Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

Hvor har du bestilt vægtene henne? - ærgeligt med fysikken der, trækker lidt ned på gennemsnittet, men tilfredstillende hvis du ikke fatter det ;)

Ah, jeg skulle skam nok have sagt det til dig, Morten, hvis jeg havde fundet et rigtig billigt sted. ;) :) Men det er af ham, jeg købte min bænk af. Han havde også en masse skiver, han ville bringe ud, men de er ikke kommet endnu.

Og jeg er egentlig okay tilfreds med karakteren - fatter det ikke. Skal ha' mindst 10 i engelsk, og det burde absolut også være muligt, hvis man sammenligner mit tysk (10) med mit engelsk. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 i fysik i dag, jeg er sgu godt tilfreds, da jeg ikke fatter fysik. :)

Bryst/triceps/skuldre/ben i dag.

Men vægtene er ikke kommet endnu, det ved jeg ikke, hvornår de gør.. :unsure:

Men noget helt andet, din fysik på billedet herover er til et 11 tal :)

Så den menneskelige fysik er du god til :)

Henning :pumpin:

Hehe, mange tak, Henning. :lol: :) Det var der også en fra min klasse, som sagde og aede mig på maven, inden jeg skulle ind. Fandme nederen; det var en dreng. :lol: Men heldigvis mest for sjov. ;) Lidt skummel oplevelse alligevel.. <_< Men tak! :)

Link to comment
Share on other sites

Jo, og så var jeg heldig at få 13 i mundtlig dansk i dag.

Så mit gennemsnit er på lidt over 11 nu. :)

Tillykke med det, det er et vildt godt gennemsnit.

Er det ikke lækkert at have succes både med træning og studier :)

Henning :pumpin:

Hehe, mange tak!

Jo, det vil jeg da mene! Men jeg har vildt 10. næste år og har lige snakket med et par 10.-klasseselever. De mente, at det var et spildår, og at jeg skulle have valgt gymnasiet nu - efter 9. Men det er for sent at skifte nu.. :(

Det kommer i høj grad an på hvilken skole du går på..

Jeg tog mit 10. skoleår på en privatskole, og har ALDRIG haft et bedre skoleliv både fagligt og kammerat mæssigt... Desuden er det noget vrøvl at 10. kl. er spild, da du uanset hvad, vil udvikle dig både fagligt, og endnu vigtige, at du vil være langt mere moden når du starter på gym.. ;)

Ja, det er også det, at man vil være mere moden, som har holdt mig fra det. Men jeg syntes, at det var gået så godt med karakterne og valgte så at prøve at søge ind nu. :)

Men tak for kommentaren, Rasmus. :)

Link to comment
Share on other sites

Ah, jeg skulle skam nok have sagt det til dig, Morten, hvis jeg havde fundet et rigtig billigt sted.  Men det er af ham, jeg købte min bænk af. Han havde også en masse skiver, han ville bringe ud, men de er ikke kommet endnu.

Hehe...det er jeg glad for du ville ;) :) - men ærgeligt :( - synes generelt at skiver, stænger og håndvægte er meget dyre på diverse internetsider! - but i'm still looking...!

Link to comment
Share on other sites

Ah, jeg skulle skam nok have sagt det til dig, Morten, hvis jeg havde fundet et rigtig billigt sted.   Men det er af ham, jeg købte min bænk af. Han havde også en masse skiver, han ville bringe ud, men de er ikke kommet endnu.

Hehe...det er jeg glad for du ville ;) :) - men ærgeligt :( - synes generelt at skiver, stænger og håndvægte er meget dyre på diverse internetsider! - but i'm still looking...!

http://www.sport-tiedje.dk, tror jeg, er den billigste. :) Ellers ww.fitnessgruppen.dk

Link to comment
Share on other sites

Bryst:

Bænkpres - 2x28 kgx15 reps - opvarmning.

12x40 kg.

8x50 kg

8x55 kg.

8x67 kg. - Langt om længe, trænede med min træningskammerat igen - derfor PR! Men jeg har længet kunne stige, turde bar' ikk' pga. jeg var alene.

