Træning med kropsvægt


J.B
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg skulle blive diskopumper, skal jeg minimum til at begynde at lave nogle isolations øvelser for biceps og det har jeg ingen planer om. Så ingen medlemskab til mig du  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, mand laver du slet ikke isolationsøvelser for biceps ?

Vil det sige, at du stadig er styrkeløfter ?

Hvad skal du så med spejlene ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis jeg skulle blive diskopumper, skal jeg minimum til at begynde at lave nogle isolations øvelser for biceps og det har jeg ingen planer om. Så ingen medlemskab til mig du  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, mand laver du slet ikke isolationsøvelser for biceps ?

Vil det sige, at du stadig er styrkeløfter ?

Hvad skal du så med spejlene ?

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

nope inge iso for biceps.. kørte en meget kort overgang lidt bb curls, men det var meget lidt.

Jeg vil ikke sige jeg er styrkeløfter. Jeg træner bare for at blive stor og stærk :smile:

og spejlene.. jeg skal da have noget kønt at kigge på ik? :wink:

Og så er det nu også bedre med at kikke ind i en hvid væg.

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu da ikk andet end en diskopumper i en skinny forklædning :laugh:

Spejle er noget skidt, du har vidst ikk hørt efter hvad den gode Pavel siger :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men løfter mere end dig i alt, på nær bb curls, så kom ikke for godt i gang frodo

og pavel er en gammel nisse, lukker ikke andet en fis ud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu da ikk andet end en diskopumper i en skinny forklædning :laugh:

Spejle er noget skidt, du har vidst ikk hørt efter hvad den gode Pavel siger :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men løfter mere end dig i alt, på nær bb curls, så kom ikke for godt i gang frodo

og pavel er en gammel nisse, lukker ikke andet en fis ud :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm skal vi tage en dyst??? :tongue:

Du siger bare når du er klar. Så skal gammel far her tage røven på dig.. hehe :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu da ikk andet end en diskopumper i en skinny forklædning :laugh:

Spejle er noget skidt, du har vidst ikk hørt efter hvad den gode Pavel siger :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men løfter mere end dig i alt, på nær bb curls, så kom ikke for godt i gang frodo

og pavel er en gammel nisse, lukker ikke andet en fis ud :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm skal vi tage en dyst??? :tongue:

Du siger bare når du er klar. Så skal gammel far her tage røven på dig.. hehe :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ja tage mig på røven er sku det eneste sådan en gammel bæskubber som dig kan. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du er sgu da ikk andet end en diskopumper i en skinny forklædning :laugh:

Spejle er noget skidt, du har vidst ikk hørt efter hvad den gode Pavel siger :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men løfter mere end dig i alt, på nær bb curls, så kom ikke for godt i gang frodo

og pavel er en gammel nisse, lukker ikke andet en fis ud :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm skal vi tage en dyst??? :tongue:

Du siger bare når du er klar. Så skal gammel far her tage røven på dig.. hehe :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ja tage mig på røven er sku det eneste sådan en gammel bæskubber som dig kan. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:poking:

Link to comment
Share on other sites

Ang det vi skrev om den anden dag med spejle har jeg lige taget lidt fra en anden tråd, er ikk kun pavel der mener det..

Jeg er så af den overbevisning, at træning foran et spejl er noget skidt. Bare se på alle dem der squatter foran et spejl, i 9 ud af 10 tilfælde ligner deres teknik noget der er løgn. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Ang det vi skrev om den anden dag med spejle har jeg lige taget lidt fra en anden tråd, er ikk kun pavel der mener det..

Jeg er så af den overbevisning, at træning foran et spejl er noget skidt. Bare se på alle dem der squatter foran et spejl, i 9 ud af 10 tilfælde ligner deres teknik noget der er løgn. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er så den ene ud af 10, der kan finde ud af at squatte foran spejl med god teknik :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

træning

opvarmning: footbag

Squat:

opv.

5x5@65kg

stille og roligt med fokus på teknik.

Bænkpres:

opv.

5x5@67,5kg

military:

opv.

5x5@42,5kg

pullups:

5x5@ -17,5 bw

let.

Dips:

5x5@bw

stadig en lækker øvelse. Går direkte i patten

+lidt mavebøjninger 3x10

tid 1:07:53

De sidste par dage har jeg fået tiden til at gå med photoshop, så vil lige vise noget af det jeg har lavet :smile:

Her har jeg fjernet mig min hud. Det tog en 5-7 timer at lave men jeg synes også det blev godt. psd filen fylder 70 mb og der er 31 lag så hvis der er nogen der vil give mig lidt flere ram brokker jeg mig ikke :laugh: Hvis jeg skulle lave det hele igen, ville det nok ikke tage lige så lang tid, vil jeg lgie tilføje.

uden%20hud3.1.jpg

samme billede - lidt større

her har jeg gjort hippo og ptpoul til cyborgs. Fandt en tutorial der så sjov ud:

hippo

ptpoul

har også lavet en del andre mindre ting, i samarbejde med moos, som kan findes i baardi og henning friis log :tongue:

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

træning

opvarmning: footbag

Squat:

opv.

5x5@65kg

stille og roligt med fokus på teknik.

Bænkpres:

opv.

