Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forsinket tillykke med PR'en i bænk... fantastisk milepæl.. første gang man laver den, er det helt surrealistisk :lol:

Sig mig, sidst jeg så dig var du da en lille splejs (hehe føltes dejligt at kunne sige det til andre) vejede du da ikke mere end 70kg (så ikke sådan ud ihvertfald) - så du har da fået ædt en del? Hvor meget vejer du??

Gad faneme godt tage ud at se jer alle bænke - men skal desværre til 30års fødselsdag i Århus :angry: :angry:

Held og lykke på lørdag!!!

Link to comment
Share on other sites

det ligger på Englandsvej 270 (er nummeret vist) i Tårnby men det er sådan at den latterlige kommune vil have os ud efter 1. Januar eller er det Februar? men et nyt sted i Tårnby skulle vist være fundet håber jeg :unsure:  ...

Nu har I jo fundet jer til rette det nye sted, men jeg vil da lige rette på min kikse-makker, det var ikke kommunen, der smed jer ud - det er ikke kommunen, der ejer den bygning TSK residerede i tidligere. ;)

Nok OT. <_<

Tillykke med fremgangen Thue og pøj pøj. :)

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

DM Bænk

Det gik godt med at få trøjen på og opvarmningsløftet på 90 kørte også fint. Derefter kom jeg ind på podiet og skulle løfte. Min fodstilling er ikke med flad fod mod gulvet - hvilket de nye regler for 2004 tillader, men jeg fik ikke start signal, så jeg måtte droppe spændet og sætte fødderne flat ned, hvorefter at de 90 kom op, men ramte racket, så den blev underkendt.

Derefter Forsøgte jeg mig med 92.5 kg, som kørte flot på trods af det manglende opspænd.

Prøvede 105 ny Personlig og Stævne PR, men ramte slet ikke banen og kom ikke op.

Jeg er i det store hele tilfreds med mit come-back da jeg kom igennem stævnet, men ville gerne have haft de 105 :)

- vejede ind på 88.5 :tongue:

Vandpyt-> Kan du fortælle mere om sagen? :blink:

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Vandpyt-> Kan du fortælle mere om sagen? :blink:

Tårnby Kommune har normalt et ry for at være gode ved (idræts)foreninger og klubber, så da jeg læste Zoa's indlæg første gang, studsede jeg lidt. Da jeg så forleden var i selskab med dele af den kommunale top, lod jeg en kommentar falde omkring, at TSK var blevet opsagt af kommunen. Det blev afkræftet - da det ikke er kommunens ejendom, har de ikke opsagt lejemålet. Så det er ejerne af bygningen, der har "smidt" TSK på porten ikke kommunen. Kommunen har sandsynligvis hjulpet TSK med at finde nye lokaler.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Så river det i patten!

Jeg har meget travlt på arbejde for tiden, derfor kan jeg ikke træne i TSK. Det bliver derfor kun til stort kalorieoverskud og håndvægtene herhjemme. Det har dog medført lidt gainz i patten, som billedet afslører. :devil::w00t:

post-12-1087840546.jpg

Link to comment
Share on other sites

For tiden træner jeg med 2x 10 kg's håndvægte og laver følgende øvelser hver 2. dag.

Flyes fladt på gulvet. Gerne med stort fald, da håndvægtene er lidt for lette i forhold til hvad jeg kan løfte. Omkring 15-20 gentagelser, pga. den relative lave modstand. Omtrent 5-7 sæt.

Bicep Curl. Omkring 25 gentagelser 5-7 sæt

Skulderpres. Omkring 10 reps og 3-5 sæt

Side laterals. Omkring 5 reps og 3 sæt.

Det holder overkroppens form nogenlunde ved lige. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Indlagt på psykiatrisk afdeling

5x1 minut armstræk 2 min pause imellem sæt

5x1 minut kropshævning (assisted af ribbe) 1 min pause

4x1 minut 1 leg squat uden belastning. Skiftevis

Jeg har siden den 17/7 været indlagt på psykiatrisk afdeling. Det er barsk at finde ud af at man er nød til at starte forfra med sin tilværelse hvad angår værdier, struktur og ambitioner.

Problemet er nok at jeg har været for ambitiøs omkring hvad jeg vil opnå, men har ikke haft et tilstrækkeligt stort overskud til at realisere disse ambitioner. Dette har medført en konstant strøm af nederlag, som til sidst knækkede mig og jeg indlagde mig selv på psykiatrisk skadestue.

Et af aktivitets tilbudene er fysisk træning, hvor man har lille rum til rådighed samt en ribbe. Så ovenstående er hvad det kunne blive til.

Thue

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share