QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Hold kæft et par gennemførte skiver! :4thumbup:

Jeg sender et par eksemplarer din vej asap!

Det var faktisk meget let - der kan lige være en af jer to nips under hver arm og så en "AND STAY OUT!...." :tongue:

Vi fik i det mindste ikke en HP-special udsmidning (i modsætning til en herre sidste torsdag) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

@ Cardio: Stærke sager! Fedt at kunne mærke fremgangen. Bar(e) røv med det skinneben. Det er det der stammer helt tilbage fra way back, ikke?

Jeps. Det er vist blevet mere eller mindre kronisk.

Jeg er for resten med på træning fredag. Er der omkring 16:45 og deloader stadig, så det bliver en hurtig omgang.

Deloader som nævnt også. Tror jeg er der allerede 16.

Link to comment
Share on other sites

Deload

i TSK 30.05.2008

Med Hoos, Mads Bisps, Spøer, Styrkeløfterne og diskoduoen

Bænk:

10 @ 50

10 @ 70

2 x 10 @ 75

Fr. squat:

3 x 10 @ 70

OH pull-ups:

3 x 5 @ bw

High inc. DB press:

3 x 10 @ 26,5

Laterals:

3 x 10 @ 10

Dødløft:

5 @ 90

3 x 5 @ 130

DB curls:

2 x 10 @ 21,5

8 @ 21,5

Triceps push down:

3 x 10 @ 40

Rotator, tiltrængt udstrækning og is

Dagens højdepunkt var da Claus Bisps' datter på otte år spurgte mig: "Har du egentlig sådan nogen slappe muskler?" Jeg responderede: "Slappere end din fars i hvet fald." Hvortil hun replicerede: "Må jeg ikke se dine muskler?" Det måtte hun og en hurtig Front double biceps og most muscular senere udbrød hun: "Jeg tror dine muskler er større end mine!"

BOOOM!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

On becoming QUADtanamo

i TSK 02.06.2008

Med Hoos, Claus Bisps, Skolelæreren og diskodrengene

Har omstruktureret en anelse på træningen i et forsøg på at gøre noget ved mine primære svagheder som er quads og køller.

Power squat: 1

8 @ 70

8 @ 80

8 @ 90

8 @ 95

8 @ 100

Bænkpres: 2

8 @ 70

8 @ 80

8 @ 85

8 @ 87,5

7 @ 87,5

Calf raises: 2

100 reps @ 170 kg fordelt på 6 set.

Military: 3

8 @ 40

8 @ 45

3 x 8 @ 47,5

Front squat: 3

4 x 12 @ 70

High incline DB press: 4

10 @ 28,5

10 @ 27,5

9 @ 27,5

7 @ 27,5

Argh! Skal lige konditioneres til at supersette den med:

Triceps push-down: 4

4 x 12 @ 42

Pull-overs: 5

4 x 12 @ ez-bar + 25

Fokus på laaangsom exentrisk fase. Det er noget der bijer!

Så var trisps også ristet. Glæder mig til at få store køller.

Weekenden stod på 90'er fest med Spøer og Jens Pec og nogle damer. Det resulterede i en hidtil uset mænge sved på grund af en masse dans og Running man (som lovet) og faktisk en ret fed fest efter min mening (som den eneste lader det til). Battlede blandt andet en fyr i 90'er moves, hvilket resulterede i dette billede af formen:

post-2616-1212437588_thumb.jpg

Havde sprunget aftensmaden over op til festen da diæten jo skal holdes, men efter fem timer med disko blev jeg nød til at gå på McD og smovse... Diæten kører dog nogenlunde på trods af dette besøg i lasten hule.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

On becoming QUADtanamo - the sequel

I TSK med Hoos der lavede pisse lede 170 kg i dødløft! Med låsegreb - Tough shit!

Og Mads Bisps, styrkeløfterne, diskoduoen og skolelæreren. Kim Dahl lavede en 5'er med 250 i dødløft kun med bælte og straps. Fandeme også stærkt og jeg skylder ham en bajer for indsatsen.

