QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

"SKÆRBAR TØRKAGE!"

lemonmoon.jpg

Sagde Jan. Og så trænede vi. Vi var denne gang: PATKANONEN, strisseren, Thailand-crewet, Falck-manden og minsandten om ikke elektrikeren og sønnikke dukkede op med en køleskabsreperatør, så vi for fremtiden kan nyde kolde læskedrikke (guldøl) imellem sættene - og efter træningen. Til sidst indfandt også ½ af team låsebussen sig, denne gang med en lillebror på slæb, og sørme og ikke den anden halvdel dukkede op, på vej op ad trappen, netop som vi var på vej ned. Nå men, vi trænede sådan her:

Bænkpres:

12 @ 60

12 @ 70

12 @ 72,5

12 @ 72,5

12 @ 72,5

Vores patter var slappe som sædvanlig

Læg:

8 x 12

Vi elsker alle at træne læg, også selvom træningen ikke har nogen effekt på musklen. Det er sådan man ved, at vi har den rigtige træningsindstilling. Vi træner selvom, der ikke kommer nogen resultater.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 130

5 @ 150

5 @ 155

5 @ 160

5 @ 165

Vi var stærkere end længe i den øvelse. Måske skyldes det at vi blev motiveret af vores venner, der råbte og skreg af os alle sammen. Imellem sættene sludrede vi med strisseren, som er en flinker fyr.

Skrå pat:

12 @ 24

12 @ 27

12 @ 29

12 @ 29

12 @ 29

Sikke noge skrå patter vi får.

DB curls:

10 @ 21,5

10 @ 24

10 @ 24

10 @ 24

Armene - det er her forfængeligheden sidder

Ez-curls:

10 @ 25 + bar

10 @ 30 + bar

10 @ 32,5 + bar

10 @ 32,5 + bar

Vi overvejer - ligesom sidste år - om vi skal lade os vaccinere mod influenza... Bum bum...

Revers hypers:

12

12

Push ups (slow):

30

30

Slow betyder langsom - det ved vi alle

Skulle have kørt et sæt Essensen-curls, men alle vi andre var gået, så vi sprang det over. Vi har også været både IOOMSet, DOMSet og BIMSet de sidste par dage, så det går nok. I aften skal vi have et par øller eller to. Det bliver dejligt.

Fin træning, omend vores stakkels næser begyndte at løbe under træningen, og vi gik på hovedet i seng med kamillete og Tal til hende (endelig noget kvalitet for licenspengene) på fjernsynet, da vi kom hjem. I dag er vi derfor, alle som én, raske.

Link to comment
Share on other sites

I lørdags festede jeg med mine venner Don Mega og Katja BB!. Vi hørte Love in Siberia omkring 30 gange, dansede Moskau dansen, og så blev vi fulde og tog en taxa til stedet som kaldes Kassen. Min ven Don Mega har fortalt mig, at jeg tog en lille lur i taxaen, men ikke desto mindre vågnede jeg op da taxaen var fremme og minsandet om ikke min ven Christian BB! igen var på pletten med flexet gun og i fint selskab af den ligeledes flotte bodybuildingsmand - ham som kalder sig Essensen her på Motion-online.dk/fora. Vi flexede godaften og efter et lille intermezzo med nogle asiatisk bitches og en taxa, som den flotte fyr, der kalder sig Simon HP her på dette site endte med at betale, røg vi ind på Kassen. "WELCOME TO THE GUNSHOW!" kunne jeg ligeså godt have skrevet for sådan et sammenrend af flexede muskler og fyre i bar overkrop, skal man lede længe efter. Jeg mødte bodybuilderen Karl Æg og efter en stund eller to på Kassen tog vi Simon under armen, fandt en taxa og tog på Dakota. Her fornemmede Karl Æg og jeg hurtigt, at stemningen blandt de gæster, der ikke havde været på Kassen, var lige lav nok. Vi besluttede at løfte stemningen ved at vælte op på baren og lave posedown. Vores projekt lykkedes og snart begyndte fremmede mennesker også at hoppe op på baren og smide kludene. Så drak vi Fernet Branca, og var vi ikke fulde i forvejen så blev vi det nu, var vi ikke friends før så blev vi det nu. Ja Bros, blev vi vel. På en eller anden måde kom jeg også hjem. Med en pose snack chips. Sikke en sjov aften venner.

