QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Yeah, kan huske en fortvivlet Q kom til mig og bad om råd. SOm det alvidende maskuline fyrtårn af ræson jeg er sagde jeg det eneste rigtige:

Dump the Bitch and run motherfucker, run till your lungs are burning and your legs are numb, then run some more.

At this point you wil have a nice hard set of abs, loose the shirt and put that 6 pack to good use. Pick up a hottie, get laid -and move on.

GOdt at høre du ar tilbage på æwlebæwle vognen! Cheat squats og breathing curls coming up!

Ja - dit råd var også godt nok, kunne bare ikke finde ud af at komme ud af det dengang.

Hvor er min tribute?? :dry:

Den glemte jeg... Jeg skylder!

Du er så BB! :bowdown: Og jeg glæder mig til, at vi nu kan begynde at være endnu mere BB sammen igen. :devil: Gunz, pecs, pics og pigs ftw!! :4flex:

Jeg er ikke så BB!, men gad godt.

Gunz Pecs, Pics Pigs! FTW! LULZ!

grise ?? Min nysgerrighed byder mig at spørge ind til hvad det omfatter

godt at se du er tilbage Ulrik :-)

Hoos og jeg kan godt lide svin

Tak :o)

Link to comment
Share on other sites

SHOW ME YOUR GUNZZZ!!111

BOOOM!

post-2616-1254346049_thumb.jpg

And then...

____________________________________________________________________________________________________

_____________________________

DU STORE KINESER

china-basketball-player-yi-jianlian-nba-draft.jpg

for en træning

I Fitness World på Amager med Katja BB!

CG bænk:

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 82,5

4 @ 85

5 @ 82,5

Den går i triceps venner

Pull-overs:

12 @ 32

12 @ 25 + ez-bar

12 @ 30 + ez-bar

11 @ 30 + ez-bar

10 @ 30 + ez-bar

Den går også i triceps

Yates rows:

5 @ 70

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 100

5 @ 100

Er en rygøvelse opkaldt efter British Steel of Birmingham - det er ham der kalder sig Dorian Yates her på MOL

Squat:

8 @ 80

8 @ 85

8 @ 90

8 @ 90

8 @ 90

Uha uha - mit knæ kunne squatte i dag. Det var dejligt

Triceps push-down:

40 @ 15

30 @ 15

Den træner overarmens ene side - kaldet triceps

Leg extension:

12 @ 50

12 @ 55

12 @ 60

12 @ 65

12 @ 70

12 @ 70

12 @ 70

12 @ 70

Den sad da vist lige i lårbasserne. Katja BB! vraltede afsted da vi var færdige.

DB rows:

25 @ 24

15 @ 24

Halløjsovs - den sad lige i bagskulderen

DB skulder:

12 @ 16

12 @ 18

10 @ 18

12 @ 18

Skulle have været fri DB skulder, men hvad pokker

Front raises:

12 @ 10

12 @ 10

12 @ 10

En skulderøvelser til en skulder, der var stået af

Laterals:

12 @ 10

12 @ 10

Og en mere

Strak ud og lavede rotator. IOMS! Over det hele. Fy for den! Glæder mig til at vågne i morgen og mærke virkeligheden.

Efter træning var jeg et smut i Roskilde med en veninde, der skulle hjem med en bil. Da jeg skulle stige af toget hørte jeg pludselig mit navn og kiggede op. Foran mig åbenbarede en flexet gun sig ved siden af Christian BB!'s smukke ansigt. Jeg nåede lige at sige "Go'e Guns" og så skiltes vores veje. Men meget BB! hilsen.

Link to comment
Share on other sites

Efter træning var jeg et smut i Roskilde med en veninde, der skulle hjem med en bil. Da jeg skulle stige af toget hørte jeg pludselig mit navn og kiggede op. Foran mig åbenbarede en flexet gun sig ved siden af Christian BB!'s smukke ansigt. Jeg nåede lige at sige "Go'e Guns" og så skiltes vores veje. Men meget BB! hilsen.

Lol :laugh: Dem der stod mellem os, med ryggen til dig, gloede rimeligt mærkeligt da jeg tog jakken af den ene arm og smøgede ærmet op og begyndte at flexe!

Var på vej hjem fra 12 timers work helt balret og så du intertainede lady, derfor den hurtige retræte :smile:

Jeg overvejede lige om denne fokuseren på guns er ved at tage overhånd, men kom frem til at dosen i stedet skal uppes!

Link to comment
Share on other sites

Lol :laugh: Dem der stod mellem os, med ryggen til dig, gloede rimeligt mærkeligt da jeg tog jakken af den ene arm og smøgede ærmet op og begyndte at flexe!

