Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bænkpres

Opvarmning:

15x38 kg.

15x38 kg.

12x58 kg.

Pattræning

6x83 kg.

6x80,5 kg.

6x80,5 kg.

6x80 kg.

6x78 kg.

6x78 kg. - Og damn, hvor var jeg færdig. Jeg blev syg kort efter d. 1. april, hvor jeg løftede mit hidtige bedste, 85,8 kg, og nu kunne jeg rimeligt uden problemer nuppe 83 kg, så der kan ikke være så langt igen. Jeg skulle nok have tænkt på de efterfølgende brystøvelser og så måske droppet et sæt eller to... Ej, højst ét!

Incline dumbbell benchpress

6x31,5 kg. - Håbløst svagt! :laugh: Skulle have været 8 reps..

6x28,5 kg. - Jeg satsede på 8 reps???

8x26,5 kg. - Igen skulle det være 8 reps?!

6x26,5 kg. - ..........

Et sidste for sjov-sæt:

6x21,5 kg. - Ja, sådan ser det efterhånden tit ud. Nogen, der kan hjælpe mig, for jeg er sikker på, det er oppe i hovedet på mig, det går galt! Eller er det bare mig, der max kan tage 6 reps?! Næste gang løfter jeg vist bare det samme, tunge i de 4 sæt.

Decline:

8x28,5 kg.

8x28,5 kg.

8x28,5 kg. - Denne kørte til gengæld bare!

Front Press (hedder vist)

6x38 kg.

6x38 kg.

6x38 kg. - Samme kommentar som ved inc. bænk. Jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg bare ikke kan tage mere end de få reps...

Lying triceps extension:

8x35 kg.

8x35 kg.

8x33 kg.

8x33 kg. - Jeg er 99 sikker på, jeg godt ville kunne have løftet 38 kg i de to første og 35 i de to næste, men det gik fint.

De to sidste sæt blev løftet meget strict og i en konstant vinkel på lidt mindre end 45 grader fra lodret:

8x28 kg.

8x28 kg. - Ekstremt lækkert!

Tricepst:

Smal bænk:

8x58 kg.

8x58 kg.

8x58 kg.

8x53 kg.

8x53 kg.

Lateral Raise

10x11,5 kg.

10x11,5 kg.

10x11,5 kg.

Squat

15x38 kg.

12x58 kg.

12x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

8x70 kg.

Jeg plejer at køre lidt swiss-ball-crunches, men jeg var færdig i maven pga. dødløften i går, så det droppede jeg. :smile: Det blev også tid til lidt natflexbilleder, som jeg har lagt i topic'et af Angel, hvor der ligger en masse sjove billeder. :wink:

Godnat nu! :sleeping: :) Jeg sover til kl. 12-13 stykker, og så står den på ryg-/bicepstræning i morgen. Har lige hældt 150 g kalkun og 200 g pasta ned... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

10 x 58 kg.

10 x 78 kg.

6 x 88 kg.

4 x 6 x 107 kg. - Fint! :cooldance:

Bent-over rows:

5 x 8 x 63 kg. - Det var hårdt! Jeg synes, jeg er en slapsvans i den øvelse! Lækker øvelse ellers!

Chins:

5 x 10 x bw. - No problemo!

Dumbbell rows:

3 x 8 x 41,5 kg. - Gik fint

supersæt med

Pullover:

3 x 6 x 41,5 kg. - Hådt, men fint nok

EZ-barbell-curl - George Turner's 10x10:

Jeg startede på 44 kg og sluttede på 34 kg. De 44 kg var PR! :cooldance:

Swiss-ball-crunches og wristcurls til sidst.

En dåse tun blev hældt ned efter træning og 1 l kako under.

Link to comment
Share on other sites

Træning med en, jeg har gået til fransk med, som jeg kom til at snakke med via Fitforum (der hedder han six-speed), Jes. :smile (jeg skal lige få lokket ham til MOL!): Tough guy!

Bænkpres

Opvarmning:

15x38 kg.

15x38 kg.

12x58 kg.

Pattræning

6x83 kg.

5x83 kg.

6x80,5 kg.

6x80,5 kg.

6x78 kg. - Alt i alt gik det skide godt! :tongue:

Incline dumbbell benchpress

6x31,5 kg.