Men livet er jo ikke blot festlige stunder med alkohol i blodet. Det er også festlige stunder i træningslokalet. Følg blot med i følgende SMS-udveksling, der har fundet sted i dag.

Hulk!: Yo. Team BB! Jeg regner med at være tidligt til træning, såfremt arbejdet ikke koger over. Prøver at være der allerede kl15!

Kathrine BB!Bak: Også hej Team BB! Jeg er der tidligst kl. 16, da jeg har lukkevagt.

QUADtanamo: Hæj Tæm bæbæ! vænnær. Jæ ær mæ væ fæmtæn tædæn

Mads Bisps: Dæ å' bæ' dæjligt! Jæ regner mæ æ' væ dæ væ sæjsten' tæjn!

QUADtanamo: Dæt blæ'r bæbæ!

Kathrine BB!Bak: Jæ æ BæBæ om Fæmæfærre min

Mads Bisps: Sæ dæ bæbæ' tæ'!

Tilbage er der kun at sige:

VÆLKÆMMÆN TÆ BÆBÆ!

Uss_iowa_bb-61_pr.jpg

Ællæ mænnæskær vær æ TSK.

Jæ stærtædæ mæ:

Bænk:

5 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

14 @ 70

12 @ 72,5

Slæppæ pættær!

Læg:

8 x 12

Dæn trænær jæ stædæg

Ræmænsk Dædlæft:

10 @ 110

12 @ 120

12 @ 125

12 @ 130

Dænæmæ næm!

Skræ db bænk:

12 @ 24

12 @ 27

12 @ 29

12 @ 29

10 @ 29

Dænæmæ trættæ pættær!

Læg cærls:

10 @ 15

10 @ 18

10 @ 18

10 @ 18

10 @ 18

ÆZ-cærls:

5 @ 30 + bær

5 @ 35 + bær

5 @ 40 + bær

5 @ 40 + bær

5 @ 40 + bær

Stæræ GÆNS!

DB cærls:

12 @ 21

12 @ 21

12 @ 21

KÆMPÆ GÆNS!

DB prædækænt kræl:

30 @ 10

20 @ 10

Sæ væ dæ æk mær pæwær æ gæns.

Sækkæ æn gæng BæBæ!

Link to comment
Share on other sites

BOOOM!

Knaldperler.jpg

Med folk som PATKANONEN, BB!Bak, SL'erne + Bette Mikkel og Team Låsebussen og lillebror.

CG bænk:

5 @ 60

5 @ 70

5 @ 75

5 @ 77,5

5 @ 80

5 @ 82,5

4 + 1f @ 85 Fik en faaarced af bette Mikkel - noget kan han bruges til!

Fine triceps

Yates rows:

5 @ 60

5 @ 85

5 @ 95

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 110

5 @ 95

Dorian elsker snack chips - Næh, det er i øvrigt mig selv. hihi :smile:

Pull-overs:

12 @ 25 + ez-bar

12 @ 30 + ez-bar

12 @ 30 + ez-bar

9 @ 30 + ez-bar

Flere fine triceps

Pull-ups:

9

8

8

Min pull-ups styrke er ikke kommet tilbage fra Grækenland

Squat:

8 @ 70

8 @ 85

8 @ 90

8 @ 95

8 @ 100

8 @ 100

Den træner benerne

Triceps push down:

40 @ 20

Mange @ 20

Flere fine

Leg extensions:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

Femogtyve kilo på TSK's maskine svarer til 70 kilo i fitness world. Det er jo vanvid.

Leg extentions - the bread and butter of leg development!

