QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Quality Quads!

quads.jpg

I TSK 19.06.2008

Med mig selv, hvilket betød at Metal til Biceps blev braget op for fuld volumen.

Har skåret lidt i programmet, da det jeg havde skruet sammen tog for lang tid og var svært at restituere sig fra. Nyt program medførte at der var top motivation til at komme i gang med dagens jernknækning.

Power squat:

8 @ 70

8 @ 90

8 @ 100

8 @ 110

5 @ 115

Manglede en spotter. Så turde ikke gå efter den sidste 8'er.

Bænkpres: 1

8 @ 80

8 @ 82,5

2 x 7 @ 85

6 @ 85

Stadig intet at skyde med i patten. Den har været helt flad efter jeg begyndte på det nye program efter deload. Kan ikke vurdere om der skal mere deload til eller om den bare skal i form. Prøver at køre videre på det justerede program og håber at patten snart er oppe i gear.

Fri læg: 1

5 x 15 @ bw + 40

Front squat: 2

2 x 12 @ 75

11 @ 75

10 @ 75

Abs = done! Quads = well done!

Ez curls: 2

10 @ 32,5 + ez-bar

10 @ 35 + ez-bar

10 @ 37,5 + ez-bar

Høj skrå db: 3

10 @ 27,5

3 x 9 @ 27,5

Mere pat bah...

Alternate seated DB hammer curls: 3 (længste øvelsesnavn ever)

3 x 10 @ 21,5

God power på piberne. Ville egentlig have kørt db curls, men mit håndled er stadig ikke helt sig selv, så jeg valgte den sikre løsning.

Rotator

Har været lidt sløv med undstrækningen de sidste par uger pga. det lange program. Det holder ikke og jeg kan mærke det i benene med det samme - muligvis i kombination med den højere volumen. Tog derfor en ordentlig udstrækning i dag og tager mig sammen til at strække ud hver morgen nu (er i hvert fald planen).

Efter træning var det op på cyklen og ud til The Gheyboy mansion på Nørrebrog for at se fodbold. Kiggede lige ind forbi Simon på vejen, der flexede formen i tanktop, hvilket jeg ikke kunne ignorere.

Min egen form i dag fra de bedste MySpace vinkler jeg kunne finde. Morgenvægten sagde 92,2 - det laveste i 8-9 måneder vil jeg tro.

post-2616-1213911227_thumb.jpg post-2616-1213911739_thumb.jpg

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

:wub:Ladies Night :wub:

D1298~Ladies-Night-Posters.jpg

I TSK 23.06.2008

Med ny tøs i TSK ved navn Mette! Stærke sager. Jeg har deduceret mig frem til at det må betyde et testosteron boost på 100%. Derudover var Hoos, der også giver 100% på test-skalaen, til stede. Dermed er jeg oppe på 200%. Der var også ærgelige mænd som Mads Bisps og SL'erne. Skolelæreren & Søn ankom lige da jeg gik, og det samme gjorde diskoduoen, der straks tog tråden op fra sidst og begyndte at slå sig selv ihjel med selvmordsbænk.

Weekenden har stået på arbejde. I alt 19 timer med oprivning af indkørsel = 30 ton sten + 15 ton jord, samt planering og alt mulig andet. Mine baglår er fuldstændig smadrede ovenpå den omgang, så det var med forsigtighed at jeg kastede mig over dagens pas, der både skulle stimulere de i forvejen hærgede baglår samt erectoren, der var godt brændt af lørdag aften, men var oppe i gear i dag.

Har endnu engang ændret lidt i programmet. Denne gang med inspiration fra mit store bisps-forbillede "Simon med Piberne" fra IK 99.

OH pull-ups: 1

8 @ bw

8 @ 7,5

7 @ 10

2 x 6 @ 10

Board press: 1

10 @ 90

8 @ 95

7 @ 100

Dødløft: 2

5 @ 90

5 @ 130

3 x 5 @ 150

Det gjorde nas i hammies! Men stilen var lækker.

Ez-bar pull-overs: 2

10 @ 30 + ez

2 x 9 @ 35 + ez

OL squat:

4 x 12 @ 90

Tåf

Benpres:

4 x 12 @ 190

Unreal ROM. Jeg glæder mig til at jeg får store ben.

Udstrækning + rotator.

