Ferie


Julle11
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder og er lidt depri, jeg har ferie hvilket er rigtig lækkert.

Jeg tager 10 dage sydpå på mandag.

Men men men jeg kan jo ikke træne dernede desværre.

Hvad er der bedste jeg kan gøre her weekdenden og op til afgang, og ikke mindst dernede for at miste minimalt styrke og masse?

Der er garanteret andre som har tænkt på det samme..

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal i sommerhus i morgen, i 10 dage. Jeg har tænkt mig at tage bussen til Århus og træne 2 gange i den tid. Men hvad angår mad, så kan jeg umuligt få nok ind. MIster helt min appetit dernede, selvom jeg hele tidne er udenfor, kan intet få ned. Regner med at tabe mig 3-4 kg. Hvilket jeg allerede har fået dårlig samvittighed over, Grr :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Har selv samme problem med, at jeg ikke har mulighed for at træne. Skal to uger til Tyrkiet. Men har tænkt mig at spise en masse kebab (mange proteiner), ellers har jeg købt nogle proteinbarer. Men som du siger virkelig deprimerende at holde ufrivillig pause.

Link to comment
Share on other sites

Har selv samme problem med, at jeg ikke har mulighed for at træne. Skal to uger til Tyrkiet. Men har tænkt mig at spise en masse kebab (mange proteiner), ellers har jeg købt nogle proteinbarer. Men som du siger virkelig deprimerende at holde ufrivillig pause.

Har man ikke altid mulighed for at træne, også udenfor et center ?

Med kropsvægt f.eks. ?

Eller chins under en trappe, 1 arms armstrækninger, håndstand push-ups,

pistols, bench dips mellem 2 stole osv...

Jeg træner da, når jeg er på ferie.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Det er muligt at finde et center ved de fleste feriesteder.. i vinterferien fandt jeg et center og trænede 3 gange og her til sommer skal jeg afsted i 14 dage og der er et center på feriesteder... så vil mene at hvis man bare gider spørge/lede efter det så skal man nok kunne finde et center i den by hvor man er, men ellers kan man jo som henning siger, benytte ens kropsvægt

Link to comment
Share on other sites

1 uges ferie nogle gange om året er godt for kroppen, ingen tvivl om det. 2 ugers ferie sker der nok heller ikke noget ved massemæssigt. Problemet er bare, at når man er på ferie er det i ligeså høj grad kosten som træningen der bliver forsømt. Og det kan medføre man taber sig x antal kg. Så hvis bare man sørger for at få mange proteiner indenbords og genrealt spise "godt" skal det nok gå.

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Har selv samme problem med, at jeg ikke har mulighed for at træne. Skal to uger til Tyrkiet. Men har tænkt mig at spise en masse kebab (mange proteiner), ellers har jeg købt nogle proteinbarer. Men som du siger virkelig deprimerende at holde ufrivillig pause.

Har man ikke altid mulighed for at træne, også udenfor et center ?

Med kropsvægt f.eks. ?

Eller chins under en trappe, 1 arms armstrækninger, håndstand push-ups,

pistols, bench dips mellem 2 stole osv...

Jeg træner da, når jeg er på ferie.

Henning :pumpin:

Enig ;)

Man kan da bare bstemme sig for hver aften, lige lave et par armbøjninger. Gir nok ikke helt det samme, men man holder sid da i form ;) ;)

Det gør jeg, skal på camping til norge :bigsmile:

Pelle B)

Link to comment
Share on other sites

Som JFK siger så tag da og nyd jeres ferie. Jeg byttede gerne til fordel for 10 dages ferie under sydligere himmelstrøg.

Træne det kan man sgu altid gøre når man kommer hjem igen.

god ferie  :)

helt enig...

hvis man skal på ferie så nyd det dog...

og fordi man holder pause fra træning er der vel ingen grund til at sjofle med sin kost :unsure:

desuden virker det en kende overdrevet at regne med at tabe sig 3-4 kg i løbet af en uges tid...

endelig kunne man jo fx have planlagt sin træning, så man overreachede lige op til ferien,

og så brugte den uge til lade kroppen få hvile... B)

Link to comment
Share on other sites

Som allerede sagt: Man kan jo sagtens klare 2 uger uden træning, og ellers er Henning og andre inde på det rigtige, nemlig at man kan lave forskellige kropsøvelser.

I kan vel også altid købe et mindre lager proteinbarer, og derved få dækket jeres behov hvis I har problemer med at få intaget nok!

Jeg skal selv i sommerhus i 2 uger, og regner ikke med den store træning! Måske lidt mavebøjninger, chin-ups, pull-ups og en løbetur af og til, men jeg vægter nu sol, strand og strand-babes lidt højere i disse 2 uger ;) Det er jo ferie :banana:

Ps. Velkommen hertil, Utne :)

Link to comment
Share on other sites

men jeg vægter nu sol, strand og strand-babes lidt højere i disse 2 uger  Det er jo ferie
Der har du ret, nu har man trænet hele året for man endelig kan smide trøjen uden en undskyldning ;)
Ps. Velkommen hertil, Utne:)

Jo tak, gået og luret længe, endelig blevet oprettet.

Link to comment
Share on other sites

Skal 3 uger til frankrig, regner med at tage mine CoC's med.. Men hva, jeg overlever nok også, synes godt nok også 3-4kg på en uge lyder vildt, efter min operation her i foråret tabte jeg "kun" 9kg på en måned, og der fik jeg nok kun 500-1000kcal om dagen.. <_<

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

synes godt nok også 3-4kg på en måned lyder vildt, efter min operation her i foråret tabte jeg "kun" 9kg på en måned, og der fik jeg nok kun 500-1000kcal om dagen.. <_<

Det er vidst mig du hentyder til :) Men tja, var i sommerhus her i weekenden, det blev til -et kg <_< Så jeg kan virkelig intet få ned.

Link to comment
Share on other sites

3-4kg på en måned lyder vildt

Hmm det tror jeg godt man kan!!!

Går selv til judo, og min træner og nogle andre der virkelig går op i det, taber tit lige 3 kilo før en tunering (så de kan gå ned i vægtklasse).

Pelle B)

Der skulle have stået uge.. :)

Link to comment
Share on other sites

3-4kg på en måned lyder vildt

Hmm det tror jeg godt man kan!!!

Går selv til judo, og min træner og nogle andre der virkelig går op i det, taber tit lige 3 kilo før en tunering (så de kan gå ned i vægtklasse).

Pelle B)

Der skulle have stået uge.. :)

Ja okay ka ske for selv den bedste :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke man skal spekulere over at man kan måle et par kilos vægtab efter nogle dage hvor man ikke har spist eller drukket så meget som man plejer. Personligt drikker jeg altid bevidst en masse før, under og efter træning. På dage hvor jeg ikke tænker over det kan jeg godt gå hen og blive temmelig tørstig og hvis jeg vejede mig på en træningsdag og en anden dag, ville forskellen nok være mindst et kilo.

Hvis jeg skulle på ferie ville jeg gøre som foreslået tidligere i tråden og virkelig smadre hele kroppen mest muligt i ugen op til. Men jeg har godt nok heller aldrig lidt under manglende appetit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share