NOC 2004


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Melvin Anthony tog 1. pladsen

Måske Nasser El Sonbaty burde indse at hans tid er forbi <_<

2004 NIGHT OF CHAMPIONS, MEN: FULL RESULTS

1 Melvin Anthony

2 Darrem Charles

3 Richard Jones

4 Ahmad Haidar

5 Pavol Jablonicky

6 George Farah

7 Craig Richardson

8 Branch Warren

9 Art Atwood

10 Toney Freeman

11 Quincy Taylor

12 Mike Morris

13 Ed Van Amsterdan

14 Ronnir Rockel

15 Nasser El Sonbaty

2004 NIGHT OF CHAMPIONS, LADIES: FULL RESULTS

Lightweights

1 Vilma Caez

2 Marjo Lehtonen

3 Toni Norman

4 Gayle Moher

5 Michelle Davis

6 Fannie Barrios

7 Angela Debatin

8 Silvia Matta

9 Petra Walk

10 Heike Jeung

Heavyweights

1Yaxeni Oriquen

2 Betty Pariso

3 Heather Foster

4 Lisa Auckland

5 Desiree Ellis

6 Maria Calo

7 Annie Rivieccio

8 Annett Witting

9 Susanne Bock

10 Jeannie Paparone

11 Helen Bouchard

12 Anja Timmer

Link to comment
Share on other sites

De placeringer der er faktisk en stor, stor ting. NOC er kendt for at være "the freakshow", hvor det oftest er den største og mest "groteske" bodybuilder vinder. Der er ved at ske et skift i bodybuilder idealerne, og det går i en god retning! :)

Ahmad Haidar er perfektion! :o

Link to comment
Share on other sites

Branch Warren burde have været i top 5, hans ben er for syge! :o

Helt enig. Han burde være placeret højere.

Men blot det at komme i top 15 til NOC er noget af en præstation. De seneste år har deltagerantalet som regel ligget på omkring 40-45. Der er altid mange af de knap så kendte atleter der "bliver væk" i den store line-up på trods af at de har været i fremragende form. Men det er jo ikke nemt, at vise varene frem, hvis ikke man bliver trukket frem til sammenligninger.

Link to comment
Share on other sites

Uhm.. Jeg har lige fundet et billede af highweight vinderen Yaxeni Oriquen.

02gncwomen.jpg

Hun er utrolig lækker :angel: Fy for s.... (søren)

Det er virkeligt for klamt. Om et par år tror jeg dommerne bliver i tvivl om hun skal være med i damernes highweight konkurrence, eller om hun skal dyste mod Melvin Anthony og de andre gutter i herrekonkurrencen.

Måske om en 10 års tid er det gået så vidt, at deltagerne er nødt til at smide bukserne, før dommerne kan finde ud af hvilken af konkurrencerne de skal med i? :moon: :tonguew: :puke2:

Godnat til alle MOLboerne!

Edit: Så skulle billedet virke!

Edited by DonNiklas
Link to comment
Share on other sites

Tillykke til DonNiklas! Det var indlæg nummer 1000 på MOL, der svinede kvinder med muskler til!

Du kan selv vælge en præmie fra en hylde med:

- Dummeflade

- Nakkedrag

- Elbowdrops

- 12 ugers smolov squatprogram med for højt sat max

Fat at de ikke gør det for at blive beundret af en 15årig bebumset knajt der sidder og arbejder på en forhudsforsnævring på drengeværelset.

*Sigh*

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Og så må man give Kragen ret i, at det er onde, ONDE skinkestrenge ham Melvin går rundt med. Minder om Titus og Prince :)

Selv påstår han at de er kommet efter det efter han begyndte at lave psyko-dropsæt, hvor han kørte max vægt for x-antal reps og så droppede en plade af gangen til han kun brugte en.

Det gjorde han 2 gange i et træningspas.

Om man selv får kæmpe baglår af den strategi er nok tvivlsomt, men man kunne da prøve at inkoorperere dem. De sparer også tid i træningen :)

Link to comment
Share on other sites

Det var indlæg nummer 1000 på MOL, der svinede kvinder med muskler til!
De fleste har vel muskler?

Jeg er ligeglad med hvor mange gange det er sagt, men det ser fanme klamt ud når de begynder at ligne mænd, du må undskylde hvis du følte det diskriminerende.

Fat at de ikke gør det for at blive beundret af en 15årig bebumset knajt der sidder og arbejder på en forhudsforsnævring på drengeværelset.

For det første er jeg ikke 15, hvis det er mig du hentyder til, og man er, synes jeg, pænt klam eller overliderlig hvis man kan tage en spiller til en halv mand med store muskler.

Link to comment
Share on other sites

Det var indlæg nummer 1000 på MOL, der svinede kvinder med muskler til!

De fleste har vel muskler?

Jeg er ligeglad med hvor mange gange det er sagt, men det ser fanme klamt ud når de begynder at ligne mænd, du må undskylde hvis du følte det diskriminerende.

Fat at de ikke gør det for at blive beundret af en 15årig bebumset knajt der sidder og arbejder på en forhudsforsnævring på drengeværelset.
For det første er jeg ikke 15, hvis det er mig du hentyder til, og man er, synes jeg, pænt klam eller overliderlig hvis man kan tage en spiller til en halv mand med store muskler.

Så lad os sige 16-årige, med forhudsforsnævring..

DK, hvis du ikke har noget intelligent at sige er du/vi bedre tjent med din tavshed!

Link to comment
Share on other sites

Her kan man sammenligne lidt bedre:

http://www.getbig.com/pics/noc/2004/noc2004.htm?

Ud fra de sammenligninger fatter jeg ikke at Melvin vinder. Darrem Charles og Shawn Ray-klonen Richard Jones er mere komplete og noget hårdere end ham. :angry:

Richard Jones har både dårlige Hamstring og lægge. Selvom han er blevet promoveret som den næste Mr "Jeg vinder alting", så har han langt igen endnu. Ahmed Haidar er klart bedre efter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilmelder mig koret som synes Ahmed Haidar burde været placeret meget højere. Ud fra hans bygning synes jeg han nu er noget nær perfekt. Der er ikke rigtig nogle svage punkter og det hænger utroligt godt sammen, samtidig med at han altid er rigtig god til at ramme det rigtige "cuttede" look.

Ikke at forglemme så er han faktisk også rigtig god til posering, hvilket man langt fra kan sige om alle professionelle. Nogle er endda så dårlige at det næsten er pinligt.

En som jeg til gengæld ikke kan forstå placere sig så højt her og i andre shows er Pavol Jablonicky. Jeg synes virkeligt ikke han er noget specielt og han rammer altid en mærkelig leverpostej agtig hudfarve.

Men alt i alt, hvor er det herligt at der er et show som NOC hvor der langt flere muligheder end i det efterhånden noget indespiste Mr. O

Link to comment
Share on other sites

En som jeg til gengæld ikke kan forstå placere sig så højt her og i andre shows er Pavol Jablonicky. Jeg synes virkeligt ikke han er noget specielt og han rammer altid en mærkelig leverpostej agtig hudfarve.

Det kunne jo være fordi han ALTID er blandt de mest markerede på scenen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share