Den lille hjælper


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Jeg vil godt slå endnu et slag for et emne som tidligere har været taget op på MO. Men der er jo kommet mange nye til siden sidst.

Jeg købte en logbog, egentlig mest for sjov men nu skulle jeg da lige prøve det. Jeg er så glad for at jeg har fået anskaffet mig en logbog, for på en eller anden måde er jeg begyndt at konkurrere med mig selv. Jeg kigger hver gang på vægt og rep fra ugen før, og det skal fandeme bare overgåes næste gang og næste gang og næste gang.... En logbog er en kæmpe motivationsfaktor.

For folk som ikke aner hvordan en logbog ser ud kan jeg oplyse at man kan købe dem over nettet. Jeg har personlig købt den der hedder "Effektiv Træningsdagbok" af Ove Rytter. Den er godt nok på svensk, men let at forstå. Den indeholder også det som en logbog skal indeholde.

Bogen kan købes på en hjemmeside som jeg normalt ikke ville anbefale, da jeg synes at det er en utroværdig hjemmeside, og lidt smådyr, men jeg kender desværre ikke andre som sælger den. Siden er www.bodycore.dk Snyd ikke jer selv for at træne med en log, det er for fedt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yep jeg udskriver også et papir hver gang til mig og min makker, med alle øvelser på, sæt rep vægt osv.

Så tager vi sidste log med til hver træning, og så må jeg give dig ret i at det er en kæmpe motiverende faktor. Virkelig .

Det er guld værd.

Men man behøver nu ik at skulle betale sig fra det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er umildbart den eneste i det center hvor jeg kommer der har Log med til sin træning. Jeg har ihvertfald ikke set andre.

Måske de husker det i hovedet men jeg tvivler alligevel lidt.

Det er også en ret motiverende faktor at træne med makker. Nå vi sidder og ser på vores log, og han feks kan tage to reps mere end ved sidste workout, så skulle jeg jo også helst kunne tage MINDST to reps mere. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

>>Blackice

Jeg har mistet min kæreste gennem 4 år som jeg elsker meget højt. Det efterlod mig i et følelsesmæssigt dybt hul, og jeg kunne ikke tage mig sammen til noget som helst.

Lige for at give dig et indtryk af hvordan jeg havde det. Da det skete var jeg i en bulk periode, og vejede 84 kg. På 14 dage røg jeg ned på 76 kg. Men når man ikke sover og spiser forsvinder kiloene hurtigt.

Hvis i møder en svensker ved navn Glenn Eriksson fra Helsingborg på 33 år, tlf nr +4570556600, så må i gerne lige ringe til mig, det er nemlig min eks nye kæreste, og grunden til at hun slog op med mig. Han skal dø!!!

Sådan en forbandet kuvøse tyv, for min eks er kun 19.

Okay, I got carried away et øjeblik, men du spurgte jo selv hvorfor jeg ikke har vist mig på MO.

Link to comment
Share on other sites

Shit.

Og Michael Belive me jeg føler med dig. Samtidig er jeg glad for at høre at der stadig findes relle fyre som elsker deres kærester og tror på et forhold. Der er ikke noget værre, men det behøver jeg selvfølgelig ikke fortælle dig.

Jeg kender fornemmelsen, måske hverken helt eller halvt så stærk, eller så slemt, da jeg aldrig har været i et langvarigt forhold, men alligevel.

Jeg kan sagtens følge dine agresioner over for denne person.

Håber du er ved at komme lidt på fode igen.

Glad for svaret. Thumbs up. Skriv hvis der er noget.

Link to comment
Share on other sites

Michael >>

Jeg er med på det der med at myrde en svensker eller 2!!! :D

Min x skred også med en svensker her i efteråret!!! :cries:

Jeg begyndte så at træne meget mere i stedet for - for at afreagere eller et eller andet... men nok mest for ikke at sidde derhjemme og tænke i stedet for - jeg ville være endt med at blive sindssyg!

Link to comment
Share on other sites

B->

Hey kammerat-inde, vi skal sgu da en weekend til Sverige. Første stop, Helsingborg med en stor kniv.

