Hvor startede I? - ALLE!!!


DABP
 Share

Recommended Posts

............................................................................

Dette spørgsmål går på det hele!

Jeg kunne godt tænkte mig at vide:

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Ved godt det er mange ting, men jeg synes virkelig det kunne være spændende og læse om andres fremskridt...

Det her er hverken for at sammenligne eller noget andet da jeg er klar over at der er utrolig stor forskel på hvordan det er gået med ens personlige træning!

Jeg er bare en nysgerrig lille løftesmølf:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvornår startede i med at træne?

Efteråret år 2001, da jeg var 20 år.

Hvad startede I på?

Trænede maskinprogram i 3 måneder, inden jeg røte vægte.

Startede med:

15 kg i pec deck flyers

25 kg i cabel curls

25 kg i triceps pushdown

15 kg i leg extension

25 kg i leg curl

110 lbs i benpres

25 kg lever seated row

Første gang jeg rørte vægte og lign.

30 kg for 8 rep, bænkpres i Smithstativet

10 kg for 8 rep i alternating db curls

Første gang for følgende øvelser:

DB row: 8 x 20 kg

Squat: 30 kg for 8 rep med dårlig teknik, og ringe dybde

Dødløft: 30 kg for 8 rep med dårlig teknik

Hvor lang tid har I trænet?

Godt og vel 1½ år næsten..

Hvor langt er I nået?

65 kg for 5 rep i alm. bænkpres , styrkeløftsstil :)

14 kg for 8 rep i alternating db curls

80 kg i squat for 5 rep, styrkeløftsstil, god dybde

80 kg i Dødløft, styrkeløftsstil, stående på en skive

32 kg i DB Row for 10 rep

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu?

Sådan rimelig god i starten, var dog ved at miste den, indtil jeg gik over og trænede med vægte. Så var jeg ellers rimelig motiveret indtil jeg ramte muren med et brag(overdrevet brug af forced reps)

Stod stille i bænkpres de sidste 3 måneder af min BB tid, 57,5 kg for 5 rep med dårlig teknik. Der gik lidt for ego i min træning... ???

Begyndte at køre efter styrke efter 8-9 måneder med BB, tog så springet i uge 43, og skiftede til styrkeløft.

Det var lidt hård for egoet i starten. Der skulle pilles kg af i  de forskellige øvelser for at køre dem teknisk godt nok, ligesom jeg holdt mig fra at gå til failure og bruge forced reps.

Og nu er jeg supermotiveret efter at opnået gode resultater med de første 3 måneders styrkeløft, og så er selve træningen meget sjovere end i min BB-tid, dvs. nu trænes der med massere af tunge basisøvelser, lige efter min smag... :)

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

17 år - 2 år siden.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

(et sæt = 6 reps)

Bænkpress: 40 kg. sæt

Biceps Dumbbell C. 10 kg. sæt

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

1½ år, har haft et par uheld/skader, havde en mindre rygskade engang, og fik en brækket næse, hvor jeg var forhindret i at træne i en 3 ugers tid, hvorefter jeg havde mistet gejtsen for at træne hvor jeg holdte en pause på en måned eller 1½ efter.

Men er kommet godt igen seriøst i et ½ år.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

(et sæt = 6 reps)

Bænkpress: 90 kg. 2xsæt (gået 50 kg. op i sæt)

Biceps Dumbbell C. 20 kg. 2xsæt (10 kg. op i sæt)

- Grunden til at jeg ikke har flere øvelser med, beskriver jeg i næste spørgsmål -

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

JA MEGET, det første år af min træning var spild af tid, når jeg kigger tilbage, gik derned en gang imellem, havde ingen mål, var der mere for hygge end seriøs træning, kørte overhovedet ikke ben, det er et HELT år jeg mere eller mindre har spilt, men alligevel har det givet mig blod på tanden, og jeg har virkelig en stor motivation nu, elsker at træne, er blevet seriøs, hader at misse et træningspas, det er også først inden for de sidste 6 mån, at der er virkelig kommet gode resultater, både i masse og styrke.

