Træning med kropsvægt


J.B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning

opvarming: roning

Dødløft:

opv.

5x5@90kg

De føles rigtig lette :smile:

Bænkpres

opv.

4x5@75kg

1x4@75kg

Chins:

5x5@bw

kunne med nød og næppe tage sidste rep

Military:

5x5@37,5 kg

tid 1:00:7

Jeg synes stadig det er sjovt at se hvordan andre træner. Idag var der 2 gutter der lavede ekstrem partial squat. Lige efter sidste sæt sagde den ene til den anden. De var også dybe hva :laugh:

Så var der en der gav sig selv forced i Dumbbell Preacher Curl. To andre gave hinanden forced i stående Dumbbell Shoulder Press. Det så sjovt ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Jeg synes stadig det er sjovt at se hvordan andre træner. Idag var der 2 gutter der lavede ekstrem partial squat. Lige efter sidste sæt sagde den ene til den anden. De var også dybe hva :laugh:

Så var der en der gav sig selv forced i Dumbbell Preacher Curl. To andre gave hinanden forced i stående Dumbbell Shoulder Press. Det så sjovt ud :smile:

Lyder som os 2 på onsdag :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Sted Lillerød Vægtløftningsklub

opvarming: ingen

dips

5x5@bw+5

squat:

opv.

5x5@70kg

rows:

5x5@60 kg

Bænkpres

opv.

2x5@75 kg

3x4@75 kg

tid 1:36:15

I dag trænede jeg med teddy i livk. Derfor blev det til en del snakken. Squat var lidt hård men kørte rigtig fint. Bænkpres gik ikke så godt, men det var stadig langt bedre det teddy præsterede :tongue:

Efter træning gik vi på pizzaria.

Link to comment
Share on other sites

Igår Træning

opvarming: transport cykling

Dødløft:

opv.

5x5@95kg

De er rigtig meget overskud :smile:

Chins:

5x5@bw

Military:

5x5@37,5 kg

Bænkpres

opv.

5x5@70kg

tid 0:58:36

Var til en totalt fed fest igår. Først opvarming hos en fra holdet, og så ud til egmont kollegiet hvor en andre fra holdet, sammen med hendes veninder, holdt en beverly hills fest :4thumbup: På et tidspunkt fik mig og en anden den glimrende ide at lege "dørmænd" Det indebar, at vi tjekkede om alle der kom ind havde fået et stempel. Det stempel var vist kun beregnet for at kunne se, om man havde betalt for mand først på aftenen. Derfor var der en del der ikke havde, men vi var gavmilde og lod dem komme ind alligevel. :laugh:

Men vi fik dog reddet os en lille lussing af en trans. Det er eneste vi gjorde var at spørge om han/hun havde stempel. :laugh: Bagefter stod vi bare og kiggede lidt på hinanden. Mega sort :tongue:

Da jeg kom hjem skrev jeg vist et par indlæg i et par tråde men kan ikke finde dem.. Tror de er blevet slettet :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Havde du din vest på?

Ja da :4thumbup: Jeg havde desværre glemt mit kamera, men mon ikke der var en anden der tog nogle billeder :wink:

Her er vesten:

vest.jpg

og her er det, jeg prøvede på at ligne:

Gemelli_Walsh.jpg

Her er så min nye tatovering :laugh:

beverly%20hills%20tattoo.jpg

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

squat:

opv.

5x5@72,5kg

Føltes lidt hård, men nok mest fordi jeg virkelig spænder op.

Bænkpres

opv.

3x5@77,5kg

2x4@77,5kg

Kan stadig mærke lidt i skulderen, men det gik

rows:

5x5@62,5 kg

Der skal bare noget mere vægt på :smile:

dips

5x5@bw+7,5kg

tid 1:07:03

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

squat:

opv.

5x5@72,5kg

Føltes lidt hård, men nok mest fordi jeg virkelig spænder op.

Bænkpres

opv.

3x5@77,5kg

2x4@77,5kg

Kan stadig mærke lidt i skulderen, men det gik

rows:

5x5@62,5 kg

Der skal bare noget mere vægt på :smile:

dips

5x5@bw+7,5kg

tid 1:07:03

Skal du ikk snart have noget vægt på, kan ikk blive ved at gå her og vente på dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Dødløft:

opv.

5x5@100kg

massere af overskud :smile:

Bænkpres

opv.

fail@87,5

2x5@77,5kg

3x4@77,5kg

hehe kom lige til at sætte 87,5kg på, hvilket jeg først opdagede da stangen lå på brystet. Nu vil nogle måske mene at mit max så må være mindre end 87,5. Dette tror jeg ikke er tilfældet. Eftersom jeg havde regnet med at det var "lette" 77,5 kg, kom det fuldstændig bag på mig hvor tung den var. Derfor kiksede jeg. Jeg havde godt nok en makker med i dag men han var nede og køre noget biceps. Derfor måtte jeg lige råbe efter den nærmeste gut der var der :laugh: Totalt pinlig :blush:

Chins:

4x5@bw

1x4@bw

Military:

5x5@40 kg

tid:1:10:40

Link to comment
Share on other sites

hehe kom lige til at sætte 87,5kg på, hvilket jeg først opdagede da stangen lå på brystet. Nu vil nogle måske mene at mit max så må være mindre end 87,5. Dette tror jeg ikke er tilfældet. Eftersom jeg havde regnet med at det var "lette" 77,5 kg, kom det fuldstændig bag på mig hvor tung den var. Derfor kiksede jeg.

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej vil lige smide en hilsen i din log.

Søgte engang på "JB", men det gav forståelig nok ingen resultater !!

Godt at se du har fat i basisøvelserne og ikke så meget disco :smile:

Nu må du bare overtale de andre KK21'ere til noget dødløft og dips, jeg har opgivet.

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

squat:

opv.

5x5@70kg

Bænkpres

opv.

5x5@70kg

rows:

5x5@60 kg

dips

5x5@bw+5kg

tid 0:58:06

Det er lang tid siden jeg sidst har trænet. Det skyldes studiet, ferie, druk og lidt sygdom.

Skulle også lige lave lidt lektier sammen med nogle fra holdet, så har fået cyklet 20 km idag. Det er alt for meget.

Link to comment
Share on other sites

Hej vil lige smide en hilsen i din log.

Søgte engang på "JB", men det gav forståelig nok ingen resultater !!

Godt at se du har fat i basisøvelserne og ikke så meget disco :smile:

Nu må du bare overtale de andre KK21'ere til noget dødløft og dips, jeg har opgivet.

Nej disco har aldrig rigtig været mig : :wink: Ja det er sjovt de heller ikke vil lave dips. Men de piver generalt bare alle sammen og de spiser ikke andet en pasta :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share