NOC 2004


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Jeg tilslutter mig lige, det åbenbart meget uintelligente publikum, med at svine disse klamme freak "kvinder" (og mændene for den sags skyld) Det er på det skamligste sygeligt det de har gang i - der må da være noget fundamentalt HELT i vejen med folk der finder det interessant....... Fordom, auv, hvad med dine egne interesser, fred være med det og pas dig selv og bla bla bla.... tjaa, det er stadig for sygt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilslutter mig lige, det åbenbart meget uintelligente publikum, med at svine disse klamme freak "kvinder" (og mændene for den sags skyld) Det er på det skamligste sygeligt det de har gang i - der må da være noget fundamentalt HELT i vejen med folk der finder det interessant....... Fordom, auv, hvad med dine egne interesser, fred være med det og pas dig selv og bla bla bla.... tjaa, det er stadig for sygt :devil:

:blink: Så lad dog være med at læse i sådanne tråde, eller bare i det mindste lukke vinduet, og glemme du har set det..

Jeg fatter egentlig ikke du gider bruge tid på at poste din negative holdning :smashtard:

Og egentlig det samme til DN...

Link to comment
Share on other sites

Kan ske jeg spørger dumt, men hvorfor var Rühl, Cutler, Coleman m.fl. ikke til NOC 2004?

Lige noget andet: Jeg tilslutter mig fuldt ud snakken om at Sonbaty er færdig.

Coleman har INTET at vinde ved at stille op i NOC og det samme med Rühl. Ronnie er af en hel anden kaliber end deltagerne i NOC, og så kan han, som Squatfather er inde på, dårligt peake flere gange om året. Hvis han endelig skulle gøre det, så ville det nok være Arnold Classic eller GNC, hvor pengepræmien er langt større end i NOC, og risikoen for at få et dårligere resultat opvejes af den potentielle gevinst.

Rühl har også vundet NOC før, så et godt gæt ville være at han er ude efter at vinde en af de større og mere prestigefyldte konkurrencer, som fx Arnold Classic. I det hele taget synes jeg at lineup'en i år var ret svag. Det er vist desværre en tendens der også gør sig gældende i andre shows, så talentmassen må være kraftigt på retur siden 90'erne :(

Link to comment
Share on other sites

Kan kun give dig ret Crawdaddy. Vidste godt at Rühl havde vundet NOC. Det snakker han også om i Made In Germany DVD'en. Det bliver meget spændende at følge Arnold Classic og Mr. Olympia i år. Jeg har læst på Muscle Mayhem at coleman er nede i en vægt på ca. 280 nu, men der siges, at han sagtens kan nå at bulke op og efterfølgende cutte til Mr. Olympia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share