Grunden til at jeg ikke har beskrevet flere øvelser ovenfor, er at jeg simpelthen ikke kan huske, hvad, hvordan jeg trænede i starten, som sagt mere eller midre spildt år :-(

Men det har helt sikkert ændret sig, nu er træningen nået af det er står højest på min liste.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede jeg?

Sådan lidt før jeg startede i hæren i 1993.jeg var vel 17, eller lige fyldt 18 da jeg begyndte at gøre mig klar til "foreningen for krigens bevarelse"

Derefter nogen år hvor det var lidt pjat i kollegiets motionsrum.. meget "strandtræning..biceps og bryst".. men hvad pokker, min inspiration kom fra et nummer af Flex i ny og næ :(

Begyndte at tage det mere seriøst da jeg skiftede til et større center, ( for 2 år siden) med flere, inspirerende, løftere.

Har kørt på med styrketræning ved siden af anden sport- først ved siden af klatring og så ved siden af boksning.

Kørte hårdt på indtil jeg blev skadet i sommers (brækkede kravebenet)- er ved at ha' styrken fuldt tilbage nu, og glæder mig til at blive strækere

Start: (det er sgu længe siden..så tag dem med et gran salt, jeg har imgen træningsdagbøger fra den gang)

Bænkpres 1*50 kg

Squat med 50 kg ( i elendig stil :( )

Curls med 10 kg håndvægte

One arm rows 12,5 kg

Nu:

bedste bænk 3*110 kg

Squat: har lige kørt 2*110 i dag, med god stil, uden at være presset

Har kørt 10*110 kg en dag hvor jeg var rigtig sej ;)

Dødløft: Bedste 3*150 kg

Bent rows: 10*80 kg

Motivation:

Da jeg startede var det at få lidt styrke ( jeg var en pindarm som det kan ses) inden hæren. Siden var det sådan lidt tidsfordriv, men jeg var lidt træt af at jeg blev så langsomt stærkere (og hvis man skulle tro bladene var det fordi jeg ikke tog mega Bullshit Mass 4000XXX*whatever ). Nu hvor styrken stiger er motivationen at nå et bænkpres på 130 kg, et dødløft på 180 og et rent squat på 150, samtidig med jeg bliver en bedre bokser... Og det skulle være muligt her i løbet af det næste år. Styrken stiger nok ikke så meget her frem til sommer, hvor jeg gerne vil smide et par kg. flæsk, men så til efteråret er der gode muligheder..igen :)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Hmm det er jo svært sådan lige at svare på. Men jeg har været et sted mellem 13 og 14år.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg startede med øvelser med egen krops vægt.Jeg trænede armbøjninger, mavebøjninger, chins og hvad jeg ellers fik læst, set og hørt mig til. Der gik noget tid, og jeg købte et par vægt stænger i obs for 250kr de vejde 7kg sykket og var med løser skiver. Så gik jeg ellers i gang.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Jeg har trænet 5år. Men først August sidste år fik jeg købt nye vægte. Der købte jeg 50kg ekstra, så med alle skiver og stænger osv, så havde jeg 66kg som maks vægt på barbell stangen.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bedste løft ind til i dag har været 70kg i tre sæt bænk pres med 5 reps.  Jeg har ikke testet mit bedste dødløft og squat endnu. Men det kommer i næste uge.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

I starten var jeg egentlig ok motiveret. Jeg ville gerne have en pæn krop, det vil jeg stadig. Nu er mit mål bare flyttet. Jeg havde det sådan at jeg godt kunne springe en dag over, men der gik ikke længe før at det blev et must for mig at træne, og at jeg kørte med ret strikse programmer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Alder 15 år

Startede 2001 marts

6 måneder amatør træning

3 måneder ok

Vidste IKKE en lang lort om træning, indtil jeg mødte MOTION ONLINE!!!!