Dødløft: 1

5 @ 140

5 @ 150

5 @ 160

5 @ 165

3 @ 170

DB curls: 1

8 @ 21,5

8 @ 24

6 @ 26,5 cheat

2 x 8 @ 24

Yates rows: 2

8 @ 100

4 x 8 @ 102,5

Calf raises: 2

106 reps @ 170 kg fordelt på 7 sæt

OL squat: 3

12 @ 80

12 @ 82,5

2 x 12 @ 85

Zottman curls: 3

4 x 7 @ 24

Benpres: 4

4 x 12 @ 180

WG pull-downs: 4

12 @ 80

12 @ 85

2 x 12 @ 87

Udstrækning + rotator

God træning. Har ikke lavet en skid i dag, og det er faktisk meget rart

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

The Road to GUNtanamo

I TSK 06.06.2008

Med Hoos, Mads Bisps og et par styrkeløftere

2 Board press: 1

8 @ 70

8 @ 80

8 @ 90

8 @ 92,5

7 @ 95

OH pull-ups: 1

8 @ bw

4 x 8 @ bw + 5

Incline BB press: 2

7 @ 70

8 @ 70

2 x 8 @ 72,5

7 @ 72,5

CG bænk: 3

8 @ 70

8 @ 72,5

7 @ 75

6+1 @ 75

6 @ 70

Brændt aw i triceps.

BB curl: 3

2 x 12 @ 40

Fik en heftig smerte i underarmen fra noget inflammation jeg åbenart render rundt med. Har ikke lagt mærke til det før, men det gjorde virkelig nas, så jeg skiftede til:

Ez-curls: 3

2 x 12 @ ez + 30

Væsentlg bedre

Laterals: 4

4 x 12 @ 14

RW curls: 4

11 @ 16,5

3 x 10 @ 14

Helt færdig. Har ondt i halsen og har haft lidt mavebøvl i en uges tid. Ikke optimalt. Har trodset diæten og hældt en liter cola i dunken i dag, i håb om at det kan få den på rette spor.

Udstrækning, rotator og is. PW ca. 2/3 af vejen hjem (gnaskende på en steak bar courtesy of Mads Bisps - mums (altså baren)).

Link to comment
Share on other sites

BBQ!

bbq.jpg

I TSK 09.06.2008

Med Hoos, Spøer, MC, styrkeløfterne og diskotrioen. Special guest star: Marc Larsson

Weekenden stod på 40 års fødselsdag og derefter bytur med kusinerne. Vi endte på prolhelvedet Broen og jeg væltede rundt i en massiv brandert, som jeg havde opnået ved at blande øl, hvidvin, rødvin, rom, vodka, gin og whiskey i mavesækken. Søndag var jeg tidlige oppe med overraskende få tømmermænd og så afsted til Karup for at se flyshow. Super fed oplevelse især den hollandske F-16, F-16 fomationsflyvnngerne, Den spanske Patrulla Aguila der lavede nogle vilde head-to-head flyvninger, den polske MiG 29, Den svenske Gripen og den sidste danske F-16. Kampflyene larmer så overdrevet meget at man ikke kan lade være med at blive revet med. Især MiG'en var out of this world larm. Han fløj også med efterbrænder hele tiden. En ven, der går på flyverskolen, fortalte at polakken han var fløjet til Danmark med meget lidt brændstof på, fordi der ville være gratis optankning til showet :laugh: Jeg vil også have en jetjager - bare til at larme.

Gripen (måske, men sandsynligvis ikke, Danmarks kommende kampfly)

JAS39GRIPEN.JPG

Træning:

Power squat:

8 @ 70

8 @ 90

8 @ 100

8 @ 110

8 @ 115

Lige i kwåden

Bænkpres: 1

8 @ 75

8 @ 85

7 @ 87,5

2 x 6 @ 87,5

Bah... Min pat er slap, men det var helt skidt i dag.

Calf raises: 1

94 reps @ 170 over syv sæt

Meget lidt power i læggen i dag. Muligvis efter at have stået op seks timer i træk i går.

Front squat: 2

4 x 12 @ 72,5

Military: 2

8 @ 40

8 @ 47,5

3 x 8 @ 50

Høj skrå DB pres: 3

10 @ 27,5

8 @ 27,5

6 @ 27,5

7 @ 27,5

Igen slat pat, og konklusionen må være at der skal laves lidt om i programmet. To tunge og en medium presseøvelse er for meget at køre både mandag og fredag. Troede at det kunne lade sig gøre, hvis jeg lod repsne ligge højt nok, men det er ikke tilældet. Dropper en tung øvelse om fredagen og en medium øvelse mandag bliver flyttet til onsdag.