Incline dumbbell benchpress

12x18,5 kg.

10x18,5 kg.

8x21,5 kg.

8x23,5 kg.

6x26,5 kg. - Fino, tog lige et sæt ekstra for sjov..

Triceps:

French press.

10x28 kg.

10x33 kg.

8x35 kg.

Smal bænk:

12x53 kg.

12x53 kg.

12x53 kg.

Dips

12xkropsvægt

12xkropsvægt

12xkropsvægt

12xkropsvægt

12xkropsvægt - PERFEKT!

Jack Knife Sit-ups - Lette sæt til sidst.

30

30

Link to comment
Share on other sites

I dag:

Stod op halv 10 - i seng kvart i 5. Det var mest for at være oppe, når min mor skulle i skole (hun er lærer). Så ikke ret meget søvn, men det går nu nok. Så har jeg ellers bar' daset den af i dag med masser af PS2, computer og telefoni - kæresten. Skal op til hende i morgen og så hjem til dimissionsfest, så rygtræningen bliver torsdag. :)

Fortsat god aften til alle - og godnat! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft: Yes..

12x38 kg.

12x53 kg.

12x62 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg. - Hmm, de nye kilo er ikke kommet endnu.

Dumbbell row:

10x26,5 kg.

8x33,5 kg.

8x38,5 kg. - Nice! Søren.kristensen gav mig idéen til at prøve med 6 reps, hvilket også var meningen, siden jeg steg til 38,5 kg. Men jeg kunne hive den op 8 gange og gjorde det også. PR!!! :devil::devil::devil:

Shrugs

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

Supersættet med

Chins

8xkropsvægt

8xkropsvægt

8xkropsvægt

8xkropsvægt - Et par reps fra failure. Ville kunne tage mere, hvis der var noget at holde fast i.. <_< Den laves på en hems.

Dumbbell curl

12x13,5 kg.

12x13,5 kg.

Hammer curl

10 x16,5 kg.

10x16,5 kg.

Jack-knife situps

30

30

30

supersættet med

Lateral raise

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

Rigtig nice træning! Trænede med mate'n. :tongue: Lækkert! Havde masser af motivation, og det hele kørte bar'. Perfekt!

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Træning i går - mandag; det var med mate'n og en, som længe har spurgt, om ikke han måtte træne med. Han var sikker på, han kunne ordne mig i ben. :devil:

Bryst, triceps og skulder (ben).

Æ' patter!

Bænkpres - 2x28 kgx15 reps - opvarmning.

12x40 kg.

8x50 kg

6x62 kg.

6x69,5 kg. - PR!

5x72 kg. - PR! :devil::devil::devil: Den skulle egentlig være røget op 6 gange, men det lykkedes ikke. <_< Jeg holdt også en lille anelse for bredt, så jeg er godt tilfreds. Det var heller ikke 'miss', jeg satte bar' stangen på plads, da jeg ikke troede, jeg kunne løfte den igen. B) :)

Incline dumbbell benchpress

12x18,5 kg.

10x18,5 kg.

8x21,5 kg.

8x23,5 kg.

6x26,5 kg. - Fino, tog lige et sæt ekstra for sjov..

Triceps:

French press.

8x28 kg.

6x35 kg.

Smal bænk:

8x58 kg.

8x62 kg. - PR! :devil:

Skulder

Lateral Raise

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

supersættet med

Abs

Jack Knife Sit-ups - Lette sæt til sidst.

30

30

30

Ben - Det var bar' lige lynhurtigt til sidst for at vise, jeg var stærkest. For det er fredag, som er en ben-dag.

Squat

12x62 kg.

12x77 kg. - Og så kunne han ikke følge med. Det var på ingen måde tungt. :)

Ret genial træning! Det hele kørte bar' (næsten ;) )! Super duper! Og der var sgu os masser af fart på! :devil: :lol: ;)

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Hey Thomas - godt at se du lige nappede en lille pr i bænk der :) - synes der er lidt langt mellem dine træningspas... 17juni - 22 juni ? - 5 dage?