Startede:

Bænkpres ? aner det ikke, men helt ærlig så synes jeg selv at jeg er lidt af en røv i bænkpres.

Squat ca 100 kg

Dødløft ca 130 kg

Nu: Max OT

Bænkpres max 80 kg ja ja grin bare

Squat  max  120 kg

Dødløft 140-150 kg

Men nu der kører træningen bare som en drøm, jeg får virkelig en chok når man går op i vægt!

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?

September 2001, i en alder af 17 år

Hvad startede I på?

Heldigvis kom jeg meget hurtig på rette spor (altså frie vægtstænger, rigtige øvelser m.m.) pga. denne fantastiske side, og på grund af alle styrkeløfterne i mit center :) Men jeg nåede da stadigvæk at få kørt nogle forced reps og noget maskin hurlumhej i den første måned....

Startede ud med 40 kg i bænkpres kan jeg huske....

Der gik dog en måned mere inden jeg fik squat med, og endnu en måned inden dødløft kom med. Jeg føler først, at jeg er ved at få teknikken rigtig på plads nu.

Hvor lang tid har I trænet?

Næsten 4 mdr., så jeg er stadig newbie :D

Hvor langt er I nået?

75 kg i BP

60 x 5 i squat.....i know, den halter stadig lidt efter....

ca 100 i DL

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu?

I starten var motivationen selvfølgelig rimelig god, men den er dog blevet bedre, og jeg hader at misse et træningspas.

Motivationen er blevet ekstra høj efter jeg er begyndt at træne mere styrkeløfts orienteret med henblik på Åbne Thy mesterskaber i maj :)

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg var omkring 19 år da jeg startede. Jeg er 28 år nu, så jeg har med lidt hurtigt hovedregning trænet i omkring 9 år :)

Jeg vidste heller ikke en disse om træning da jeg startede, og det var ikke ualmindeligt, at jeg tog 12-15 reps med noget jeg sagtens kunne have taget 20 reps med. Det var først efter de første 2-3 år, at jeg begyndte at finde den røde tråd.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg har ikke nogen decideret log bøger fra dengang, men jeg kan huske jeg var ynkelig svag. Nogen af de øvelser jeg umiddelbart kan huske, er følgende:

Bænkpres 50 kg 1 RM (efter kun 1 mdr. træning, pådrog jeg mig en skulderskade, fordi jeg skulle se hvor meget jeg kunne løfte 1 gang. Jeg tog 50 kg, og var vildt stolt over det)

Bent rows  50 kg x 5 reps

Jeg dødløftede ikke de første 3 år, men jeg kan huske at jeg første gang jeg prøvede den, ikke kunne få 90 kg fra gulvet. Ynkeligt svagt.

Jeg kunne forestille mig at folk er overrasket over det lave niveau jeg startede på. Jeg var ynkelig svag i forhold til min størrelse. Jeg var vel omkring 80 kg fordelt på mine 1.93 meter.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Er besvaret i 1. spørgsmål. Ca. 9 år ialt. Mest seriøst de sidste 3-4 år.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænkpres (dog ugen konkurrence pause)  175 kg

Dødløft  272,5 kg

Squat  235 kg

Bent rows  140 kg x 5 reps

Hvis du vil se flere stats, så check min log.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Jeg har altid være meget motiveret for at få resultater. Jeg er dog begyndt at have et mere afslappet forhold til min træning. Der har været perioder, hvor træningen altid kom i første række.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

jeg startede med at for snart 3 år siden, på det tidspunkt var jeg 18

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Det eneste jeg kan huske er

Bænkpres: 30 kg :butbut:

Skrå bænk 25 kg

benpress 80 kg

Startvægt 63 kg

Jeg mener min overarm var omkring de 30, den første gang jeg har skrevet ned var den 33 men det var efter ½ års træning mener jeg.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

snart 3 år, aldrig haft mere end 2 ugers pause.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

jeg vejer vist omkring de 85 i øjeblikket, men er fed. Vejede 78 i sommers med markerede mavemuller.