DB rows:

30 @ 24

30 @ 24

Fri DB skulder:

12 @ 19

12 @ 19

12 @ 19

Front raises:

12 @ 10

12 @ 10

Dragon flags:

5

5

Puha. Så gad jeg ikke mere. Alle mine BB!-venner var gået hjem. Styrken lader til at være ved at være tilbage efter svineinfluenzaen. There - I said it! Jeg har haft svineinfluenca! Hvad vil I gøre ved det bitches?!

Jeg blev smittet sådan her:

pig-kisserwegweg.jpg

Altså, hvis man ser bort fra grisen. Hold mundtøjet fra babyer og andre smittebærere.

Link to comment
Share on other sites

DROPPING THE HAMMER!

I fredags havde jeg lyst til at tage en lur, i stedet tog jeg til træning, hvor jeg mødte min ven Pagajen aka Lollænderen aka Kajak-Anders. Bodybuilderen Daniel Vittorani og SL-champ Post, var der også, men gik efter kort tid. De nåede ellers at tale om bodybuilding.

Bænk

12 @ 60

12 @ 70

12 @ 72,5

12 @ 75

12 @ 75

Pump på patten

Læg

7 x 12

Dødløft

5 @ 100

5 @ 130

5 @ 150

5 @ 160

5 @ 165

5 @ 170

Du store kineser! Der var power i rumpen!

Skrå DB

12 @ 24

12 @ 27

11 @ 30

10 @ 29

10 @ 29

Havde en brænder på 30. Min 12 rep tog ca 10 minutter og endte i fail...

DB curls

10 @ 21,5

10 @ 24

10 @ 24

10 @ 24

Biceps!

Floating crunches

12

10

10

Det er en maveøvelse, der træner mavemusklerne.

Push ups (slow)

20

15

Ez-curls

10 @ 30 + bar

10 @ 32,5 + bar

10 @ 32,5 + bar

Biceps!

Revers curls

10 @ 20 + ez-bar

12 @ 14 med DB

Omvendt biceps!

Reverse hypers

12

12

Ja jeg synes jeg får noget ud af den, når jeg laver den på den måde (skulle du spørge fra nogen Kathirine BB!Bak?)

Rigtig god træning. Weekenden stod på Dirty Dancing fest og det endte da også med at jeg for første gang i mit unge liv havnede på IN!, hvor jeg dansede beskidt og så beskidt ud. PATKANONEN var med som bodyguard, og vi nåede også at synge Love in Siberia for Don Mega - en kærkommen luftforandring måske? Eller måske en skuffelse?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

DANMARKS FRÆKKESTE BB!IL 09!

Det var med selvsikker mine, at jeg sagtnede farten og trillede ind på pladsen, hvor konkurrencen Danmarks Frækkeste BB!il 09 skulle afholdes. Jeg var kørt fra et sted på Amager til et andet sted på Amager - distancen var ukendt, men en ting var sikker: Det var gået stærkt. Min bil -The QuantanaMOBILE, er elektronisk afgrænset til 140 km/t - kommer den under den hastighed bliver Keanu Reeves teleporteret ombord og begynder at råbe "Everybody calm down!" Det sætter en naturlig stopper for mormorkørsel. Jeg trak op til min plads og indså med ét, at konkurrencen ville blive hård. Ved siden af min vu'n holdt en bordeaux-rød racerbil. Jeg genkendte den straks. THE PUSSYWAGON. Internationalt anerkendt som en fræk BB!bil. Elektronisk afgrænset til intet mindre end 165 km/t. Indbygget blender på 600 watt. Chaufføren var en fyr ved navn PATKANONEN. Navnet var mig bekendt - personen ligeledes. Vi havde haft et intermezzo på en bodega i København kaldet IN så sent som i lørdags, nogle tequila-shots var indbalndet. Jeg tog bestik af situationen. Havde jeg været mere ambitiøs og mere nedrig, havde jeg punkteret dækkene, keyet siden, og stukket en banana in the tailpipe. Det var en mulighed. Pludselig stod mit nederlag imidlertid klart for mig. I bagruden af THE PUSSYWAGON hang dette skilt:

26594585.jpg

Jeg erkendte mit nederlag og tog et billede til minde om den dag, hvor The QuantanaMOBILE og THE PUSSWAGON stod side ved side.

flottebiler2.jpg

Til venstre i billedet ses THE PUSSYWAGON - til højre The QuantanaMOBILE

* * *

Så trænede jeg med mine venner.