6x28,5 kg.

8x28,5 kg.

6x28,5 kg. - Perfekt! :smile:

Decline Benchpress:

10x26,5 kg.

10x26,5 kg.

6x31,5 kg. - PR!

Military Press:

8x38 kg.

8x38 kg.

8x38 kg. - Jeg er sådan en slapsvans i den øvelse, så i dag kørte det faktisk bare rigtig, rigtig godt! :bigsmile:

Lying Triceps Extension med EZ-barbell:

10x34 kg.

10x34 kg.

10x34 kg.

10x34 kg. - Fuck, hvor den kørte!!! :w00t: Strict og det hele! Den bliver en del tungere og nok med lidt færre reps næste gang!

Dernæst kørte vi en øvelse, som exrx.net kalder barbell triceps extension, men som jeg vil vælge at kalde Overhead EZ-Babell Triceps Extension :w00t: :

10x24 kg.

6x32 kg. - Ja, et let, fordi det kun er anden gang, jeg kører den, og så fik jeg overtalt Jes til ét tungt - ikke fordi der sku' megen overtalelse til.

Smal bænk:

8x58 kg.

8x58 kg.

8x53 kg.

8x53 kg. - Jo, det var rimeligt...

Lateral Raise

10x8,5 kg.

10x8,5 kg.

10x8,5 kg. - Jeg tror, jeg skulle have taget 11,5 kg, som jeg gjorde i sidste uge.

Squat

3x38 kg. - Telefonen ringede..........-og vedkommende lagde bare på... :mad:

12x58 kg.

8x68 kg.

8x78 kg.

8x78 kg.

8x78 kg. - Fint! :4thumbup:

Alt i alt en super træning! Han er heldigvis med på rygtræning i morgen! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert pas du lige gik kørt igennem der :4thumbup: .. keep it up :cooldance: !! ... Og fedt du har fundet en træning-makker. Nu er det ganske vist individuelt om man bedre kan lide at træne med makker, men jeg synes det letter til langt træningspas hvis man har en med på sidelinien :smile: ... Er det fast i har tænkt jer at træne nu, eller bare på må og få ?

Link to comment
Share on other sites

Lækkert pas du lige gik kørt igennem der  :4thumbup:  .. keep it up  :cooldance: !! ... Og fedt du har fundet en træning-makker. Nu er det ganske vist individuelt om man bedre kan lide at træne med makker, men jeg synes det letter til langt træningspas hvis man har en med på sidelinien  :smile: ... Er det fast i har tænkt jer at træne nu, eller bare på må og få ?

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, det var bare skønt! :4thumbup: Ej, der er nogle stykker, der har spurgt, om jeg ville træne med dem, og jeg har sagt nej, fordi jeg ikke mente, jeg havde tid med gym. :crybaby: Men jeg har skam trænet med to forskellige ind til videre i ferien. :smile: Havde jeg mulighed for det, trænede jeg helt hundrede med makker! Men det gjorde jeg skam også det meste af 8. klasse og hele 9. Har du altid trænet med makker?

Link to comment
Share on other sites

Lækkert pas du lige gik kørt igennem der  :4thumbup:  .. keep it up  :cooldance: !! ... Og fedt du har fundet en træning-makker. Nu er det ganske vist individuelt om man bedre kan lide at træne med makker, men jeg synes det letter til langt træningspas hvis man har en med på sidelinien  :smile: ... Er det fast i har tænkt jer at træne nu, eller bare på må og få ?

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, det var bare skønt! :4thumbup: Ej, der er nogle stykker, der har spurgt, om jeg ville træne med dem, og jeg har sagt nej, fordi jeg ikke mente, jeg havde tid med gym. :crybaby: Men jeg har skam trænet med to forskellige ind til videre i ferien. :smile: Havde jeg mulighed for det, trænede jeg helt hundrede med makker! Men det gjorde jeg skam også det meste af 8. klasse og hele 9. Har du altid trænet med makker?