Bænkpress: 3x110

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Well i starten var jeg egentlig ikke vildt motiveret, jeg trænede bare :)

Men mit mål og vel også min motivation var at komme op på 70 kg....hehe

Med hensyn til motivationen svinger det altid lidt, det er yderst sjældent jeg slet ikke har lyst til at træne, men selvfølgelig er man mere oplagt nogle dage.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?

1995 - 16 år.

Hvad startede I på?

- Jeg trænede hele kroppen igennem på en dag 3 gange om ugen i den første måned, gik herefter over til to-split og efter 2 måneder gik jeg over til tre-split. Jeg trænede med løse vægte fra dag 1, det var nemlig et gammelt hardcore bodybuildercenter jeg startede i.

Startede med:

12 kg i bænkpres

½ kg i enarms triceps pres

3 kg i biceps

25 kg i træk bag nakke

20 kg i roning med lav pulley

5 kg i leg extension

5 kg i leg curl

40 kg i benpres

Hvor lang tid har I trænet?

Lidt over 7½ år

Hvor langt er I nået?

I mine oprindelige øvelser er mit nuværende maks

78 kg i bænkpres

15 kg i enarms triceps pres

18 kg i biceps

90 kg i træk bag nakke

100 kg i roning med lav pulley

60 kg i leg extension

55 kg i leg curl

370 kg i benpres

- herudover kører jeg nu og har gennem de sidste 5 år kørt fire-split program med  "lidt" flere forskellige øvelse

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu?

Min motivation er klart blevet bedre for hvert år. Jeg har lært min krop bedre og bedre og kende, hvilket er klart det fedeste ved sporten. Når man kigger tilbage på hvor klog man syntes man var og hvor meget styr man troede man havde på sin træning - så anede man ikke en skid. Det er noget af det jeg glæder mig mest til hver dag, det er hvad jeg kan lære både om træning men også i den grad om mig selv om min krop. Hele det psykiske aspekt omkring træningen er også markant forandret, idag drejer det sig mere om den velvære jeg får når jeg træner, hvor det i starten mere drejede sig om en fast krop.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg startede med at træne seriøst i 1997, og der var jeg så... 22 somre.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg kigger lige i mine gamle log-bøger...

Kørte sindsygt mange gentagelser (5 sæt pr. øvelse - 20,15,12,10,8)

Bænkpres ca. 65 kg. (har taget mange armstrækninger det meste af mit liv før jeg begyndte at løfte jern)

Clean & Press 12 x 30 kg.

Dødløft ca. 80 kg.

Squat ca. 60 kg.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Dyrkede BB i nærheden af konkurrence-niveau de første 2 år. Derefter har det været lidt on/off, kulminerende med et halvt års pause sidste skisæson.

Det sidste halve år er jeg dog kommet lidt tilbage i sadlen og er sprunget halvvejs op på en styrkeløfterhest. ;)

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Mine 2 seriøse BB-år kulminerede med

Bænkpres 3x130 kg.

Chin-ups 50 reps på 5 sæt.

BB Curl 4x60 kg.

Kørte desværre hverken squat eller dødløft længere, men nu er jeg blevet klogere. Jeg kører dog kun squat (mest front) som hjælpeøvelse til dødløft og som hormon-indsparker.

For et halvt år siden startede jeg lidt fra bunden igen, men min styrke er gået okay frem, på trods af inkonsistent træning:

Bænkpres 1x115 kg.

Dødløft 1x165 kg.

Goodmornings 5x80 kg.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Min motivation har altid været god - jeg er afhængig at at kaste med vægte! ;) Var så heldig at starte med en makker, der havde trænet i 4 år forinden, og vi piskede hinanden godt op.

