QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Fantastisk :4thumbup:

Morgengymnastik er fantastisk. Ingen tvivl derom.

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

Jeg har to gode bud på hvem det kan være. Den ene mere sandsynlig end den anden. Skal jeg gætte eller jeg inhabil?

Du er naturligvis ikke inhabil ven. Dog forbeholder jeg mig retten til at vente med, at fortælle om dine gæt er korrekte til THE EPIC EVENT, rent faktisk indtræffer. På den måde er spændingen intakt, og du kan hovere, hvis du skulle være så heldig at ramme rigtigt.

Link to comment
Share on other sites

Foregår eventen i TSK eller i FW? :smile:

BTW da jeg steg af bussen i går hørte jeg en stemme råbe "Bodybuildingsfyr bodybuildingsfyr" jeg vender mig og ser ingen ringere end "Teh Apprentice" komme halsende. Da der ikke var nogen Quantanamo til at cockblocke, kastede jeg mig ud i en samtale om bodybuilding og kosmetologi.

Link to comment
Share on other sites

Foregår eventen i TSK eller i FW? :smile:

Den foregår lige her i denne log.

BTW da jeg steg af bussen i går hørte jeg en stemme råbe "Bodybuildingsfyr bodybuildingsfyr" jeg vender mig og ser ingen ringere end "Teh Apprentice" komme halsende. Da der ikke var nogen Quantanamo til at cockblocke, kastede jeg mig ud i en samtale om bodybuilding og kosmetologi.

Bare det at der bliver råbt "bodybuildingsfyr" efter én er fantastisk. Bodybuilding og kosmetologi er jo også dejlige emner. Godt lavet.

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

Link to comment
Share on other sites

Gun T - du er efterhånden blevet til boardets svar på klassens lækre pige. Jeg vil i den forbindelse fra nu af køre Game teknikker af på dig og dermed øge din interesse for mig.

Til alle jer andre Gamere - Man kan godt afsløre ens tilgang overfor bitchen. Hun fatter det ikke alligevel :smile:

Jeg fatter ikke, hvad du mener.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

min ven christian b og jeg trænte bodybuilding

millitari 10x20/5x40/5x50/5x52,5/5x55/4x57,5/5x55 her hjalp han mig med at løfte den sidste

hånvækts roning 15x30/15x36

ronning med stang 12x70/12x90/12x95/12x95 min rygger gjorde lidt ondt

squat 8x60/8x90/8x95/8x100/8x102,5

leg ekstensjoner 12x60/12x75/12x80/12x85/12x85/10x85/10x85

håndvækts skullerpres 12x18/10x20/9x20

freeman lateral 10x14/12x12/12x12 supersættet med

lateral 12x12/10x12/20x10

maskine roning med en arm af gangen 30x25

læg i maskine der minder om et stativ men hvor stangen kun kan køre op og ned 20x60/15x60/12x60/12x60/10x40/10x40/10x40 m smalle bener/8x40 m brede bener

go trænning

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt om det dér læg i maskine. For ikke at blande dem sammen, har jeg besluttet mig for at kalde smal benstand for "Kim Larsens Kat", eller KLK for nemhedens skyld, og bred benstand "Røde sild med karrysalat". Jeg håber at det er noget, du kan bruge til noget. Folk kigger dog så mærkeligt på mig når jeg kører dem oppe i centret. Sådan nogle undertrøjedrenge, der slet ikke forstår sig på træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt om det dér læg i maskine. For ikke at blande dem sammen, har jeg besluttet mig for at kalde smal benstand for "Kim Larsens Kat", eller KLK for nemhedens skyld, og bred benstand "Røde sild med karrysalat". Jeg håber at det er noget, du kan bruge til noget. Folk kigger dog så mærkeligt på mig når jeg kører dem oppe i centret. Sådan nogle undertrøjedrenge, der slet ikke forstår sig på træning.

hej Mos jeg er ik sikker på jeg forstår. Alså KLK er for benern? Men røde sild er også for benern?

* * *

Hej venner :smile:

Så er der kun en dag tilbage til EPIC EVENT - Det er altså i morgen.

THE EPIC EVENT COUNTDOWN

1 DAG TIL EVENT

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:85&chl=E

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg gætter for resten på, at det er en gæsteoptræden i loggen af en person, der både er elsket og hadet her på MOL og bb.dk.

Desuden gætter jeg på, at hans profilnavn har to store bogstaver - S og F :smile:

Det er et godt bud og jeg har selv tænkt i den retning :smile: Det ville være en begivenhed, der ville bringe glæde i mange hjerter :heartpump:

Jeg tror dog Quantanamo's kreativitet er større end at gentage en tidligere succes! :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Venner PATKANON og VenindeBB!>>

I er begge kloge og stærke. At Marianne kommer lide tættere på sandheden og har lidt større tiltro til mig, skal ingen af jer høre for, for nu er det tid til:

THE EPIC EVENT

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

Venner, tiden er kommet til en begivenhed, som jeg har glædet mig til en hel uge. Det er en Episk Begivenhed venner. En begivenhed, hvor vi skuer tilbage i tiden for at forstå, hvem vi er, og hvorfor vi er bodybuildingsmænd og tilmed damer.

