Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

Det er sq tunge DB's du smider rundt med i flad bænk :4thumbup:  :devil: 40 kilo ligger lige om hjørnet.

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, mange tak, selvom jeg nu ikke synes, den er noget specielt)! Jeg prøvede 41,5 kg (fordi jeg træner hjemme, og det er derfor svært at ramme en specifik vægt), og det lykkedes ikke rigtigt desværre.

Damn, jeg har lige været i din log (i en halv time eller noget)! Fuck, en styrke, du render rundt med! Syge gener du må rende rundt med! :w00t::w00t::w00t: Tror sgu lige, jeg holder lidt øje med dig... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er sq tunge DB's du smider rundt med i flad bænk :4thumbup:  :devil: 40 kilo ligger lige om hjørnet.

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, mange tak, selvom jeg nu ikke synes, den er noget specielt)! Jeg prøvede 41,5 kg (fordi jeg træner hjemme, og det er derfor svært at ramme en specifik vægt), og det lykkedes ikke rigtigt desværre.

Damn, jeg har lige været i din log (i en halv time eller noget)! Fuck, en styrke, du render rundt med! Syge gener du må rende rundt med! :w00t::w00t::w00t: Tror sgu lige, jeg holder lidt øje med dig... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile:

Men kosten har været MEGET skod i de seneste, tja, 7-8 uger. Har prøvet at cutte men der er ikke sket en skiiii', vægten har stået stille og har været konstant sulten :dry: Nu skal der laves seriøs cardio og cuttes ned til benet :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Morten: Super at se dig på banen igen! Husk nu at logge, og som nævnt i loggen er det tid til lidt cutte sommerbilleder! :4flex: Grr.... Og ja, det går skam også udmærket, selvom jeg jo har fået lidt problemer med lænden og derfor har droppet dødløft og squat, til det er ovre (jeg startede så med lidt let squat i dag, fordi savnet var for stort... :wink: ). Jeg er faktisk blevet ret vild med den øvelse, så jeg tror da, jeg fortsætter en smule tid endnu. Jeg begynder nok med HST, når skolen starter, og dér kunne jeg forestille mig, at jeg vælger at køre BB-bænk. Hvordan står det til med din træning, og hvor'n gik Bulgarien-turen?

Hej Jens. Nope, overhovedet ikke! Jeg laver de øvelser, jeg henviser til længere oppe, og det går da vist en smule bedre, men jeg tror, jeg smutter forbi en fysioterapeut ret snart. Jeg er som sagt begyndt på lidt let squat, fordi det er så cool en øvelse, og så får vi at se, hvad lænden siger til det i morgen. Efter træning i dag og nu har der ingen problemer været, så jeg krydser da fingre. Jeg var lige et smut forbi din log, og jeg kan da se, du ikke har været videre heldig med at slippe for skader. :dry: Hvad var det for en skade, du havde i ryggen, og var det i lænden ligeså? Kunne kiropraktoren hjælpe? Jeg synes mest, de knækker...

Velkommen til min log for øvrigt! :wink:

CYRAx: Cutte?! Jeg troede da primært, du var en styrkeløfter med den styrke, du besidder - men du kører den måske totalt Ronnie-style med både styrke og masse? :tongue: Jeg kan godt se, det er lidt surt at gå rundt og være sulten og prøve at cutte, når der så ikke sker det ønskede. Held og lykke med det og post da lige lidt billeder! :w00t:

karlsonpaataget: Hehe, nej...? I min sidste træning blev der lavet 7 sæt og 2 slags curls... :wink::laugh::wink: Jeg har indimellem kørt lidt armtræning, der ligner 12-ugersprogrammet en smule, som du nok kender og kan se. Og jeg synes faktisk, det har givet rigtig godt. Hvor mange centimeter har jeg dog ikke præcist styr på.

