Den lille hjælper


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Sådan en narrøv. Hvis du skal en tur til Sverige, så invitere da endelig mig med ;)

Ikke for at snage, men hvilken forklaring gav din kæreste på hele miseren ?? Og hvordan fanden kunne hun lære ham at kende, hvis i var sammen hele tiden på ferien ? De må jo have haft en stund sammen alene, hvor de kunne udveksle mails.

Om ikke andet, så kan du grine, når han ditcher hende. Det lyder som om han er en rigtig Don Juan type, og den slags skifter vel dame tit. Hun er vel bare et nummer i rækken. Stakkels pige.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey jeg er også med på at tage til Sverige og uddele tæv, selv på trods af den bemærkning jeg fik af dig Michael.. :hmmm:

Om ikke andet er det en god lejlighed til at få tævet nogen... :devil:

Mht. til MOL-træf

Vi har snakket om posering, men så må det blive blandt jer bodybuildere. Jeg agter ikke at vise min behåret røv kun iført en G-streng :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at det er enormt fedt at man også kan bruge MOL som hjælp til at komme sig ovenpå en oplevelse som min. For sådan en oplevelse har ihvertfald også indflydelse på ens træning, det kan jeg godt garantere jer.

Thomas J->

Det er helt i orden at du snager. Forklaring....Ja jeg har jo som sagt været sammen med hende i 4 år, dvs siden hun var 15, så hun stak mig en plade med at få rendt sine horn af, bla bla bla. Men skal det absolut være med en svans-ker på 33 som kun vejer 60 kg (dette er ikke et gæt, jeg ved det pga mængden af bly han bruger når han dykker). Jeg er fornærmet.

Han havde 3 damer i/på henholdsvis Frankrig, Danmark og Kreta da vi tog certifikat. Så ja han er en Don Juan type. Men på en eller anden måde har han hjernevasket hende, for som hun siger til mig, "Du kender ham ikke". Sådan en gang pis.

Hvordan ham kunne lære hende at kende. Jo ser du, jeg bad om mulighed for at kontakte ham hvis noget glippede med PADI organisationen. Man får nemlig først certifikatet når prøverne er sendt til PADI i England og godkendt. Han gav os sin email adresse [email protected].

I er velkommen til at sende ham en lille mail og fortælle ham at de ondeste Bodybuildere og Styrkeløftere i Danmark ikke er begejstret for hans handlinger. Det ville more mig kanon hvis Julie (min eks) fortalte mig at svansen havde pisset i bukserne fordi at den Verdenskendte (måske ikke endnu men det kommer) styrkeløfter Thomas Jagd havde sendt ham en lille reprimande.

Jeg frygter at han dropper hende og hun bliver enormt såret. Jeg ønsker ikke for nogen (bortset fra ham) at de skal opleve den følelsesmæssige rutsjetur jeg har oplevet, ligemeget hvad de er skyld. Det har været og er til dels stadig umenneskeligt.

Til alle jer der er klar til at holde en forlænget weekend i Helsingborg, så skal jeg nok give turen og opholdet, men i må selv anskaffe jer et alu-bat. Men for de fleste herinde er sådan et bat vel overflødigt, og herregud, vi snakker om en svans-ker på 60 kg.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nogen gange fatter man ikke kvinder. Hvis han vejer 60 kg, så er han jo ikke engang en mand, så er han jo en lille dreng ;)  (undskyld til de person som tilfældigvis vejer 60 kg og derunder)

Jeg kan forestille mig at du sidder tilbage med en stor ærgelse over at du ikke satte ham på plads, da han startede med hans flirterier dernede.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok få sat ham på plads. Det skulle være mærkeligt hvis jeg ikke rendte ind i ham på et eller andet tidspunkt. Med mindre at deres forhold går i stykker. Du skal jo tænke på at jeg var sammen med Julie i 4 år, så jeg var praktisk talt familie, og derfor ser jeg da stadig min eks svigerfamilie og vil nok også forsætte med det. Og på et eller andet tidspunkt kommer det vel til at passe med at han dukker op. Og så er fanden løs i laksegade. Det kan jeg godt love dig.

Jeg har også prøvet at forklare hende at en mand vejer altså mere end 60 kg. F.eks vejer hun selv 58. Jeg ville sgu være flov hvis jeg kun vejede 2 kilo mere end min kæreste.

Link to comment
Share on other sites

Ang. MOL-Træf: Bliver der noget officielt fra MOs (Morten Z) side eller bliver det totalt undergrund ;)

Det kunne være meget fedt med nogle fordrag e.lign?

--> ME, Det er sguda noget lort!! Det må blive noget med noget med en tur til Sverige, sorte hætter, en gammel volvo amazon og nogle meget tunge håndvægte :biggrin:

Keep liftin´!!

DBM

Link to comment
Share on other sites

Ufff Me jeg bliver også temmelig gal bare ved at læse den historie. Nogle gange kan tanken i sig selv gøre en så rasende at det er uudholdeligt. Jeg tager gerne med en tur til Sverige, jeg har forresten en Sort VW Golf med tonede ruder og et Alu bat. Så jeg er frisk.

60 kg? hvor høj er drenge 1,50 eller hvad?

Godt jeg altid har holdt mig fra det dykkeri. Det er åbenbart noget farligt skidt at rode sig ud i.

Men jeg må give TJ eller var det nu XAX ret i at det desværre lydder til at være en fyr som ikke holder længe.

Jeg deltager måske i den posering, nu må vi se hvor meget der er sket tl den tid. Men en G pivert tager jeg altså aldrig på . EVER.

Link to comment
Share on other sites

Blackice-> Nej han er faktisk ca 175 høj.

Nu står jeg i et seriøst dillemma. Skal man tage til Sverige i en Golf med tonede ruder, eller skal man vælge at være dansk tv's største helte tro (Jeg snakker selvfølgelig om brødrene Bisp) og kører i Volvo Amazon. Fuk det er svært.

Skal du ha' soya i rullen, jeg tager amazonen, der er plads til flest bat's i bagagerummet.

Link to comment
Share on other sites

Hehe.

bare i orden. Så kører jeg bare selv. så sætter vi Lomax og TJ bag i, og Xax og mig på bagsædet. Alle bedes iføre sig sorte undertrøjer, og Militær bukser, Sorte sol briller, og et Alu bat. Så skal vi se ham hoste sit skellet op.

Han lydder altså som en et uheld.

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke noget der kan fucke ens liv op som kvinder

Nej det er der nemlig ikke - især ikke når kvinden er svensker!! :D

Så hvis nu alle i MOL-fyre ta'r en tur til Sverige for at myrde/tæske, så tag lige et smut forbi Jönkjöbing for mig, ikke?? :p

Michael >>

Ja, jeg synes nu ikke du skal glæde dig til at møde ham (igen) - min erfaring siger at det ikke er særlig sjovt at se den man elsker og den han/hun elsker sammen :cries:

Jeg smadrede vores styrketræningsrum bagefter - til tonerne af Limp Bizkit "My Way"....  :angry3:

Der hvor du mener din testosteronmængde faldt, mener jeg at min er steget :D Jeg er blevet langt mere aggressiv... :crazy:

:bounce:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hører normalt heller ik' så Meget Limp Bizkit, men en da da min under havde været VIRKELIG irriternde satte jeg min skønne lille iPod til at spille "break stuff" på repeat... Og så squattede jeg... og squattede... og squattede... og var gangbesværet den næste uge! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share