Smolov-squat-rutine


TLunau
 Share

Recommended Posts

Hvis du er disko-pumper så bare drop denne tråd for garantien for hypertrofi i stammerne er 200%

Hippo og jeg har lovet hinanden at prøve smolov-squat-rutinen... der er garanteret tudefjæs i 12 uger :chicken::w00t: dog har vi ikke lige fundet ud af hvornår vi starter da vi begge kører noget forskelligt lige pt... jeg er igang med noget Sheiko-ting så det bliver først derefter... om en 5 ugers tid eller noget... det kunne være sjovt at få nogle flere med på vognen... det er trods alt nemmere hvis vi lider i fællesskab og det gør det langt svære at bakke ud da der efterfølgende er lige så stor sandsynlighed for at blive mobbet året ud som sandsynligheden for at Bush's iq er 2-cifret ;) så hvad siger I... nogen der er klar på det ondeste kommunismen hidtil har iværksat? :devil:

Another Russian Super Cycle

Smolov calculator

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nogen gange er jeg lidt hurtig.. min gode ven Hr. Anyone har lige påpeget jeg og for den sags skyld også Hippo ikke kan nå at køre det inden sm... hvis jeg gør det har jeg kun 2 uger til at køre en helt ny dragt ind... det må bliver efter sm så... damn... var ellers lige så høj i hatten :lol: men det skal prøves i år :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hehe skal du også køre den Baardi? hvis det er tilfældet så får Anders mine bare røv og dragten bliver lagt i skabet... så skal der satme skvattes :devil: hvad siger du Incog? til efteråret? så kører jeg den sgu bare 2 gange efter hinanden :tongue::chicken: hehe hvorfor ved jeg bare at jeg kommer til at høre for det her mange gange ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige et spørgsmål angående den udregner der bliver linket til. Der står følgende efter det første sted man kan indsætte sit max...Make 3 week pause from squat work, test your NEW RM, enter it in the box below and continue with the program.

Betyder det at jeg skal tage mit nuværende max og køre de tre første uger og derefter så holde 3 ugers pause fra Squat og derefter teste nyt max og så ellers gå igang med de 4 uger, oder was?

Link to comment
Share on other sites

Chesse: ja

hmm må heller tage et påar forbehold :D

jeg skal med til styrkecampen og det kan først blive derefte. udover det arbejder jeg pt. med mit eget program og hvis det kommer til at virke går der nok lidt tid før jeg kaster mig ud i noget andet. men tror nu godt jeg kune finde på at prøve det smolov :D

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sjovt, men jeg jeg rejser til USA i 2 måneder om en måneds tid. Hvis der bliver en gang til efteråret er jeg med :)

Nogle gode bænkpres og dødløft programmer man kan køre sideløbende? (Dvs nogen der ikke er så hårde :lol:)

Link to comment
Share on other sites

til alle de kæællinger der tuder over at de ikke har tid..... :lol:

Så kør dog "base mesocycle" - det tager kun fire uger og de fleste vil alligevel ikke kunne klare at køre samtlige 12 ugers smolov alligevel.......... :devil:

-> Polunda

så vidt jeg husker kørte Plexus også smolov samtidigt med min første omgang - hans max var på daværende tidspunkt også i nærheden af 100 kg - han havde nemmere end mig ved at køre programmet og fik helt pæne gains ud af det alligevel.......

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share