Johnny Bravo


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Dagens tortur bestod af: Skulder/Nakke/Læg

Military Press gik ret godt: 7*45 kg... Har været oppe på 4*50 kg men der var min form ikke så pæn...

Lateral Raise gik også udmærket... Elsker at køre den fordi man kan se hver en muskel og sene der bliver involveret :bigsmile: Det er sq kewl at se....

Nakke er der ikke så meget at sige om ud over at det kørte som det plejer...

Læg gik godt men det er fandemer en kedelig muskel at køre... Kørte Standing Calf raise og den spilder jeg ikke min tid på mere.... Kørte med fuld skrald på kiloene (120 kg) og kunne stadig tage over 10 reps.... Gad ikke tage flere...

Det var en go' træning for jeg er ret tung i mine skuldre lige nu.... Wuhuu :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil lige opsummere hvor jeg ligger i øjeblikket.. Mest fordi at jeg keder mig :D

Det er dog ikke alle øvelser som er med...

Vægt: 70 kg

Højde: Underligt nok stadig 171 cm

Benchpress: 4*85 kg..

Incline db Benchpress: 10*28,5 kg... Næste sæt db er på 34 kg.. Et stort spring men har været der oppe for ikke så lang tid siden.. er bare faldet i styrke...

Decline Bencpress: 10*70 kg.. Er lige begyndt at køre den i fri med stang. Synes at den virker meget lettere i forhold til alm. Benchpress...

Military Press: 3*50 kg.. En øvelse som jeg holder meget af..

Lateral Raise: 6*18 kg... også en go øvelse..

Bb shrugs: 4*110 kg.. Tjah.. Det er lidt on & off om jeg kan lide denne øvelse...

Dødløft: 6*125 kg.. En øvelse som jeg begyndte at køre for 1 1/2 måned siden ca, og damn hvor jeg elsker den :inlove:

Bent over rows: 7*65 kg... Også en øvelse som jeg er begyndt at køre inden for den sidste måneds tid... En af mine fav. øvelser.. :)

chin-ups: 3-4*10 kg, 6-7*10 kg closegrip

GoodMorning: 8*50 kg..

Squat: 4*120 kg.. Har ikke smækket så mange kilo på her på det sidste..

Sitting calf raise: 7:75 kg...

45 gr. Leg Press: 6*160 kg..

Pushdown: 5*80 kg

biceps bb curl (EZ): 6*45 kg

Tror vist at det var det...

Hmmm... hvad fanden skal jeg nu lave... ???

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bestod af: Bryst/Triceps/Forside af låret

Det gik ikke som planlagt forstået på den måde at jeg ikke kørte mere end 3 øvelser i alt. Pga af min tatovering kan jeg ikke lave alle øvelser.

Anywho, så har jeg ikke været oppe at træne siden Fredag, så det var rart at komme i gang.

Startede med bænk hvilket gik fint. Endte på 4*85 kg. Kan ikke helt huske hvor mange sæt jeg tog.

Derefter var det Pushdown som gik fint. Endte på 6*80 kg.. Tog 4 sæt.

Så var det benenes tur hvilket kun blev klaret ved 45 gr. leg press. Men syntes heller ikke at jeg var helt færdig i bryst så jeg kørte et sæt med Leg Press og så hurtig over at bænke 75 kg, og så hurtig over til Leg Press, o.s.v.! Endte i øvrigt på 6*160 kg! Rart med lidt afveksling

Alt i alt en okay træning som blev overstået på ca. 50 min.

Det går desværre et stykke tid inden jeg kan køre skuldre da min sår på min tattoo er i vejen..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var: Bryst/triceps/forside af lår

Bryst: gik fint, kunne tage lidt flere reps med 80 kg i benschpress end jeg plejer: 10*80 kg

Ben

Squat: gik jeg lidt ned i vægt for at få lidt mere styr på øvelsen: 10*90 kg... Er dog stadig smadret i mine lår nu.. og baller...

45 gr. legpress: 6*180 kg..  det er 20 kg mere end sidst.. :)

Triceps

pushdown: 8*80 kg... er ved at være træt af pushdown...

Dip: Ville lige prøve den igen da det er lang tid siden jeg har kørt den... Startede med en 5 kg skive hængene fra et bælte men det var for let, så jeg tog en 10 kg og hængte under i stedet.. Men det var også for let og de kæder jeg havde var for korte til de større skiver... Skal ha' fat i en lang kæde...

Så det så sådan ud: 15*10 kg...  Ku' godt tage flere men syntes ikke at det gav nok...

Damn det er forvirende skrevet i dag...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var: Skulder/Nakke/Læg

Var ikke lige så motiveret som jeg plejer, så det gik lidt sløvt i dag. Kunne ikke rigtig koncentrere mig, så det blev ikke til så mange øvelser.

Military Press: Sidste sæt 7*45 kg... Kan ikke få nok af denne øvelse...