Dernæst trænede jeg alene i lang tid, og der var motivationen lidt mindre. Det sidste halve år har den været i top, og jeg er kun blevet forhindret i at træne igennem af eksterne omstændigheder.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg må afgjort forbedre mit bænkpres. Angel du løfter jo mere end jeg gør. Jeg synes det er meget hårdt at du startede i et BB center, det har jo gjort dit start ret effektiv.

Har du egentlig nogen stillet op til noget? Jeg mener Ms. Fitness eller lign?

Los du tog da også en meget hård start, 65kg i bænk og 80kg i dødløft. Det er de færreste der starter på det.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Da jeg var 20 år.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg har en hel del øvelser så har kommer bare et par stykker af dem:

Leg press 90 kg

Lat machine 40 kg

Triceps press 30 kg

Chest press 40 kg

Arm curl 20 kg

Delt's 25 kg

Rotary torso 25 kg

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

I snart 2 år.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Leg press 260 kg

Lat machine 72.5 kg

Triceps press 92.5 kg

Chest press 92.5 kg

Arm curl 37.5 kg

Delt's 50 kg

Rotary torso 65 kg

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Da jeg startede havde jeg stort set ingen fysisk aktivitet. Så der skulle bare ske noget - hvor jeg kunne bruge min krop til noget.

Nu er er mit mål som minimum at vedligeholde det jeg har opnået samt at træne/opbygge mine arme - for de er den del af min krop der er "bagefter" - rent visuelt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice

Nej - jeg har ikke startet noget endnu, men jeg arbejder kraftigt på at deltage i nogle athletic konkurrencer i Norge og Sverige - mulighederne er også gode i Tyskland. Miss Fitness er ikke lige min kop te, lidt for meget akrobatik og lidt for lidt råstyrke, og så synes jeg for øvrigt at fitness i Danmark er alt for indspist, det er få personer der sidder på magten herhjemme og regler og retningslinierne under konkurrencen er ikke struktureret nok!!

Link to comment
Share on other sites

Tjooo.. det er da meget sjovt at runde de 100 kg.. men livet var nu nemmere, da jeg vejede 90 kg.. Det er hårde at løbe, klatre og alt den slags nu end det var for de der efterhånden mange kg siden.. men rigtige mænd vejer naturligvis over 100 kg.. og kan bænke deres egen kropsvægt.. mere end en gang ;)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?

Jeg startede som 17- årig nede i kælderen med bænkpres, bb curls og upright row. (Havde et meget sært program når jeg tænker tilbage) ??? Efter et par måneder startede jeg i center.

Hvad startede i på?

(tallene er fra jeg begyndte i center og med ca. 8 reps.)

Bænkpres: 40kg

Lat. pulldown: 35/40kg

Pec deck: 40kg        

Biceps curl: 10kg

Triceps pushdown:35kg

Bent- over db row: 16kg

Pull- ups:12 stk

Trænede ikke ben før jeg efter en google- søgning, fandt MOL og derefter begyndte at hænge ud herinde.  

Hvor lang tid har I trænet?

1.5-2år

Hvor langt er I nået?

Bænkpres: ca. 75kg

Lat pulldown: 8 x 70kg

Pec deck: har ikke lavet den i laaaang tid, men sluttede vist på 8 x 75kg. (da jeg startede lavede jeg ca. 10 sæt pr. træning af denne øvelse) :camper:

Biceps curl: 6 x 14kg db

Bent- over db row: 10 x 30kg

Pull-ups: min rekord er vist nok 22 stk.

Dette er dog ikke de store fremskridt, når man sammenligner med, at jeg nu er begyndt at lave squat og dødløft, hvilket jeg nok sku ha startet med noget før!!!  

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Helt klart større motivation nu!! Jeg gik dog ogs en del op i det i starten, men min træning er blevet meget mere struktureret og seriøs nu. Og det kan jeg kun takke MOL for :)

Et eksempel på en træningsdag "dengang" :confused2:

Alle med 3 x 8 :dead:

Pec deck

Cable cross (øvre bryst)

Lying cable cross (flad bænk)

Pec deck

DB pullover

Lat pulldown (m. 3 forskellige stænger)

Cable row

Hele skidtet tog ca. 2,5 time og jeg var godt flad bagefter!

