QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Tak for hjælpen i weekend, du reddede mit liv :biggrin:

Og jeg huskede skam at lægge den på plads - og vaske den af :smile:

Jeg så én der lå på baren, da jeg lukkede i går. Var det din? Og det var så lidt i øvrigt. Du så så trængende ud, at det da bare manglede.

(For den rene er alting rent)

Link to comment
Share on other sites

Jeg så én der lå på baren, da jeg lukkede i går. Var det din? Og det var så lidt i øvrigt. Du så så trængende ud, at det da bare manglede.

(For den rene er alting rent)

Nej, det tror jeg ikke der har været, for spurgte en af damerne, der stod dér, om det var okay at jeg lagde den ved siden at det andet, der lå til lufttøring, så satser på at de lagde den på plads :smile:

(Og så kan du godt lade være med at insinuere, at jeg skriver sådan noget grissefy. Det kunne jeg aldrig finde på :unhappy: )

Link to comment
Share on other sites

Det koster en fisker-lussing, næste gang jeg ser dig! :mad:

Vi må koordinere så vores næste møde finder sted lige inden jeg skal lave tunge curls så. Ifølge mine kilder i OSK skulle Fiskerlussing leveret af Moos give et adrenalin boost på 120%!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lyn-update:

Låsning i højre skulder! Meget plat. Kan ikke presse vandret, og skrå er lidt tvivlsomt. Laterals og frie curls kniber det med. Har fået en enkelt behandling hos min kiropraktor og skal have en mere i dag. Træk øvelserne lader ikke til at være påvirket.

Skal lige have fundet ud af hvor meget jeg tør presse skulderen, da jeg meget nødig vil ud i endnu en overbelastnningsskade. På den anden side vil jeg gerne holde styrken ved lige i videst mulig omfang...

Bentøjet er til gengæld for alvor ved at være på sporet igen, med rimelig tunge dødløft og en squat, der ikke er tung, men tungere end længe.

Teh Man of Glass signing out

Link to comment
Share on other sites

Lyn-update:

Låsning i højre skulder! Meget plat. Kan ikke presse vandret, og skrå er lidt tvivlsomt. Laterals og frie curls kniber det med. Har fået en enkelt behandling hos min kiropraktor og skal have en mere i dag. Træk øvelserne lader ikke til at være påvirket.

Skal lige have fundet ud af hvor meget jeg tør presse skulderen, da jeg meget nødig vil ud i endnu en overbelastnningsskade. På den anden side vil jeg gerne holde styrken ved lige i videst mulig omfang...

Bentøjet er til gengæld for alvor ved at være på sporet igen, med rimelig tunge dødløft og en squat, der ikke er tung, men tungere end længe.

Teh Man of Glass signing out

Nooooo.... "God bedring" mester!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Back on track!

i TSK 05.02.2008

Selskab: Hoos , MC, Lollænderen + diskoskotrioen, kørerlæreren og skolelæreren. Jeg prøvede at opdrage flokken med en gang rock & roll fremført af Killswitch Engaged, men de gamle brokkede sig så meget at CCR måtte overtage. Så var der til gengæld også dømt sing a long. En af herrerne fra diskotrioen prøvede i øvrigt at finde ud af navnet på en sang, vi diskuterede lidt frem og tilbage, men kunne ikke finde ud af hvilken én han tænkte på, hvorefter han konkluderede: "Hvis bare jeg kunne huske, hvad den hed, ville det være meget nemmere!"

post-2616-1204756449_thumb.jpg

Kate Beckinsale: Skulderen kan god acceptere skrå pres med barbell, så det er opskriften det næste stykke tid.

post-2616-1204756483.jpg

Paris Hilton: Skulderen kan overhovedet ikke presse vandret, så der bliver ikke trænet flad bænk i et stykke tid.

Squat:

10 @ 20

5 @ 60

(Jeg kørte tung dødløft i mandags, op til en 1'er på 195, hvilket er det tungeste jeg har kørt siden jeg blev knæskadt, og kun fem kg fra PR. Jeg har ikke haft doms hverken i går eller i dag, men efter de fem reps i squat var den der pludselig. Massive doms i hele lænden, hvilket lagde en dæmper på squatteriet.)

5 @ 80

3 @ 90

2 @100

2 @ 110

15 @ 65

Military:

10 @ 40

10 @ 42,5

9 @ 42,5

8 @ 42,5

Skulderen var ikke helt tilfreds med den heller... Skulle have lavet femmere, men holdt den nede.

Chin-ups:

8 @ bw

8 @ bw+2,5

8 @ bw+5

6 @ bw+7,5

Towel chins:

3

4

3

Under den sidste rep, revnede håndklædet så jeg går på kur, eller tager et nyt med næste gang.