Link to comment
Share on other sites

Træning i går:

Barbell Rows

8x68 kg

8x68 kg

8x68 kg

8x68 kg

8x63 kg

8x63 kg

Chins (overhånds) BW=ca. 72-73 kg

6x20 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

Dumbbell Rows og Pullover

Dumbbell Rows:

6x46,5 kg

6x46,5 kg

6x46,5 kg

Pullover:

8x41,5 kg

8x41,5 kg

EZ-barbell-curls - Bah, jeg ærgrede mig godt nok, da jeg fandt ud af det :cry::crybaby: : Den nye EZ-stang vejer ikke 7 kg, som producenten skriver. Den vejer kun 5 kg, efter hvad jeg kan finde ud af?! Så det tager jo nogle kg af alle mine tidligere løft med den. Æv, æv, æv! Jeg stolede da ellers på det, de oplyste.

8x45 kg

8x45 kg

8x45 kg

2 sæt 21 (twentyone):

21x30 kg

21x30 kg - BURN!! :devil:

Incline Dumbbell Curls

8x16,5 kg

8x16,5 kg

8x16,5 kg - Avs!

Udmærket træning!

Link to comment
Share on other sites

Træning ved 21-tiden:

Dumbbell Bench Press

12x21,5 kg

12x21,5 kg

6x39 kg PR! (Kun med et halvt kg, men altså, en PR er en PR! :wink: )

8x36 kg

6x36 kg

6x36 kg

6x36 kg

8x34 kg

Incline Bumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

Decline Dumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

6x31,5 kg

Front Press

6x43 kg

6x43 kg

6x43 kg

6x43 kg

6x43 kg

Lying Triceps Extension m. EZ-barbell - Som sagt vejer EZ-stangen kun 5 kg... :crybaby:

6x40 kg - PR med 3 kg

6x40 kg

8x37kg

8x37 kg

8x37 kg

supersætted med

Smal bænk

6x63 kg

6x58 kg

6x58 kg

6x53 kg

6x53 kg

Decline EZ-Barbell Triceps Extension

8x30 kg

8x30 kg - HEAVY!

Let Squat pga. lænden og fordi jeg savner den!

10x48 kg

8x68 kg

8x68 kg

8x68 kg

8x68 kg

Leg Curl

5 meget tunge sæt til 8-10 reps.

Rigtig god træning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i gang med noget HST, da jeg starter i 2.g på torsdag og derfor regner med, at jeg får noget mere at se til skolemæssigt. Jeg træner 2 sæt i de fleste øvelser og 3 i få andre.

Der står noget om progressionsprocenten i det skema, der kunne downloades på MOL-siden. Jeg mener at have læst et sted, at jo højere procent (inden for 1-5 %), des mere træning for masse og lavere for styrke. Er det helt galt? Jeg regner med at sætte den til 3.

Lateral raises laver jeg ikke med progression pga. den lave vægt, ligesom jeg heller ikke gør ved lægtræningen, da jeg træner hjemme og laver den på et trappetrin med en håndvægt i hånden. Jeg har ikke mulighed for rygstrækninger.

I morgen og tirsdag tjekker jeg mit max i en del øvelser, og så smider jeg det færdige regneark herind til lidt kritik. :smile:

For øvrigt: Jeg har søgt og læst i et par timer, men da søgeordet her på MOL skal være mere end 3 bogstaver, søgte jeg på andre sider...

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens. Nope, overhovedet ikke! Jeg laver de øvelser, jeg henviser til længere oppe, og det går da vist en smule bedre, men jeg tror, jeg smutter forbi en fysioterapeut ret snart. Jeg er som sagt begyndt på lidt let squat, fordi det er så cool en øvelse, og så får vi at se, hvad lænden siger til det i morgen. Efter træning i dag og nu har der ingen problemer været, så jeg krydser da fingre. Jeg var lige et smut forbi din log, og jeg kan da se, du ikke har været videre heldig med at slippe for skader.  Hvad var det for en skade, du havde i ryggen, og var det i lænden ligeså? Kunne kiropraktoren hjælpe? Jeg synes mest, de knækker...

