Kroppen ser mere pumpet ud


perfect_
 Share

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på hvordan det egentlig kan være at når man har taget en øvelse, så ser de udsatte muskler større ud end før? måske et dumt spørgsmål, men musklerne bliver da "nedbrudt", burde der i realiteten så ikke ske det at musklerne faktisk så mindre ud?

Link to comment
Share on other sites

Det skyldes blodtilførslen til de aktive muskler. Når en muskel arbejder, så strømmer der blod ind i musklen, og det giver en vis volumenforøgelse.

Det er også derfor pumpet ikke har en flyvende fis med vækst at gøre, da musklen går tilbage til samme størrelse, når blodet forlader musklen igen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe.. Well det med at træne arme inden du tager i byen, holder sgu ikke du ;)

Mit pump varer max en time, og jeg synes faktisk at musklerne synes mindre når pumpet har fortaget sig, så det er nok ikke nogen god idé ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene, havde ikke forventet så mange aktive MOL´er klokken 1 lørdag nat..
Always at your serviiiis, sir! :lol:
underspørgsmål: er der en grund til at blodet samler sig i musklen? hvad tilfører blodet musklen, ved at penetrere ind ?

Når du er fysisk aktiv, skal dine muskler have tilført mere energi, ilt etc. Dette får musklerne tilført via blodet, så derfor sker der en forøget tilstrømning, når du rører dig. :)

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Thomas> ... Så der er alt ingen ting scoret ved at man pumper løs om fredagen inden man tager i byen .............................................

Hygge

Der var en fra MOL der fortalte om nogle mullaer som tog håndvægte frem fra bagerummet fra deres BMW og curlede et par sæt biceps curl inden de gik ind på et diskotek. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når du er fysisk aktiv, skal dine muskler have tilført mere energi, ilt etc. Dette får musklerne tilført via blodet, så derfor sker der en forøget tilstrømning, når du rører dig. :)

Ja lidt i stil med det vi oplever når en sød pige tager os på inderlåret, der er det så bare ikke lige låret der bliver pumpet. ROFL

Link to comment
Share on other sites

Thomas> ... Så der er alt ingen ting scoret ved at man pumper løs om fredagen inden man tager i byen .............................................

Hygge

Der var en fra MOL der fortalte om nogle mullaer som tog håndvægte frem fra bagerummet fra deres BMW og curlede et par sæt biceps curl inden de gik ind på et diskotek. :lol:

:biggrin2: :biggrinbounce: :biggrinhat: :4thumbup: :jester:

Link to comment
Share on other sites

Thomas> ... Så der er alt ingen ting scoret ved at man pumper løs om fredagen inden man tager i byen .............................................

Hygge

Der var en fra MOL der fortalte om nogle mullaer som tog håndvægte frem fra bagerummet fra deres BMW og curlede et par sæt biceps curl inden de gik ind på et diskotek. :lol:

Jep, den historie kan jeg også huske. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der var en fra MOL der fortalte om nogle mullaer som tog håndvægte frem fra bagerummet fra deres BMW og curlede et par sæt biceps curl inden de gik ind på et diskotek. :lol:

Ja, det er en klassiker :)

Link to comment
Share on other sites

Der var en fra MOL der fortalte om nogle mullaer som tog håndvægte frem fra bagerummet fra deres BMW og curlede et par sæt biceps curl inden de gik ind på et diskotek.  :lol:

Ja, det er en klassiker :)

øhh, hvem gør ikke det? Vil i påstå at I ikke har gemt en håndvægt i busken sammen med en flaske små grå, når i er til ungdomsfest? :unsure: Ellers er i da bløde i roen! :blink:

Link to comment
Share on other sites

øhh, hvem gør ikke det? Vil i påstå at I ikke har gemt en håndvægt i busken sammen med en flaske små grå, når i er til ungdomsfest?  Ellers er i da bløde i roen! 

Naturligvis. Jeg plejer dog ikke at drikke de der små grå¸ det er kun for Brianer. :o :blink:

Hvis du virkelig skal imponere på diskoet skal du ha' trøjen af. Det spiller. :dance:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Well det med at træne arme inden du tager i byen, holder sgu ikke du ;)

Mit pump varer max en time, og jeg synes faktisk at musklerne synes mindre når pumpet har fortaget sig, så det er nok ikke nogen god idé ;)

Samme her..

Mine arme er egentlig mere pumpet når jeg har DOMS i dem :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share