Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Thomas  :smile:

Godt at se dig tilbage igen.. gode billeder - som altid skal du bare klø på  :wink: - for det går helt sikkert i den rigtige retning! - også med træningen og styrken kan jeg se  :bigsmile:

- og kan vi så få lidt mere regelmæssig opdatering  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Morten! :wink:

Hehe, mange tak da, men jeg synes nu, det både trænings-, styrke- og massemæssigt går væsentlig langsommere, end da det var folkeskolen.. Det er ikke lang tid siden, jeg holdt tre ugers træningspause pga. lektier, Fanø-tur og kærestebesøg i fritiden.. :mad: Røvsygt, men jeg prøver da at se fremad til 3. g. :wink: 2. sku' vist ikke blive bedre - tværtimod!

Det er forresten også grunden til den lidt svingende aktivitet på MOL. :innocent::wink: Jeg er nu jævnligt i din log for lige at se - godt syn som altid! Det ser jo bar' godt ud, og fuck, nogle kiloer du smider rundt med!

Nå, men fortsat god weekend da - de sidste timer, der er tilbage! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nye billeder i galleriet, som er oppe igen. :wink:

Og træning i dag:

Dødløft:

12x48 kg.

12x68 kg.

12x77 kg.

12x77 kg.

12x77 kg. - MEGA træt af dødløft! Som sagt får jeg vist flere kg inden for 2 uger! :cooldance:

Barbel Rows supersættet med Chins.

12x43 kg.

10x53 kg.

10x53 kg.

10x53 kg.

8x53 kg.

Chins (overhåndsgreb):

12

12

12 - Jeg tror ikke, der er til mange flere reps her, men sikkert lidt flere kilo. Vil nok prøve på fredag! :devil:

Dumbbell Rows supersættet med pullover:

12x36,5 kg.

12x36,5 kg.

8x41,5 kg.

Udsolgt: 8x36,5 kg.

supersættet med:

Pullover:

12x36,5 kg.

8x36,5 kg.

8x36,5 kg.

8x36,5 kg.

Incline Biceps curl:

12x16,5 kg.

12x16,5 kg.

Hammer curl supersættet med et par swissball-sit-ups:

12x18,5 kg.

12x16,5 kg.

12x16,5 kg.

swissball-sit-ups:

15

15

15 - tøset!, men lækker øvelse!

Chins supersættet med lidt legcurl:

Chins (underhåndsgreb):

12

12

Leg curl:

12x35 kg.

12x35 kg.

12x35 kg. - Jeg kørte squat i går..

GODNAT! :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede mine nødder og triceps i går. Træningen lignede meget den i søndags, denne gang kørte jeg dog med 8 reps og 28,5 kg hele vejen i gennem ved incline. :smile:

I dag var det ryg og biceps - også meget lig træningen i mandags. Tog dog 18,5 ved mine curls i alle sæt. Jeg har lånt 2 vægtskiver á 2,5 kg af en ven, så i dødløft blev der forresten os løftet 82 kg. Ikke meget forskel. Næste weekend ruller min far og jeg vist til Tyskland til sport-tjedie efter nogle skiver. :4thumbup: Nok kun 20 i alt, men det er sgu os meget bedre end ingenting!

Udmærket træning, så nu skal fysikrapporten lige rettes, og så vil jeg i seng!

Link to comment
Share on other sites

:mad::cry::crybaby: Jeg har ligget med influenza siden søndag... Trænede bænk og incline bænk og så ku' jeg ikke mere.

Det blev til et max: 6 á 80 kg, men ja, som sagt måtte jeg stoppe pga. sygdom, og her ligger jeg så endnu.. Vræl!

<{POST_SNAPBACK}>

6 x 80 kg, så ville jeg da dø, men du nøjes med influenza :4thumbup:

God bedring :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det går fanme godt for dig. Men ved ikke hvor tro du er imod dit mål om en massiv ryg. Synes at din front er pænere end bagsiden som det ser ud nu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Cola: Ej, det var da os primært en bred ryg. ;o) Men det går da vist lidt bedre med front end ryggen, ja. Selvom jeg nu synes, det går udmærket med ryggen. :o)

<{POST_SNAPBACK}>

Jah, joh - misforstå mig ikke, mit barn; Det går fint med ryggen, men jeg havde da regnet med at den ville være dit pattøj langt overlegen, men det kommer jo nok, hvis du stadig træner efter det. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres

Opvarmning:

15x28 kg.

15x38 kg.

12x53 kg.

8x63 kg.

Den egentlige pattræning:

6x82 kg. - PR! :devil::devil::devil:

6x82 kg. - PR! :devil::devil::devil:

6x82 kg. - PR! :devil::devil::devil:

5x82 kg. Her kunne jeg så ikke mere, men jeg trænede med en af mine kammerater i går, så han kunne lige smide stangen op. :smile:

Incline dumbbell benchpress

8x28,5 kg.

8x28,5 kg.