Push-downs: 3

4 x 12 @ 43

Pull-overs:

2 x 10 @ ez-bar + 30

Var helt flad, så sprang de to sidste sæt over.

Rotator og udtrækning

Cyklede en omvej hjem for at hugge lidt fedt af dunken. Ca. 25 min. blev det til.

Link to comment
Share on other sites

QUADtanamo rising

I TSK 11.06.2008

Klassisk skønhed til Moos

grace-kelly.jpg

Med Hoos, styrkeløfterne, skolelæreren og diskotrioen.

Var lige ved at blive hængende i sofaen, og havde faktisk besluttet mig for at springe træningen over, men da jeg havde siddet i fem minutter var jeg frisk til at smede den.

Dødløft: 1

5 @ 110

5 @ 150

5 @ 160

5 @ 165

4 @ 170

3 @ 165

IOMS i lænden!

DB curls: 1

8 @ 21,5

8 @ 24

2 x 6 @ 26,5 cheat

8 @ 24

Yates rows: 2

8 @ 100

8 @ 105

3 x 7 @ 105

Lænden var busted efter dødløften, hvilket gjorde øvelsen noget hård

Calf raises: 2

100 reps @ 170 kg over 6 sæt

OL squat: 3

12 @ 85

3 x 12 @ 87,5

Lige i quad'en!

Zottman curls: 3

8 @ 24

Mit håndled fuckede fuldstændig op. Ved ikke hvad der var galt, men det gjorde rimelig nas, så jeg skiftede til:

DB hammer curls: 3

8 @ 24

6 @ 26,5

2 x 8 @ 24

Benpres: 4

12 @ 180

3 x 12 @ 190

Lige i quad'en - igen!

Høj skrå bænk: 4

11 @ 27,5

12 @ 27,5

11 @ 28,5

10 @ 28,5

Har rykket den fra mandag og det lader til at være meget bedre.

Smed is på håndledet og fik en forfrysning. Skolelæreren fortalte mig om dengang han løb marathon for 30 år siden og kun gennemførte fordi han glædede sig til at komme hjem og ryge på sin pibe. Da han kom i mål bestilte han tre fadøl og drak dem på stedet. Stærke sager.

Link to comment
Share on other sites

Haha hvad har i nu lavet af ballade?

Noget så nostalgisk som jubilæumsfest for folkeskolen. Vi fik lavet lidt lobby-arbejde for Kassen, men der var ikke nogen af de andre der var stemte for at tage på Nørrebro, desværre.

Min aften endte i pølsevognen lige ved lejligheden. Jeg var enormt fuld så valgte at smøre mine hænder, ansigt, briller og skjortekrave ind i remo og ketchup. Men det var først EFTER Jens og jeg havde løbet rundt i Runddelen og slikket på pølserne inden vi spiste dem. Pølsemutter havde vidst kigget RET underligt på Jens + kæreste da de gik forbi pølsevognen i dag...

Link to comment
Share on other sites

Oven på tømmermænd?! Jeg får brækfornemmlser når jeg bevæger mig, lige pt. Ikke optimalt. Ligesom mit indtag af McD-mad. Heldigvis nok det eneste jeg får at spise idag...

Ingen tømmermænd, blev ikke rigtig fuld lørdag på trods af en ihærdig indsats.

Power på Piverne!

I TSK 16.06.2006

Med Kathrine "The Lockout Machine" Bak, Christian "Quad Quasher" Spøer, Skolelæreren og diskotrioen (der overgik sig selv i suicide bench - i dag med bælte! Mind you folks at diskotrien består af mænd på 50, 45 og 4?).

Fredag fyldte jeg år og fejrede mig selv ved at åbne dørene til mit hjem og byde på sprut og øl. Det førte til en lørdag med tømmermænd og uden træning, men til gengæld (og om svar på Simons spørgsmål) stod lørdag aften på folkeskolejubilæum og mere vin og sprut. Jeg var derfor i fin form til at give den gas på kølletøjet i dag.

