QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Med den forsøgte jeg at smøre imponade udover FW. Desværre var swingerne og deres apprentice ikke til stede, men hun er måske allerede afsat?!

Endnu i dag havde vi et rendevoux i bageren, hvor hun forgæves forsøgte at skjule sin imponade over mine flotte muskler :smile:

"Vil du med hjem og bolle?" kunne man næsten høre hende sige :smile:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Den her log har fået mig til at overveje at melde mig ind i FitnessWorld, for der lyder bare så hyggeligt med gode venner, BB'ere :4flex: og swingere (hihi)

Godt du er tilbage i loggen :smile:

Kære MarianneBB!

FitnessWorld er uden tvivl et dejligt sted, men oftere frekventerer jeg jo TSK, hvor jeg også kender en masse flinke BB'ere.

Og tak

Jeg har altid ret, men jeg er ikke kineser!

Nåda - men så goddag i stuen :smile:

Endnu i dag havde vi et rendevoux i bageren, hvor hun forgæves forsøgte at skjule sin imponade over mine flotte muskler :smile:

"Vil du med hjem og bolle?" kunne man næsten høre hende sige :smile:

Imponade er godt - bolle er også.

Link to comment
Share on other sites

Kære MarianneBB!

FitnessWorld er uden tvivl et dejligt sted, men oftere frekventerer jeg jo TSK, hvor jeg også kender en masse flinke BB'ere.

Og tak

Jo jo, TSK lyder bestemt også som et hyggeligt sted.. og meget BB! :4flex: Det var bare så obvious, at jeg aldrig har nævnt det :smile: Jeg har dog aldrig set dig omtale, at der er swingere der, men de er nok alle vegne :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, TSK lyder bestemt også som et hyggeligt sted.. og meget BB! :4flex: Det var bare så obvious, at jeg aldrig har nævnt det :smile: Jeg har dog aldrig set dig omtale, at der er swingere der, men de er nok alle vegne :unsure:

Der er masser af swingere i TSK. I øjeblikket er næsten alle de motionister, der træner I TSK faktisk i Thailand for at swinge.

Swingerne fra FW er dog i en klasse for sig. Jeg vil forsøge at blive gode venner med dem. Måske ved at rådgive dem lidt omkring træning af numsen. hihi :smile:

Link to comment
Share on other sites

BIG BANG!

big_bang_wmap.jpg

Sagde det i min ryg i tirsdags, og derfor var det en lidt fesen træning jeg fik fyret af i dag. Har været til kiropraktor med den, og fik at vide at den bare skulle have en slapper.

Jeg havde dog godt selskab af flotte bodybuildingsmænd: PATKANONEN og Mads Bisps var nemlig til stede. Desuden var JJ i stuen, og sikke jeg fik taget fusen på ham, ved at sige: "Goddag i stuen", lige da vi trådte ind i TSK, så han slet ikke vidste hvad han skulle sige. Copperen dukkede op kort efter.

CG Bænk:

8 @ 60

5 @ 80

5 @ 82,5

5 @ 85

5 @ 87,5

4+1f @ 87,5

Triceps!

Læg:

8 x 12

Midt i det ene sæt spurgte min ven Zøde Mads: "Hvad er det, du træner?" Jeg fortalte ham, at det var mine lægmuskler.

Ez pull-overs:

12 @ 20 + bar

12 @ 32,5 + bar

11 @ 32.5 + bar

9 @ 32,5 + bar

Så rodede jeg rundt og eksperimeterede med forskellige row varianter for at finde ud af, hvad jeg kunne køre uden at genere ryggen. Var forbi Yates, lying og cable, men det duede ikke, så endte med:

OH pull-ups:

5

5 @ 10

5 @ 10

5 @ 10

5 @ 10

UH pull-ups:

8

8

Prøvede også at squatte, men heller ikke det faldt i god rygstyk...

Leg ext:

12 @ 20

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 28

10 @ 28

Fri DB skulder:

12 @ 19

12 @ 21,5

12 @ 21,5

Det var, hvad det blev til. Fuck, hvor jeg hader at være skadet! Dagens optur: Le Gammeltoft har lige tilføjet mig som ven på fjæsbogen!

Jeg blev for noget tid side opfordret til at skrive en klumme om mænd og træning til Dannerbladet som er et feministisk/kvindesags/rødstrømpe-blad. Det kom der følgende ud af:

(Teaseren samt overskrifter er ikke skrevet af mig).

____________________________________________________________________________________________

Forfængeligheden sidder i armene

Det gode, gamle billede af manden - høj, bredskuldret, muskuløs. Det er et gammelt billede, for hvad i vores moderne hverdag kan give manden de muskler? Der er ingen rovdyr, der skal nedlægges; marker der skal høstes eller kul der skal graves ved håndkraft. Så hvorfor? Hvordan? Hvorfor?