Datoen i dag er den 18. november. Denne dag har jeg for længe siden markeret med et kryds i kalenderen. For præcis et år siden skete der nemlig noget venner. Og her kommer historien:

Det hele begyndte, da vores alles sammens yndlings Poul - BB!Poul proklamerede:

Jeg er på krudt, jeg lever life on tah wild side :devil:

Til dette fremragende udsagn postede jeg en video.

http://www.youtube.com/watch?v=lO7py7vGY7k

Havde jeg på daværende tidspunkt vidst, hvad jeg satte i gang, havde jeg måske undladt at poste den. Måske havde jeg blot postet en video med min gamle ven Cole Trickle eller et billede af noget, der eksploderer. Den slags er sikre satsninger. Tilladt for børn og sarte sjæle. Harley Strømeren-videoen var uprøvet. Og Motion-online.dk/fora blev aldrig det samme igen...

* * * (For optimal "NU MED 3D og smarte lyde"-effekt trykker man play i nedenstående video, skruer op for volumen, ignorerer videoen, venter 10 sekunder for at komme i stemning og læser resten af dette indlæg) * * *

http://www.youtube.com/watch?v=6lj-17kkUZ8

Motion-online. Det ord skulle få ny betydning for os alle fra den dag. Vi kunne ikke længere blive opslugt af vores små forskelligheder. Vi blev forenet i kampen for vores fælles mål. Måske er det skæbnen, at i dag er den 18. november, og at vi igen i dag oplever en storm af dimensioner i lille Danmark. Ikke en storm af tyranni, undertrykkelse eller forfølgelse. Men en storm af minder. Vi kæmper for vores ret til at bodybuilde. Til store bøffelagtige muskler. Og husker vi på, hvad der skete i dag, vil den 18. november ikke blot være endnu en dag i kalenderen. Men dagen, hvor vi alle erklærede med en stemme: ”Vi vil ikke forsvinde stille ud i natten. Vi vil ikke fortrække uden kamp. Vi vil fortsætte med at løfte. Vi vil fortsætte med at curle og træne pat. VI VIL VÆRE BODYBUILDERE!”

I dag fejrer vi:

THE SARA CAMILLE ONE YEAR ANNIVERSARY

nukesc.jpg

Flere ord er overflødige.

Jeg ved ikke, hvordan i fejrer Sara Camille one year anniversary friends, men jeg gjorde det med en omgang bodybuilding, krydret med det bedste som skattekisten, som vi kender som Sara Camille, havde at byde på:

Ez pull-overs:

5 @ 25 + bar

5 @ 30 + bar

5 @ 35 + bar

5 @ 37,5 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

5 @ 40 + bar

En forunderlig rejse :smile:http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=47240&st=0

Push downs:

12 @ 32,5

12 @ 32,5

12 @ 32,5

12 @ 32,5

Meeeen, en hestepige er jeg vist ikke lige typen på..jeg har hverken skæve bebn, store tænder...

jeg er nu meget fredelig og vil bare håbe at jeg holder motivationen..Så, hvis du kan hjælpe, så skriv...Vær nysgerrig..

Squat på box: (en lav en af slagsen)

5 @ 70

5 @ 90

5 @ 100

5 @ 105

5 @ 110

5 @ 115

post-20838-1225477615.jpg

Benpres i fw maskine:

12 @ 160

12 @ 180

12 @ 190

12 @ 190

Men, jeg havde også en hest der skulle trænes. Ikke min egen, da den er skadet, men jeg træner en hest for en pige som er bange for at ride..

Nå, men fik redet og sprunget lidt..INDTIL KRIKKENS ENE SKO RØG AF!

One arm machine row:

5 @ 30

5 @ 45

5 @ 50

5 @ 55

5 @ 55

5 @ 55

Jeg lærer meget af det. Har altid trænet hunde og nu er det så lykkedes mig at træne heste(ejere!)..Det ender sikkert med...kameler, elefanter??? :bigsmile:

UH pull-ups:

11

9

8

Jeg underviser på odense Universitet og jeg må sige, at det sprog i fører er for selv en kæmpe nød..nørd som jeg helt ude i skoven. Det må være spøjst at overhøre en samtale..

Håber dælme ikke det er sådan du prøver at score pigerne ?

Skulder:

12 @ 12 laterals

12 @ 12 Freeman laterals

12 @ 12 Front raises

Men, så gå dog ud og træn dine pics-dics, englevinger, squareroots eller hvad hulen det nu måtte være.

Dragon flags:

5

5

eg sagde godt nok til dem at nu blev de snigløbet. Den forstod de ikke og ønskede mig en god tur. Det blev grønt og jeg nåede lige at sige i lige måde da vi susede forbi dem. Og de nåede mig ikke...atletikklub!!!altså...

Glædelig Sara Camille-dag venner. Husk om et år er det den 18. november igen :smile:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share