QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Dragon flags:

5

5

Her trænes maven og med stor imponade effekt til følge.

I går aftes var jeg ude at svømme med Sjællands 3. stærkeste bænkpresser i 90-kilo klassen, som havde taget en dame med. Vi svømmede ikke så langt - 800 meter måske. Til gengæld forsøgte vi at lave imponade på en ungmø, der dukkede op og så sød ud. Vi svømmede butterfly og crawl sprint. Jeg fik helt ondt i skulderen af al den imponade.

4 maaneder, saa skal jeg sgu vise dig imponade! :D

Link to comment
Share on other sites

I går aftes var jeg ude at svømme med Sjællands 3. stærkeste bænkpresser i 90-kilo klassen, som havde taget en dame med. Vi svømmede ikke så langt - 800 meter måske. Til gengæld forsøgte vi at lave imponade på en ungmø, der dukkede op og så sød ud. Vi svømmede butterfly og crawl sprint. Jeg fik helt ondt i skulderen af al den imponade.

Foregik det i Bellahøjs 25m bassin?

Link to comment
Share on other sites

Haha. Det kan næsten kun have været jer så. Det var fandme som at svømme i et andet bølgebassin pga. jeres fly og de løse banetove :tongue: Jeg var i øvrigt den blege fyr med 1 1/2 arm.

Okay. Kan godt huske dig.

Ja de banetorve var ikke meget værd. Kan være vi løber ind i hinanden igen dernede.

Link to comment
Share on other sites

Hej Ven :smile:

Skal du træne dine muskler i morgen? :smile: :smile: :smile:

Veninde Kathrine Bodybuildingsbitch Bak

Til det spørgsmål, som du netop har stillet i denne min elektroniske bodybuildingstræningsdagbog på interwebsiden www.motion-online.dk/fora, kan jeg kun svare:

Naturligvis!

Kærlig hilsen

Din friend og træningmakker

Ulrik (det er mig, der kalder mig Quantanamo her på MOL).

Link to comment
Share on other sites

Haha. Det kan næsten kun have været jer så. Det var fandme som at svømme i et andet bølgebassin pga. jeres fly og de løse banetove :tongue: Jeg var i øvrigt den blege fyr med 1 1/2 arm.

Stærkt! Kom og sig hej hvis de tskulle ske igen.

Jeg kan for resten ikke huske nogen med 1½ arm :blush: Det må være fordi jeg havde mine øjne på min kæreste hele tiden :innocent:

Link to comment
Share on other sites

PATKANONENS FØDSELSDAGSTRIBUTE!

post-2616-1257281411_thumb.jpgflag.jpg

Mel.: I dag er det Christians fødselsdag

I dag er det Christians fødselsdag - BB - BB - BB

Han sikkert sig en patpres ta'r

Fordi han krudt i patten har

Med fire gange tolv er pecsne altid klar

Og når han Pussywagon kø'r - BB - BB - BB

Så speederfoden på ham klør

Enhver der med ham køre tør

Får i sit fjæs en mægtig frisk og pæn kulør

Og når han blender sig en mad - BB - BB - BB

Halvanden orne gør ham glad

Til frugt og grønt han siger: "Hvad?"

For vegetar og ungdomshus er lagt for had

At denne sang er mægtig go - BB - BB - BB

Ja, det er klart det skyldes jo

Den ik' er skrevet af en ho

Men af din gamle ven - det' mig Quantanamo

Bare rolig venner, der kommer også lidt træning, da dette jo er min elektroniske træningsdagbog, og derfor skal der da netop logges lidt træning. Weekenden var hård - først med Peter Pan kostume og så ultimativ prol til Sensation. I dag skulle, der så trænes. Det foregik i Fitness World, men uden mine faste BB!-makkere.

Bænk:

10 @ 50

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

4 @ 87,5

4 @ 87,5

4 @ 87,5

10 @ 72,5

10 @ 70

Min ven PATKANONEN og jeg har kendt hinanden siden vi var 1½ år gamle

Rumænsk dødløft:

12 @ 100

12 @ 120

12 @ 125

12 @ 125

Ryggen er tilbage på sporet.

Skrå DB:

12 @ 24

11 @ 26

10 @ 26

8 @ 26

10 @ 24

Her trænes patterne

Skrå Flies:

10 @ 16

10 @ 16

Også her

EZ-curls:

5 @ 20 + bar

5 @ 30 + bar

5 @ 35 + bar

5 @ 37,5 + bar

5 @ 37,5 + bar

5 @ 37,5 + bar

Da jeg var færdige med denne øvelse var swingerne ankommet. Christian BB! og jeg kan godt lide dem, og håber at vi kan blive venner med dem. Jeg smilede til dem og de smilede igen.

Leg curls:

10 @ 40

10 @ 55

10 @ 50

Det er ben bisps!

DB curls:

12 @ 20

12 @ 20

10 @ 20

Det er arm bisps!

