Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Æv det gør ondt helt ind i krogene af mit gamle hjerte at høre du har haft det så svært, :( Thue. Mere rart, positivt og hjælpsomt menneske end dig skal man lede længe efter, så jeg har tillid til du kommer på ret køl igen, mester.

(hvor fanden er der en kramme-smiley når man skal bruge den)

Link to comment
Share on other sites

Hej Thue,

Jeg er også meget ked at høre, at du har det svært. Hvis din ambition er at være et dejligt og ordentligt menneske, synes jeg, at du klarer det rigtig godt. Som flere andre også har skrevet, er jeg sikker på, at du nok skal komme igennem dette.

Nikolaj.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for jeres lune kommentarer. Det er virkelig rart!

Idag var der også fysisk træning på hospitalet og dagens menu stod på dette.

5x1 minut armstræk 2 min pause imellem sæt

5x1 minut Træk til bryst

4x30 sek 1 leg squat uden belastning. Skiftevis.

4x30 sek Cable biceps curl

3x30 sek Side lateral raises

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Igang igen

Jeg har fået lysten tilbage til træning, især efter at jeg flyttede tilbage på kollegiet hvor jeg boede før (træningsrum i kælderen med det mest nødvendige). Jeg har dog ikke rigtig overskud til mere end at fokusere på overkroppen lige nu.

Jeg har været dernede et par gange i denne uge og har lavet

Bænkpres

Træk til bryst

Side laterals

Lavede faktisk ny PR i Bænkpres med 5x80 kg (har aldrig kunnet lave mere end 1 rep med 80 - sjovt hvad der sker med kroppen når man ikke har trænet i meget lang tid).

Idag lavede jeg

Bænkpres: 10sætx5repx70 kg (regner med at køre dette 3x ugen og stige 2,5 kg pr gang om ugen a la TJ's gode gamle fundament træningsprogram).

Træk til bryst

side laterals

Rart at skrive lidt i loggen igen :)

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tak for jeres hilsner. Det minder mig om at jeg ikke blot skriver noget ind på en tilfældig hjemmeside, med tilfældige mennesker. Det er sgu rart at i er derude.

FREMGANG

Jeg som troede at fremgangen i bænk var erkendt til fulde, viste dagens træning tydeligvis var et forkert estimat. Jeg skrev i den sidste log at jeg vil stige 2.5 kg hver uge, men jeg kunne mærke at den neurale pind havde meget mere at give, så jeg faktisk 5 kg i min 10x5 rutine - vel om mærke fra sidste gang og ikke først om en uge som den oprindelige plan hed.

Bænkpres

10x5x75 kg PR (med stort P) :devil: - tror også jeg kunne have lavet det med 77.5... :unsure:

Træk til bryst

Side laterals

Zoa-> Der går tid før jeg kigger ud i TSK og nok endnu længere før jeg begynder at gå der permanent igen. :( - men når jeg kommer tilbage har jeg givet dig baghjul i bænken :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SW-> Jeg har glemt hvad de hedder, men prøv www.velux.dk

Sputnik-> Ja fremgangen er imponerende, selve bænkpresset er vist ikke så interessant. :)

Tirsdagstræning

Havde lyst til at lave lidt noget andet end den sædvanlige 10x5, så jeg kørte istedet:

Bænkpres

5x10x70 PR

5x10x50 - meget tungt

Træk til pat

Side laterals

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share