5x5@70kg

føltes dejlig let

military:

opv.

5x5@42,5kg

pullups:

5x5@ 15 bw

Dips:

8,7,6@bw

prøvede på at tage 3x8 men den gik ikke helt :smile:

+lidt mavebøjninger 3x10

tid 1:05:12

dejlig træning med overskud :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Af ren nysgerrighed, er massen egentlig det primære mål lige pt? :smile:

Det ser da ellers ok ud med vægtene, de 3*8 er der nok næste gang.

Synd jeg ikke kan se billederne der :devil:

Link to comment
Share on other sites

Af ren nysgerrighed, er massen egentlig det primære mål lige pt?  :smile:

Det ser da ellers ok ud med vægtene, de 3*8 er der nok næste gang.

Synd jeg ikke kan se billederne der  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke helt hvad jeg træner for :smile: lige for tiden tror jeg bare jeg træner

ja serveren er som du ved nede lige i øjeblikket, men kom igen senere så skal du se photoshop goodies :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med din træning, J.B. Iøvrigt, jeg venter stadig på nogle nye billeder  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

ok så. Her er nogle fra den 9/4, havde taget dem men gad ikke uploade dem.. men når du nu spørge så pænt:

ingen peak på biceps what so ever, og for store bukser.. yep yep jeg kører stilen :laugh:

post-5429-1114028368_thumb.jpg

post-5429-1114028379_thumb.jpg

post-5429-1114028388_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej JB, Jeg kan se du er fra Maribo, og at du træner styrkeløft, hvis du kunne tænke dig at få licens og stille op til stævner, er du meget velkommen til at komme og besøge os, vi vil meget gerne have nogle flere unge løftere.

Flot styrke med den kropsvægt.

Du kan altid sende mig en pm hvis du får lyst.

Peter.

Link to comment
Share on other sites

Hej JB, Jeg kan se du er fra Maribo, og at du træner styrkeløft, hvis du kunne tænke dig at få licens og stille op til stævner, er du meget velkommen til at komme og besøge os, vi vil meget gerne have nogle flere unge løftere.

Flot styrke med den kropsvægt.

Du kan altid sende mig en pm hvis du får lyst.

Peter.

<{POST_SNAPBACK}>

hey og tak for tilbudet. Jeg har dog ingen planer om at få licens eller starte i klub hernede på lolland. Jeg flytter nemlig til kbh til sommer og har derfor ikke lyst til at starte på noget, når nu jeg har købt tingene til at træne hjemme.

Men hvis jeg kunne skrue tiden tilbage, ville jeg nok have valgt at træne der nede i rødby(gå ud fra det er det du hentyder til), men på det tidspunkt ville jeg helst træne hjemme. Jeg vidste sådan set heller ikke, at der var en styrkeløfter klub i rødby, jeg vidste bare at der var nogle fesne steder i maribo, og der gad jeg ikke træne :smile:

Link to comment
Share on other sites

træning

opvarmning: footbag

Squat:

opv.

5x5@67,5kg

stille og roligt med fokus på teknik, som stadig ikker er helt god

Bænkpres:

opv.

5x5@70kg

military:

opv.

5x5@45kg

lidt hård

pullups:

5x5@ bw -15

Dips:

8,7,7@bw

lidt tættere på de 3x8.. skal finde på et andet system til dips end det jeg har nu

tid 1:01:22

Link to comment
Share on other sites

Lige en kommentar til billederne.

Man må godt nok sige, at der har været gode fremskridt. Og jeg vil bestemt ikke, ud fra billederne at dømme, mene at du er nogen "skinny guy" mere :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

nej det er et stykke tid siden jeg hold op med at være en skinny guy :laugh:

Link to comment
Share on other sites

her kan i se mit "dip stativ". Et par gamle stylter og 2 skruetvinger :laugh: Det fungere dog ikke super godt, for stylterne kan godt finde på at glide ind mens man er igang. Jeg har købt nogle rundstokke idag så får muligvis bikset noget bedre samme i dag eller morgen :smile:

post-5429-1114255006_thumb.jpg

og så kan i lige se hvad jeg lavede i går eftermiddag, synes selv det blive super godt :cooldance: :

Før:

camilla%202%20010%20org%20lille.jpg

Efter:

camilla%202%20010%20lille.jpg

Link to comment
Share on other sites

her kan i se mit "dip stativ". Et par gamle stylter og 2 skruetvinger  :laugh:  Det fungere dog ikke super godt, for stylterne kan godt finde på at glide ind mens man er igang. Jeg har købt nogle rundstokke idag så får muligvis bikset noget bedre samme i dag eller morgen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Smart, men hvorfor nøjes du ikke bare med at holde

ovenpå bukkene i dips ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

her kan i se mit "dip stativ". Et par gamle stylter og 2 skruetvinger  :laugh:  Det fungere dog ikke super godt, for stylterne kan godt finde på at glide ind mens man er igang. Jeg har købt nogle rundstokke idag så får muligvis bikset noget bedre samme i dag eller morgen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Smart, men hvorfor nøjes du ikke bare med at holde

ovenpå bukkene i dips ?

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

fordi man ikke kan holde ordentligt.. den er jo ret smal og kanterne gnæver sig ind i hånden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share