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. nej - det har jeg faktisk ikke, - jeg har i lange perioder trænet alene, mest af alt fordi der ærligt talt er svært at støve folk op der gider at bruge +2 timer på træning min. 4 gange om ugen :wink: .. Jeg har dog trænet med fast makker et stykke tid nu, - han er stadig lidt ny i gamet, men har allerede fået gode begynder-gains, og så har han engagement og lysten til at brænde igennem, - og det er altafgørende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert pas du lige gik kørt igennem der  :4thumbup:  .. keep it up  :cooldance: !! ... Og fedt du har fundet en træning-makker. Nu er det ganske vist individuelt om man bedre kan lide at træne med makker, men jeg synes det letter til langt træningspas hvis man har en med på sidelinien  :smile: ... Er det fast i har tænkt jer at træne nu, eller bare på må og få ?

<{POST_SNAPBACK}>

Yes, det var bare skønt! :4thumbup: Ej, der er nogle stykker, der har spurgt, om jeg ville træne med dem, og jeg har sagt nej, fordi jeg ikke mente, jeg havde tid med gym. :crybaby: Men jeg har skam trænet med to forskellige ind til videre i ferien. :smile: Havde jeg mulighed for det, trænede jeg helt hundrede med makker! Men det gjorde jeg skam også det meste af 8. klasse og hele 9. Har du altid trænet med makker?

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. nej - det har jeg faktisk ikke, - jeg har i lange perioder trænet alene, mest af alt fordi der ærligt talt er svært at støve folk op der gider at bruge +2 timer på træning min. 4 gange om ugen :wink: .. Jeg har dog trænet med fast makker et stykke tid nu, - han er stadig lidt ny i gamet, men har allerede fået gode begynder-gains, og så har han engagement og lysten til at brænde igennem, - og det er altafgørende :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mega cool! :cooldance: Det lyder sgu fedt med makkeren, og ja, jeg kender det kun alt for godt! Ham, jeg trænede med i dag, laver én øvelse til hver muskelgruppe, så han var mildest talt lidt uvant til det skidt, jeg fik rodet ham ud i. :wink: Ej, det gik rigtig godt!

Men jeg tænkte på, der er da heller ikke noget federe for en ret nybegynder at komme til at træne med en garvet bodybuilder som dig! Han slipper for alle dumme fejl, som mange begår, og han får hele tiden god rådgivning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik trænet i torsdags, ryg, biceps, uden ham, jeg skulle have trænet med, og det gik rigtig godt. Ligeså i går aftes, bryst, skuldre, ben, triceps, og det gik også fint. Gode squat, der blev fyret af! :smile: Nu går jeg så i gang med ryg/biceps... Jeg skal til at have vendt om på dag og nat igen, så det hele kommer til at passe. Jeg kommer lige herind inden sengetid.

Link to comment
Share on other sites

Squat

3x38 kg. - Telefonen ringede..........-og vedkommende lagde bare på...  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Afbrød du et sæt squat for at tage telefonen!? :w00t: Hvor er seriøsiteten henne, unge mand - seriøsiteten! :4smartass:

Nå, men bortset fra det, så ser det da ellers ud til at gå rigtig godt...

Link to comment
Share on other sites

Squat

3x38 kg. - Telefonen ringede..........-og vedkommende lagde bare på...  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Afbrød du et sæt squat for at tage telefonen!? :w00t: Hvor er seriøsiteten henne, unge mand - seriøsiteten! :4smartass:

Nå, men bortset fra det, så ser det da ellers ud til at gå rigtig godt...

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe! LOL! :laugh: Ej, det var jo bare opvarmning - ellers havde jeg sgu heller ikke gjort det. ;o) Jeg tog da os lidt revanche et par sæt efter.

Desuden skal du da nødigt snakke for højt! Jeg kan da se et par sløve forsøg på halve træninger pga. bowling og en smule varme!? Tsk, tsk, tsk... :tongue:

Og så svarer du, at "det egentlig heller ikke gjorde noget med et par fridage" til Jesper! Nope, nope! :4whip::blahblah::wink: Shut up and lift! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist tid til at logge lidt igen. Det er noget tid siden... :innocent:

Træning ved 19-tiden d. 21.

Dumbbell Bench Press

12x21,5 kg

12x21,5 kg

6x36,5 kg

8x34 kg

8x34 kg

8x34 kg

8x34 kg - Mums, lækker øvelse!

Incline Bumbbell Benchpress

6x31,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg - Perfekt!

Decline Dumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

6x31,5 kg - Udmærket!