CG bænk:

8 @ 60

8 @ 70

8 @ 72,5

8 @ 75

8 @ 75

8 @ 75

ÅK

Triceps push down:

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

Sikke det pumper

OH pull-ups:

10

9

9

UH pull-ups:

9

9

Squat:

5 @ 70

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 105

5 @ 105

Til benene har jeg bestilt den.

DB skulder:

5 @ 21

5 @ 24

5 @ 27

5 @ 27

5 @ 27

Som bulder

Benpres:

12 @ 150

6 @ 200

Min højre hoftebøjere brokkede sig, så jeg stoppede

Yates:

12 @ 90

12 @ 95

12 @ 95

I lørdags var jeg til familiefødselsdag. Her gik det hverken værre eller bedre end at min halvfætter, der i besiddelse af Arnolds BB encyklopædi, begyndte at bladre i denne. Mine fætre kiggede i den og sagde: "Sikke nogle store mænd". Ved en lejlighed pegede jeg på et billede og sagde: "Det er jo Franco Columbo", og mine fætre sagde: "Øddd! Du så at navnet stod der". "Nej", sagde jeg. "Jeg kunne kende ham". "Hvem er så det?", spurgte de nu kække fætre og viste et billede af en MSSW læg, mens de dækkede for billedteksten, der afslørede hans navn. "Det er Dorian Yates", sagde jeg og mindedes Englebassen, der engang så Dorian Yates' lægge komme gående forbi irl og tænkte: De lægge - det kan kun være Mr. Yates. Og ganske rigtigt - det var Dorian. Sikke de unge fætre var fyldt med imponade.

Laterals:

12 @ 10

12 @ 14

12 @ 14

Dette er en slags muskeltræningsøvelse

Mine BB! venner gik halvtidligt, så motivationen røg lidt til sidst. Tog 5 minutters boksning på vores episke boksepude. Det var hårdt! Så tog jeg min vu'n hjem og lavede lasagne.

Bonusinfo. I dag har jeg drukket tre liter mælk og en liter kakao!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

DANMARKS FRÆKKESTE BB!IL 09!

Havde jeg været mere ambitiøs og mere nedrig, havde jeg punkteret dækkene, keyet siden, og stukket en banana in the tailpipe. Det var en mulighed. Pludselig stod mit nederlag imidlertid klart for mig. I bagruden af THE PUSSYWAGON hang dette skilt:

Jeg har elektronisk pumpe og dæklak i bagagerummet. Bananen ville skyde ud som et projektil fra en .50 cal Barrett når jeg tænder motoren. Do your best!

Jeg erkendte mit nederlag og tog et billede til minde om den dag, hvor The QuantanaMOBILE og THE PUSSWAGON stod side ved side.

Til venstre i billedet ses THE PUSSYWAGON - til højre The QuantanaMOBILE

Læg mærke til min aerodynamisk udformede nummerplade!

Link to comment
Share on other sites

I lørdags var jeg til familiefødselsdag. Her gik det hverken værre eller bedre end at min halvfætter, der i besiddelse af Arnolds BB encyklopædi, begyndte at bladre i denne. Mine fætre kiggede i den og sagde: "Sikke nogle store mænd". Ved en lejlighed pegede jeg på et billede og sagde: "Det er jo Franco Columbo", og mine fætre sagde: "Øddd! Du så at navnet stod der". "Nej", sagde jeg. "Jeg kunne kende ham". "Hvem er så det?", spurgte de nu kække fætre og viste et billede af en MSSW læg, mens de dækkede for billedteksten, der afslørede hans navn. "Det er Dorian Yates", sagde jeg og mindedes Englebassen, der engang så Dorian Yates' lægge komme gående forbi irl og tænkte: De lægge - det kan kun være Mr. Yates. Og ganske rigtigt - det var Dorian. Sikke de unge fætre var fyldt med imponade.