One leg platform split squats:

3 x (10+9 @ 20 kg)

Argh den er led den øvelse. (Som min egen sadistiske hjerne i øvrigt har udtænkt)

RW curls: 1

12 @ 12,5

3 x 12 @ 13,5

LO laterals: 1

4 x 11 @ 10

Uni Baglår:

4 x 10 @ 7

Spøer læg:

4 x 10-15 @ 180 + 15 @ 180

Udstrækning + rotator + is + led post træningsshake.

Hjem og se Champions + Everest!

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede at opdrage flokken med en gang rock & roll fremført af Killswitch Engaged, men de gamle brokkede sig så meget at CCR måtte overtage. Så var der til gengæld også dømt sing a long. En af herrerne fra diskotrioen prøvede i øvrigt at finde ud af navnet på en sang, vi diskuterede lidt frem og tilbage, men kunne ikke finde ud af hvilken én han tænkte på, hvorefter han konkluderede: "Hvis bare jeg kunne huske, hvad den hed, ville det være meget nemmere!"

:4thumbup: Haha!

@ skulder: Det er da fremgang at du kan bruge den til noget igen. Men hvordan er fremgangen ellers? Mærker du noget til den i hverdagen? Og tager Anne sig stadig af den?

Towel chins:

3

4

3

Under den sidste rep, revnede håndklædet så jeg går på kur, eller tager et nyt med næste gang.

Lard-ass :laugh:

Spøer læg:

4 x 10-15 @ 180 + 15 @ 180

Tak for anderkendelsen. Men der er for få reps! :wink: Den hedder 4 x 20 x "vægt tæt på failure ved de sidste 5 rep i hvert sæt" og så lige et sidste sæt der banker dem helt flade (specielt på det sidste sæt må der gerne cheates)!

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Haha!

@ skulder: Det er da fremgang at du kan bruge den til noget igen. Men hvordan er fremgangen ellers? Mærker du noget til den i hverdagen? Og tager Anne sig stadig af den?

Mærker lidt til den i løbet af dagen, hvis jeg får siddet forkert. Ellers gør den kun ondt, hvis jeg har sovet på den, så det undgår jeg så vidt muligt.

Tak for anderkendelsen. Men der er for få reps! :wink: Den hedder 4 x 20 x "vægt tæt på failure ved de sidste 5 rep i hvert sæt" og så lige et sidste sæt der banker dem helt flade (specielt på det sidste sæt må der gerne cheates)!

I know. Skal lige op i omdrejninger.

Link to comment
Share on other sites

Towel chins, spændende.... du er igang med at træne til OAP?

Skal selv til at køre lidt mere decideret OAP træning.

Det er nu ikke tænkt som decideret OAP træning, men derimod et forsøg på at få lidt mere grebstræning med.

(men hvis der følger et par OAP's med, så tager jeg da gerne dem med også... )

Link to comment
Share on other sites

Skulderstatus til dagens træning?

Og knæene er stadig stabile?

Skulder: Meget bedre! Skulle ikke presse vandret i dag, men ingen problemer i skrå eller military. Tester den i noget vandret press på fredag.

Knæ: Yummi yummi

Disko Deload i TSK 13.03.2008

Starring: Hele banden

Special Guest Star: Axethrower Skovdød (muligvis MOL's fedeste nick?), der overvejer at blive en del af det faste TSKlientel.

Front squat: 1

8 @ 50

8 @ 70

8 @ 75

2 x 8 @ 77,5

OH Pull-ups: 1

2 x 8 @ bw

2 x 7 @ bw

Pudsigt nok så synes jeg den gik rigtig meget i biceps. Normalt har jeg den fornemmelse når jeg går fra pulls til chins...

Military: 2

5 @ 40

5 @ 50

2 x 5 @ 52,5

Spøer læg: 2

15+14+14+15+19 @ 180

Skrå db bænk: 3

12 @ 20

12 @ 22,5

12 @ 23,5

12 @ 23,5

Argh! Skal lige i high rep form

RW curls: 3

12 @ 13,5

3 x 12 @ 14,5

Platform split squats: 4

3 x 10+10 @ 20

Første gang jeg laver 10'ere med venstre ben. Den hårdeste øvelse jeg har lavet siden breathers. De 20 reps i træk trækker virkelig tænder ud.

BO laterals: 4

4 x 10 @ 12,5

One leg curl:

2 x 8 @ 7

Rotator + udstrækning + is

Link to comment
Share on other sites

Fee jernhule I har, tilpas meget slidt støbejern, hjemmesvejsede gadgets og god stemning! :4thumbup:

Gider du ikke lige gentage åbningstiderne, jeg synes altid jeg er uheldig og kommer hvor der er lukket.