Military Press

8x38 kg

4x48 kg - Bar' for sjov...

6x43 kg

6x43 kg

6x43 kg

Lying Triceps Extension m. EZ-barbell

8x37 kg

8x37 kg

10x34,5 kg

10x34,5 kg

10x34,5 kg

Smal bænk

6x63 kg

6x63 kg

6x63 kg

6x63 kg

6x63 kg - Fint.

Overhead EZ-Barbell Triceps Extension

6x32 kg

6x32 kg - Jeg var noget smadret i triceps, og jeg burde selvfølgelig have kørt smal bænk som den sidste triceps-øvelse, ikke denne, men det gik fint. :wink:

Lateral Raise

10x11,5 kg

10x11,5 kg

10x11,5 kg

Squat

8x58 kg

8x68 kg

8x78 kg

6x90 kg - PR! :devil:

6x90 kg - Rigtig godt! Jeg skulle bare have lavet ét sæt eller to mere ud over disse to!

God træning!

Link to comment
Share on other sites

Træning i aftes: ryg og biceps.

Dødløft

8x58 kg

8x78 kg

8x98 kg

5x111,8 kg (det skæve tal skyldes, at der er 4 skiver af 2,2 kg på stangen (5 pund)).

5x111,8 kg

5x111,8 kg

5x111,8 kg

5x111,8 kg - Jeg havde en kammerat, som stenede lidt hos mig under træningen. Inden jeg begyndte, viste jeg ham en film af, hvordan dødløft skal udføres, så han kunne tjekke en smule, primært hvordan ryggen opførte sig. Stilen var efter hans mening fin, men det kneb lidt ved 5. rep i de to sidste sæt, sagde han.

Desuden kunne jeg mærke trætheden melde sig, da jeg havde været tidligt oppe (09:00 :innocent: )...

Barbell Rows supersætted med Chins (overhånds) (Er det i orden at supersætte to øvelser, hvor biceps bliver brugt en del???)

8x63 kg - 12xBW

8x63 kg - 12xBW

8x63 kg - 10xBW

8x63 kg - 8xBW

8x58 kg - 8xBW - Jeg kunne sikkert godt have hevet de 63 kg op til sidst, men stilen var noget bedre med de 58 kg - ligesom jeg gik ned i reps i chins. Jeg stikker en bælte gennem nogle 5-kilos skiver næste gang for ekstra vægt, hvilket jeg har gjort før med succes. :smile: Der var for øvrigt et super tempo! :w00t:

Dumbbell Rows og lidt Pullover - Jeg plejer at lave 3 sæt (af begge øvelser), men trætheden var for stor. Det er slet ikke optimalt, men jeg er jo også vant til mere end 7 timers søvn i ferien!

2 sæt Dumbbell Rows:

8x41,5 kg

8x41,5 kg

1 sæt Pullover:

8x41,5 kg

EZ-curls supersætted med pull-ups (underhånd)

10x44 kg - 6xBW

10x42 kg - 6xBW

8x42 kg - 6xBW

10x39 kg - 6xBW

8x39 kg - 6xBW - Det var da skægt nok lige at prøve det, og jeg ved da heller ikke, om jeg udelukker det med det samme. Men længe bliver jeg sgu ikk' ved med det! Tempo, tempo, tempo igen!

Alt i alt en skide god træning, selvom jeg manglede lidt dumbbell rows til de små traps og bagskuldre...

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Skod! Jeg render rundt med en del smerter i lænden, så jeg er nervøs for, squat bliver droppet i dag. :cry: :confused: Jeg tror dels, det har noget at gøre med, at jeg ikke har været helt så god til at træne maven på det sidste, og så har den tunge squat forleden sikkert også en del af "æren". :dry::sneaky2:

Jeg kunne huske, at Nut' Warrior'en også havde haft problemer med ryggen pga. dødløft, og jeg fandt dette link i hans log http://www.netfyssen.dk/l%E6nd1.htm og har kastet mig over nogle af øvelserne. Jeg skal træne i dag, og så smutter jeg til Fanø. Kæresten kommer derover i morgen eller tirsdag, og de gamle er derovre. Jeg får trænet igen torsdag eller fredag, så dér skulle ryggen helst være i orden. Jeg ved ikke, om jeg tør lave dødløft lige foreløbig. Kan jeg gå stille i gang, når smerterne er ovre?