Hvilken udgave af Encyklopædien var det? Den gamle med gult cover eller den nye med sølvfarvet cover?

Link to comment
Share on other sites

Denne log er Zac Efron approved!

Jeg vil gerne ligne Zac!

Læg mærke til min aerodynamisk udformede nummerplade!

Det har McLaren F1 også

:laugh: Gider ikke quto det hele så jeg griner bare :laugh:

Det er jeg glad for ven

MUAHAHAHAHAHHAHA!!! FUck det er verdens sjoveste log det her lol!

Helt på St. Croix! hihi :smile:

Hvilken udgave af Encyklopædien var det? Den gamle med gult cover eller den nye med sølvfarvet cover?

Den sølvfarvede!

UPDATE!!! Jeg ved du har trænet i dag- BIZÆBZ endda!!

Du har ret! BISPS! blev der trænet! update coming up!

Link to comment
Share on other sites

PREDATOR PECZ!

predator_schwarzenegger.jpg

Ja her troede I lige, at I skulle se et klip fra filmen Predator, men i stedet kan I hilse på den unge Petros og hans sang Predator. Petros er bodybuildingsmand, flot fyr, charmør og sikke han kan synge. Et forbillede på alle områder med andre ord.

I dag tog jeg en lur, og her er hvad der siden skete:

Jeg vågnede op fra min lur med savl på hovedpuden og en sult efter bodybuilding, og intet kunne være mere passende, for menuen stod på BB! Jeg havde en aftale med Katja BB! og en mærkelig fornemmelse af, at Christian BB! ville dukke op og flexe sine guns. Og ganske rigtigt! Kort efter vores træning var indledt, dukkede en sort dynejakke op, der dog ikke kunne skjule et par massive kanonrør. Efter lidt random flex trænede vi og flexede noget mere.

Christian BB! og jeg havde desuden en samtale, der forløb som følger:

Chr BB!: Hvorfor træner du som du gør?

QuantanaMORAKA: Hvad mener du?

Chr BB!: Du laver en masse singler og sådan

QuantanaMORAKA: Nåh, det er physical culBOZO!

Chr BB!: Interessant, men du ser også tyk ud

QuantanaMORAKA: Først og fremmest, er jeg en bodybuilder. Så alt andet kommer i anden række

Og så trænede vi

Bænk:

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 87,5

5 @ 90

5 @ 90

5 @ 90

12 @ 72,5

12 @ 72,5

Rumænsk dødløft:

12 @ 105

12 @ 120

12 @ 125

12 @ 125

Min lænd var fulstændig brændt af allerede under opvarmningen, går ud fra at det er fredagens tunge dødløft, der sidder i den endnu.

Skrå bænk:

12 @ 22

12 @ 26

11 @ 26

10 @ 26

Puha mine patter var trætte

Ez curls:

5 @ 20 + bar

5 @ 30 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

Desværre var Katja BB!'s numze gået i stykker under den rumænske dødløft, så hun kunne ikke køre tunge cheat-curls, men hun er ung endnu og kan sagtens nå at blive bodybuildingsdame.

DB curls:

10 @ 20

10 @ 20

9 @ 20

Biceps er en muskel, der også kan staves bisps, Bizæps, bæcæps, bsps! osv.

Leg curls:

10 @ 35

10 @ 45

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

Curls til benern

Dragon flags:

5

5

Med den forsøgte jeg at smøre imponade udover FW. Desværre var swingerne og deres apprentice ikke til stede, men hun er måske allerede afsat?!

Floating crunche:!

10

10

Mere blev det ikke til. Var lidt brændt af i dag, men hyggeligt at hygge med flotte bodybuildingsmænd og kvinde.

Efter træningen drak jeg ryste, spiste lasagne og drak en masse mælk.

Værd at vide: I dag har jeg drukket 3 liter mælk og ½ kakao.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share