OH pull-ups: 1

8 @ bw

8 @ 5

3 x 8 @ 7,5

TSK er desværre løbet tør for magnesium og da jeg er storforbuger og dybt afhængig af det magiske hvide pulver - og også magnesium - (fik du den sømand?) måtte jeg ydmygst låne Hoos' straps. Det fungerede udmærket, men ikke helt optimalt.

2-Board press: 1

8 @ 80

8 @ 90

8 @ 95

7 @ 100

6 @ 100

Power shrugs: 2

4 x 12 @ 80

Spøer var efter mig fordi jeg ikke holdt igen på den exentriske fase, og jeg rygsvømmede afsted med en latterlig forklaring og tog mig derefter sammen og kørte dem ordentligt på de sidste to sæt.

Skrå BB pres: 2

7 @ 70

8 @ 70

7 @ 72,5

8 @ 70

7 @ 70

Bah...

Stående laterals: 3

4 x 12@ 14

EZ-curls: 3

12 @ ez-bar + 30

2 x 12 @ ez-bar + 32,5 Lidt for meget cheat så tilbage til

12 @ 30

DB curls tempo: 4

2 x 12 @ 16,5

10 @ 16,5

8 @ 16,5

Satme hårdt med tempo.

Leg curls: 4

12 @ 20

2 x 10 @ 23

Rotator og udtrækning.

Powerwalk hjem = 4,75 km.

Morgenvægten har svinget gevaldigt, men landede til morgen på 92,8 så der er nogenlunde styr på det. Blev i øvrigt konfronteret med lægmandens syn på at en voksen mand takker nej til dessert til folkeskolearrangementet. Utroligt en ballade der kan komme ud af at man siger nej tak til mad.

Link to comment
Share on other sites

haha, fortæl mere! Details plz

Et folkeskolearrangement. Desserten kommer på bordet.

Personer: DJ John (undertegnede), Jens Pec, Tøs1 og Tøs2

Tøs1 og Tøs2 begynder at spise desserten. Jens Pec og DJ John kigger afventende på fadet. Det er tydeligt at der i Jens Pecs hovede udkæmpes en kamp imellem "den søde tand" og "viljen til Arto Abs".

Tøs1: Er der noget galt med isen? (Oversættelse: Hvorfor spiser du ikke noget din kegle?)

DJ John: Nej. Jeg skal bare ikke have noget. (Jeg vil gerne være pisse cut)

Tøs1: Hvorfor det? (Er du på Duzere?)

DJ John: Jeg er på kur (Det rager egentlig ikke dig, men når jeg nu er i så godt humør)

Tøs1: Arj hvad? Du er jo slet ikke tyk! (Du er pisse lækker)

DJ John: Jeg skal bare smide tre-fire kilo (Bare fordi jeg i modsætning til visse andre ikkw har øget min fedtprocent med 20 procentpoint siden vi gik ud af folkeskolen, betyder det jo ikke at jeg er tilfreds)

Jens Pec: [Har nu smagt på desserten] Den er ikke kalorierne værd. (Desserten smager af sur røv)

Tøs2: Okay I tæller kalorier eller hvad? (Hold kæft et par metro-bøsser)

DJ John: Nej vi prøver bare at holde lidt styr på dem (Ja )

Jens Pec: Så er det bedre med en filur is - 40 kcal. (Jeg spiser op til fire filur is om dagen)

Tøs1: Ej drengene har åbenbart vildt meget styr på kalorier. Jeg troede det var sådan en tøseting. (Jeg er dybt misundelig på jeres selvkontrol. Jeg vil også være BB!)

Tøs1 og 2: [Er tydeligt forargede over DJ John og Jens Pecs enorme narcissisme og fråder gladeligt videre i deres fløde-sukker rus imens deres insulinniveau eksploderer og får alt det fedt de har indtaget til at sætte sig på deres baller.]

Det var i øvrig det samme til min fødselsdag i fredags, hvor Hoos nassede sig til en steak bar. Der var stor opstandelse over at man kunne finde på at spise sådan en (man kunne jo ligeså godt spise en tomat).

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

AHAHAHA!! Man kan virkelig se situationen for sit indre blik..

Specielt..

Tøs1 og Tøs2 begynder at spise desserten. Jens Pec og DJ John kigger afventende på fadet. Det er tydeligt at der i Jens Pecs hovede udkæmpes en kamp imellem "den søde tand" og "viljen til Arto Abs".

:laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share