WPO superfinals


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Hvis der er nogen som falder over resultaterne fra WPO superfinals som blev afholdt igår i Colombus, Ohio (fortsætter muligvis weekenden over), så smid dem lige her. Jeg har forsøgt at lede efter resultater/midlertidige resultater, men jeg kan ikke finde noget.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er det sgu også. Nå, så har de store drenge ikke løftet endnu. Jeg er meget spændt på at se hvad Brent Mikesell og Ano Turtainen løfter. Godt nok blev Brent skadet for nogle uger siden, men han havde ellers proklameret at han ville forsøge på de 1200 pounds. Kunne være sygt hvis han bare forsøgte.

Chuck Vogelpohl må da bøvle med en skade i hans pressemuskulatur siden han kun bænker 165 kg :unsure:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Chuck Vogelpohl må da bøvle med en skade i hans pressemuskulatur siden han kun bænker 165 kg :unsure:

WSB virker bare ikke når det gælder bænkpres? :D

Nej seriøst, så er det flot klaret af ham, at han alligevel vandt den vægtklasse, trods sit tydelige handicap i bænkpres. :blink:

Men ok, der var vist store forventninger til at Jesse Kellum kunne have gjort sig i den klasse, så hvis han nu ikke var bommet ud i squat, så havde han måske taget guldet, men sådan går det jo ikke altid.

Link to comment
Share on other sites

jsc> ja, og det vilde er at han er meget stærkere i dødløft, så der er plads til at øge totalen endnu mere. Gad vide hvad han ville kunne lave i IPF ??

Og hvad blev der af Ano Turtainen ??

Thomas

Et meget forsigtigt bud på det med Gary Frank.

Squat: 415 kg

Bænkpres: 310 kg

Dødløft: 377,5 kg

Totalt 1102,5 kg

Lavet lidt udfra et skøn omkring forskellen i udstyr, og ja, det er kun et skøn. :)

Link to comment
Share on other sites

Henning> jeg tror godt du kan regne med at Garry Frank kan lave noget mere i dødløft, i IPF. Han har trukket over 400 kg så vidt jeg husker. Og udstyret giver ikke så meget i dødløft, som det gør i squat og bænkpres. Så mon ikke han kan trække tæt på de 400 kg i dødløft i IPF regi.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tja, det kan jo godt tænkes. Jeg regnede blot udfra de tal fra lige præcis det stævne, og ikke udfra hans bedste løft nogensinde.

Omvendt, så bruger de specielle dødløftløftsstænger og så vidt jeg kunne forstå på /Niels en gang, så vil deres måde at lockoute stangen på hellere ikke gå helt i IPF. Det kan godt tænkes at disse faktorer har lidt at sige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share