Velkommen til min log for øvrigt! 

Jeg tror ikke at én fysio vil kunne give den rette vejledning eller behandling i sådane tilfælde. Det vil en kiropraktor være mere optimalt!

Jeg fik ihvertifald godt ud af min besøg hos kiro'en.

Mit problem det var at et led-stykke omme i ryggen havde rykket sig en anelse, så det kom i kontakt med nogle nerve-baner. Smertefuldt :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens. Nope, overhovedet ikke! Jeg laver de øvelser, jeg henviser til længere oppe, og det går da vist en smule bedre, men jeg tror, jeg smutter forbi en fysioterapeut ret snart. Jeg er som sagt begyndt på lidt let squat, fordi det er så cool en øvelse, og så får vi at se, hvad lænden siger til det i morgen. Efter træning i dag og nu har der ingen problemer været, så jeg krydser da fingre. Jeg var lige et smut forbi din log, og jeg kan da se, du ikke har været videre heldig med at slippe for skader.  Hvad var det for en skade, du havde i ryggen, og var det i lænden ligeså? Kunne kiropraktoren hjælpe? Jeg synes mest, de knækker...

Velkommen til min log for øvrigt! 

Jeg tror ikke at én fysio vil kunne give den rette vejledning eller behandling i sådane tilfælde. Det vil en kiropraktor være mere optimalt!

Jeg fik ihvertifald godt ud af min besøg hos kiro'en.

Mit problem det var at et led-stykke omme i ryggen havde rykket sig en anelse, så det kom i kontakt med nogle nerve-baner. Smertefuldt :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, okay. Så kunne det være, jeg skulle overveje en kiropraktor i stedet. Din skade lyder til at have gjort ondt, og så slem er min heldigvis ikke. Er du kommet dig helt over den?

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens. Nope, overhovedet ikke! Jeg laver de øvelser, jeg henviser til længere oppe, og det går da vist en smule bedre, men jeg tror, jeg smutter forbi en fysioterapeut ret snart. Jeg er som sagt begyndt på lidt let squat, fordi det er så cool en øvelse, og så får vi at se, hvad lænden siger til det i morgen. Efter træning i dag og nu har der ingen problemer været, så jeg krydser da fingre. Jeg var lige et smut forbi din log, og jeg kan da se, du ikke har været videre heldig med at slippe for skader.  Hvad var det for en skade, du havde i ryggen, og var det i lænden ligeså? Kunne kiropraktoren hjælpe? Jeg synes mest, de knækker...

Velkommen til min log for øvrigt! 

Jeg tror ikke at én fysio vil kunne give den rette vejledning eller behandling i sådane tilfælde. Det vil en kiropraktor være mere optimalt!

Jeg fik ihvertifald godt ud af min besøg hos kiro'en.

Mit problem det var at et led-stykke omme i ryggen havde rykket sig en anelse, så det kom i kontakt med nogle nerve-baner. Smertefuldt :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, okay. Så kunne det være, jeg skulle overveje en kiropraktor i stedet. Din skade lyder til at have gjort ondt, og så slem er min heldigvis ikke. Er du kommet dig helt over den?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ville være en god ide! :smile:

Jaaa, den var lidt øm, hehe......

Det bliver bedre og bedre nu her, men det har også taget sin tid. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens. Nope, overhovedet ikke! Jeg laver de øvelser, jeg henviser til længere oppe, og det går da vist en smule bedre, men jeg tror, jeg smutter forbi en fysioterapeut ret snart. Jeg er som sagt begyndt på lidt let squat, fordi det er så cool en øvelse, og så får vi at se, hvad lænden siger til det i morgen. Efter træning i dag og nu har der ingen problemer været, så jeg krydser da fingre. Jeg var lige et smut forbi din log, og jeg kan da se, du ikke har været videre heldig med at slippe for skader.  Hvad var det for en skade, du havde i ryggen, og var det i lænden ligeså? Kunne kiropraktoren hjælpe? Jeg synes mest, de knækker...