8x31,5 kg. - :devil::devil::devil:

6x31,5 kg. - :devil::devil::devil:

Front Press (hedder vist)

12x38 kg.

12x38 kg.

12x38 kg.

Triceps 10x10

Startede med 35 kg.

Sluttede på 28, så de sidste 4 sæt var på 28 kg. Det gik faktisk fint nok.

Triceps, skuldre supersættet:

Smal bænk:

8x48 kg.

8x48 kg. - Jeg var så død....troede jeg....

Min kammerat og jeg væddede et stykke pizza. Hvem, der kunne tage flest reps med 68 kg.

Han tog 3 reps, jeg tog 5. :4thumbup: Fint nok.

Lateral Raise

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

Squat med lidt chins og mavse.

12x63 kg.

12x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

Mavebøjninger på Swiss-ball'en.

15 reps.

15 reps.

15 reps.

GENIAL TRÆNING! EN AF DE BEDSTE NOGENSINDE! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Cola: Ej, det var da os primært en bred ryg. ;o) Men det går da vist lidt bedre med front end ryggen, ja. Selvom jeg nu synes, det går udmærket med ryggen. :o)

<{POST_SNAPBACK}>

Jah, joh - misforstå mig ikke, mit barn; Det går fint med ryggen, men jeg havde da regnet med at den ville være dit pattøj langt overlegen, men det kommer jo nok, hvis du stadig træner efter det. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, jeg vil jo gerne have det hele til at være symmetrisk. :wink: Ikke noget større end andet, men en stor ryg er da stadig målet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning i går aftes:

Bænkpres

Opvarmning:

15x28 kg.

15x38 kg.

12x53 kg.

8x63 kg.

Den egentlige pattræning:

6x83,8 kg. - PR!!!!

6x82 kg.

6x82 kg.

8x78 kg. - Udmærket, og det beviser da godt nok, man har sine gode og dårlige dage - denne dag: Mindre god.

Incline dumbbell benchpress

8x31,5 kg.

6x31,5 kg.

10x26,5 kg.

12x26,5 kg.

Front Press (hedder den vist)

12x38 kg.

12x38 kg.

12x38 kg.

Triceps 10x10

Startede med 38 kg.

Sluttede på 28.

Triceps:

Smal bænk:

8x48 kg.

8x58 kg.

8x58 kg.

Lateral Raise

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

12x8,5 kg.

Squat og mavs.

12x63 kg.

12x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

Mavebøjninger på Swiss-ball'en.

15 reps.

15 reps.

15 reps.

Udmærket! :o) Nu skal jeg ned i byen efter mælk og kakao, og så skal biceps og ryg afstraffes..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg tænkte, det lige var tid til en lille update, nu træningen så småt går i gang igen; jeg har ligget med lunge-, mellemøre- og kæbehulebetændelse (mange betændelser) og derfor ikke fået trænet i 3 uger. Jeg har i forvejen astma, så lægen sagde, jeg skulle regne med 1-2 måneder, før denne (astmaen) ville blive som før sygdommen. Jeg håber dog på 1-2 dage...

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I ferien regner jeg med at få skrevet lidt i loggen - så længe jeg ikke er på Fanø. :o)

Har netop fået købt to 15 kgs skiver og en EZ-stang. Mega lækkert! :devil: Jeg fik endelig noget ud af dødløft i dag!

Dødløft:

10 x 58 kg.

6 x 78 kg.

5 x 98 kg.

5 x 5 x 107 kg. - Jeg har ikke mulighed for at smide mere på stangen. Det skal lige siges, at det trækker et par tænder ud, når jeg har ligget på 77-85,8 kg i ét år. Det skal nok blive bedre snart. :o) PR!

Bent-over rows:

4 x 8 x 63 kg. - Det var hårdt! Jeg synes, jeg er en slapsvans i den øvelse! Lækker øvelse ellers!

Chins:

4 x 12 x bw. - No problemo!

Dumbbell rows:

3 x 8 x 41,5 kg. - Det gik fint, men ligesom øvelsen med barbell, synes jeg, jeg er for slap.

supersæt med

Pullover:

3 x 6 x 41,5 kg. - Dét var ekstremt hårdt, og fuck, hvor var det lækkert!

EZ-barbell-curl - George Turner's 10x10:

Bare for at gøre det klart:

10 reps á 42 kg til at starte med, og så er der ved hvert andet sæt et fald på 2,5 kg, så jeg (sjovt nok) sluttede på 32 kg.

Jeg havde glædet mig, siden stangen kom i går, til at jeg kunne komme i gang med den øvelse, så jeg ved ikke, om det er derfor, det gik så godt. Jeg kørte inden i dag 10 reps med 38 kg med lang stang, og jeg regnede med et fald, da jeg var sikker på, man var stærkere med barbell end EZ-barbell. Det var under alle omstændigheder en klar PR på 4 kg! :devil::devil::devil::devil::devil:Meget lang tid siden jeg steg i den øvelse.

Til sidst lidt swiss-ball-crunches.

Ret god træning! :bigsmile:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share