Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

The Empire Strikes Back

Squat:

5x40

5x60

3x80

3x100 :devil: - tag den Krea

3x80

5x60

5x60 Helt flade quads, ingen work capacity

Bænk:

15x40

15x45x7

med miniband 4x50

Curl

15x10x7

Dødløft:

Udbrændte Quads medførte at jeg måtte hæve højden 5 cm, da bundtrækket var væk.

5x60

5x100

3x120

3x140 :devil:

Alt i alt et tilfredsstillende COME BACK, med en rimelig grundstyrke og ringe Work capacity. Regner med at der kan blive plads til minimum 1 besøg i TSK om ugen.

- og skønt at se the boys (in order of appearance: Anyone, Zoa, Hoosier, Cillius). :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Cardio Empire

Jeg kender en som har trænet i lang tid og han har fortalt mig det er bedst at blande Hypertrofi og Cardiotræning på samme dag. Derfor tog jeg 1 time badminton i fedtforbrændingszonen.

Badminton:

1 time

Link to comment
Share on other sites

QUADPAIN-STRUGGLE-STRAIN

Var meget tæt på at ikke at komme ud af starthullerne til træning, fordi mine quads gør så ondt.

Dagens træning var en nogenlunde kopi af onsdagens træning, pånær at der idag blev tungere bænk og lettere squat, dødløft udeblev.

Sputnik-> De tunge set gik forbavsende let, tror jeg kommer tilbage i storform.

Har i øvrigt lovet Anyone og Zoa at jeg fra næste uge ikke på noget tidspunk besidder en vægt som kvalificere til -90 kg klassen. Bon Apetit monsieur Watts

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Siden sidst er det blevet til omkring 6 træningspas, som har været noget varierende af struktur og indhold. Det vigtigste har været at komme ud og lave noget, samt at sørge for at få noget i skrutten efter træning.

Idag var en hård omgang.

Bicep curl 6 sæt

Bænkpres:

25sæt med en tonnage på omkring 7.5 tons

20 REP Breathing squats på 80kg

Træk til bryst 5 sæt

- og dejlig pizza sammen med Zoa og Anyone :devil:

Link to comment
Share on other sites

GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNZ :devil:

Det går rigtig godt med revolveren, takket være et rimeligt fokus i træningen omkring denne muskel. Utroligt hvad 4 ugers rimelig regelmæssig træning kan gøre efter et ½-års forfald. :sneaky:

post-12-1085493471.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

PR Bænkpres 100 KG :devil:

Skal til DM bænkpres på lørdag og skulle lige i trøjen efter at den har ligget i skuffen i over et halvt år. Det viste sig at den åbenbart har smugtrænet i skuffen....

Først forsøgte jeg at få den på uden brug af plastikposer, men den kunne ikke komme højt nok op på overarmen, så mine forsøg på 90kg kom ikke nær brystet. Fik et skred i skulderen i mit forsøg på at få den ned til brystet, så derfor røg den af igen og plastikposerne kom i sving.

Denne gang sad den super, takket være Thomas og Anders' hjælp så det var med stor spænding at jeg forsøgte mig med de 90 kg. De fløj op som var det 60 kg. Thomas fik mig overtalt til at prøve med 100 kg og de var lige så lette, så det lover rigtig godt til på lørdag.

- måske der er nogen i 90 kg klassen som burde overveje at skifte vægtklasse, da Mr. Watts er tilbage... :devil:

Lidt mærker gav trøjen idag :tongue:

post-12-1086802035.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvaaa knallert, har du været ude at curle all out i dag?? Gik og tænkte på om du havde trukket dig tilbage igen med betændelseshævede biceps sener :lol:

God bænket btw... hvordan går det med curls'ne? (lad os nu holde os til det vigtige)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share