Var på vej hjem fra 12 timers work helt balret og så du intertainede lady, derfor den hurtige retræte :smile:

Jeg overvejede lige om denne fokuseren på guns er ved at tage overhånd, men kom frem til at dosen i stedet skal uppes!

LULZ. Det så MSSWT! ud :smile:

Jeg erklærer mig hermed enig i den konklusion.

Det var godt nok en flot træning! Det er jo svært at trække et højdepunkt ud..

DOMS-rapporten i morgen har svaret.

Nu vil jeg restituere. Godnat venner. :smile:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

ULÆKRE BROS TRIBUTE!

post-2616-1254500324_thumb.jpg

Halløjsovs for en træning i TSK. Jeg havde selskab af min Bro PATKANONEN, og doktoren, Elektrikeren, Disko-Ivan, Pagajen, Låse, 50% af Team Låsebussen, samt postmanden, Thai-Jan og et par hang-arounds.

Dagens menu, som jeg har lært at sætte den sammen i Ramsay's Kitchen Nightmare:

Bænk:

12 @ 70

12 @ 70

11 @ 72,5

10 @ 72,5

Mine patter er mejt mejt slappe, derfor har jeg spurgt min ven PATKANONEN om hjælp.

1-leg calf raises:

7 x 12

Voks for satan!

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 130

5 @ 140

5 @ 150

5 @ 155

5 @ 155

5 @ 155

Det træner nogle muskler omme i ryggen er jeg sikker på.

Skrå bænk:

12 @ 24

12 @ 27

12 @ 29

11 + 1 forced @ 29

9 + 1 forced + 1 negativ @ 29

Tak for faarced ven

DB curls:

10 @ 21

9 @ 24

9 @ 24

8 @ 24

Store guns

Rev hypers:

12

12

12

Ez-curls:

10 @ 25 + bar

10 @ 27,5 + bar

10 @ 30 + bar

10 @ 32,5 + bar

Push ups (slow):

30

25

Essensen curls:

12 @ 10 + ez-bar

12 @ 10 + ez-bar

Sikke en fin træning. I aften skal jeg have en lille øl eller to i selskab med en ven eller to.

Hov. Havde nær glemt at jeg svømmede 1000+ meter i morges. Ville gerne have svømmet mere, men der var så mange kalorier i vandet at det var uladsiggørligt. Der dukkede dog også en babe i bikini op, som jeg imponerede med en masse butterfly - og så gik jeg i sauna med nogle tykke mænd.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

ULÆKRE BROS TRIBUTE!

Haha det gør ondt at få en flaske vodka i øjnene :laugh:

Halløjsovs for en træning i TSK. Jeg havde selskab af min Bro PATKANONEN, og doktoren, Elektrikeren, Disko-Ivan, Pagajen, Låse, 50% af Team Låsebussen, samt postmanden, Thai-Jan og et par hang-arounds.

Prominente gæster efter jeg var smuttet... Går ud fra Thai-Jan er ham, der er i Thailand meget tit, ligesom Møller, der laver spontane kneppebevægelser, når han snakker om hans ture til Thailand :cool:

Skrå bænk:

12 @ 24

12 @ 27

12 @ 29

11 + 1 forced @ 29

9 + 1 forced + 1 negativ @ 29

Tak for faarced ven

Er du sikker på, at du ikke lavede 10 reps. selv i det sidste sæt? Mener bare den var meget langsom og grindet...

Link to comment
Share on other sites

Prominente gæster efter jeg var smuttet... Går ud fra Thai-Jan er ham, der er i Thailand meget tit, ligesom Møller, der laver spontane kneppebevægelser, når han snakker om hans ture til Thailand :cool:

Det er ham! Præcis ham! Netop!

Er du sikker på, at du ikke lavede 10 reps. selv i det sidste sæt? Mener bare den var meget langsom og grindet...

Jeg er ikke sikker på noget som helst, når det kommer til mine pecs. Kim siger, at jeg skal spørge dig, så hvis du siger, at der var ti - Så var der ti.

Link to comment
Share on other sites

If you ain't got the gun

- You ain't got the fun!

schwarzenegger-197_1403244i.jpg

Jeg havde store planer om at træne med mine BB!-venner PATKANON, Zøde Mads og Glute Girl, men netop som jeg overvejede at pakke min træningstakse og komme afsted, indså jeg at jeg havde tid til en halv times lur. Jeg havde ellers skrevet til de herrer og den dame: "hvæ tæ æ dæ bæbæ!?" og de havde alle som en svaret mig. Jeg vågnede derfor op med stor skyldfølelse to timer senere og indså at tiden for BB! med vennerne var forpasset. I stedet vendte jeg bispserne mod Fitness World Amager. Og her løb jeg ind i en gammel bekendt. Netop som jeg stod og ventede på at min træning skulle iværksættes, så jeg en velkendt bcps og minsandten om den ikke endnu engang blev akkompagneret af Christian BB!'s smukke ansigt. Så gik det hverken værre eller bedre end at vi trænede nowt BB!.