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror snart, jeg smutter fordi en fysioterapeut med min ryg, for det lader ikke til, øvelserne virker specielt godt.

Træning i søndags (tror jeg nok, det var).

Dumbbell Bench Press

12x21,5 kg

12x21,5 kg

5x38,5 kg - PR!

8x36 kg - Rep PR!

6x36 kg

8x34 kg

6x34 kg - Yup, yup, yup! :cooldance::smile:

Incline Bumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg - Fint! :smile:

Decline Dumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

6x31,5 kg - De bider bare lige, hvor de skal!

Military Press

8x38 kg

6x45 kg - PR!

6x45 kg

6x43 kg

6x43 kg

Lying Triceps Extension m. EZ-barbell

8x37 kg

8x37 kg

10x37kg

10x37 kg

10x37 kg

supersætted med

Smal bænk

6x63 kg

6x58 kg

6x58 kg - AV! Det var tungt!

6x53 kg

6x53 kg - Det bider for vildt!

Overhead EZ-Barbell Triceps Extension

8x27 kg

8x27 kg - Triceps var færdig!

Og til slut en masse leg-curl og -extension, men jeg kan ikke huske, hvad jeg løftede i det. Det er absolut intet sammenlignet med squat! Jeg satser da på at sætte PR i dag i French Press. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i går aftes, og dødløft blev droppet :sneaky2: :

Barbell Rows

6x68 kg - PR

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

Chins (overhånds)

12xBW

6x20 kg - PR!

6x15 kg

8x10 kg

8x10 kg

8x10 kg

8x10 kg

Dumbbell Rows og Pullover

Dumbbell Rows:

8x41,5 kg - Quite easy!

8x41,5 kg

Pullover:

8x41,5 kg

8x41,5 kg - Easy!

EZ-curls supersætted med pull-ups (underhånd)

10x44 kg - 6xBW

10x42 kg - 6xBW

10x42 kg - 6xBW

10x39,5 kg - 6xBW

10x39,5 kg - 6xBW

Jeg skal i gang med bryst, triceps, skuldre nu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i fredags

Dumbbell Bench Press

12x21,5 kg

12x21,5 kg

7x38,5 kg - Rep PR! - Der var åbenbart lige til én ekstra! :cooldance:

8x36 kg

6x36 kg

8x34 kg

6x34 kg

Incline Bumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

8x28,5 kg

Decline Dumbbell Benchpress

6x31,5 kg

6x31,5 kg

6x31,5 kg

Military Press

8x38 kg

6x45 kg

6x45 kg

6x43 kg

6x43 kg

Lying Triceps Extension m. EZ-barbell

8x39 kg - PR!

8x39 kg

10x37kg

10x37 kg

10x37 kg

supersætted med

Smal bænk

6x63 kg

6x58 kg

6x58 kg

6x53 kg

6x53 kg

Overhead EZ-Barbell Triceps Extension

8x27 kg

8x27 kg

Til slut 5 sæt legcurls og 5 sæt legextension. Savner squat!

Jeg spiser aftensmad, og så træner jeg. :o)

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Træning ved 21-tiden.

Barbell Rows

8x68 kg - Rep PR!

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

8x63 kg

Chins (overhånds) BW=ca. 72-73 kg

6x20 kg+BW

6x15 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

8x10 kg+BW

Dumbbell Rows og Pullover

Dumbbell Rows:

6x46,5 kg - Jeg ved ikke helt, om det er en PR.

6x46,5 kg

6x46,5 kg

6x46,5 kg

Pullover:

5x46,5 kg - PR og tungt!!

8x41,5 kg - Easy peasy!

EZ-barbell-curls

8x47 kg - PR!!!!! :devil::devil::devil:

8x47 kg

8x47 kg

2 sæt 21 (twentyone):

Først med 32 kg og fuck, det brændte!!!

Dernæst med 27 kg og fuck, det brændte!!!

3 sæt incline dumbbell curls

8x16,5 kg

8x16,5 kg

8x16,5 kg - Jeg var helt færdig i guns'ne... :tongue:

Cool træning, og nu laver jeg lidt godnatwristcurls og æder 3 æg! :smile:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share