Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

Løbetræning

Jeg vil gerne nå at komme i løbeform uden skader inden jeg tager til Slagelse og frivilligt aftjener værnepligt til februar. Derfor har jeg fundet et begynderprogram med stort B frem fra www.dourun.dk (det gamle run4fun.dk) - linket er http://www.dourun.com/begynd_prg.asp.

Jeg var derfor i Marathon sport og få min løbestil analyseret og endte med at købe et par New Balance model 1023 til en pris på 1200,-. Jeg noterer derfor dag 1. i programmet som gennemført, da det passer meget godt med hvad jeg lavede på løbebåndet og gåturen frem og tilbage til butikken.

Løbetræning

Uge 1, dag 1 Gennemført!

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Hej Sput

Ja i lige måde, selvom jeg blev lidt grebet af 'old times' :sleepy:

Så hoppede jeg sgu lige 1 uge frem i programmet. Så det hed idag 4, 3 med 8 minutters løb, hvilket blev udført med stor hastighed. Tror tempoet svarede til de legendariske 2400 @ 12 minutter, så det er fino.

Link to comment
Share on other sites

Den slags flabede kommentarer må jeg lade de kongelige svare for mig

"Er det nu slut med at drikke i samme omfang som tidligere", spurgte en jour­nalist fra ugebladet Se og Hør. Han blev straks irettesat af en tydelig berørt prins Joachim med ordene: "Jeg har sagt, at hvis De skal være næsvis, er De ikke velkommen her."
Kilde: http://kongelig.tv2.dk/article.php?id=1337176

:king::king::king:

Knæ og skinneben har det under omstændighederne godt (de foretrækker jo at være placeret under skrivebordet).

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Gårdsdagens træning var med gæstetræner Camillas og vi førte os frem med diverse stærkmandsøvelse. Iøvrigt første gang i mange måneder at jeg dødløftede, det bliver fast repertoire fremover.

Idag snuppede jeg løbetur 5,3 som var 10 minutter løb i et stræk. Jeg løb ca. 2300meter, så det var tilfredsstillende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej watts. Din indbakke er fyldt, så jeg spammer lige din log.

I sin tid fortalte du at du havde nogle prøver, og du sendte dem til mig. Men jeg modtog dem aldrig, da min indbakke var fyldt. Men den er tom nu, så hvis du vil sende dem igen, så ville det hjælpe mig en masse.

På forhånd tak

Mvh Lars

Ps. Min mail var [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

4 år siden jeg startede med at logge..

- og har holdt et års pause engang i mellem.

MEN på vegne af Sputniks opfordring til at lave logbog, ser jeg ingen anden udvej, end at klatte lidt i bogen igen :)

Første dag i Fitness world på Amager

- og første gang jeg melder mig ind i et Fitness center!

Well well

en røvfuld bænkpres

lidt kav'el-træk til patten

skvat

mere bænkepres

Dødløft

og mere kav' til pat.

Fullbådi - vil nogen mene og sådan føles det her til aften :wink:

Ja nu har i mig tilbage, så alle i gode gamle hoveder fra en svunden tid må gerne lige råbe op! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Pyt - takker for hilsen

Sputnik - ja ja, op i høet med dig, skal vi snart ses til en omgang fitness-world dødsløft? :D

Var nede i Fitnessworld igen idag og dagens træning mindede meget om den igår - lidt af det hele og en gang til :)

Erector Spinae? - jo tak, den er der vist stadig, sådan føles det...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share