Jeg gav kage i anledning af min fødselsdag og Kim Dahl spiste det hele for at fejre en god gang squat. Han fik også den øl jeg længe har skyldt ham. Nu skal den indre pyroman føjes med den årlige afbrænding af bål, hekse og bildæk (og øl der skal drikkes).

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Uha, uha, det bliver jo spændende hvad programmet vil byde på :bubblebath::wink:

Enig. Håber at jeg kan få køllerne til at gro.

Det ligner noget jeg kunne finde på!

Ja nemlig.

quaddamage.jpg

QUAD DAMAGE!

post-1882-1214257875_thumb.jpg

LOLZ. Ligner meget godt, det jeg havde gang i sidste uge.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

AFSLØRING!

Det har været almen viden i visse kredse i et stykke tid, og jeg føler nu, at presset på min person er blevet så stort, at det er på tide at stå frem med sandheden:

Jeg er ikke på krudt.

Jeg ved at det skuffer mange, og kun de nærmeste, som jeg ved jeg kan stole på, har vidst det igennem de sidste par år. Jeg regner med at fortsætte træningen, men dropper nok at stille op til Boble-cup og Sjællands Tyndeste Mand i 2008. Jeg ved at afsløringen nok vil betyde et farvel til mit sponsorhold Team GLAS aka Team WHINE (Incoqnito og PtPolle), men jeg ved at jeg har skuffet dem og føler ikke at jeg kan fortsætte og stadig se mig selv i spejlet. Jeg har ikke tænkt mig at gå i detaljer med hvad jeg ikke har taget. Træner nu et sted, hvor de tester - håber ikke jeg bliver udvalgt og dermed får det på skrift: "Du er ikke tanket max op!"

Selv om det har været enormt stressende for mig at have beslutningen om at stå frem hængende over hovedet fik jeg alligevel trænet i går. Og nej, der blev ikke skudt, hverken før eller efter træning.

Krudtfri træning :unhappy:

I TSK 25.06.2008

Med Spøer og diskodrengene

Military: 1

8 @ 40

8 @ 50

6 @ 52,5

5 @ 55

4 @ 55

Calf raises: 1

20 @ 170

5 x 16 @ 170

Skrå BB bænk: 2

2 x 9 @ 65

8 @ 65

9 @ 60

Helt ude i hampen. Intet at presse med overhovedet. Det lader til at den dosis test jeg ikke tog sidste år virkelig kan mærkes nu. Bliver nød til deloade i næste uge.

Yates rows: 2

8 @ 90

8 @ 100

Håndleddet er stadig ikke helt sig selv så skiftede til:

BO rows: 2

8 @ 100

8 @ 102,5

8 @ 105

Power shrugs:

4 x 12 @ 82,5

Laterals:

15 @ 10

12 @ 14

10 @ 14

Også lidt knas med håndleddet.

Strak ud og roterede skulderen og smed is på (ingen deca)

Håber mine venner på MOL vil tilgive mig mit manglende misbrug :unhappy:

Cardio:

26.06.2008

Ca. 2 km svømning med Spøer teh Gheylord.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Synes negative udmeldinger er fair nok, eftersom kommentarerne er det eneste der står i kontrast til flokken der siger: "Flot at du står frem". For sagen er jo at det ikke at krudte den bliver konsekvensløst, hvis man bare kan indrømme sit manglende krudtforbrug et års tid efter og så ellers proklamere at man har tænkt sig at stille op på et eller andet tidspunkt, og den eneste udmelding der kommer er: "Flot at du er ærlig".

Hvad med: Fandeme tyndt ikke at krudte den med så ringe en grundform, pinligt at du har løjet om det, direkte til grin at du har tænkt dig at stille op senere, når dine resultater er opnået fuldstændig uden brug af ulovlige medikamenter.

Ja Quantanmo må da selv om, om han vil undlade krudte den, men at give ham respekt for at indrømme det nu, giver jeg intet for. Indrøm det mens du ikke krudter og lad være med at lyve om det. Lad derefter være med at konkurrere i forbund, hvor det ikke er meningen at resultaterne skal være opnået clean.

Link to comment
Share on other sites

Tak for støtten kammerater.

MOL IDOLSTM

135_idols_468.jpg

Dagens træning er dedikeret til alle mine idoler på Motion-online.

Bænkpres: 1 Denne øvelse dedikeres til christianspoer, Conscience og Fistandantilus, der alle er mægtige patpressere. De er mine helte i patpres.

8 @ 70

8 @ 75

3 x 8 @ 80

Holdt kiloene nede for at give patten en chance for at komme tilbage på banen.