Dragon flags:

5

Her så jeg at swingerne havde sneget sig ned til de fremragende bodybuildingsmaskiner, som man normalt kalder inderlårsmaskinerne. Jeg sørgede for at larme lidt inden mit sæt, så de lagde mærke til min imponade. Det virkede. Da jeg stak hovedet op efter første sæt, smilede de af imponaden, og jeg sagde: "Ja det er ikke der man ser mest begavet ud."

Det synes de var mægtig sjovt og de grinede højt og længe, hvorefter den rare dame sagde: "Bare det virker." Jeg greb chancen og sagde: "Må jeg stille et spørgsmål?" Den rare mand svarede: "Selvfølgelig!", og jeg sagde, at jeg havde lagt mærke til, at de altid brugte bælte i alle deres øvelser, og spurgte om det var noget, de havde fået anbefalet. Jeg regnede med at kunne give dem et fif omkring brugen af bælte og dermed blive deres venner. Her tog jeg fejl. Ikke fordi vi ikke blev venner - for det blev vi, men fordi det skulle vise sig, at jeg helt har misforstået det med bæltet.

Den rare kvinde svarede nemlig. Hun svarede faktisk i 5 minutter. Det viser sig at bæltet er fremragende til at fremelske en sixpack. Det holder på dine organer og sikrer at du ikke får topmave samtidig med at det passer på ryggen. Når du træner med bælte, aktiverer du desuden dine atlethåndtag (det er det vi kalder Obliques, her på MOL) på en måde så de bliver tydelige og markerede. Den rare dame havde fået sixpack på seks uger, efter hun var begyndt at træne med bælte. De havde købt bæltet fra en butik i Sverige, for der er det billigt. Der findes mange modeller, hvor de havde en i nylon og noget andet, men hun ville købe et nyt, som også hendes veninde havde købt med læder. Det kostede kun 186 DKR og så omkring en halvtredser i forsendelse. Det tager kun to dage.

Overvældet af den megen positive information, var jeg blevet omvendt og har nu skrevet mig op til et nylonbælte fra Svensk Helse som butikken vist hed. Jeg glæder mig venner :smile:

Så trænede jeg mine dragon flags færdig:

5

5

Floating crunches:

10

10

Den træner maven (ligesom et bælte)

Nem stang prædikantkrøl:

10 @ 15 +

10 @ 15 +

Meget langsomme

Læg:

4 x 12 (på et ben)

50 (på to ben)

Det var vist det. Jeg strak ud og gik hjem. I morgen skal jeg til noget så svanset som yoga!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Chr BB!, Simon Bro og Lynet>> Tak venner. Det er et privilegium at kunne underholde jer.

Jeg har fået meldt mig ind i FW - du må ved først givne lejlighed have præsenteret mig for swingerne :wub:

No problemo. Tror dog vi skal se om du ikke selv kan spotte dem. Det burde kunne lade sig gøre.

Du er en stor og stærk mand med et endnu større og stærkere hjerte.

Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften til at se dette bælte og effekten af det!

Tak tak, og det gør jeg også. Måske jeg skal lægge et nyt program, der kan optimere brugen af bælte.

* * *

YOGA

Her til formiddag har jeg været til yoga i FW. Jeg følte mig enormt ghey, men heldigvis dukkede en af mine gamle svømmevenner op så jeg ikke var ene hane i hønsegården (MaxPower er ikke meget for analogier ved jeg, men jeg prøver alligevel). Om det så blev mere eller mindre ghey er jeg i tvivl om.

Det viser sig under alle omsætndigheder, at jeg er et naturtalent til yoga. Jeg smuttede i lotusstillingen, som den eneste på holdet og var genetelt top smidig. Jeg har lavet en grafisk fremstilling for at understøtte dette udsagn:

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=IMPONADE&chf=bg,s,efefef00

Yoga lyder jo svanset, men det var faktisk ret hårdt og jeg føler mig dejlig afslappet i kroppen nu. Sikke en måde at starte dagen på.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

RAMMSTEIN REPS!

Jeg har hørt en masse Rammstein de sidste par dage, således også under dagens træning. "Liebe ist für alle da", "Reise, Reise" og "Rosenrot" har jeg hørt. De har dælme lavet mange gode numre. Tjek bl.a. "Wiener Blut" fra det nye album, som er baseret på Fritzl-sagen. Rammstein laver i det hele taget mange gode sange baseret på virkelige makabre hændelser. Ovenliggende video er naturligvis baseret på sagen om en tysk mand, der spiste en anden tysk mand, fordi denne gerne ville spises. De havde i øvrigt mødt hinanden på interwebbet... Muligvis i en elektronisk træningsdagbog på www.motion-online.de

