeg tager hatten af for din stil og din kompromisløse indstilling til cykelkøb. Jeg mener selv at jeg gjorde hvad jeg kunne for at sælge dig en billigere cykel, men du var ikke til at hugge og stikke i :-)

Du kan evt læse lidt om din nye cykel på http://www.cyclingnews.com/tech.php?id=tech/2004/news/mar24 - der er en kort præsentation af cyklen. Og kig evt forbi på www.Pinarello.com - der er nogle flotte billeder af dit nye legetøj.

Håber at du bliver glad for den.

Hilsener Gregers

post-12-1083615034.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej F

Ja jeg vil lige sende dig et billede af din nye cykel. Jeg håber du ved hvad du gør når nu du har tænkt dig at ligge 32.000 for en cykel. Det er mange penge. Men til gengæld får du en super fed cykel. Det er helt klart markedets mest lirlige ramme; ingen kommer bare i nærheden af Pinarello Prince SL i lireeffekt. Det er en rigtig Strandvejsracer der ikke behøver at køre stærkt for at imponere!

Den har længe stået øverst på min ønskeliste over cykler - jeg tager hatten af for din stil og din kompromisløse indstilling til cykelkøb. Jeg mener selv at jeg gjorde hvad jeg kunne for at sælge dig en billigere cykel, men du var ikke til at hugge og stikke i :-)

Du kan evt læse lidt om din nye cykel på http://www.cyclingnews.com/tech.php?id=tech/2004/news/mar24 - der er en kort præsentation af cyklen. Og kig evt forbi på www.Pinarello.com - der er nogle flotte billeder af dit nye legetøj.

Håber at du bliver glad for den.

Hilsener Gregers

:bblush: Tusind tak for det, Gregers! :bigsmile: Du var kanon, det sagde jeg også til Arne ;) Men hellere købe noget man er helt tilfreds med, end at nøjes med en til 20.000 som man ikke er vild med :) det er jo også mange penge...desuden er den racer jeg får så pæn, at man bare kan hænge den op på væggen istedet for et eller andet grimt billede...altså, hvis det nu viser sig at cykelsporten ikke er der hvor jeg trives (NOT!! :devil: )

Men mange tak for hjælpen og rådgivningen :) Håber vi ses til træning engang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

SWEEEEEET :dropjaw:

Jeg har ikke meget forstand på cykler, men den der er satme lækker :w00t: (så den passer til føreren :bigsmile: )

Det er også med flaskeholder i kulfiber, ikke? :tongue:

Sjovt nok tror jeg faktisk jeg så en lignende Pinarello ude ved DTU idag - i hvert fald en hardcore racer. Det er vist ikke særlig tit man ser sådan en i et cykelstativ - nok heller ikke skide klogt af ejeren - det var samme sted jeg fik neglet min cykeltaske <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Reem her... enten gør man det, eller også gør man ikke, der er ingen mellemvej, og hvis man ikke bliver superglad for den til 20K, så .... men det er sateme stadig mange penge...

Super tillykke!!

Gregers>> har 5-6 kiss100 mixes hvis du vil ha? Du har sikkert bunker af dem allerede...

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok tror jeg faktisk jeg så en lignende Pinarello ude ved DTU idag - i hvert fald en hardcore racer. Det er vist ikke særlig tit man ser sådan en i et cykelstativ - nok heller ikke skide klogt af ejeren - det var samme sted jeg fik neglet min cykeltaske <_<

Det ophøre med at være en hardcore racer hvis der sidder en lås på....... eller skærme ... eller sadletaske (jeg har dog dispensation for den sidste regel - cykeltrøjer med lommer fremstilles ikke til voksne typer som mig :tongue: )

TILYKKE med lågen Reem!

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak til jer alle :bblush: :bigsmile: Så, nu har jeg endelig fået den....(dyr fornøjelse :lol: ) Nu skal der bare køres igennem :devil::devil:

Jeg håber ikke det bliver svært at montere pulsurets km-tæller på :unsure: og alt det med at sørge for at den er ordenligt smurt og blablabla... :unsure: ...oooh, der er så meget jeg skal ha tjeck på :bigsmile:

Jeg er enig med Reem her... enten gør man det, eller også gør man ikke, der er ingen mellemvej, og hvis man ikke bliver superglad for den til 20K, så
Helt sikkert... :bigsmile: ...Buddhas gyldne middelvej eksisterer SLET IKKE!! :devil: når det gælder racercykler :bike: ... eller biler .... eller motorcykler .... eller F-16'er (...jagerpiloter :wub: ) og alt andet der har med fart at gøre :devil:
Det ophøre med at være en hardcore racer hvis der sidder en lås på....... eller skærme ... eller sadletaske

:lol: ikke engang løgn! :tongue:

:firebounce::sun:

Endnu engang tak til Arne og Gregers for hjælpen ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Heldige

tak TF :bigsmile:

Sjovt at du siger "heldig", for hør lige hvor heldig jeg er:

1. Igår sagde det ene dæk på pinarello "puuuf" midt om natten...luften fis ud, dvs. jeg ka ikke træne ude idag...great <_<

2. Jeg skulle til spinning idag for at køre to fede timer...nede i omklædningsrummet da jeg var igang med at ta mit træningstøj på, syntes jeg at jeg lugtede af pis...Jeg mistænkte mine cykelsko, men da jeg endelig var kommet op i spinninglokalet lagde jeg to og to sammen: min lillesøsters fucking ulækre kat :4ranting: har tisset på mit træningstøj!! :sneaky: :bawling: <_< Den kat burde aflives! :uzi: :4dog: :devil: Jeg skyndte mig ned og i bad...Jeg har aldrig prøvet noget så klamt før... :puke2:

3. Jeg sku have nogen nye cykelbukser, for mine gamle er næsten blevet helt gennemsigtige efterhånden fordi de er blevet vasket så mange gange...men centeret havde self. ikke nogen i min størrelse :dead:

Er jeg heldig? Nej, vel? :dozingoff:

Det er bare ikke min dag idag, men fuck det...Jeg er glad alligevel :bigsmile::sun:

Link to comment
Share on other sites

[1. Igår sagde det ene dæk på pinarello "puuuf" midt om natten...luften fis ud, dvs. jeg ka ikke træne ude idag...great <_<

Reem - du har noget at lære!!!! Når man har sådan en cykel, så har man ALTID 3-4 slanger og et sæt ekstra dæk liggende (og 3 dækjerne self.), samt er i besidelse af en effektiv "fod"pumpe - så som en SKS Reenkompressor. Så er man kørende på 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det var da ærgeligt med det dæk der :(

Hmm kan du selv finde ud af at skifte dæk, for du sagde noget om du ikke havde så meget styr på det.. - Ellers må du lære det, det er jo en dyr fornøjelse at få det gjort hos en forhandler ;)

Nu bor jeg ikke i nærheden, men ellers skulle jeg da nok have vist dig hvordan man skifter slange i sådan et dæk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha - dagens store griner!!! .. surt show med det pis, hva? hehe... gad godt have overværet... men altså, der er folk der lugter VÆRRE end kattepis, efter sådan et par spinning-timer i Parken :devil: - tænk på dem, de lugter sgu sådan HVER dag, hehe..

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi lige skal kigge på det med overtroiske øjne så har vi:

Uheld kommer aldrig alene, er det ikke sådan man siger?

Men 3 gang er lykkens gang.

Ergo var den 3 ting et lykkeligt uheld, dvs. du skal beholde dine snart gennemsigtige cykelshorts!

Jeg kan ikke se hvordan man kan tolke det anderledes! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share