Power squat: 1 Her dedikerer jeg min indsats til Rommel, der lavede 5 x 5 @ 150 så let som ingenting sidst jeg så ham. Han har store lår og kunne være verdens stærkeste strisser, hvis han gad træne.

8 @ 90

8 @ 100

6 @ 110

4 @ 120 ringe stil

8 @ 100

Front squat: 2 Den skal naturligvis dedikeres til Team BB!, der er gode til at front squatte og er nogle MASSYWE typer.

2 x 12 @ 75

2 x 10 @ 75

Ez-curls: 2 Dedikeres til mit Bisps idol Armada_I. Han har enorme piber og kan godt lide æg og lovtekster.

3 x 10 @ 40 + ez-bar

Høj skrå db pres: 3 Denne patøvelse dedikeres til Blackice, der har store patter. Han kan godt lide BMW og skal snart giftes. Han er med andre ord et godt idol.

3 x 11 @ 26,5

DB alternate hammer curls: 3 Her skal der lyde en cadeau til den engang så lystigt curlende LungBrush. Han havde enorme køller!

10 @ 24

2 x 9 @ 24

Fri læg: Læg er en plat muskegruppe, der ikke vokser og den skal ikke dedikeres til nogen. Den stemmer jeg hjem fra denne uges Idols.

3 x 15 @ 40

Mine lægge var trætte efter svømning...

Herfter filosoferede jeg over hvordan jeg nemmest muligt kommer til penge og scorer en masse damer. Den tankerække skal dedikeres til Jarvig.

Udstrækning, rotator og is. Med varme tanker til PtPolle, der er skrap til prehab og rehab. Han ved desuden alt muligt om træning.

Nu skal der drikkes bajere og drinks, som dedikeres til SimonHP (som naturligvis havde fået en dedikation hvis der var blevet kørt pull-ups).

God Weekend. Husk at følge med i næste uges MOL IDOLSTM

Link to comment
Share on other sites

HULK SMASH

post-2616-1214865168_thumb.jpg

I TSK 30.06.2008

Med Hoos, Mads Bisps (der mere var Mads Stener i dag) og SL-drengene. Diskotrioen kom lige inden jeg gik og... Ja du gættede det: Bænkede sig halvt ihjel.

Fredag stod på ballade til den årlige afslutningfest på uni, og lørdag drak jeg mig helt i hegnet på Kassen sammen med Spøer og minsandten om Quads ikke også dukkede op. Den fik BB!-poses, "Hva' så damer!" og masser af Tabasco-drinks. Faktisk fik vi underholdt en del af baren med vores forkærlighed for Tabasco!. Så meget at en af bartenderne på et tidspunkt kom ned til mig og sagde at en fyr i den anden ende af baren sagde at jeg gerne ville betale hans drink med... (hold fast) TABASCO!

Har lige været inde at se The Incredible Hulk i Imperial. Den holder hele vejen IMO. Rigtig superhelte film. God Edward Norton og overraskende nok fungerer Liv Tyler også. Den kan få 4,5/6 herfra!

Den stod på semi-deload (Det vil sige at jeg egentlig burde deloade, men skal på ferie i næste uge, så skyder den lidt. Træningen i dag var derfor per instinkt).

Board press: 1

10 @ 60

10 @ 80

10 @ 90

10 @ 92,5

8 @ 95

Pull-ups: 1

8 @ bw

8 @ bw + 10

2 x 7 @ bw + 10

6 @ bw + 10

Dødløft: 2

5 @ 70

5 @ 110

5 @ 140

3 @ 160

3 @ 140

Lala. Ikke så meget skub i den.

EZ Pull-overs: 2

10 @ 32,5 + ez

2 x 9 @ 35 + ez

Skulle egentlig squtte og benpresse, men gad simpelthen ikke. Skubber det til onsdag, hvor jeg ellers ikke skulle have trænet. Kørte lidt disko i stedet:

Laterals:

15 @ 10

2 x 15 @ 12

Perfect Super Slow curls:

3 x 10 @ 14

Teh Burn

Udstrækning + rotator + is.

Powerwalkede (meget langsomt) hjem til Hoos (ca. 3 km) og cyklede resten af vejen.