Klumme af Ulrik Scheibye

Ulrik Scheibye træner ca. 8 timer vægttræning og 2 timer konditionstræning om ugen.

Sveden svier i mine øjne. Jeg ser på dem i spejlet. De stirrer tilbage rødsprængte og trætte. Mine blodårer på armene er pumpet op og står tydeligt frem. Jeg mangler fire gentagelser med hver arm. Min underarm er syret så meget til, at blot det at knuge om vægten føles udmattende. ”Kom nu!” - Christian semiråber til mig, og jeg tager mig sammen og tager to gentagelser mere.

Jeg træner mine biceps. Den mest ligegyldige muskel på hele kroppen. Dens funktion er at bøje armen, men den bruges aldrig alene. Skal man flytte ting eller løfte sig selv, vil det næsten altid være rygmusklernes styrke, der er den begrænsende faktor. Alligevel træner jeg den. Ligesom stort set alle andre mænd, der træner. Faktisk er det en af de øvelser, som nyudklækkede fitness- og vægttrænende mænd kaster sig over først. For mænd vil gerne have store arme. De fleste i hvert fald.

Tænker ikke på sundheden

Der er 100 gode grunde til at træne. Sundhed for eksempel. Kroppen er skabt til bevægelse, og alt fra muskler til knogler og celler fungerer bedre i en krop, der bliver motioneret. Sindet påvirkes. Endorfiner udløses under og efter træning og giver forøget velvære. Men det tænker jeg ikke over nu. Håndvægtene i mine hænder føles dobbelt så tunge, som de er. Blod og affaldsstoffer har hobet sig op i mine arme og dette såkaldte pump gør, at mine arme ser større ud i spejlet. Jeg kan lide det.

Jeg kæmper de to sidste gentagelser op. ”Kom nu!,” råber Christian. Han er Sjællands tredje stærkeste bænkpresser og god til at råbe. Jeg er færdig. Min tanktop er gennemblødt. Mine hænder og mit tøj er dækket af det hvide magnesium, som også gymnaster bruger, der gør, at jeg kan fastholde grebet. Jeg har trænet i to timer og mangler stadig en halv. Jeg har klemt en ispose ind under hvert støttebind om mine knæ, for at forhindre min gamle knæskade i at bryde op igen. Jeg har sammenlagt flyttet over 30 tons i løbet af de sidste to timer. Hvorfor? På grund af forfængelighed!

Det er en afhængighed

Vægttræning på motionsplan er ultimativ forfængelighed. Ja det er sundt, men jeg ville gøre det, selvom det ikke var sundt. For jeg er blevet afhængig af det. Jeg elsker det indforståede sprog: ”BB!, MASSYW! Store biceps, I want two more no matter what, ain’t nothing but a peanut”, som vi råber ad hinanden. Jeg elsker at blive presset af mine træningsvenner og at presse dem. Jeg træner for at få større og stærkere muskler. For at blive flottere. For at blive så god som jeg kan blive. Jeg bliver rastløs og usikker, hvis jeg ikke gør det. Skyd skylden på modeblade, narcissisme eller evolutionen. Jeg træner fordi det giver mig forhøjet livskvalitet. Jeg træner fordi jeg ikke kan lade være.

Mine linser er tørret ud på grund af, hvad der føles som ti liter sved, der er løbet igennem mine øjne i løbet af træningen. Når jeg står op af min seng i morgen, med muskler, der er så ømme, at jeg skal kæmpe for at flytte dynen, vil jeg overveje, om det er det hele værd, men lige nu er der ingen tvivl.

https://www.dannerhuset.dk/default.aspx?fun...iew&id=3041

Link to comment
Share on other sites

Desuden var JJ i stuen, og sikke jeg fik taget fusen på ham, ved at sige: "Goddag i stuen", lige da vi trådte ind i TSK, så han slet ikke vidste hvad han skulle sige.

Haha det var svært at holde masken!

Midt i det ene sæt spurgte min ven Zøde Mads: "Hvad er det, du træner?" Jeg fortalte ham, at det var mine lægmuskler.

Jeg har bestemt for at huske på så meget som muligt af det Good ol' JJ siger og det Zøde Madz spørger om.

Forfængeligheden sidder i armene

[Lang løgnehistorie]

Super! :4thumbup:

Men hvorfor skal vi ikke nyde det flotte billede?! Og tak for den flotte birolle!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestemt for at huske på så meget som muligt af det Good ol' JJ siger og det Zøde Madz spørger om.

Det kan der komme mange morsomheder ud af, tror jeg.