Bænkpres:

5 @ 30

5 @ 60

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 87,5

5 @ 90

4 @ 92,5

5 @ 90

Der er lidt tvivl om, hvad stangen vejede, måske var det fire kilo mindre. Jeg fik i hvert fald et godt spot af ovennævnte BB!'er

Flad DB bænk:

10 @ 24

10 @ 28

8 @ 30

Rumænsk dødløft:

12 @ 90

12 @ 120

12 @ 125

8 @ 127,5

Min mås havde så heftigt et pump, at jeg overvejede at give et par træningsfif til swinger-mutti, men var bange for at nogen ville blive jaloux.

Skrå DB bænk:

12 @ 20

12 @ 24

10 @ 26

8 @ 26

8 @ 26

8 @ 26

Puha puha, hvornår mon PATKANONENs træningsfif begynder at virke?

Ez-curls:

5 @ 25 + bar

5 @ 30 + bar

5 @ 35 + bar

5 @ 37,5 + bar

5 @ 37,5 + bar

5 @ 37,5 + bar

IF YOU AIN'T GOT THE GUN - YOU AIN'T GOT THE FUN

DB curls:

12 @ 20

11 @ 20

10 @ 20

If you ain't got the gun - you don't get the fun (er måske bedre?)

Leg curls:

5 x 10 @ 45 - 55

DB preacher curls (slow)

20 @ 10

15 @ 10

Herefter strak jeg ud og roterede med min rotator.

Sikke en dejlig træning. Naturligvis ærgeligt at jeg måtte brænde mine venner af, men de skal bare have en Big Mac, så er de gode igen.

Jeg har vist i øvrigt glemt at logge min lørdagstræning. Den var ellers udmærket på trods af lidt tømmermænd. Lørdag aften var jeg så fuld at jeg ikke kunne spise pommes fritter og whopper. Men det gør ikke noget, for jeg kunne danse.

Link to comment
Share on other sites

Det var god BB :smile:

Vores trænig var i øvrigt akkompagneret af et modent BB par, som træner hver eneste aften og altid er spændt op i spliternyt GASP, Under Armour eller Better Bodies.

De træner med bælte i alle øvelser på trods af at de ikke rigtig træner med frivægte.

Det mærkeligste er at de træner med en ung prollehot pige- det er umuligt at regne deres relation ud!!!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Puha puha, hvornår mon PATKANONENs træningsfif begynder at virke?

Du har kørt 3 (!) patøvelser i alt idag... Selvom jeg aldrig troede jeg skulle sige det, så er det ganske enkelt for meget. Synes i hvert fald, at det er i overkanten at være skuffet over din skrå DB pres efter de 2 første øvelser patpres.

Du holder dig i øvrigt slet ikke til SpøerRangeTM:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var god BB :smile:

Nemlig!

Du har kørt 3 (!) patøvelser i alt idag... Selvom jeg aldrig troede jeg skulle sige det, så er det ganske enkelt for meget. Synes i hvert fald, at det er i overkanten at være skuffet over din skrå DB pres efter de 2 første øvelser patpres.

Du holder dig i øvrigt slet ikke til SpøerRangeTM:tongue:

Nej det er sandt. Jeg var for træt i patterne.

Link to comment
Share on other sites

EPIC MUSCLE ANNIHILATION!!!11

ubiceps3.jpg

Jeg startede denne dag på mit arbejde. Her hyggede jeg mig med mine kollegaer og noget som de andre kaldte en konference. Da jeg kom hjem fra mit job tog jeg i Føtex. Her gik det hverken værre eller bedre, end at en liter skummetmælk eksploderede i min indkøbskurv. Nøj, hvor det grisede og lige på mine miljørigtige muleposer. En flink mand bag mig sagde: "Det skal du ikke græde over", så jeg stoppede med det, og manden havde jo ret, for man skal som bekendt ikke græde over at man har spildt mælk i sin indkøbskurv.