Hvad kan jeg sige?? Jeg var ung og uerfaren :D

Link to comment
Share on other sites

Los du tog da også en meget hård start, 65kg i bænk og 80kg i dødløft. Det er de færreste der starter på det.

Ja, men jeg havde som sagt i mange år været aktiv med armstrækninger, og så var jeg begyndt at rode lidt med vægte på hobbyplan, før jeg begyndte på seriøs træning i center med min makker.

Morten

Link to comment
Share on other sites

startede for 4 år siden er 24 i dag. I den første tid ret løst med lange pauser. Jeg kan svært huske hvor mange jeg startede med, men Bænk omkring 60kg, pullover 30kg, lat pull 50-60kg, benpres 120kg, benspark 50-60kg, seated rows 55-65kg, pulldown 60-65kg, barbellcurl 30kg, franskpres 23kg. Kom dog ret hurtigt op i flere af dem. Kreatin virkede ekstremt godt på mig, jeg tog 10 kilo på og forbedrede min styrke ret heftigt inden for 9 måneder.

lige før min as-relaterede skulderskade (min læge giver mig heldigvis en blokade i næste uge).  Bænk 130kg, pullover 45kg, latpull 100kg, benpres 400kg, benspark 55kg isoleret, seated rows 90kg, pulldown 105-110kg, dødløft 130kg (mangler stadig teknik), squat 120kg (smith, røven helt i bund), barbell curl 55-60kg, fransk 60-65kg.

idag: Bænk 90kg, pullover 40 kilo, latpull 70kg, seated rows 80kg, resten omkring det samme.

min motivation mangler i øjeblikket pga. mange projekter på min uddannelse, meget arbejde og en alt for krævende kæreste men jeg er ved at gøre mig klar til min næste kur: deca500/sus500/eq200.

Link to comment
Share on other sites

1. en eller anden fra british BB, de traps fortjener at blive set...

2. ja såvidt jeg husker der omkring. Det kan godt være det var mere i fransk Jeg brugte dog en preacherstang dengang før jeg fik øjnene op for den lige. I dag bruger jeg udelukkende lige stang til curls

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg var ca 19 år og 59- 60 kg

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Bænk 50 kg, curl 10 kg, træk til nakke 30 kg, dip 5-6 stk, push-down 25 kg

Kan sq ikke huske de andre

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Har trænet i ca 2 år

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænk 90 kg, curl 23 kg, træk til nakke 75 kg, dip 30 stk, push-down 65 kg. Vejer nu 70 kg

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Motivationen var ikke så stor da jeg koncetrede mig om min kampsport. Stoppede for et år siden (Efter 7 år) pga en skade og kom aldrig i gang igen.Siden da gået fra Fitness center til hard-core pumpe center.

Er desuden blevet vildt fascineret af hvordan man kan opbygge kroppen, og hvordan den virker.

Det har taget mig næsten indtil nu at finde ud hvordan jeg træner bedst.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Startede da jeg var 17 - vejede omkring de 65 kg vil jeg tro..

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Bænk 40 kg, benpres 80 kg, træk til nakken (i det gode gamle kabeltårn :) 30-35 kg..

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Har trænet i 9 måneder - alle seriøse, dog gik der ca 2 måneder inden jeg fik øjnene op for at fri vægt var vejen frem, sammen med squat/dødløft.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænk 80 kg, Squat 130, Dødløft 135 - Vejer nu 77 kg med en bf% på omkring 10% og en højde på 178.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

I starten handlede det bare om at jeg var træt af at være en vatarm, og gerne ville gøre noget for min krop. - Jeg træner stadig i bodybuilder henseénde, men er samtidig oxo interesseret i at øge min styrke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share