C-dm, Rødovre


loonie
 Share

Recommended Posts

Til at starte med, et billede af løfterne fra OBBC, Odense.  :)

... som i øvrigt fik en andenplads i kampen om bedste klubhold. Men I var jo kørt hjem, så jeg var vist den eneste, der var på podiet at få præmie uden at have løftet. :blink:

I skal nok få den til MOL-træf. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg undrede mig da også over at der ikke blev uddelt klubpokaler ved den første præmieoverrækkelse. :unsure:

Men det er i orden at du modtog den på vores vegne, eftersom OBBC har gode relationer til TSK. ;)

Som klubrepræsentant kan jeg kun være stolt af det resultat vi leverede i dag. B) Og så savnede jeg alt af mest det at kunne være tilstede og hjælpe vores løfters via coaching/bitchslaping. :kj:

Men qua min hårde( men absolut retfærdige jvf. stævnelederen's bedømmelse) dommerpræstation så hjalp jeg vist ikke min egne løftere så meget i dag. :D

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke til alle de deltagende !!!

der blev leveret nogle fine resultater og go underholdning til os tilskuere/hjælpere :)

Jeg fik desværre ikke hilst på så mange som jeg gerne ville, men jeg havde også mit med at hjælpe til. Dog fik jeg da hilst på både baggårdspumaen, klaus jensen, squatfather, rix, jar, bjørklund, busted, baardi builder, maxpower, onkel troels, henning friis, watts og zoa

eller....det blev vist til en del MOlere alligevel :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til alle her fra.

Tillykke til dem som lavede A krav, håber i kommer til Lalandia i april.

Vi missede selv et A krav ved Rene`Svendsen i 67,5, han skulle have været i 60 men vejede 800 gram for meget, surt når han nemt kunne lave krav dernede ( 395 ) han lavde 420, havde han været i 60 havde han tangerede benbøjrekorden og slået dødløftrekorden og totalrekorden, tænk en gang, de er 9 år gamle, synd for en nedtrygt Rene`som forgæves kæmpede hvad han kunne, for at lave krav i en klasse han slet ikke høre til i, han skulle lave 440 men lavede 420.

Kom igen Rene`. ;)

Link to comment
Share on other sites

For at spare mine stakkels fingre for at skulle skrive lykønskninger i alle logbøgerne, så vælger jeg også lige at smide lykønskningerne her. Udfra de logbøger som er blevet opdateret, så kan jeg se det er flotte resultater der er blevet lavet idag. Tillykke med det allesammen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg takker også for de mange pæne ord om OBBC folkene. Det var til min store fornøjelse at være med som medhjælper til stævnet. Noget som jeg syntes rigtigt godt var den positive stemning iblandt folk, også på tværs af klubber.

Jeg har lavet en lille sammenfatning af OBBC folkenes bedrifter. Det kan ses på følgende steder. Jeg anbefaler at man henter den store udgave, den er noget pænere. :)

Lille - ~5.6 mb.

Stor ~11 mb.

Edited by loonie
Link to comment
Share on other sites

Jeg takker også for de mange pæne ord om OBBC folkene. Det var til min store fornøjelse at være med som medhjælper til stævnet. Noget som jeg syntes rigtigt godt var den positive stemning iblandt folk, også på tværs af klubber.

Jeg har lavet en lille sammenfatning af OBBC folkenes bedrifter. Det kan ses på følgende steder. Jeg anbefaler at man henter den store udgave, den er noget pænere. :)

Lille - ~5.6 mb.

Stor ~11 mb.

Tak for lidt video! :)

Sig mig Loonie, hvilken server har du smidt dem op på? Det tog mig 1 sekund at downloade 11 MB! :o

Link to comment
Share on other sites

Nu er der også temmelig godt hul igennem på DTU's net, og det er næsten så direkte forbundet med DIX'en (Danish Internet eXchange point) som det er muligt.

Loonies side ligger hos webudbyderen b-one kan jeg se, som sikkert også et pænt koblet på :)

Så med lidt held burde der være 100mbit hele vejen dvs ~10mb/s.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg takker også for de mange pæne ord om OBBC folkene. Det var til min store fornøjelse at være med som medhjælper til stævnet. Noget som jeg syntes rigtigt godt var den positive stemning iblandt folk, også på tværs af klubber.

Jeg har lavet en lille sammenfatning af OBBC folkenes bedrifter. Det kan ses på følgende steder. Jeg anbefaler at man henter den store udgave, den er noget pænere. :)

Lille - ~5.6 mb.

Stor ~11 mb.

WOW ERIK.....

Det var nok lige en fed lille video du havde fået brygget samme der... :w00t:

DET ER SGU TOPPEN DU HAR GIDET DET!!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share