Velkommen til min log for øvrigt! 

Jeg tror ikke at én fysio vil kunne give den rette vejledning eller behandling i sådane tilfælde. Det vil en kiropraktor være mere optimalt!

Jeg fik ihvertifald godt ud af min besøg hos kiro'en.

Mit problem det var at et led-stykke omme i ryggen havde rykket sig en anelse, så det kom i kontakt med nogle nerve-baner. Smertefuldt :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, okay. Så kunne det være, jeg skulle overveje en kiropraktor i stedet. Din skade lyder til at have gjort ondt, og så slem er min heldigvis ikke. Er du kommet dig helt over den?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ville være en god ide! :smile:

Jaaa, den var lidt øm, hehe......

Det bliver bedre og bedre nu her, men det har også taget sin tid. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har taget sin tid? Hvor lang tid, og hvor meget har du kunnet træne? Det lyder slemt!

Link to comment
Share on other sites

Jaa, det kom i midten af februar måned, og har døjet med dét lige siden.

Og siden da har jeg ikke rigtigt squattet eller dødløftet- ihvertifald ikke ordentligt eller regelmæssigt! Så det har taget lidt tid.

Selvfølgelig har jeg trænet, men kun overkroppen- diskostil, der var jo ikke så meget andet jeg kunne gøre. :dry:

Men det er blevet meget bedre! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lille Hr. Stor :smile:

Nu droppede du lige et post i min log, så jeg tænkte det var på tide at skrive lidt her, nu hvor jeg alligevel har læst med længe :blush:

Imponerede stykke arbejde du ligger for dagen pt :smile: Og din bænkstyrke er da også rigtig solid. Alt i alt gode gains over hele linjen og dét samtidig med at du er i helt fin form :4thumbup:

Held og lykke med HST'en. Bliver spændende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i gang med noget HST, da jeg starter i 2.g på torsdag og derfor regner med, at jeg får noget mere at se til skolemæssigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal da bare have den rette indstilling og prioritere træning højere end skolen :laugh:

God træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jens: Damn, det var sgu længe! Men det er da godt, at du er kommet over det igen! Jeg synes selv ikke, man får trænet ordentligt, hvis det ikke minimum bliver squattet!

nra: Hehe, det må da have været noget sørgelig læsning indimellem! :wink: Jeg takker mange gange for rosen, men du er da næsten mit store forbillede; du er ét år yngre, end jeg er, og du løfter som en garvet styrkeløfter! Normalt vil man sige, at det er vildt at reppe med halvandet hundrede kg i dødløft, men du gør det som værende en lille knægt (snart i hvert fald!)! Insanity! :w00t: Og ja, nu får vi at se med HST'en. Det bliver sgu noget nyt for mig, men det er kun godt med variation. :smile:

Le Moi: :laugh::laugh::laugh: Det er sgu da det, der skal til! I lige måde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det blev en noget senere træning end beregnet. Jeg fik testet min 5- og 15RM i et par øvelser, og resten bliver testet tirsdag, så jeg er klar til HST. Dét begynder jeg dog først ordenligt på på mandag (15.), og så håber jeg også på lige at få lidt kritik og kommentarer til programmet.

Barbell Rows

Opv.

15x38 kg

15x38 kg

8x58 kg

5RM x 75 kg - Og tungt, tungt...og svanset.. :dry:

15RM x 58 kg - Stikflammer ud af ryggen...

6x68 kg - Derefter var der ret udsolgt...

6x68 kg

8x63 kg

8x63 kg

Chins (overhånds) BW=ca. 72-73 kg

6x20 kg+BW - Jeg kører ikke med progression i chins i næste uge.

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

Dumbbell Rows og Pullover

Dumbbell Rows:

6x46,5 kg

6x46,5 kg

6x46,5 kg

Pullover:

4x41,5 kg - Skulderen brokkede sig gevaldigt, og jeg valgte ikke at ignorere det og tilføjede lidt Cuban Press.