Jeg begyndte ikke at træne mere, faktisk stoppede jeg helt. Jeg har også en mistanke om at mit testosteron niveau faldt til ingenting i løbet af et par uger. Men da jeg påbegyndte at træne igen efter en måneds pause, løftede jeg tungere end nogensinde, men jeg var også mere arrig end nogensinde, og det endte med en mindre forstuvning af et håndled fordi jeg smed stangen under et dødløft på 180 kg. Jeg havde glemt at jeg brugte mine løftestropper, så jeg fulgte altså med ned til gulvet, og fik trukket så hårdt i min håndled at det resulterede i en mindre forstuvning.

Anyone->

Hørt, hørt men det er jo Xax som står for arrangementet, og han er jo fejlfarvet (hi, hi).

Men vi skal da have en BB tunering med call outs og hele pisset.

Desuden er reultatet i den styrketunering også givet på forhånd. Med mindre vi deler det op i vægtklasser.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg skal da aldrig til sverige. De er jo stoddere alle sammen.

Hmm Posering. jeg ved ikke rigtig. Måske. Det er in selvtillid ikke helt stor nok til.

B og Michael nu skal i ikke blive for opstemte over den ide vel.

Michael hmm lydder ret smerte fuldt det med hånden. AV

Jeg tror forresten jeg skal have et billede af min ryg ind som avatar her på mol. Den er alligevel vildere end jeg regnede med *g* tjekkede lige igår :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

I får fandme heller ikke mig til at posere, thats for sure. Med mindre jeg først smider en 10-15 kg ;)

Men en lille løfte dyst er OK. Vi kan jo bare konkurrere efter Wilk´s formel, for at gøre det fair med hensyn til kropsvægt :)

Og MILO, vi kan da også snuppe en lille OL-VL dyst nu vi er igang. Bare der ikke uddeles stil point, så er jeg med :)

Michael> jeg er lidt nysgerrig, hvor fanden har du ham svenskerens telefon nummer fra ? Om ikke andet, så føler jeg med dig. Sådan en stodder. Er hun så flyttet til Sverige med ham, oder was ?

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomas J->

Her er historien om den værste begivenhed i mit liv.

Jeg var 14 dage på Kreta med min ekskæreste efter jeg kom hjem fra Bosnien. Bare os to, for at vi kunne være rigtig sammen og koncentrere os 100 % om hinanden. I Bosnien havde jeg været sammen med en del gutter som var glade for at dykke, og var selv blevet inspireret til at tage certifikat.

Efter at brugt adskillige timer på at overtale min kæreste til også at tage certifikat, meldte vi os ind på en dykkerskole på Kreta, hvilket er det dummeste jeg nogensinde har gjort. Vores instruktør skulle vise sig at være Svensk og han hed Glenn Eriksson :pissed:. Glenn var den sædvanlige hot shot instruktør type, som selvfølgelig skulle flirte med alle piger han mødte også min kæreste. Jeg var dog på intet tidspunkt jaloux for han var jo en "gammel" mand på 33 så hvad skulle en dejlig pige på 19 dog ville med ham. Vi fik certifikatet som planlagt, og tog hjem til Danmark igen.

Efter en måneds tid kunne jeg godt mærke at noget var helt galt, men der skulle gå yderligere en måned før at det viste sig at min kæreste, som på det tidspunkt stadig var min kæreste, havde været i Sverige en weekend hvor jeg ikke var hjemme. Da jeg fandt ud af det skulle der slåes ihjel. Min kæreste og jeg har aldrig (indtil nu) haft hemmeligheder for hinanden.

Dette var en meget kort udgave, men nu ved du hvordan tingene hænger sammen. Der er ikke noget der kan fucke ens liv op som kvinder, specielt ikke dem man elsker mere end noget andet.

Om hun er flyttet til Sverige. Ja og nej, hun er ihvertfald derovre i øjeblikket, og jeg tror hun flytter derover. Han skal helt sikkert ikke prøve på at flytte hertil, det vil han fortryde....

Link to comment
Share on other sites

UUUUUUUUH! Jeg koger helt over når jeg læser din historie! :rocketwhore: :angry3:

Sig til hvis du har brug for en xtra hånd til at uddele svenskertæver! :devil2:

Jeg burde nu nok også først tabe 10kg fedt til og tage 10kg muskler på før jeg begynder at posere offentligt... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share