NY film med Ronnie Coleman!


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Info fra Muscletime:

New Ronnie Coleman video by Mits Okabe

We have heard that Video-Master Mits Okabe will do another Ronnie tape this year.

After "the Unbelievable" in 2000 we are sure that Mits will produce another UNBELIEVABLE workout tape with Ronnie.

It will show the 5-time Mr. Olympia prepare for his hardest Olympia. Ronnie trying to defend his title against Jay Cutler and Gunter Schlierkamp...........

We can`t wait!

- Nej, det kan jeg heller ikke! :w00t:

ronnievid.jpg

Nogen der har ydeligere info omkring filmen? Ville være nice.

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Hvis man ser MEGET godt efter, så kan man se at den nederste del af hans "lat" udgøres af en sort genstand i baggrunden :)

Ja, et eller andet der hænger på væggen. Håber ikke det er dette den nye film kommer til at handle om... Man ved aldrig med den skøre asiat.. (Matsuro Okabe) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Haha.. Ja jeg håber dælme ikke han vinder over Jay, det har han sgu ikke fortjent med den AS mave han render rundt med, den er jo helt ekstrem..

Ja for Cutler har nemlig ingen mave.................................? næppe, de 2 ligger og dyster om hvem der har den største mave, jeg ville gerne snart se en med mave der ikke ligner ølvom vinde.

Mickey.

Link to comment
Share on other sites

Når først Big Ronnie C vender ryggen til, er der ingen der tænker på maven. Ude af øje, ude af sind. Og mens jeg synes Jay ser bedst ud forfra, blegner den discopumper altså lidt, når de begge vender rundt. Han har bare ikke ryggen til at slå Ronnie.

Link to comment
Share on other sites

Når først Big Ronnie C vender ryggen til, er der ingen der tænker på maven. Ude af øje, ude af sind. Og mens jeg synes Jay ser bedst ud forfra, blegner den discopumper altså lidt, når de begge vender rundt. Han har bare ikke ryggen til at slå Ronnie.

Og det er ryggen Olympiaen vindes på. Bare se på de sidste 4 mænd der har haft titlen. Bannout, Haney, Yates og Coleman har alle været indehaver af deres tids bedste ryg. :)

Link to comment
Share on other sites

For ikke at snakke om Franco Columbo, Sergio Oliva og Ah-nold.

Det har du fuldstændigt ret i, såfremt vi snakker om Arnolds sejre i 70-75 og Francos i 76. Både Arnolds sejr i 80 og Francos i 81 var rene parodier, hvilket vel egenligt var generelt for Olympiaen i perioden 77-82. Hvordan Zane kunne vinde 3 Olympiaer er mig en gåde, og hvordan han kunne slå den formiddable Robby Robinson i 77 og 78, samt Mentzer i 79 gør absolut ikke gåden mindre. Dickersons sejr i 82 er også helt ude i hampen, at han og Zane det år kan blive placeret foran Casey Viator, Samir Bannout og Tom Platz er direkte latterligt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er en gåde. At Zane da var utroligt flot, og angiveligt en fantastisk poserer ændrer ikke på det faktum, at en Robbie Robinson i topform er skræmmende.

Det sjove er, at folk snakker om, at Mentzer blev snydt i 1980, men i virkeligheden blev jo Chris Dickerson nr 2, mens Mentzer blev nummer 5 eller 6. Hvem blev så egentlig snydt (bortset fra publikum)?

Link to comment
Share on other sites

Det sjove er, at folk snakker om, at Mentzer blev snydt i 1980, men i virkeligheden blev jo Chris Dickerson nr 2, mens Mentzer blev nummer 5 eller 6. Hvem blev så egentlig snydt (bortset fra publikum)?

Ja, hvem blev snydt i 80? Arnold, Dickerson og Zane som fik top 3 placeringerne var alle langt fra deres bedste. Derimod var både Mentzer og Boyer Coe i deres livs form. Så endnu en kontroversiel sejr til Arnold.

Men kontroversiele afgørelser er jo nærmest en del af Olympiahistorien. Bortset fra Sergio Olivia og Larry Scott har alle dem med mere end en Olympiasejr vundet kontroversiele sejre. For Arnolds vedkommende gælder det, udover skandalen i 80, om hans sejr i 72 hvor han ikke var på toppen, men aligevel slog Sergio som var i sit livs form. Haneys sejre i 89 og 90 kan også diskuteres, men han kom dog tilbage og satte alt på plads i 91. Yates´s sejr i 94 kunne meget vel være gået til Levrone eller Ray, uden det store ramaskrig. Selv Big Ronnie har haft et par sejre, hvor man kunne tale for at udfaldet skulle have været et andet.

Link to comment
Share on other sites

Alle de tilfælde i nævner er jeg også rimelig enig i. Når man tænker på hvor mange sejre og placeringer, som ofte bliver beskrevet som politiske, så må man da fundere over om der virkelig kan være røg uden at der også er brand. Man kan så måske sige at det ser anderledes ud når man er der, ift. billeder og video, og det er da også rigtigt nok. Men det kan ikke passe at der er så meget forskel at placeringer og sejre, der skriger til himlen, er mulige uden mulig indblanding fra oven eller??

Der tales ofte om politics. Sandt eller opspind? Og i hvilken grad mon?

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved hvorfor Mike Mentzer og hans bror døde? :(

Er det bivirkninger fordi de tog en masse lort? Eller er der foretaget en obduktion? Jeg har læst noget med en hjertefejl i familien.

Hvis det er må det da være et godt skræmmebillede for folk kan lade sig friste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share