Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Tak Spock :bigsmile:

Træning igår: havde for travlt...det blev ikke til noget

Idag: Cykling III + cykling II...Det var pisse varmt i lokalet...:ugone2far: :retard: Men jeg fik heldigvis kørt igennem alligevel... nu er jeg dog helt overbevist om at jeg skal have købt en racercykel og begynde at dyrke the real thing... :bigsmile:

Har du nogen til at rådgive dig mht. racercykel - som VED hvad de taler om? Ellers så sig til! Du vil ikke fortryde det hvis du får købet en god cykel!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du nogen til at rådgive dig mht. racercykel - som VED hvad de taler om? Ellers så sig til! Du vil ikke fortryde det hvis du får købet en god cykel!

Nej, faktisk ikke...du må meget gerne henvise mig til nogle links el. lign hvis det er :)

Jeg er også ret sikker på at jeg ikke vil fortryde det, især fordi jeg dermed vil få mulighed for at køre om aftenen hvilket passer bedre ind i min hektiske hverdag ;)

:firebounce::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Og så liiiige endnu en update:

Det er længe siden jeg sidst skrev, men her er denne uges træning:

Mandag: cykling III (55 min) + Udholdenhed (75 min)

Tirsdag: Udendørs landevejscykling - 30 km...stille og roligt

Onsdag: Cykling III (55 min.) + cykling II (55 min.)

Torsdag: stress pga. terminsprøver...

Fredag: Udendørs - 30 km

Lørdag: Udholdenhed (75 min.)

Idag: skal ud og køre nuuuuuuuu :bike: :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Back from the Grave :tongue:

Endnu engang er min log genopstået takket være dig, MaxP :bigsmile:

Jo, altså...jeg får da trænet...sådan lidt...er godt nok kommet helt nede på 7-8 timer om ugen nu...det bliver der forhåbentligt snart gjort noget ved - når jeg får købt en racer :bike:

Og MOL BC før-billeder kommer snaaaart...i promise ;)

Tak endnu engang MaxiBoi :bigsmile:

:firebounce: hey, hvornår skal Mol'erne egentlig ude og spise paradiiiiiiis? :4mewantfood: :w00t::bigsmile:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Denne uges træning (indtil videre):

Mandag: Cykling III (55 min.) + Udholdenhed (75 min.)

Tirsdag og onsdag: nothing

Igår (torsdag): Udholdenhed (75 min.) + Cykling II (55 min.)

Idag: Cykling II (54 min.) + Cykling III (56 min.)

:bike: :heartpump:

:wave: :sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Tirsdag, onsdag, og torsdag: intet :o ...har været småsyg og træt konstant :dead: ...Rigtig sørgeligt

Idag:

:heartpump: Cykling III (57 min.) +

:heartpump: Cykling II (55 min.) :bigsmile:

Og senere på dagen bliver det med 100% sikkerhed til 30 km rul på landevejene :) (ja, altså... med mindre jorden går under i løbet af de her 4 timer :w00t: )

:bike: :sun:

Link to comment
Share on other sites

hey Fast - hyggeligt at se du knoklede løs inde hos Annette idag.

Ville have været med, men cyklede imorges i Scala og mine ben trængte til lidt "hvile" (læs: trænede styrke-ben) inden det går løs søndag og mandag igen.

Jeg kan ikke huske hvad det Paradis-spisningen skal foregå.. det kan Hoos eller Arne sikkert... hehe..

Link to comment
Share on other sites

Maxi ==> :) jeg kører på mtb lige nu, hvilket egentlig ikke er nær så behageligt som hvis det havde været en racer...derfor er turen også kun ca. 30 km KORT (+/- 3 km) for mine håndled kan ikke holde til det :( . Det var så meningen at jeg skulle ud og købe en pinarello (prince SL eller dogma) idag, men min far som skulle køre mig til Vanløse (hvor butikken ligger) ku ikke alligevel <_<

Allerup ==>> :w00t::devil: Ja, det ku være rigtig fedt...men jeg må sku se at få skaffet den racer før jeg overhovedet begynder at tænke så langt :bigsmile:

Spockie ==> i lige måde...Jeg sad faktisk og studerede min lillebrors køre-teknik...den hund er blevet meget bedre til at køre B) , jeg er næsten stolt af ham :tongue: (...eh... :blink: NOT! :devil: )...nå, det vil altså sige at vi ses på søndag og mandag til MacD's timer...najs :w00t:

Nøjjj, jeg glæder mig til næste søndag :4jumpy: :4mewantfood:

*********

Træning igår aften: som sagt så gjort...cyklede ca. 32 km :)

Link to comment
Share on other sites

Det var så meningen at jeg skulle ud og købe en pinarello (prince SL eller dogma) idag

:o :o

Feeee' låge du skal ha dig!!!

Så er der kun en vej tilbage - Spørg ham der MacD om du kan få en indmeldelsesblanket til team SATS ;)

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Det var så meningen at jeg skulle ud og købe en pinarello (prince SL eller dogma) idag, men min far som skulle køre mig til Vanløse (hvor butikken ligger) ku ikke alligevel

Og??? Det er op til flere gange lykkedes for mig at komme der ud med bus eller S-tog.... du får den jo ikke med med det sammec, så du kunne havet kørt på din anden cykel??? :blink::chicken::blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Arne, du må ikke drille :rolleyes: ;) jeg er fuldstændigt retarderet når det kommer til geografi, har lige slået det op på krak.dk...jeg vidste ikke at den kun lå 7 km væk fra hvor jeg bor :blink: :lol:

Allerup, tusind tak for de kærlige spark :bigsmile: ;) ...men som sagt før: jeg tænker ikke så langt pt. Desuden får jeg om ikke så langt tid medicinstudiet at slås med, så jeg ved ikke om jeg overhovedet vil have tid til at træne mere end de 8-12 timer om ugen :)

**********

Træning igår:

:heartpump: Udholdenhed (70 min.)

Dagens morgenspinning er droppet, det skal der kompenseres for med en Cykling II om eftermiddagen og rul om aftenen :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker det når der er 0 skoledage tilbage? du lyder ret opsat på at få det overstået hehe ??

Apocalypse ==> Yup! :D Og det skal der ikke lægges skjul på :lol: Efter sidste skoledag vil jeg bruge ca. 4-5 timer om dagen på træning :w00t: :bike: :4jumpy: nåhhh, ja...så er der jo også lige de dersens 8 eksamener som også lige ska overståes...men de skriftlige tager højst 6 timer...og de mundtlige ca. 1-2 timer...såååh,,,nu skal jeg bare ha den racer!! :devil::w00t: ....og så ska jeg vist også lige huske at få afsat tid til eksamenslæsning :unsure:

*******

Dagens træning: Jeg dropper det sgu helt! :hippy: vejret er lidt for godt til spinning :sun: ...jeg ska ud og hygge mig ...ciao :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:  Jeg dropper det sgu helt!  vejret er lidt for godt til spinning  ...jeg ska ud og hygge mig ...ciao

Surt for dig - det var aldeles superfede timer!!! :devil:

Håber du er klar igen imorgen. - men ja, superfedt vejr - ren ParadIS stemning overalt...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:  Jeg dropper det sgu helt!  vejret er lidt for godt til spinning  ...jeg ska ud og hygge mig ...ciao

Surt for dig - det var aldeles superfede timer!!! :devil:

Håber du er klar igen imorgen. - men ja, superfedt vejr - ren ParadIS stemning overalt...

Nu du siger det - skulle vi så få sat et tidspunkt på overfaldet på søndag? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share