Men hvorfor skal vi ikke nyde det flotte billede?! Og tak for den flotte birolle!

Billedet har været bragt så rigeligt i denne, min, log allerede.

Link to comment
Share on other sites

TRUENDE TSK-TRÆNING!

death-threat-elmo.jpg

Som den faste læser af denne blog ved, har jeg været udsat for sabotage. Her tænker jeg ikke på Søde Sinas quote-sabotage, men derimod mine rygstykker, som ikke er, hvad de var for blot lidt mere end en uge siden. I dag besluttede jeg mig derfor for at forsøge at true min krop til at makke ret, vokse, blive bøffelagtig osv. Det gjorde jeg med inspiration fra diverse trusselsbreve fra diverse proller. Det spandt af som følger:

"Om kort tid er dit dumme grimme ækle fjæs knust, så du kan godt købe din kiste dit ækle perverse voldsdyr. Fes den ind? Nåh nej, Du har jo ingen hjerne", sagde jeg til mine patter og så trænede jeg dem.

Bænk:

12 @ 60

12 @ 70

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

Zøde Madz var blevet lidt bange, men spottede mig alligevel

"I har 24 timer tilbage at leve i. Jeg holder hele tiden øje med jer og jeres familie. Frygt mit pansersvin", fortalte jeg mine lægge. Og så kunne de lære det.

Læg:

8 x 12

Puha for en gang muskeltræning

Den næste øvelse var jeg spændt på. Det drejede sig nemlig om træning af den skadede ryg. Jeg fandt en god trussel frem og gav los: "Hallo??!! tag dig fucking sammen og ring til mig din lille psyko! Vi skal have en løsning på din Gæld NU Tommy!! Det er ikke en fucking joke mere. Sidste chance tfl: ** ** ** **. Patrick & Kenneth"

Dødløft:

5 @ 72,5

5 @ 92,5

5 @ 112,5

5 @ 132,5

5 @ 137,5

5 @ 142,5

5 @ 147,5

5 @ 150

OK. Havde ikke regnet med at gå så højt op, men det gik nogenlunde. Kunne mærke et eller andet i ryggen, men ikke en decideret smerte. Vi får se i morgen.

"Tror du at du kan narre os med fire låse din bums. Hilsen ta' selv biksen", råbte jeg til mine patter:

Skrå DB:

12 @ 27

9 @ 32

9 @ 32

9 + 1f @ 32

11 @ 29

OK

Så var det tid til at true bicepserne: "Vi kommer og slår dig ihjel mandag aften, din lede dumme arbejder tøs. Vi er dødtrætte af at blive dårlig behandlet af dig. Du er er under observation indtil du dør." Ja hold da op!

DB curls:

10 @ 21

8 @ 24

9 @ 24

9 @ 24

Det er køllerne, der trænes her

Rev hypers:

12

12

12

De er så hyggelige, så dem gad jeg ikke true

Bicepserne derimod; "Kære Bisps, hvordan går det? Du skal vide at du er en rigtig møgsæk og en FED ko. Du er så ækel og klam, så du slet ikke fatter det. Så grim at ingen vil røre dig med en ildtang. Din personlighed og selvværd er så lav, at den ikke kan måles. Du er en wannabe, en social taber, et usselt tilfælde. Og ikke mindst er en led og billig PERKERTØS. FATTER DU DET, EN RIGTIG PERKERTØS & SO."

EZ prædikantkrøl:

10 @ 20 +

10 @ 22,5 +

9 @ 22,5 +

Påmp

Push ups (slow):

20

15

Rev Db curls:

10 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

Sikke en træning. Det var næsten ligesom i de gode gamle MOL-dage, hvor Armada, Jarvig, Trooper, JS osv. fremkom med persontrusler og des lige. PATKANONEN var ikke til træning, men ellers var der masser af flotte fyre.. For første gang i den tid, jeg har trænet sammen med Kathrine BB!Bak (4 år+), svedte hun rent faktisk i dag! Hold nu op, som tv-baronessen uden tvivl ville have sagt, havde hun set det.

Bonus info: I dag har jeg hørt Rammstein hele dagen!

EDIT: Og Keld Erland, ham havde jeg nær glemt. Han kom også med trusler! Sikke en interwebs motionsside den her.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh:

Her skal jeg godt nok ikke gøre mig uvenner med nogen :w00t:

Godt ryggen kunne høre efter :smile:

Men vi er jo netop heller ikke uvenner, men venner :smile:

Hahahahahahahahahahaha, det lyder fandme som om, I har det sjovt i TSK.... :laugh:

Ja, det har vi. :smile:

Du fik skisme truet dine muller store idag - det var rent BÆBÆ!