Nå, men efter formiddagens yoga, hængte jeg gardiner op i lejligheden. Jeg havde en aftale om noget bodybuildings med mine internetvenner PATKANONEN også kendt som "Frisk_Fyr27" på dating.dk, Og Bodybuildingsbitchen. Ordsproget siger som bekendt: "Regn eller slud - bodybuldingsmanden skal ud", men jeg orkede ikke at cykle til TSK. Så jeg tog i Fitness World igen. Jeg havde en halv aftale med Zøde Madz aka MC-, der lige er blevet medlem nummer 1.000.000 i fw. Fordi vi er friends her på motion-online.dk/fora, lod jeg ham låne mit skab. Jeg mødte også min gamle ven fra LVK, der kaldte sig Honkey her på internetportalen og min veninde Jannie Guldbamse. Sikke hyggeligt det var. Indimellem den megen socaliseren trænede jeg følgende:

Dips:

10 @ bw

5 @ 10

5 @ 20

5 @ 25

Og så netop som jeg skulle til at dippe med 27,5 sprang mit hjemmelavede dipbælte i luften. Den kyndige udi den græske mytologi vil måske påpege, at det var nemesis, den bandit, der her meldte sin ankomst ovenpå gårsdagens bæltehybris. Det er i hvert fald et faktum, at jeg, hvis jeg fortsat vil dippe i fw, skal ud at købe et bælte. Ironien er til at få øje på vil jeg mene. Heldigvis ved jeg nu, hvor et sådant kan opdrives :smile:

Grunden, til at jeg dippede, var, at jeg tror, at det er lidt meget for pecsne med vandret pres fire gange om ugen... Jeg overvejede derfor mine muligheder og endte i Levrone-press, der godt nok også er vandret pres, men som aktiverer triceps mere og bryst mindre. Ville egentlig gerne køre en extension øvelse, men kan ikke finde en jeg kan køre tungt uden at genere albuerne.

Levrone pres:

5 @ 60

5 @ 65

4 @ 70

4 @ 70

4 @ 70

Hm... I don't know

Ez pull-overs:

12 @ 25 +

11 @ 30 +

10 @ 30 +

8 @ 30 +

Arme bøj og arme stræk, sådan trænes triceps fræk. (Det er et lille rim jeg nynner for mig selv, mens jeg træner armstrækkerne, venner :smile:)

Yates:

10 @ 60

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 110

5 @ 110

5 @ 105

Dorian Yates kan ses i bodybuildingsvideoen "Blood 'n Guts"

Squat:

8 @ 60

8 @ 90

8 @ 95

8 @ 97,5

6 @ 100

2 @ 100

Fik pludselig hovedpine, så jeg stoppede.

Her dukkede Zøde Madz op og spurgte straks og med julelys i øjnene, om swingerne var til stede. Jeg måtte desværre skuffe ham.

UH pull-ups:

12

10

8

Fri DB skulder:

12 @ 18

10 @ 18

8 @ 18

Bulder skulder

Triceps push down:

10 @ 30 til 10 @ 10 Down the rack med 2,5 kilo spring

Pump!

Leg extenisons:

12 @ 60

12 @ 65

12 @ 70

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

Smør og brød for benudvikling

Front raises:

12 @ 12

12 @ 10

12 @ 10

Shoulders like boulders

Laterals:

12 @ 10

12 @ 10

Skuldre der kan buldre

1 arm machine rows:

25 @ 25

15 @ 25

Pump igen

Det var det. Var godt baldret bagefter især i ryggen, der driller lidt, når jeg laver Yates rows. Jeg har lige spist en dobbelt cheese burger. Mon der er kolesterol i sådan en... Det håber jeg, for kolesterol bliver til test og test bliver til bøf, og bøf er der i en dobbelt cheese burger - og så er ringen sluttet. The Circle of Bøf!

Link to comment
Share on other sites

Dips:

10 @ bw

5 @ 10

5 @ 20

5 @ 25

Og så netop som jeg skulle til at dippe med 27,5 sprang mit hjemmelavede dipbælte i luften. Den kyndige udi den græske mytologi vil måske påpege, at det var nemesis, den bandit, der her meldte sin ankomst ovenpå gårsdagens bæltehybris. Det er i hvert fald et faktum, at jeg, hvis jeg fortsat vil dippe i fw, skal ud at købe et bælte. Ironien er til at få øje på vil jeg mene. Heldigvis ved jeg nu, hvor et sådant kan opdrives :smile:

:rofl2:

Jeg har lige spist en dobbelt cheese burger. Mon der er kolesterol i sådan en... Det håber jeg, for kolesterol bliver til test og test bliver til bøf, og bøf er der i en dobbelt cheese burger - og så er ringen sluttet. The Circle of Bøf!

Sagen er bøf!

Link to comment
Share on other sites

. Jeg mødte også min gamle ven fra LVK, der kaldte sig Honkey her på internetportalen

Helledussada. Jeg tænkte faktisk på Michelin drengen den anden dag. Det var nu god spas in the good old days, med spøer, kongtanamo, børsten, hoonky, Dr.Steen, og Big mike i LVK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share