Sikkert hjemvendt fra Føtex og med muleposerne lagt til vask, hvilket jeg har lært vigtigheden af efter for mange år siden af have spildt en halv liter mælk i PATKANONENs fars bil, hvilket medførte ubehagelig lugt i selvsamme - altså bil, gjorde jeg mig klar til det som jeg kalder træning. Jeg havde en aftale med min veninde Katja BB!, og snart mødtes vi i Fitness World. Sikke vi var klar til at hygge, men sørme om ikke min kakao shake var eksploderet i min taske. Belært af den flinke mand i køen græd jeg ikke, men tørrede op med frisk mine, og snart var jeg klar til BB! Og minsandten om jeg ikke kun havde trænet i et minut før en velkendt bisps åbenbarede sig ved siden af Christian BB!'s mandige ansigt. Jeg præsenterede Katja BB! for Christian BB! og Christian BB! for Katja BB!, og vi grinede af navnesammenfaldet. Sikke et tilfælde.

Og så trænede vi:

CG bænk:

5 @ 30

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 82,5

5 @ 80

5 @ 80

Allerede efter første sæt på 80, var min brystmuskulatur fuldstændig færdig. Vi taler IOOMS! Fy for den lede laban.

Ez pull-overs:

12 @ 20 + bar

12 @ 30 + bar

11 @ 30 + bar

10 @ 30 + bar

Sikke en triceps-øvelse

Yates rows:

5 @ 70

5 @ 95

5 @ 102,5

5 @ 102,5

5 @ 102,5

Dorian er min ven

Squat:

8 @ 70

8 @ 85

8 @ 90

8 @ 92,5

8 @ 95

8 @ 95

Uha for en dejlig omgang. Jeg kunne mærke at jeg brugte benmusklerne. Christian BB! kiggede forbi netop som jeg skulle igang med næstsidste sæt, og han kunne godt lide, at jeg havde svedt et hjerte på fronten af min grå tank top og en paddehattesky bagpå. Også selvom hjertet var til Katja.

Pull-downs:

12 @ 60

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

Den var dejlig for mine vinger

Triceps cable ext (slow):

25 @ 20

45 @ 15

Sikke det pumper

Neutral Cable rows (slow):

18 @ 50

35 @ 30

Ditto

Leg extensions:

8 @ 50

8 @ 60

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

Puha mine ben var trætte efter denne

Fri DB skulder:

12 @ 16

12 @ 16

12 @ 16

Skulderne skal også trænes på sådan en tirsdag

Front raises:

12 @ 10

12 @ 10

12 @ 10

Ja de skal

Laterals:

12 @ 10

12 @ 10

Nemlig

Sikke en træning. Mine IOOMS! i brystværket værkede som et slidt savværk igennem hele dagsværket. Har aldrig oplevet noget lignende værkeri. Av av, men måske de bliver store.

Hav det godt venner og kig snart forbi min logse igen :smile:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Fy for den lede lurifax for en omgang Bodybuildingstræning :smile:

Jeg tror de eneste der var mere bodybuildingagtige end dig i aften, var Bodybuildingsparret i deres flotte nye Bodybuildigstøj :smile:

Mange tak ven. Jeg går ud fra at du mener swingerne. Jeg håber snart, jeg også er på 'hej' med dem.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak ven. Jeg går ud fra at du mener swingerne. Jeg håber snart, jeg også er på 'hej' med dem.

Ikke blot er jeg på "Hej" med dem, jeg er også kommet på "hej" med deres unge apprentice, hvis identitet jeg i øvrigt for nylig efterforskede i sekundspørgsmålstråden.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...488&st=5340

Link to comment
Share on other sites

Ikke blot er jeg på "Hej" med dem, jeg er også kommet på "hej" med deres unge apprentice, hvis identitet jeg i øvrigt for nylig efterforskede i sekundspørgsmålstråden.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...488&st=5340

Desværre uden held kan jeg se. Men flot i hvert fald. Måske du kan score nogle træningsfifs, eller få lov at låne BÆLTET!

Link to comment
Share on other sites

Sikkert hjemvendt fra Føtex og med muleposerne lagt til vask, hvilket jeg har lært vigtigheden af efter for mange år siden af have spildt en halv liter mælk i PATKANONENs fars bil, hvilket medførte ubehagelig lugt i selvsamme - altså bil, gjorde jeg mig klar til det som jeg kalder træning.

HAHA! Det er utvivlsomt en af de klammeste lugte jeg nogensinde har lugtet. Det lugtede så dårligt, at der ikke er nogen lugt nogensinde, der har overgået lugten af sur/rådden/varm mælk i tæpperne i en bil.

Christian BB! kiggede forbi netop som jeg skulle igang med næstsidste sæt, og han kunne godt lide, at jeg havde svedt et hjerte på fronten af min grå tank top og en paddehattesky bagpå. Også selvom hjertet var til Katja.

Det er du blevet utroligt god til!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share