De er ikke vokset, men jeg har ikke mere ondt i ryggen, så jeg er tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt et rygte om, at det i virkeligheden er dig, der er bag adult movie star Mandingo, der i et hav af videoer kan findes på diverse videoorienterede hjemmesider. Er det noget du vil stå ved, eller var det meningen at det skulle være en hemmelighed?

Jeg vil kun kendes ved Swein Wurstheimer, tysk voksenfilmstjerne.

Den her log ER jo faktisk sjov!

Det er dejligt at du synes det :smile:

Har glemt min mob på arb- men der er bodybuilding om en halv time, hvis du har lyst til to bodybuildingstræninger i dag!

Jeg arbejder, så desværre nej.

Link to comment
Share on other sites

"SÅ' DER BODYBUILDINGS!"

Råbte jeg inden hvert sæt jeg tog i går, men inden i går havde vi i forgårs, og der trænede jeg minsandten også. Jeg nærmest sprang ud i træningen omtrent sådan her:

fat_guy_tsunami_pool.jpg

Tirsdagstræning i FW med Katja BB!, Christian BB! og Mikael MM! (BB står for bodybuildings, MM står for most muscular, venner :smile:)

CG bænk:

8 @ 60

8 @ 70

8 @ 75

8 @ 75

8 @ 75

8 @ 72,5

Det er bagsiden af biceps, der trænes her venner

Cable push downs:

12 @ 35

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

Her er det triceps, der trænes

Pull-downs:

12 @ 75

12 @ 82,5

12 @ 82,5

12 @ 82,5

12 @ 82,5

Forskellige greb

Yates:

12 @ 70

12 @ 90

12 @ 90

12 @ 90

Dorian Yates er en bodybuildingsmand, der har vundet Mr. O!

DB skulder:

5 @ 20

5 @ 24

5 @ 26

5 @ 28 lidt faaarced

5 @ 26

5 @ 26

Her teamede jeg op med Christian BB!, der uddelte faaarced og kærtegn

Laterals:

12 @ 10

12 @ 12

12 @ 12

12 @ 12

Skulder med bulder

DB skulder:

15 @ 12

20 @ 9

Teh påmp!

Dragon flags:

5

5

Her trænes maven og med stor imponade effekt til følge.

Floating crunches:

10

10

Det er maven igen

Fri læg:

12

12

50 på begge ben.

Chr BB! og jeg havde en god og fornuftig snak om lægtræning, og den inspirerede mig til at fyre op under læggen selvom det slet ikke var lægdag.

Så strak jeg ud, og før jeg havde set mig om, var det blevet onsdag. Og onsdag er bendag, venner. Eller det var det i hvert fald i går:

Bendag i TSK med Good ol' JJ, som min ven PATKANONEN så muntert kalder ham, Kathrine Bodybulidingsbitch! Bak, og en masse SL'ere, disko'er motionister og kom hist op og herned.

Squat på boxen: (altså ikke på bodegaen boxen, som baren Kassen jo kaldes i folkemunde, men squat på en box. Faktisk en box, der var ret lav. En slags lav box, venner)

5 @ 42,5

5 @ 82,5

5 @ 92,5

5 @ 95

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 107,5

5 @ 110

Det var her jeg råbte: "Så' der bodybuildings!" inden hvert sæt. Det synes jeg var sjovt, og det endte da også med at Sludre-Peter, der er 1/3 af diskotrien aka selvmordsbænkerne, sagde: "Der går ham bodybuilderen", da jeg gik. Det kunne jeg godt lide. Især fordi jeg slet ikke har bøffelaftige muskler.

Benpres:

12 @ 150

12 @ 200

6 @ 205

10 @ 205

Og så skulle jeg hjem til moar med the QuantanaMOBILE!, som jo faktisk er the QuantanaMORs bil. Ja sådan er det faktisk venner.

Sikke nogle gode træninger. Min ryg har det meget bedre, og at jeg kunne squatte, uden at den brokkede sig var zuper! Faktisk tror jeg, baseret på dagens quad DOMS, at jeg vil køre på boxen i et stykke tid (altså ikke baren, men boxen).

I dag håber jeg at komme ud at svømme med min ven mestersvømmeren, det er ham der laver sjove quizer i sin blog her på www.motion-online.dk/fora.

Link to comment
Share on other sites

I går aftes var jeg ude at svømme med Sjællands 3. stærkeste bænkpresser i 90-kilo klassen, som havde taget en dame med. Vi svømmede ikke så langt - 800 meter måske. Til gengæld forsøgte vi at lave imponade på en ungmø, der dukkede op og så sød ud. Vi svømmede butterfly og crawl sprint. Jeg fik helt ondt i skulderen af al den imponade.

I eftermiddag skal jeg træne mine patter!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share