17.-21. ;) - dage.

Jeg var på Fanø i weekenden, holdt fødselsdag, da eksamen jo blev priorieteret højst til min rigtige fødselsdag (6/6), og onsdag og fredag var jeg sammen med kæresten. ;) Så ja, du har nok ret.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft problemer med DOMS i benene hele dagen. Jeg tror, det tog 3 kvarter eller deromkring at gå hjem fra byen, og det er altså kun omkring 2 km eller noget. Var bar' lige oppe og købe en halv liter kakao. :)

Jeg har fundet en måde at lave squat på, den er ikke helt optimal, men absolut bedre end det lorte front squat. <_< Så jeg glæder mig til fredag! :bounce:

Og rygtræningen i morgen! Ikke dødløft, da jeg (stadig! <_< ) mangler kilo, den skal bar' laves - ikke nydes som det andet, men resten; lækkert!

God aften til alle! :banana:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Dødløft: Yes..

12x38 kg.

12x53 kg.

12x62 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg. - Hmm, de nye kilo er ikke kommet endnu.

Shrugs

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

det er ellers nogle sæt DL du får fyret af.

grueligt,.,.

hvornår kommer der nye kilo så du ka' gi gas? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft: Yes..

12x38 kg.

12x53 kg.

12x62 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg. - Hmm, de nye kilo er ikke kommet endnu.

Shrugs

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

det er ellers nogle sæt DL du får fyret af.

grueligt,.,.

hvornår kommer der nye kilo så du ka' gi gas? :devil:

Yeps, det irriterer mig lidt, for jeg synes, at alle de reps (og sæt) skal laves, når det er så langt fra failure. <_<

Ham, jeg køber vægtskiverne af, har ikke haft mulighed for at bringe dem ud, så der kan (desværre) gå lidt tid endnu.

Og velkommen til min log, forresten! :)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft: Yes..

12x38 kg.

12x58 kg.

12x68 kg.

12x77 kg.

12x77 kg. - Hmm, de nye kilo er ikke kommet endnu.

Chins

8xkropsvægt

8xkropsvægt

8xkropsvægt

8xkropsvægt

Shrugs

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

Dumbbell row:

12x21,5 kg.

10x26,5 kg.

8x33,5 kg.

8x38,5 kg.

Incline curl

12x11,5 kg.

10x13,5 kg.

Hammer curl

10 x13,5 kg.

8x16,5 kg.

Jack-knife situps

30

Kæft, hvor var jeg busted i benene. Mega træt i de første øvelser, men det blev da bedre.

Alt i alt en rigtig god træning! :)

Undskyld kvaliteten. Ham, der har taget billedet, kunne ikke finde ud af at holde kameraet stille! <_<

LMB_ryg4.jpg

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud.

God ryg, arme og skuldre på det billede :)

Du har også arbejdet hårdt for det

med nogle gode vægte.

Henning :pumpin:

Mange tak, Henning! :lol:

Lige for tiden, synes jeg, det går virkelig godt med træningen! :devil::w00t: Det er helt vildt lækkert! Jeg får også spist en masse! :banana: Bar' perfekt!

Og i lige måde, forresten! Som jeg lige har skrevet, er det fandme flot, det, du har opnået! :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt godt ud...

Lidt konstruktiv kritik.

- Dine vinger ku bruge lidt mere masse

- Dine skuldre dominerer meget

- Du er lidt bleg  ;)  :lol:

Skal vi snart se forsiden af kroppen + lidt ben...

Hehe.

1. Yeps, i det hele taget, synes jeg, ryggen mangler masse. Lænden er fint med - synes jeg selv. :)

2. Skuldrene får egentlig ikke mere tæsk end andet, men det må være dumbbell rows, som gør forskellen.

3. Yeps! Det er jeg.. Glæder mig til sommervejret begynder.. :lol:

Mange tak for kritikken, Growing! :)

Og hvis du trykker på "billeder", kan du se billeder af det hele.. :) - stort set.

Ellers er det dette link:

http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=1045

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share