Lateral Raise: Sidste sæt 6*16 kg DB

BB Shrug: tog 4 sæt af 8*100 kg

Af en eller anden årsag glemte jeg fuldstændig at træne læg i dag. Helvede & Patter....

Ved ikke om hvorfor jeg havde det sådan i dag.... Håber ikke det sker igen... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har af forskellige årsager ikke haft den helt store lyst til at træne her de sidste 14 dages tid. Jeg har været tændt nok når jeg har været der oppe men... Så det er kun blevet til 2 træningsdage pr uge.... Må indrømme at jeg er blevet noget stærkere....

Anycow, så var gårsdagens træning: ryg/Biceps/ bagside af lår

Dødløft: Sluttede af på: 3*130 kg... Ku' godt ta' mere men mit greb er ikke så godt når jeg kommer der op... Er ved at tabe skidtet!

Bent Over Rows: 4*6*75 kg... Her er jeg gået 10 kilo op så det er sq da najs... Er ret glad for den øvelse..... :)

Pull-down:2*6*75 kg.... En øvelse jeg tog i stedet for en gang chins... En ret kedelig øvelse faktisk, og desuden har jeg lidt problemer med at komme ned på plads pga min vægt!

Tager helt sikkert chins i stedet for næste gang.. Det ved man sq hvad er ;)

Alternate Dumb-bell Curls: 4*6*18 kg

Good-morning: 3*6*60 kg

En ret go' træning og ville gerne lige ha' kørt stivbenet dødløft men var ved at komme for sent på arbejde...

Er ret øm i min nedre ryg i dag... rar fornemmelse.. der!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Startede i dag på mit nye nye prg... eller dvs på mit nye trænings-split.. Stadig samme øvelser som i det andet split!

Anycow, så bestod dagens træning af: Bryst og Triceps!

Skriver kun hvad jeg sluttede på...

-----------------------------------------------------------

Bryst

Bench Press: 5*90 kg ... Det er vist ny PR... Najs!

Gad vide om jeg kan tage 1*100 kg??

Incline DB Bench Press: 7*34 kg ... Dæj'lig at nå der op igen :)

Decline Bench Press: 10*70 kg ... Tjaeh....

Flyes: 7*18 kg

Triceps

PushDown: 5*80 kg

Weighted Dips: 6*13 kg

-----------------------------------------------------------

En go' træning vil jeg mene...

Og i morgen er det ryg og biceps der bliver tæsket igennem.. Hmmm... PAIN :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dagens træning: Bryst og Triceps

Pga af tidsnød nåede jeg ikke så mange sæt som jeg ville... :(

-----------------------------------------------------------

Min vægt PT er 74 kg!

Bænkpres: 6*100 kg... Endelig kom jeg op på de magiske 100 kg..... Var lidt "bange" for at gøre det da der ikke var en eneste til at spotte mig!

DB incline bænkpres: 3*8*34 kg

Flyers: 3*8*18 kg

Pushdown blev kørt som lidt syre-træning agtigt noget pga tidsnød! holdte ca 1 min puse mellem hvert sæt!

Pushdown: 4*7*75 kg!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vægt pt 76 kg..

Har ikke ført så meget log da jeg har bøvlet lidt med lidt skader i begge skuldre :( så jeg holdte de-load uge sidste uge... og undgik skuldertræning og bænk-pres af en hver art..

Det er dog ved at gå over igen nu...

-----------------------------------------------------------

Dagen træning var: Bryst og triceps.

Er stadig ret opmærksom på mine skuldre, så jeg prøver lidt forskellige øvelser af...

Bryst

Bænkpres sidste sæt: 6*105 kg (ny pr)

Incline db press sidste sæt: 10*34 kg

Incline Flyes sidste sæt: 8*18 kg

Cablecross sidste sæt: 8*40 kg

Ku' godt mærke at det begyndte lidt i skuldrene igen til sidst..

Triceps

Pushdown sidste sæt (og eneste): 6* 75 kg.. Ku' mærke det i venstre skulder med det samme så sprang over den øvelse..

Dip sidste sæt: 8*

Bent-over tricep extensions sidste sæt: 8*55 kg

Link to comment
Share on other sites

Hey Johnny nu slapper du lige lidt af.....nu overhaler du snart mig og jeg vejer 10 kg mere end dig.

Nej det er sku en god fremgang, jeg så lige på dine gamle posts at du kunne tage 4x85 den 16. Feb. 2002 (kl 17:15:D) Fortsæt på den måde så ligger du og rykker rundt med 185 kg om 1 år....hehehe

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var: Bryst og triceps

Bryst:

Bænkpres sidste sæt: 6*110 kg (ny pr)

Incline db press sidste sæt: 7*37 kg

Flyers sidste sæt: 8*18 kg.. ku' mærke at mine skuldre ikke havde godt af det, så de (db) røg hurtigt på plads igen..

Cablecross sidste sæt: 8*65 kg

Triceps:

Dip: 3*10

Bent-over tricep extensions sidste sæt:8*65 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share