Smider lige billedet fra dagsformstråden her også. Nuppet i formiddag:

post-2616-1214866260_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

CAPTAIN LOVE TRIBUTE

LoveHeart.jpg

I TSK med Hoos :wub: og Mette :wub:

Der er lagt ferieplaner og turen går til kroatien sammen med Spøer og et par andre gutter, hvor vi skal stå på wakeboard og bygge sandslotte i en uges tid. Jeg var derfor på ferieindkøb i dag og fik købt både penge, badeshorts og børnesolcreme til ekstra blege mennesker.

Træningen var en gang Instinctive Freestyle TrainingTM inspireret af Mr. Top Gun. You might know him as Simon med piberne, Doc Holliday or Armada_I... I refer to him as Captain Love

OL squat:

10 @ 60

10 @ 80

8 @ 90

8 @ 100

Love is in the air

Skrå DB pres:

8 @ 26,5

8 @ 31,5

7 @ 33,5

7+1f @ 33,5

You can't hurry love

One arm Cable rows: 1a

10 @ 30

10 @ 40

10 @ 45

All you need is love

Fri læg: 1ab

4 x 15 @ bw + 40

Love lifts us up where we belong

Power good mornings: 1b

8 @ 70

2 x 6 @ 90

Bleeding love

Stående DB skulderpres: 2

12 @ 21,5

7 @ 24

6 @ 24

17 @ 16,5 Teh burn

Can you feel the love tonight?

DB biceps: 2

10 @ 21,5

2 x 9 @ 24

What is love?

DB flyes: 3

10 @ 14

10 @ 16,5

Can't buy me love

Benpres: 3

6 @ 175

6 @ 200

6 @ 215

Where is the love?

Rotator + udstrækning + is + lur (fordi Hoos skulle bade). Derefter Not-very-powerfull-walk til Hoos Ca. 3 km og cykel hjem.

Lovely træning.

Lidt underlægning

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har været sløv med updates efter hjemkomsten fra wakeboardferien, som ellers var super fed. Har dog fået trænet og lidt cardio er det også blevet til. Ikke mindst i dag:

Cardio:

Løb: 7 km - 15 minutters løb - 2 minutters gang - 17 minutters løb = 34 minutter i alt. Varierede tempoet undervejs.

IOMP i soleus!

Link to comment
Share on other sites

Benhård træning!

Med Pind1 og diskoduoen. Disko2 overgik sig selv i fejlslutninger i dag - til stor frustration for undertegnede og Pind1.

Morgenvægten sagde 90,6! Må være alt det løberi.

Sup DB shoulder press: 1

10 @ 16,5

10 @ 21,5

2 x 6 @ 26,5

10 @ 24

Fri læg: 1

16 @ 28

15 @ 33

3 x 15 @ 43

Laterals: 2

15 @ 10

12 @ 14

12 @ 15

10 @ 15

Rumænsk dødløft: 2

10@ 60

10 @ 90

10 @ 110

8 @ 125

10 @ 125

Nem nok, men min venstre balle har generet mig i posterior chain bevægelser efter jeg er kommet hjem frawakeboard ferie...

Bænk: 3

8 @ 70

8 @ 80

2 x 7 @ 82,5

Argh jeg er slap

OL squat: 3

10 @ 70

10 @ 90

8 @ 92,5

20 @ 70

ÆXtem høj skrå BB bænk:

12 @ 50

8 @ 60

8 @ 55

Push downs:

12 @ 43 Pind1 brokkede sig over stilen

10 @ 43 Strict shit

9 @ 43 Shit strict

Udstrækning+ rotator + is

Båm

Link to comment
Share on other sites

Hvad er meningen med din copycat-avatar? :blink:

Det er jo monster forvirrende. :laugh:

Det er en kommentar til alt det her Armada_I/hjerte-avatar helvede. Men pointet ryger jo lidt, når den skal forklares. Simon HP troede desuden at min Amnesty-historie i opturmomenter var fortalt af Hoos, så tiden er nok inde til at lade den gnavne mutant vende tilbage til sit rette element.

Link to comment
Share on other sites

Det er en kommentar til alt det her Armada_I/hjerte-avatar helvede. Men pointet ryger jo lidt, når den skal forklares. Simon HP troede desuden at min Amnesty-historie i opturmomenter var fortalt af Hoos, så tiden er nok inde til at lade den gnavne mutant vende tilbage til sit rette element.

Hehe, nej ikke ligefrem verdens mest oplagte protest.

Men jeg takker, og læste i øvrigt som SimonHP også din Amnesty-historie som værende fra Hoos. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share