Massiv


Den Fede
 Share

Recommended Posts

Min styrketræning ser ud således

Mandag: Biceps 45 min

Onsdag: Triceps 45 min

Fredag: Bryst 45 min

Mine ben måler 54 cm så de er rimelig store, så dem træner jeg selvfølgelig ikke.

Den fede

:lol: :afro: :partycrowd: :mandance:

Vil du da lige lade være!! :angry:

Med de gigantiske ben kan drengen jo knapt nok finde et par cowboybukser, han kan passe. Det kan da ikke passe at man ikke skal købe bukser i jack og jones, vel??? :chicken:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den fede, de andre driller dig bare. Flex Wheeler ER Flexipecs fætter, han træner i Nr. Nissum Idrætshal, og han er faktisk pænt massiv, også når man møder ham i virkeligheden. Hans program ser sådan ud:

Mandag: styrkeløft

Tirsdag: biceps

Onsdag: vægtløftning

Torsdag: biceps

Fredag: styrkeløft

Lørdag: biceps/triceps

Søndag: fri, evt. lidt biceps, hvis de ikke er blevet ramt fra de rigtige vinkler i løbet af ugen.

Link to comment
Share on other sites

Den fede, de andre driller dig bare. Flex Wheeler ER Flexipecs fætter, han træner i Nr. Nissum Idrætshal, og han er faktisk pænt massiv, også når man møder ham i virkeligheden. Hans program ser sådan ud:

Mandag: styrkeløft

Tirsdag: biceps

Onsdag: vægtløftning

Torsdag: biceps

Fredag: styrkeløft

Lørdag: biceps/triceps

Søndag: fri, evt. lidt biceps, hvis de ikke er blevet ramt fra de rigtige vinkler i løbet af ugen.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg kan se at "Den fede" skriver fra en computer i Hovedstadens Sygehusfællesskab - og deler IP med en række andre medlemmer, hvoraf flere har skrevet ganske få indlæg, og 1-2 andre en del flere. Jeg drager ikke selv nogen konklusion af disse oplysninger. B) <_<

MOD

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmm jeg kan se at "Den fede" skriver fra en computer i Hovedstadens Sygehusfællesskab - og deler IP med en række andre medlemmer, hvoraf flere har skrevet ganske få indlæg, og 1-2 andre en del flere. Jeg drager ikke selv nogen konklusion af disse oplysninger.

MOD

Hvilke andre medlemmer? Det kan da ikke være hemmeligt, hvis ingen drager konklusioner heraf.

Deler den fede ip med nogen i denne tråd?

Link to comment
Share on other sites

DXS,

Du er sgu massiv når jeg vurderer ud fra dit billede. Hvordan træner du?

MVH

:o :devil::bigsmile:

Hahahaha...

Jeg træner biceps man. ons. og fredag..

Og så træner jeg den lille muskel mellem biceps og triceps tirs. tors. og lørdag

Og husk på.... Kilden til at blive massiv er at drikke en elefant øl lige før og efter træning

:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg kan se at "Den fede" skriver fra en computer i Hovedstadens Sygehusfællesskab - og deler IP med en række andre medlemmer, hvoraf flere har skrevet ganske få indlæg, og 1-2 andre en del flere. Jeg drager ikke selv nogen konklusion af disse oplysninger. B)  <_<

MOD

Afdeling P - Psykriatisk afsnit for multiple personligheder? ;)

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Jeg har på fornemmelsen at jeg kender "Den fede", da han poster fra HS's netværk. Det er en smal sag at finde computeren udfra IP´en og når det er gjort vil vedkommende blive udsat for verdens største olfert mens han intetanende sidder og kigger ind i skærmen. :devil:

Case closed.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share