EZ-Barbell-Curls

5RM x 50 kg - HEAVY!

15RM x 35 - Det brændte alt, alt for meget. Den sidste gang, jeg træner inden HST, er torsdag, så dér prøver jeg lige lidt flere kg i denne.

Jeg opfandt min egen måde at lave Larry Scott/Preacher Curls på. Retter bare sædet på bænken op til næsten lodret og holder med smalt greb.

Preacher Curls w. Narrow Grip

10x30 kg - Let

10x10 kg - Let

10x30 kg - Rimelig let.

Fin træning.

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

nra: Hehe, det må da have været noget sørgelig læsning indimellem! :wink: Jeg takker mange gange for rosen, men du er da næsten mit store forbillede; du er ét år yngre, end jeg er, og du løfter som en garvet styrkeløfter! Normalt vil man sige, at det er vildt at reppe med halvandet hundrede kg i dødløft, men du gør det som værende en lille knægt (snart i hvert fald!)! Insanity! :w00t: Og ja, nu får vi at se med HST'en. Det bliver sgu noget nyt for mig, men det er kun godt med variation. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe tak :blush: Der er dog stadig et stykke vej i dødløften :smile:

Iøvrigt All-out nasty volume og styrke du præsterer i chins :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

nra: Hehe, det må da have været noget sørgelig læsning indimellem! :wink: Jeg takker mange gange for rosen, men du er da næsten mit store forbillede; du er ét år yngre, end jeg er, og du løfter som en garvet styrkeløfter! Normalt vil man sige, at det er vildt at reppe med halvandet hundrede kg i dødløft, men du gør det som værende en lille knægt (snart i hvert fald!)! Insanity! :w00t: Og ja, nu får vi at se med HST'en. Det bliver sgu noget nyt for mig, men det er kun godt med variation. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe tak :blush: Der er dog stadig et stykke vej i dødløften :smile:

Iøvrigt All-out nasty volume og styrke du præsterer i chins :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Du repper da med 120 nu! :w00t:

Hehe, takker, men jeg tror, jeg skal prøve at lave underhånds. Så er de 20 kg måske mere overkommelige... Jeg elsker chins, og derfor de mange sæt. :wink::tongue:

Du repper med 130 nu! :bowdown::devil:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg hader derimod chins.. sandsynligvis fordi jeg er så elendig til dem  :dry:  :blush:

Tror nu sagtens du kan følge mig i DL når din ryg kommer iorden :wink:

edit: Hvordan har ryggen det egentligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo bare i gang! :wink:

Njah, jeg skal have skaffet mig flere kg igen. Jeg har kun mulighed for at smide 112 kg på stangen. :mad: Og jo, den har det rimeligt. Jeg kunne ikke holde mig fra skvat forleden, og det gik da også godt, men dødløft tør jeg ikke kaste mig over, før ryggen er helt i orden.

Har man ikke en sygt god motivation efter sådan en pause? :w00t::tongue:

Kim: Tak, tak! :smile:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg hader derimod chins.. sandsynligvis fordi jeg er så elendig til dem  :dry:  :blush:

Tror nu sagtens du kan følge mig i DL når din ryg kommer iorden :wink:

edit: Hvordan har ryggen det egentligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det jo bare i gang! :wink:

Njah, jeg skal have skaffet mig flere kg igen. Jeg har kun mulighed for at smide 112 kg på stangen. :mad: Og jo, den har det rimeligt. Jeg kunne ikke holde mig fra skvat forleden, og det gik da også godt, men dødløft tør jeg ikke kaste mig over, før ryggen er helt i orden.

Har man ikke en sygt god motivation efter sådan en pause? :w00t::tongue:

Kim: Tak, tak! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm 112 kg.. Så ska' der satme reppes før det giver noget :tongue:

Jo motivationen er sgu i top! :smile: Men Man må dog lige affinde sig med at man altså ikke ka' rykke helt det samme som før.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share