Jeg MENER at det er man-fre 06 - 21 og lørdag 06 - 14 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Trodsig træning i TSK

19.03.2008

Hoos, MC, diskodrengene og et par styrkeløftere gik lige da jeg ankom, så jeg havde det hele for mig selv.

"Metal til biceps" er fundet!!!

Squat: (Grønne bands nedefra) 1

5 @ 30

5 @ 50

5 @ 52,5

3 x 5 @ 55

10 @ 30

Har justereret på opsætningen så de øverste pins nu sidder i hul 9 i stdet for hul 4. Det giver en meget større spænding igennem løftet og jeg kan se at det lægger omkring 30-40 kilo ekstra på.

OH Pull-ups: 1

3 x 8 @ bw

7 @ bw

Military: 2

5 @ 40

5 @ 50

5 @ 52,5

5 @ 55

4 @ 57,5

Læg: 2

16 @ 190 toes out

17 @ 190 toes in

15 @ 190 toes out

16 @ 190 toes in

18 @ 190 toes neutral

Skrå db bænk: 3

12 @ 23,5

12 @ 24,5

11 @ 25

10 @ 25

RW curls: 3

3 x 12 @ 15

10 @ 15

Platform split squats: 4

10 + 10 @ 25

10 + 8 @ 25

8 + 6 @ 25

Argh!

BO laterals: 4

10 @ 12,5

2 x 10 @ 11

Rotator + udstrækning + is

Link to comment
Share on other sites

"Metal til biceps" er fundet!!!

Utroligt vigtigt!!!

Læg: 2

16 @ 190 toes out

17 @ 190 toes in

15 @ 190 toes out

16 @ 190 toes in

18 @ 190 toes neutral

Skrå db bænk: 3

12 @ 23,5

12 @ 24,5

11 @ 25

10 @ 25

Ser fornuftigt ud! God mængde reps i begge øvelser! Det er noget, der brænder!

Jeg tager dog 2 x toes in og derefter 2 x toes out på læggen. Jeg er svagere på toes in og bliver derfor nødt til at fyre dem af på de to første sæt, så jeg ikke skal stå og cheate alt for meget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager dog 2 x toes in og derefter 2 x toes out på læggen. Jeg er svagere på toes in og bliver derfor nødt til at fyre dem af på de to første sæt, så jeg ikke skal stå og cheate alt for meget.

Pudsigt - jeg er svagest toes out. Kan være jeg skal køre dem først...

Link to comment
Share on other sites

Exercises that are totally safe are for whimps!

i TSK 22.03.2008

Starring Rommel, Hoos, MC og et par styrkeløftere

Det var endelig lykkes at synkronisere vores time managers, så Rommel dukkede op til aftalt tid for at bøje jernstænger og knogler.

Strisseren havde en date med en tung vægt over hovedet så vi lagde ud med:

Push Press:

5 @ 50

5 @ 65

1 @ 75

1 @ 85

Miss @ 90

3 @ 70

Rommel lavede 102,5 og PR er derfor et dumt svin! Ikke desto mindre var det lækkert med noget skubbepres igen, og jeg smider den ind hver fredag det næste stykke tid.

BO db rows: 1

5 @ 30

5 @ 35

5 @ 41

3 x 5 @ 45

15 @ 30

High incline bb bænk: 1

8 @ 50

8 @ 60

8 @ 62,5

8 @ 65

7 @ 65

Her gik vi i cirkus mode og i mangel af andre og bedre øvelser besluttede vi os for at tandem frivend måtte være sagen. Det blev til:

Tandem frivend - Q vs. Rommel:

1 @ 70

1 @ 100

1 @ 140

1 @ 180 miss

1 @ 180

1 @ 190 miss

Den ene på 180:

Det er mig med garn, hvis nogen skulle være i tvivl

Cable push down: 2

8 @ 50

11 @ 45

11 @ 47

Zottman curls: 2

3 x 9 @ 20

1 x 8 @ 20

Pull-overs: 3

6 @ 41 db

6 @ 45 db

6 @ ez + 30

6 @ ez + 35

6 @ ez + 40

Standing db spider curls: 3

3 x 10 @ 15

8 @ 15

Dun and dun. Skulderen kan stadig ikke presse vandret, så jeg klør på med skrå bænk, og skifter CG bænk ud med pull-overs. Det er noget dej, men bedre end slet ikke at kunne presse. OH pres kører fint. Efter træning fik jeg Lars på besøg til frokost og en røvfuld bajere og Jarhead på dvd. Det er god medicin for sådan et par afdankede krigere. Spøer kom også forbi og derfor skal der prales af hans bænkpres på 162,5 fra i mandags! Ubehagelig!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share